Stranica: 594/624.

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 okt 2024, 15:40
Postao/la JHam
harden je napisao/la:
18 okt 2024, 11:29
Mogu ga cijeniti i 50 hiljada, njihovo pravo, nece ga nikad prodati. Sestica ide do 14 hiljada, rijetko koja preko.
R-a dobrog ne mozes naci za uvesti za 14 eura , 6icu :)

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 okt 2024, 15:48
Postao/la harden
JHam je napisao/la:
18 okt 2024, 15:40
harden je napisao/la:
18 okt 2024, 11:29
Mogu ga cijeniti i 50 hiljada, njihovo pravo, nece ga nikad prodati. Sestica ide do 14 hiljada, rijetko koja preko.
R-a dobrog ne mozes naci za uvesti za 14 eura , 6icu :)
Druga prica, kazem za obicnu posto i njih cijene po 16-18 neki :D

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 okt 2024, 16:20
Postao/la Marsal
Kad već spominjete 2.0, koliko košta veliki servis za 2.0 TDI 103 kw?

I šta se uopšte mijenja?

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 okt 2024, 20:29
Postao/la Asteriks
Kriza tržišta električnih vozila u Njemačkoj: Mnogi kupci vraćaju se benzincima i dizelašima!

U trećem tromjesečju 2024. godine samo 3,9 posto kupaca privatnih automobila odlučilo se za električni pogon.
Od početka godine broj onih koji su kupovali novo vozilo i koji su električni automobil zamijenili vozilom s motorom s unutarnjim izgaranjem popeo se na 34 posto. To piše Frankfurter Allgemeine Zeitung pozivajući se na studiju osiguravatelja HUK Coburg. Još 2021. broj vozača koji je mijenjao električne automobile benzincima i dizelašima bio je 14 posto. Smanjio se i broj novih kupaca električnih automobila. U trećem tromjesečju 2024. godine samo 3,9 posto kupaca privatnih automobila odlučilo se za električni pogon. Prethodno, u posljednjim kvartalima 2022. i 2023., udio prelaska s motora s unutarnjim sagorijevanjem na električne automobile dosegnuo je 6,9 ​​posto i 6,6 posto. Razlog vjerojatno nije samo ukidanje subvencija. Infrastruktura za punjenje također ne napreduje dovoljno brzo.
Zvizni mu Habibe...

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 okt 2024, 22:22
Postao/la armando
harden je napisao/la:
18 okt 2024, 15:48
JHam je napisao/la:
18 okt 2024, 15:40
harden je napisao/la:
18 okt 2024, 11:29
Mogu ga cijeniti i 50 hiljada, njihovo pravo, nece ga nikad prodati. Sestica ide do 14 hiljada, rijetko koja preko.
R-a dobrog ne mozes naci za uvesti za 14 eura , 6icu :)
Druga prica, kazem za obicnu posto i njih cijene po 16-18 neki :D
Rline isti motor ista igračka, samo malo našminkana.

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 okt 2024, 12:17
Postao/la VivaLaStella
armando je napisao/la:
18 okt 2024, 22:22
harden je napisao/la:
18 okt 2024, 15:48
JHam je napisao/la:
18 okt 2024, 15:40


R-a dobrog ne mozes naci za uvesti za 14 eura , 6icu :)
Druga prica, kazem za obicnu posto i njih cijene po 16-18 neki :D
Rline isti motor ista igračka, samo malo našminkana.
jbg malo našminkana, ali sa full opremom :D

Kad vidim auto 2023 godiste da nema naslonjac za ruku ili parking senzore, pa zapalio bi fabriku citavu.
U firmi VW Polo novi, ima lane assist, front assist i speed limiter, a nema ni tempomat ni park senzore 😂

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 okt 2024, 12:54
Postao/la Huske
Mislili su na R od 300 konja, kakav crni R-line. :)
R bilo koje generacije nije za normalne, to valja voziti, a valja i sipati.
Marsal je napisao/la:
18 okt 2024, 16:20
Kad već spominjete 2.0, koliko košta veliki servis za 2.0 TDI 103 kw?

I šta se uopšte mijenja?
Veliki servis obaviti u ovlaštenom je 1500KM, a kod majstora blizu 700KM. Razlike nema osim u cijeni. :)
Unitrade dobra opcija, povoljni su, cijena im je kao kod majstora.
A mijenja se set zupčastog(remen+španer), set kanalnog remena, vodena pumpa, filteri(zraka, kabine, ulja, goriva), 4,5l Ulja, i 2-3l G12.
Dijelova blizu 600KM, i stoja majstoru.

