desava se i meni u dvorcu, sa 90 na 50FPS iz cista mira GPU usage, sa 90%+ padne na 50-60%
plus sto igra pati od shader compilation stuttera, UE4 specijala
al eto sto vise igras i vise je shader-a kompajlirano stutter se smanjuje, Hogsmead je najgori po ovom pitanju
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 06 mar 2023, 23:42
Postao/la Bundesliga
UE je uvijek imao te stuttere. Nije samo UE4, ima i UE5. A Hogwarts odlično radi na konzolama, a na PC-u stutteri klasika. Jedna od rijetkih igara sa UE koja ne pati od stuttera je Gears 5, odlično optimizovana. Uglavnom, UE je smeće zbog tih stuttera koji ti uništavaju uživanje bez obzira kakav hardware imaš opet ćeš imati stuttere.
Hogwarts dobar, odavno mi neka igrica nije ovako drzala paznju. Ko ne zna, izisao je crack prije par dana.
Koja graficka treba?
Ne bih ti znao reci, al moja RX580 je i dalje pristojno gura iako je stara ko vjera. Obzirom da dropove imaju i puno jace masine od moje, ne mogu se zaliti.
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 07 mar 2023, 18:48
Postao/la miki_92
Samo jede RAM nenormalno, kod mene na 2K Ultra redovno RAM zakucan na 20GB
Sad zamisljam remake morrowinda. Daleko najbolji TES imo
Mislim da je neka slicna prica bila i za Morrowind, ali ne pronalazim, jedino neki mod u Skyrimu.
Jbt. kad se sjetim koliko sam puta Morrowind starta, ima sam negdje oko 12-13 godina, pojma nisam ima, najvise sta bi igra bi bilo da izađem iz onog prvog grada
Za par dana Diablo 4, to mi je najiscekivanija igra ove godine u Baldurs Gate 3 kojeg sam vec uzeo u early accessu.
Sad zamisljam remake morrowinda. Daleko najbolji TES imo
Mislim da je neka slicna prica bila i za Morrowind, ali ne pronalazim, jedino neki mod u Skyrimu.
Jbt. kad se sjetim koliko sam puta Morrowind starta, ima sam negdje oko 12-13 godina, pojma nisam ima, najvise sta bi igra bi bilo da izađem iz onog prvog grada
Za par dana Diablo 4, to mi je najiscekivanija igra ove godine u Baldurs Gate 3 kojeg sam vec uzeo u early accessu.
A Starfield
Inace Witcher next gen je , uzivancija za igrati
Jos da RDR2 izadje za next gen, Last of us ide za koji dan, ima da sve bestsellere urade remake za next gen
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 11 mar 2023, 16:34
Postao/la miki_92
taj RDR2 next gen je realan koliko i RDR1 na PC-ju
Jos da RDR2 izadje za next gen, Last of us ide za koji dan, ima da sve bestsellere urade remake za next gen
Mislim da cu pricekat sa Starfieldom, osim Skyrima nemam nesto predobra iskustva sa Bethesdinim igrama.
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 12 mar 2023, 13:52
Postao/la Bundesliga
PC gaming je u teškom qrcu. Kakve zahtjeve nabacaše za The Last of Us prvi dio. Ajde minimum je u redu. Ali šta reći za recommended, performance i ultra . Sad samo nabace DLSS i FSR u igru i naprave loš port ili neke nerealne zahtjeve jer im je mrsko.
