Moze neko objasniti zakon koji je izasao prije nekoliko godina, mozda i desetak, ja prvi put za njega cujem tek sad, jer sam dobio dijete, pa nisam o tome razmisljao.
U pitanju je prevoz djece sa autom, tacnije bebe. Znam da treba beba imati sjedalicu i da bude vezana, sve to ok, ali pitanje je koliko smije biti u autu osoba. U pitanju je ova obicna auta, nista spec. Znaci pitam koliko osoba smije biti u autu. Da li moze biti 4 osobe plus beba? Cujem da su kazne velike, ne znam sad do 200 km mozda i vise.
Da li je ovo ista istina, mislim nisam o ovome toliko razmisljao, znam da smo se mi sa mojima plus rodjaci tamo oko 2000.godine vozili na more haman do granice u gepeku, doduse malo je povece auto bilo hahahahaha
Moze neko objasniti zakon koji je izasao prije nekoliko godina, mozda i desetak, ja prvi put za njega cujem tek sad, jer sam dobio dijete, pa nisam o tome razmisljao.
U pitanju je prevoz djece sa autom, tacnije bebe. Znam da treba beba imati sjedalicu i da bude vezana, sve to ok, ali pitanje je koliko smije biti u autu osoba. U pitanju je ova obicna auta, nista spec. Znaci pitam koliko osoba smije biti u autu. Da li moze biti 4 osobe plus beba? Cujem da su kazne velike, ne znam sad do 200 km mozda i vise.
Da li je ovo ista istina, mislim nisam o ovome toliko razmisljao, znam da smo se mi sa mojima plus rodjaci tamo oko 2000.godine vozili na more haman do granice u gepeku, doduse malo je povece auto bilo hahahahaha
Meni su trenutno u top 3
- Peugeot 508 SW GT u platinum sivoj boji, prije facelifta, ali fakat ih nema puno na tržištu
- VW Arteon Shooting Break R-Line u Moonstone Gray, mada imaju i finu bordo boju
- BMW 3er Touring M-Sport - antracit
Meni su trenutno u top 3
- Peugeot 508 SW GT u platinum sivoj boji, prije facelifta, ali fakat ih nema puno na tržištu
- VW Arteon Shooting Break R-Line u Moonstone Gray, mada imaju i finu bordo boju
- BMW 3er Touring M-Sport - antracit
Meni su trenutno u top 3
- Peugeot 508 SW GT u platinum sivoj boji, prije facelifta, ali fakat ih nema puno na tržištu
- VW Arteon Shooting Break R-Line u Moonstone Gray, mada imaju i finu bordo boju
- BMW 3er Touring M-Sport - antracit
ko je kupio Arteona ovdje?
smekam ga
Kupio sam ja u medjuvremenu bas ovog gore sto sam napisao da mi se svidja, SB R-Line sa panoramom, 2023.godiste
Meni su trenutno u top 3
- Peugeot 508 SW GT u platinum sivoj boji, prije facelifta, ali fakat ih nema puno na tržištu
- VW Arteon Shooting Break R-Line u Moonstone Gray, mada imaju i finu bordo boju
- BMW 3er Touring M-Sport - antracit
ko je kupio Arteona ovdje?
smekam ga
Kupio sam ja u medjuvremenu bas ovog gore sto sam napisao da mi se svidja, SB R-Line sa panoramom, 2023.godiste
Ja gledam isto tako R Line, 190 konja, 2022-23 godiste, benzinca.
Mozes li napisat neko iskustvo, kako ti se cini u voznji, buka na autoputu, neka prosjecna potrosnja mada mi je to sad nebitno i slicne stvari? Prostor za troclanu porodicu? Itd…
Kupio sam ja u medjuvremenu bas ovog gore sto sam napisao da mi se svidja, SB R-Line sa panoramom, 2023.godiste
Ja gledam isto tako R Line, 190 konja, 2022-23 godiste, benzinca.
Mozes li napisat neko iskustvo, kako ti se cini u voznji, buka na autoputu, neka prosjecna potrosnja mada mi je to sad nebitno i slicne stvari? Prostor za troclanu porodicu? Itd…
Ma zadovoljan sam nemam sta zamjeriti, izgleda predobro, jako ugodan za voziti, na autoputu leti bukvalno. Ako si preosjetljiv na buku postoji verzija sa duplim staklima, ali ti modeli su nesto tezi
za naci.
Prosjecna potrosnja je oko 6,5 litara. Kad sam vozio prazno auto nekim laksim tempom islo je to i do 5,2 litara, a kad je auto pretrpano i vozi se brze onda oko 8-9 litara. Odlicno za benzinca.
