Sto se tice Peugeota, iako sam vlasnik jednog, ne bih ga uopce uzimao za razmatranje pri ovakvoj motorizaciji. Za moje pojmove normalne voznje je 130hp nedovoljno za karavan, koji ce bit vjerovatno vazda bit natovaren. Ovaj novi Peugeot 508 izgleda konacno osvjezen. Da ima makar onaj motor od 225 konja, bez razmisljanja bih ga, u limuzinskoj izvedbi, uzeo u uzi krug za sljedeci automobil. Ovako, mislim da 130 konja nije dovoljno, osim ako ti je jedino bitno da malo trosi. Sto se tice unutrasnjosti, kvaliteta obrade i optike, Peugeot sije svakog konkurenta u tom cjenovnom rangu, cak i nekolicinu iz ranga iznad.
Na tebi je da odlucis. Ako ti 130 konja nije malo, onda go for it. 308 izgleda vise sportski, dok je 508 malo svedeniji.
Hvala puno.
Ma nije mi malo KS, porodicni auto karavan i da je udoban za voznju da ima mjesta . .
Vidim da se razumijes u auta, imal koje da bi preporucio (porodicni karavan) cijena da je u rangu ovog Peugeota.
Cijena se u DE krece oko 30k e,bio bi zahvalan
Lp
Gledao sam klip GTR nije loš ali M4 je bolji.Kad sam vidio tapacirung kod GTR-a izgleda kao kod Dacie Sandero a auto od 200k i sad hoće da to mjenja.Na M4 je M oprema i nema potrebe za nekim doradama.
Znam koja je auta imao dosad ispade da je dao CLS amg 63 - M4 i 40k za GTR-a što bi rekli uvala borova.
Gledao sam klip GTR nije loš ali M4 je bolji.Kad sam vidio tapacirung kod GTR-a izgleda kao kod Dacie Sandero a auto od 200k i sad hoće da to mjenja.Na M4 je M oprema i nema potrebe za nekim doradama.
Znam koja je auta imao dosad ispade da je dao CLS amg 63 - M4 i 40k za GTR-a što bi rekli uvala borova.
Pa on uopce ne zeli tako gotovo auto nego ovakvo da ga radi. Benga jest full i san snova ali... ovaj GTR vjerujem da je skroz drugi osjecaj voziti a i njemu je yt posao, ne godi mu da ima gotovo auto, mora projekt imati.
Plus takvih bengi ima ono u svakom gradu, ovakav GTR neces sresti cesto.
Gledao sam klip GTR nije loš ali M4 je bolji.Kad sam vidio tapacirung kod GTR-a izgleda kao kod Dacie Sandero a auto od 200k i sad hoće da to mjenja.Na M4 je M oprema i nema potrebe za nekim doradama.
Znam koja je auta imao dosad ispade da je dao CLS amg 63 - M4 i 40k za GTR-a što bi rekli uvala borova.
Pa on uopce ne zeli tako gotovo auto nego ovakvo da ga radi. Benga jest full i san snova ali... ovaj GTR vjerujem da je skroz drugi osjecaj voziti a i njemu je yt posao, ne godi mu da ima gotovo auto, mora projekt imati.
Plus takvih bengi ima ono u svakom gradu, ovakav GTR neces sresti cesto.
Može on imati projekat ali GTR je više od toga to je njegov san i čestitke,ali mislim da je previše dao love.Vlasnik GTR-a procjenio M4 samo na 100k to je malo pa i CLS-a je dao daleko ispod cijene nekih 65k a auto vrijedi pa mislim duplo.Teško da možeš na svakom ćošku vidjeti CLS amg63 ovo auto je vrhunac auto industrije u svakom smislu.
Re: Automobili, motori...
Postano: 21 feb 2025, 16:28
Postao/la Saurman
Re: Automobili, motori...
Postano: 21 feb 2025, 19:24
Postao/la Neutral
Slejdece sedmice egr i dpf off, s tim da se naravno skida dpf.
Ovo auto tri, max cetiri godine i poklanjam ga.
Sljedece auto, ako budem ziv i zdrav, toyota corolla ili suzuki.
Trenutno 40.000 u Nuica, Suzuki isto 40-42. Toyota favorit.
Naravno da ce sljedece auto bit benzinac, auto za kuca-posao, more (blizu je).