Šta mislite o LIng Long gumama? :?:
Gledam reklame na prestižnim teniskim i fudbalskim terenima, evropski certifikati su im odlični, ocjena A za kišu i samo 69db(ocjene u rangu najboljih), a cijene su im agresivno niske.
Kinezi napadaju u svim oblastima.

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 okt 2024, 22:27
Postao/la VensanKasel
VivaLaStella je napisao/la:
19 okt 2024, 12:17
armando je napisao/la:
18 okt 2024, 22:22
harden je napisao/la:
18 okt 2024, 15:48

Druga prica, kazem za obicnu posto i njih cijene po 16-18 neki :D
Rline isti motor ista igračka, samo malo našminkana.
jbg malo našminkana, ali sa full opremom :D

Kad vidim auto 2023 godiste da nema naslonjac za ruku ili parking senzore, pa zapalio bi fabriku citavu.
U firmi VW Polo novi, ima lane assist, front assist i speed limiter, a nema ni tempomat ni park senzore 😂
Isto vala , 43 hiljade maraka plaćen yebeni Volkswagen, bitno je imati virtualni kokpit ... Kod kolega Taigo 47 hiljada , manualna klima ... :tokralju:
Das is qrac auto .

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 okt 2024, 22:36
Postao/la VensanKasel
Huske je napisao/la:
16 okt 2024, 12:11
VivaLaStella je napisao/la:
14 okt 2024, 22:47
Huske je napisao/la:
03 okt 2024, 21:39
Golf 8 GTE part III, vožnja. :cool:

Prije svega da kažem, jer dosta ljudi negoduje kad vidi cijenu Golfa u Style opremi sa 150hp i IQ light blizu 75k KM, ili kad vidi GT varijantu preko 80k KM, ili R od 100k KM. Cijena je opravdana, Golf 8e generacije je čisti premium, od sjedišta, polažaja za volanom, položaja i ugođaja za vozača, kao i prostora i položaja putnika na zadnjoj klupi. Golf u kabini ima prostora više negoli neki premium brendovi u D segmentu, udoban, prava limuzina, porodično auto, sportsko auto. Ta središnja konzola je impresivna, način na koji se ponaša na neravnoj cesti, a u ovoj GT opremi na kraju krajeva i ono najslađe kako se vozi u sportskom modu.
Neko će reći hej nije premium, tvrda je plastika u donjem dijelu vrata. :shock: Halo bolan koga briga za tu plastiku, bitno je kako je to sve utegnuto, a Golf kako izvana tako i iznutra izgleda kao iz jednog dijela, nema prelaza, i slabo koji proizvođač se može pohvaliti takvom elegancijom i urednošću.
Još prije sam govorio koliko je poboljšana izolacija, kako dihtuju vrata i gepek, sve je na utisku velike robusnosti i neodoljivog kvaliteta.

I ponovo sam impresioniran digitalizacijom, tom rezolucijom, osvjetljenjem ekrana i kvalitetom boja, jednostavnošću i responzivnošću, nestvaran kvalitet ekrana, ovo u automobilu nisam očekivao, očekivao sam 720p, a ovo je 4k. Bubam naravno, ne znam šta je, ali volim i dobre mobitele i monitore, ovi ekrani su prekvalitetni.

A sada ono kako se vozi. Dakle, baterija nije punjena, na praznoj bateriji smo krenuli koja uvijek ima 2%. Vožnja kroz grad, auto uvijek prikupi dovoljno energije u bateriju i uvijek polazi čisto na struju, a način na koji pali i gasi benzinski motor je nestvaran, nikad se ne može znati koji mu je pogon u gradu, nego se samo vidi na obrtajima, toliko profinjeno. DSG fantazija, toliko brz, britak, naravno benzinski motor za razliku od dizela ima svoj uticaj, ali ovakvu glatkoću nisam očekivao. Držanje u krivinama na neravnoj cesti i upijanje neravnina na makadamu auto za sve prilike.
Ali dati gasa ovom autu, pri čemu DSG šalta u dvije niže, taj osjećaj moći, režanja i preskakanja kilometara, e za taj osjećaj vrijedi živjeti.
Obnovljivost energije je priča za sebe, čim se pusti gas on puni bateriju, pri kočenju puni najviše. Mi sa konvnencionalnim motorima kočenjem gubimo energiju, on ne, ta energija mu se vraća u bateriju. Naravno nije prvi, svi hibridi rade ovako, ali je stvarno genijalno.
Imati ovakvu potrošnju od 4.5l uz iživljavanje na cesti sa praznom baterijom, e to je već nešto. Naravno gradska vožnja je imala uticaj na ovakvu potrošnju, ali eto i neka je 7l na skroz otvorenoj, a nije, jer je i to testirano, uz 250hp sa praznom baterijom i sport mod je opet veliki rezultat.