Prostora ima i vise nego dovoljno. Ja sam 1,87m i imam puno prostora i naprijed i nazad, krov je nesto nizi zbog panorame ali na moju visinu taman. Nas je isto troje, ubrzo aBd cetvero i ne treba nam nista vece a ako se bas zapne ide Thule na krov
Znaci ima prostora. To mi je najbitnije. A bolja stakla su samo naprijed, nazad je isto.
Super, drago mi je to cuti.
Btw. cestitam.
Vjerovatno cu sad nesto u januaru gledat.
Hvala. Ne znam sto se sikiras za prostor u autu od 4,86 metara
I ako nekad budes uzimao podlogu za gepek izbjegavaj originalnu od VW jer je smece. Ja sam narucio i vratio iste sekunde. Prva sa amazona je bila 3x jeftinija i 100x kvalitetnija. VW gumeni tepisi su vrhunski i nepoderivi, ali ta podlogs za gepek je bas fuseraj i cudi me da nisu isti materijal koristili
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 dec 2024, 21:44
Postao/la VelaHavle
@RiNo
Poslao sam upit za jednog, 2022 godina, 35 hiljada pres‘o, vidjet cemo.
Meni su trenutno u top 3
- Peugeot 508 SW GT u platinum sivoj boji, prije facelifta, ali fakat ih nema puno na tržištu
- VW Arteon Shooting Break R-Line u Moonstone Gray, mada imaju i finu bordo boju
- BMW 3er Touring M-Sport - antracit
ko je kupio Arteona ovdje?
smekam ga
imam jedno 2.0 TSI 2020g
imaju mjesta, idu dobro, potrosnja je od 6 do 8, zavisno kako pritisces.
motor dobro slusa, proprati mjenjac jel sve ok, ja sam imao problema sa mehatronikom
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 dec 2024, 17:33
Postao/la VelaHavle
Sad mi javlja da je auto bilo osteceno od grada. Nema slika. 31.5 kosta, nema nista od toga.
Sad mi javlja da je auto bilo osteceno od grada. Nema slika. 31.5 kosta, nema nista od toga.
Puno je takvih, ja sam odustao od 3-4 u BW bas zbog toga. A cijena visoka kao da nista nije popravljano
Nema smisla uzimat takvo nesto, ne zuri mi se, do aprila imam rok ali bi volio uzet sad u januaru da sam mobilan.
Poslao sam za drugi auto upit, tako se krecu cijene starog 2 godine sa maks 30-40 hiljada predjenih kilometara.
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 dec 2024, 18:51
Postao/la Huske
Zna li iko išta o ovoj metodi RestorFX regeneraciji laka?
Izbacilo mi reklamu, a tačno sam namjeravao raditi poliranje, međutim ovo je nešto drugo, ne znam šta, a kako vidim daje odličan rezultat.
Re: Automobili, motori...
Postano: 25 dec 2024, 15:33
Postao/la kraljttbvb
Koliko vas zapravo košta automobil kroz 10 godina? - Evo liste po markama, iznosi su papreni
Kupovina novog automobila je tek inicijalni trošak koji opterećuje kućni budžet. Pravi troškovi kriju se u eksploataciji. Većina kupaca ne gleda puno dalje od cijene novog automobila i eventualno potrošnje goriva. Međutim, postoji niz troškova koji vlasnika očekuju u budućnosti, a na neke se može utjecati u startu. Izbor manjih kotača, slabijeg motora donosi značajan utjecaj, ali ipak izbor pojedine marke može biti presudan. Upravo to sugerira najnovije istraživanje Consumer Reportsa (CR) koji je provjerio troškove vlasništva automobila po markama, i to na rok od deset godina.
Iako je u pitanju američko tržište na kojem se nude najčešće različiti modeli i uvjeti održavanja, sami trend se itekako može aktualizirati i na europskom tržištu. CR je podijelio troškove na tri razdoblja, a to su 1-5 godina, 6-10 godina te svih deset godina. Naime, kako se servisni intervali razlikuju, postoji određena razlika.
Tako primjerice Volkswagen, koji u prvih pet godina drži 3. mjesto s troškom od svega 1095 dolara nakon 10 godina, pada na tek 15. mjesto uz povećanje troška na čak 6530 dolara. Ali i to je odlično u odnosu na europske rivale.
Ovdje je važno reći da se radi isključivo o troškovima servisa, bilo redovnog ili iz potrebe otklanjanja grešaka, a bez troškova popravaka nakon prometne nesreće. A rezultati su bili zapanjujući, vlasnici financijski najopterećenije marke plaćali su gotovo 20.000 dolara, ili pet puta više u razdoblju od 10 godina, od onih koji voze automobil marke s najnižim troškovima vlasništva.