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 12 mar 2023, 15:33
Postao/la miki_92
ovaj performance mode 1440p 60fps je FPS mode na PS5
oni sa DF kazu da je GPU u PS5 ekvivalent neke 2070 Super eventualno 2080, a CPU je Ryzen 7 3700x + 16GB DDR6 memorije
da bi gurao iste postavke i rezoluciji na PC i PS5 na PC ti uvijek treba barem za jednu stepenicu bolji hardware jer je konzola unificiran sistem za koji je puno lakse razvijati i optimizirati igre
PC gaming jeste u qrcu sto se tice optimizacije ali po meni zahtjevi za ovaj mode gore koji sam naveo su sasvim OK
ovaj performance mode 1440p 60fps je FPS mode na PS5
oni sa DF kazu da je GPU u PS5 ekvivalent neke 2070 Super eventualno 2080, a CPU je Ryzen 7 3700x + 16GB DDR6 memorije
da bi gurao iste postavke i rezoluciji na PC i PS5 na PC ti uvijek treba barem za jednu stepenicu bolji hardware jer je konzola unificiran sistem za koji je puno lakse razvijati i optimizirati igre
PC gaming jeste u qrcu sto se tice optimizacije ali po meni zahtjevi za ovaj mode gore koji sam naveo su sasvim OK
Uvijek bi trebalo biti lakše napraviti igru da radi bolje na boljem hardveru da se barem malo developeri potrude. Konzole rade po drugom principu i zato jeste lakše napraviti igru za njih, ali glupost je teška da Hogwarts Legacy recimo radi savršeno na konzolama, a na PC-u na mnogo boljem hardveru imaš stuttere. Je li moguće da za toliko godina nisu mogli riješiti problem loadanja shadera. I tako je za dosta igara. Jbg meni nije normalno da igra poput TLOU 1 remastered zahtijeva RTX 4080 i Ryzen 9 5900x i 32 gb rama za 4K. Nije to Stalker 2 da koristi UE5. U tom slučaju ajd mogu progutati, ali ovo je smijurija.
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 13 mar 2023, 08:36
Postao/la Brokula
Sjećam se perioda od prije 10ak godina kad su mnogi najavljivali izumiranje konzola i dominaciju PC-a
Sjećam se perioda od prije 10ak godina kad su mnogi najavljivali izumiranje konzola i dominaciju PC-a
Ma konzole kako koja generacija izlazi sve bolje stoji.
Današnji X Box ili PS5 su vrh, a nisu ništa slabije stajali PS4 i X box one recimo.
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 13 mar 2023, 10:56
Postao/la Bundesliga
Nema to nikakve veze sa konzolama, gdje je i dalje najjača konzola 3 puta slabija od najjačeg PC-a. Ovo je problem sa developerima i izdavačima. Developeri optimiziraju igre za konzole jer ih moraju prilagoditi hardveru koji je limitiran, a i konzole rade po drugom principu od računara. Također konzole koriste dynamic rezoluciju u većini slučajeva, pa se tako PS5 nerijetko spušta u 1080p. Postavke za konzole također nikada nisu na ultra ili high. Za PC prave loše portove i ne riješavaju dugogodišnje probleme jer su razmaženi, imaš strašan hardver pa kontaju ne moraju toliko optimizovati, ubace DLSS i FSR i njima fino. Problem su i izdavači koji tjeraju ljude da puste igru u prodaju iako je nezavršena pa onda dobiješ svakakve probleme.
Nema to nikakve veze sa konzolama, gdje je i dalje najjača konzola 3 puta slabija od najjačeg PC-a. Ovo je problem sa developerima i izdavačima. Developeri optimiziraju igre za konzole jer ih moraju prilagoditi hardveru koji je limitiran, a i konzole rade po drugom principu od računara. Također konzole koriste dynamic rezoluciju u većini slučajeva, pa se tako PS5 nerijetko spušta u 1080p. Postavke za konzole također nikada nisu na ultra ili high. Za PC prave loše portove i ne riješavaju dugogodišnje probleme jer su razmaženi, imaš strašan hardver pa kontaju ne moraju toliko optimizovati, ubace DLSS i FSR i njima fino. Problem su i izdavači koji tjeraju ljude da puste igru u prodaju iako je nezavršena pa onda dobiješ svakakve probleme.
Pa upravo o tome pričamo. PC će uvijek imati jači hardware od konzola, i to triput jači ali to u realnom svijetu ne znači ništa jer ekskluzive i dalje prave za konzole. Govorim kako se najavljivalo da će konzole propasti zbog naglog skoka u tehnologiji i mogućnosti PC hardwarea, ali se to nikad nije desilo, čak šta više.