RT je cesto gimmick. U dosta igara cak i nepozeljan jer ubije od developera zamisljenu atmosferu kao u Metro egzodusu gdje svi prethodno mracni i atmosfeicni prostori su sada obasjani ko zna kojim izvorom svijetlosti sa ko zna koje reflexije ko zna cega,a umjetna inteligancija u igri to naravno ne kapira i ne vidi me u savrseno osijetljenoj prostoriji. Medjutim reflexijski dio RT-a u Spidermanu je bukvano druga igra jer svaka zgrada sa staklima reflektuje sve oko sebe. Neuporedivo je ljepse sa RT nego bez.
Medjutim cudno je ugradjen i bas moras cackati po opcijama da ga ustimas da ima smisla narocito kad u jednacinu ubacis i upscaling metode koje znaju dati losiji fps umjesto bolji...
Ne znam, nisam nikad kontao zasto se ljudi toliko loze na RT. DLSS, FSR 2.0 i ovaj Intelov upscaling novi su mi puno korisnije opcije i cesto izgledaju i bolje od nativa jer imaju bolji antialising. Problem s njima je sto bude nekad blurry u pokretu. Ali realno ekstra opcije za igranje 4k ili 2k. Ne mora mi se sve sjajit i da ima sve zive refleksije. Na nekim igrama RT ni ne radi kako treba a ne vrijedi tolikog uticaja na performanse.
RT je cesto gimmick. U dosta igara cak i nepozeljan jer ubije od developera zamisljenu atmosferu kao u Metro egzodusu gdje svi prethodno mracni i atmosfeicni prostori su sada obasjani ko zna kojim izvorom svijetlosti sa ko zna koje reflexije ko zna cega,a umjetna inteligancija u igri to naravno ne kapira i ne vidi me u savrseno osijetljenoj prostoriji. Medjutim reflexijski dio RT-a u Spidermanu je bukvano druga igra jer svaka zgrada sa staklima reflektuje sve oko sebe. Neuporedivo je ljepse sa RT nego bez.
Medjutim cudno je ugradjen i bas moras cackati po opcijama da ga ustimas da ima smisla narocito kad u jednacinu ubacis i upscaling metode koje znaju dati losiji fps umjesto bolji...
Ne znam, nisam nikad kontao zasto se ljudi toliko loze na RT. DLSS, FSR 2.0 i ovaj Intelov upscaling novi su mi puno korisnije opcije i cesto izgledaju i bolje od nativa jer imaju bolji antialising. Problem s njima je sto bude nekad blurry u pokretu. Ali realno ekstra opcije za igranje 4k ili 2k. Ne mora mi se sve sjajit i da ima sve zive refleksije. Na nekim igrama RT ni ne radi kako treba a ne vrijedi tolikog uticaja na performanse.
Slazem se uglavnom. RT reflexije u dobroj mjeri moze zamijeniti kvalitetan SSR koji nema nikakav uticaj na performanse. A ideja da Global ilumination ili shadows RT olaksava rad developerima je cista budalastina jer svaka atmosfericna i lijepa scena i igrama je pazljivo napravljena,da bi isti efekat sa RT postigao u igri koju pravis iz temelja to zahtijeva visestruko vise "racunanja" i planiranja gdje koji objekat da stavis i da li on reflektuje svijetlost.
Slazem se uglavnom. RT reflexije u dobroj mjeri moze zamijeniti kvalitetan SSR koji nema nikakav uticaj na performanse. A ideja da Global ilumination ili shadows RT olaksava rad developerima je cista budalastina jer svaka atmosfericna i lijepa scena i igrama je pazljivo napravljena,da bi isti efekat sa RT postigao u igri koju pravis iz temelja to zahtijeva visestruko vise "racunanja" i planiranja gdje koji objekat da stavis i da li on reflektuje svijetlost.
Tacno. Danas je problem sto oni pokusavaju u svaku igru staviti RT. A u mnogima nema smisla uopste. Isto tako imamo igre koje izgledaju prelijepo i bez RT tipa GoW, HZD, AC Valhalla, AC Odyssey, Metro, RDR 2 itd. Naravno, refleksije su druga prica i ako ljudi bas vole to, onda im RT ima smisla. Btw je li ti ram 2x16 gb ili 4x8? Imam 16 za sad, pa kad budem nadogradjivao kontam koja je najbolja opcija. Znam da su performanse na 4x8 nesto bolje ali mi nekako steta sva cetiri slota potrositi tako. Cini mi se bolje 2x16 za ubuduce.
Slazem se uglavnom. RT reflexije u dobroj mjeri moze zamijeniti kvalitetan SSR koji nema nikakav uticaj na performanse. A ideja da Global ilumination ili shadows RT olaksava rad developerima je cista budalastina jer svaka atmosfericna i lijepa scena i igrama je pazljivo napravljena,da bi isti efekat sa RT postigao u igri koju pravis iz temelja to zahtijeva visestruko vise "racunanja" i planiranja gdje koji objekat da stavis i da li on reflektuje svijetlost.
Tacno. Danas je problem sto oni pokusavaju u svaku igru staviti RT. A u mnogima nema smisla uopste. Isto tako imamo igre koje izgledaju prelijepo i bez RT tipa GoW, HZD, AC Valhalla, AC Odyssey, Metro, RDR 2 itd. Naravno, refleksije su druga prica i ako ljudi bas vole to, onda im RT ima smisla. Btw je li ti ram 2x16 gb ili 4x8? Imam 16 za sad, pa kad budem nadogradjivao kontam koja je najbolja opcija. Znam da su performanse na 4x8 nesto bolje ali mi nekako steta sva cetiri slota potrositi tako. Cini mi se bolje 2x16 za ubuduce.
2x16. Dual channel je za gaminga najbolja opcija koliko sam ja primjetio.
registracijom preko linka se dobije 1000 satoshija, a onda sto vise igras vise osvajas.
igra je legit i mogu se povuci sredstva sa zaradjenih 10000 satoshija.
igrice traju od 40 sekundi do 1 minute maks.
samo da zahvalim igracima koji su se regali preko linka, ako trebate nesto upitati javite se, ovako ili u pp.
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 18 avg 2022, 16:06
Postao/la Nobilis
Fan video za Mario demo napravljen od strane jednog čovjeka iz Sarajeva.
4000 seriju cu lagano preskociti kao 2000 sto sam.
Bez DLSS(koji jest dobar ali pitanje je koliko ce biti zastupljen) tj u rasterezaciji 4080 16GB je oko 35% brza od 3080,za duplo vise love u startu.
Dodajmo na to da je MSRP americki bez pdv,da je euro pao,skalpele,minere itd tu kartu ispod 1800 eura ce biti nemoguce naci.
Elem,vise nego preskupe.
Re: Igre - Kako, gdje, šta...?
Postano: 23 sep 2022, 20:45
Postao/la TonySosa
Smiješno realno. U međuvremenu, AMD spustio cijenu starih kartica.