Oprastam se do penzije od egr, dfpa, dizni, turbina (odredjenih) i sl stvari koji su od dizelasa koji su mogli milion preci napravili auta za relaciju, kuca-posao-mehanicar.
Zanimljivo, toyota 40k, hybrid 60k isto vozilo a Suzuki 40-42k svejedno benzin, hibrid, to sam brzinski pregledao. Naravno hibridsko smece kao i e auta ne dolaze u obzir.
Re: Automobili, motori...
Postano: 21 feb 2025, 21:40
Postao/la EdinTz
Skoda Octavia 2024 god, 2.0 Tdi
Jel ima neko iskustvo ?
Oprastam se do penzije od egr, dfpa, dizni, turbina (odredjenih) i sl stvari koji su od dizelasa koji su mogli milion preci napravili auta za relaciju, kuca-posao-mehanicar.
Pa šta je sad?
Golf nije auto za takvu vožnju, Golf je za pravu vožnju, uživanje, gasanje itd., pravi vozački nastrojen auto, i nikako 1.6, nekog taj posluži, a nekog u crno zavije. 2.0 je jedan od najjačih motora ikad, na putu da nadmaši legendarni 1.9 kojeg je nazmislivo za nadmašiti, ali ovi 2.0 su mašine perfektne.
Nasuprot tebe ja imam 2.0 Highline, uvijek duge relacije, ove sedmice urađena mapa na 190 konja i 420Nm, jači od sedmice GTDa, u rangu osmice GTDa. Fabrički EGR, DPF, sve je tu, ništa se ne dira, sada i ne znam kada radi regeneraciju. Nakon ove mape auto još prodihalo, ljepše radi, uglađeniji, tiši je, ne muči se nakon 4000 obrtaja, potrošnja ista, a kako se vozi to je čisti gušt. Golf je za onog ko hoće uživati u vožnji, utegnut, čvršći na volanu sa osjećajem šta se dešava na putu, precizan itd.
Vozio je on i sa svojih 110 konja jako dobro, i to je bilo više nego dovoljno, ali sada je ovo sportak, za mene ovo sad neprocjenjiva vrijednost, da sam kupio novo auto ne bih ovako uživao.
Moje nekadašnje želje nešto od GT varijante su pale u vodu, TDI 2.0 na čip, udobnost i sport u jednom. Ovo je definitivno vrhunac mojih potraživanja,
još je sada full LED, i to ne kakav nego full IQ LED i naprijed i nazad, dinamički animirani žmigavci, lak repariran, 17 cola, Android multimedia koja radi perfektno i podržava sve, full alkantara, park asist, kamera itd, skoro sve ono što se danas može imati od opreme. Auto je jednostavno zvijer, u ovoj klasi danas teško da ima šta dalje.
Najjače kad sam postavljao nova svijetla, on je kao nov na svakom ćošku, nema miligrama prašine unutra, a stalno je u prašini i na gradilištu. Isto tako u enterijeru uvijek bez prašine tolika je kvaliteta kedera, miligram praške ne uđe unutra. Izvan, ispod sve je kao novo, svaki šaraf na svom mjestu, metali ispod sijaju. I onda meni neko nešto kaže na Golfa, a 15 godina mlad, osjeća se i vozi se kao nov, uz male dorade i korekcije nova auta iz fabrike su mahom lošija od ovog. Koliko drži cijenu još je i jeftin.
Re: Automobili, motori...
Postano: 21 feb 2025, 21:51
Postao/la armando
Pa ti pobro voziš i koristiš auto i prilagođavaš svoje želje i mogućnosti sa užitkom.
Ovaj s neba u rebra. Valjda se da primjetiti da je kod njega bila prisutna apstinencija od dana polaganja vozačkog ispita do prvog auta.
Oprastam se do penzije od egr, dfpa, dizni, turbina (odredjenih) i sl stvari koji su od dizelasa koji su mogli milion preci napravili auta za relaciju, kuca-posao-mehanicar.
Pa šta je sad?
Golf nije auto za takvu vožnju, Golf je za pravu vožnju, uživanje, gasanje itd., pravi vozački nastrojen auto, i nikako 1.6, nekog taj posluži, a nekog u crno zavije. 2.0 je jedan od najjačih motora ikad, na putu da nadmaši legendarni 1.9 kojeg je nazmislivo za nadmašiti, ali ovi 2.0 su mašine perfektne.