Marka s najmanjim operativnim troškovima u 10-godišnjem razdoblju je Tesla, što je posebno zanimljivo jer Tesla ne spada u red najpouzdanijih marki. Desetljeće u Tesli u Americi stoji 4035 dolara, kaže CR, u usporedbi s 4900 dolara u Toyoti, 9500 dolara u BMW-u i nevjerojatnih 19250 dolara u Land Roveru.
Iz rezultata je vidljivo kako europske marke zauzimaju začelje tablice s najvećim troškovima. Istovremeno, jednako luksuzan Lexus je na sredini tablice, baš kao i Volkswagen kao jedini europski brend s nešto manjim troškovima vlasništva. Izuzmemo li domaće marke, u gornjem domu su i japanske i korejske marke.
Koliko vas zapravo košta automobil kroz 10 godina? - Evo liste po markama, iznosi su papreni
Kupovina novog automobila je tek inicijalni trošak koji opterećuje kućni budžet. Pravi troškovi kriju se u eksploataciji. Većina kupaca ne gleda puno dalje od cijene novog automobila i eventualno potrošnje goriva. Međutim, postoji niz troškova koji vlasnika očekuju u budućnosti, a na neke se može utjecati u startu. Izbor manjih kotača, slabijeg motora donosi značajan utjecaj, ali ipak izbor pojedine marke može biti presudan. Upravo to sugerira najnovije istraživanje Consumer Reportsa (CR) koji je provjerio troškove vlasništva automobila po markama, i to na rok od deset godina.
Iako je u pitanju američko tržište na kojem se nude najčešće različiti modeli i uvjeti održavanja, sami trend se itekako može aktualizirati i na europskom tržištu. CR je podijelio troškove na tri razdoblja, a to su 1-5 godina, 6-10 godina te svih deset godina. Naime, kako se servisni intervali razlikuju, postoji određena razlika.
Tako primjerice Volkswagen, koji u prvih pet godina drži 3. mjesto s troškom od svega 1095 dolara nakon 10 godina, pada na tek 15. mjesto uz povećanje troška na čak 6530 dolara. Ali i to je odlično u odnosu na europske rivale.
Ovdje je važno reći da se radi isključivo o troškovima servisa, bilo redovnog ili iz potrebe otklanjanja grešaka, a bez troškova popravaka nakon prometne nesreće. A rezultati su bili zapanjujući, vlasnici financijski najopterećenije marke plaćali su gotovo 20.000 dolara, ili pet puta više u razdoblju od 10 godina, od onih koji voze automobil marke s najnižim troškovima vlasništva.
Marka s najmanjim operativnim troškovima u 10-godišnjem razdoblju je Tesla, što je posebno zanimljivo jer Tesla ne spada u red najpouzdanijih marki. Desetljeće u Tesli u Americi stoji 4035 dolara, kaže CR, u usporedbi s 4900 dolara u Toyoti, 9500 dolara u BMW-u i nevjerojatnih 19250 dolara u Land Roveru.
Iz rezultata je vidljivo kako europske marke zauzimaju začelje tablice s najvećim troškovima. Istovremeno, jednako luksuzan Lexus je na sredini tablice, baš kao i Volkswagen kao jedini europski brend s nešto manjim troškovima vlasništva. Izuzmemo li domaće marke, u gornjem domu su i japanske i korejske marke.
Bez uvrede ikakve i ništa lično, članak je glup k'o ponoć.
Nije to tako jednostavno da bi se svelo u 10 rečenica. Evo Teslu su stavili kao najekonomičnije, a ovi ostali nisu, A Tesla je struja, šta su uzeli za razmatranje od ovih ostalih, struju?, benzin ili dizel?
Koliko kilometara se prelazi sa autom u tih 10 godina, koja klasa auta, da li je auto novo ili polovno itd???
Re: Automobili, motori...
Postano: 27 dec 2024, 11:50
Postao/la VensanKasel
Ponovilo se
@Asteriks , kontao sam mali servis i ulje u mjenjaču zamjeniti , naravno pregledati čitavo auto .
Trebam li na još nešto obratiti pažnju ?
U pitanju je 1.8 VTEC , automatik .
Re: Automobili, motori...
Postano: 27 dec 2024, 17:54
Postao/la Asteriks
Jel to Civic 9te generacije ?
Ako jest, ulje automatskog mjenjača se mijenja svakih 50k, plus ima lanac.
Ne znam sad da je imala serijskih grešaka, i ono što je, reguliše se opozivima.
Nek ti provjeri ovjes, onako pajserom na dizalici te traženjem lufta trzanjem.