Ali hajde vožnja, performanse i sve ono što nudi GT, pa dovoljno je reći 6.5s do stotke, nema tu puno pameti da se zna šta je to na prometnici,
ali Golf kao Golf u ovoj generaciji je impresionirao. Dosta osporavan (uglavnom od internet publike, koja niti je ikad sjela niti je ikada vozila), od recezenata kojima je sve više fazon biti "smiješan" (valjda kopiraju carwow, koji je inače meni totalno nezanimljiv i negledljiv), a ne da budu precizni, ozbiljni i detaljni.itd, izašao je na tržište u nezgodno vrijeme doba korone, pa ni prodajni rezultati nisu bili kao prije.
Dok se znao redoslijed od petice od sedmice, ova osmica se otima, sedmici bježi dvije generacije u svakom aspektu, od brutalnog vanjskog dijela(ne mislim na basic opremu jer je to za starce i ljude kojima auto nije bitno, po meni ružno auto), motorizacije, udobnosti, kvaliteta, kvaliteta materijala, i hrpama tehnologije koje ima na bacanje...
Svaka čast VW, dugo sam vremena čekao na priliku da isprobam dobru osmicu, i evo je, tradicija i budućnost u jednom!
Brate ti ćeš mi sklopit oglas na olxu kad budem prodavao auto :mrgreen:
Može, ali samo ako je Golf. :D
Vidjeti dobrog Golfa uvijek je to meni odmor za dušu. A ima ih po BH ihihi.
To je jedna racionalna ljubav. Jer prije 2 godine rekoh pa nakon 15 godina Golfova, dosta je treba i drugo probati. Nakon svake vožnje raznoraznih i najnovijih generacija auta i povratkom za volan Golfa sam bio još sretniji. Tako da jesam probao, jesam pokušao, ali nema ništa kao Golf.

I ovi oko mene koji mijenjaju auta, svi ametice uzimaju Golfa, te jednosložno priznaju da bolje nisu vozili.
Ne bi da sam vw ambasador.
Ma jok buraz , nisi nikako ... Eto nismo mi ostali vozili Golfa pa ne znamo . Golf 7 automatik karavan , otišao sa njim do Bihaća i nazad za Sarajevo ubila me leđa od neudobnosti ... E mogu zamisliti šta su sve vozili oko tebe ti tvoji , kada nisu bolje auto od Golfa vozili :rol:
Pisao sam ovdje da sam vozio Golfa VIII sa 118 hiljada , majko draga koliko je to razyebano auto nisam mogao vjerovati , rasklimano kao da ima 600 hiljada ...

Sve razumijem buraz , ali odvadi malo . :thumbup:

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 okt 2024, 22:38
Postao/la armando
VensanKasel je napisao/la:
19 okt 2024, 22:27

Das is qrac auto .
:urnebes:
Čekamo Husketa da te demantuje :mrgreen:
Hondaš protiv Wagena.
Publika je tu :salut:

I da, baš su ti majstori povoljni da za joju urade veliki servis. Ja pomislih da sam u 2008, bgti....

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 okt 2024, 22:41
Postao/la VensanKasel
armando je napisao/la:
19 okt 2024, 22:38
VensanKasel je napisao/la:
19 okt 2024, 22:27

Das is qrac auto .
:urnebes:
Čekamo Husketa da te demantuje :mrgreen:
Hondaš protiv Wagena.
Publika je tu :salut:

I da, baš su ti majstori povoljni da za joju urade veliki servis. Ja pomislih da sam u 2008, bgti....
Samo činjenice :kafa:

Pa je li sramota za auto dati 43 hiljade maraka i nemati zadnje senzore i tempomat ? Niđe veze ...

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 okt 2024, 22:45
Postao/la Arvid
VensanKasel je napisao/la:
19 okt 2024, 22:27

Das is qrac auto .
:lol: :lol:

Samo fauve rodžak :mrgreen:

Re: Automobili, motori...

Postano: 20 okt 2024, 11:33
Postao/la Neutral
https://olx.ba/pretraga?q=golf+VI

Kad smo pričali već o Golf VI, uzmite u obzir ako je van Mostara, dok se ode, pogleda, nigdje majstora da provjeri itd, procedura je pa gledam samo HNK, Čapljina može, Mostar logično, Konjic isto.

To su te cijene.

Nema šanse da ću ikad više uzeti auto na "riječ" iako je vanjski izgled perfekcija. Prvo majstoru i to je to, radio si service, daj papire.

Svakako tek nakon nove uzimam auto ali ovo je favorit, jedino mi je još Škoda Yeti upitna, ako ispadne, uzeću nju, sviđa mi se.