Nasuprot tebe ja imam 2.0 Highline, uvijek duge relacije, ove sedmice urađena mapa na 190 konja i 420Nm, jači od sedmice GTDa, u rangu osmice GTDa. Fabrički EGR, DPF, sve je tu, ništa se ne dira, sada i ne znam kada radi regeneraciju. Nakon ove mape auto još prodihalo, ljepše radi, uglađeniji, tiši je, ne muči se nakon 4000 obrtaja, potrošnja ista, a kako se vozi to je čisti gušt. Golf je za onog ko hoće uživati u vožnji, utegnut, čvršći na volanu sa osjećajem šta se dešava na putu, precizan itd.
Vozio je on i sa svojih 110 konja jako dobro, i to je bilo više nego dovoljno, ali sada je ovo sportak, za mene ovo sad neprocjenjiva vrijednost, da sam kupio novo auto ne bih ovako uživao.
Moje nekadašnje želje nešto od GT varijante su pale u vodu, TDI 2.0 na čip, udobnost i sport u jednom. Ovo je definitivno vrhunac mojih potraživanja,
još je sada full LED, i to ne kakav nego full IQ LED i naprijed i nazad, dinamički animirani žmigavci, lak repariran, 17 cola, Android multimedia koja radi perfektno i podržava sve, full alkantara, park asist, kamera itd, skoro sve ono što se danas može imati od opreme. Auto je jednostavno zvijer, u ovoj klasi danas teško da ima šta dalje.
Najjače kad sam postavljao nova svijetla, on je kao nov na svakom ćošku, nema miligrama prašine unutra, a stalno je u prašini i na gradilištu. Isto tako u enterijeru uvijek bez prašine tolika je kvaliteta kedera, miligram praške ne uđe unutra. Izvan, ispod sve je kao novo, svaki šaraf na svom mjestu, metali ispod sijaju. I onda meni neko nešto kaže na Golfa, a 15 godina mlad, osjeća se i vozi se kao nov, uz male dorade i korekcije nova auta iz fabrike su mahom lošija od ovog. Koliko drži cijenu još je i jeftin.
Nije nista, nemam problema s tim nego preventivno skidam i iskljucujem se
Da vozim 2023 dizela isto bi uradio
Jedva cekam stage 1, mapa vec na cekanju
Golf sam svakako obecao poklonit, a hocu neuwagen, a necu novo auto dizela nego benzinca, ali to tek za 3-4 godine. Golf je vrh
Uslikam ti iznutra auto, bez packe Dodje mi kao hobi, termostat mijenjam, a ljeti amontizere, pakne itd, preventivno, ja to tako mijenjam a ne dok pocne pravit probleme pa tek onda.
Da se mogu vratit uzeo bi 2.0 ali sta se moze, drugacije okolnosti i svakako kuca-posao auto.
PS: Ovaj debil ispod tebe je stalker, blokiran mjesecima, gdje god napisem post on se pojavi, lik ima psihickih problema i lijeci ih na forumu, ja mu dodjem kao terapija, valjda misli tako paznju dobit kad je kuci nije imao
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 feb 2025, 06:54
Postao/la armando
Kako kihotu zaboli istina, hahaha
Ono nekom o psihičkim problemima, pa bolan cijeli forum ti se smije.
Razlog nije bitan
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 feb 2025, 07:19
Postao/la Neutral
Opet lik napisao nesto, attention seeker, kad ti roditelji i prijatelji ne daju dovoljno paznje pa je trazis na forumu, nazalost ne vidim sta pise, znan da je za Jagomira, nije bolest sve sto boli.
Dusa draga
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 feb 2025, 08:00
Postao/la DamirT
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 feb 2025, 09:03
Postao/la Asteriks
Nemojte i ovaj kutak prepucavanjima da pretvarate u baruštinu.
Odeš mu u Mostar il gdje već, buzdovan u ruke i udri, a ne ovo.
Opet lik napisao nesto, attention seeker, kad ti roditelji i prijatelji ne daju dovoljno paznje pa je trazis na forumu, nazalost ne vidim sta pise, znan da je za Jagomira, nije bolest sve sto boli.
Dusa draga
U pravu je @ Asteriks , lična prepucavanja ovdje nemaju mjesta .
Zamoliću obojicu da prestanete .
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 feb 2025, 12:04
Postao/la Centre forward
Jedan.Šest je uvijek bio problematičan. Eto, kontaminir'o i ovaj dio foruma.