Re: Automobili, motori...

Postano: 20 okt 2024, 14:33
Postao/la Asteriks
Ne postoje bilo kakve garancije na stanje te urađene servise.

Prvo, mulja se s pečatima, a onda servisi ne vode tako detaljnu evidenciju.

Pa saloni "šminkaju" kilometražu i neke intervencije, kako bi u startu imali bolju vrijednost.

Prevara je uvezana na više nivoa, počev od Švabije, a uvijek ponavljam onaj izvještaj ADAC-a, u kojem se pretpostavlja kako su na svakom trećem vozilu na tamošnjem tržišu rađeni nezakoniti zahvati.

Povest dobrog majstora, te se uzdat u sreću i naći poslije cjenovno pristupačnog limara.

Re: Automobili, motori...

Postano: 20 okt 2024, 14:51
Postao/la Centre forward
Maximum do kojeg je insan do sad dobacio. Kakav inženjer(ing). :tokralju:


Re: Automobili, motori...

Postano: 20 okt 2024, 15:18
Postao/la Huske
armando je napisao/la:
19 okt 2024, 22:38
I da, baš su ti majstori povoljni da za joju urade veliki servis. Ja pomislih da sam u 2008, bgti....
Svaki od njih ima popust na dijelove, tako da stoja ovamo, min10% na dijelove, i svi zadovoljni.
VensanKasel je napisao/la:
19 okt 2024, 22:41
Pa je li sramota za auto dati 43 hiljade maraka i nemati zadnje senzore i tempomat ? Niđe veze ...
To nije sramota fau fau, nego je sramota onog ko kupuje auto bez opreme. fau fau je dao opciju, evo početni paket golooo, evo i cijenu,
pa ovi na firme što uzimaju gledaju što jeftinije, pa muka nadoplatiti 5k za bolju opremu.
A to što pominješ sramota, onda je i BMW sramota jer trojka BMW 80k, pa vidi šta za tih 80k dobiješ opreme, ima li tu parking senzora? :?

Onda odosmo i do svetog trojstva, i sramote kakve cijene a šta od opreme, kakva sjedišta u osnovnom paketu, kakva boja, felge itd.

Sve ima svoju cijenu i sve je na tržištu, sve ima svoje kupce, sve se proda.
Nije džaba Golf 8 goloo 55k, a style oprema sa iq light 75k.
Na kraju dobiješ da su to skroz dva različita auta u svemu, a vidimo da su skroz različiti i po cijeni.

Tržište je poludilo, treba čovjek dosta informacija i iskustva, i ličnog probanja da bi odabrao ono najbolje za cijenu.
Kod kupovine polovnog ne treba cjepidlačiti, gleda se vanjski izgled, unutrašnjost i motor, urednost auta, i utegnutost na vožnji, a onda ne treba žaliti da se uloži na potrošne dijelove(kočnice, servis, set kvačila, klimu, sitnice itd), jer kad uložiš, tek onda znaš šta imaš. Treba ostaviti koju hiljadu lufta, jer 90% da ćeš imati šta raditi i uložiti, nijedno polovno nije ključ i vozi do besvijesti, čast pojedinim izuzecima, ja ih nisam susreo, a nisam ni svoja prodavao da sam sve riješio.

Ja jesam svoju šesticu doveo jeftinije, ali sam u dvije godine i uložio 3k, sve na potrošne dijelove i veliki servis, ali zato sam u 4 godine prešao 80k, i auto je spremno da se vozi sljedećih 80k. U dobro auto nije grehota uložiti. Ali ništa bez dobrog majstora, sa majstorom se mora biti dobar, nije skup pošto god da je.

Prošli vikend sam doveo još jednu odličnu šesticu highline u perla bijeloj boji, sve je na svom mjestu, unutrašnjost, vani, kad smo radili servis svaka plastika i šaraf fabrički na svom mjesu, pod haubom sva izolacija, plastika i platna kao iz fabrike, da ne povjeruješ kako dobro auto.
Ali pored malog servisa ide i hladnjak klime+punjenje, neke sitnice, historiju velikog servisa niko ne zna, tako da na sljedećem servisu ide i veliki servis. A onda ostane da se prati stanje zamajca jer zna ponekad zadrhtati itd. Ali sve polahko, on to sve vrati, a valja ga vidjeti u ovoj bijeloj boji.

A ako budeš išao sa majstorom pa gledao savršeno i čekao, postoji šansa da ćeš se i načekati i nanervirati, ovi ključni dijelovi se gledaju, a ostalo se servisira, a kilometražu ne treba ni gledati, bespotrebna informacija.

Re: Automobili, motori...

Postano: 20 okt 2024, 18:42
Postao/la harden
Svako auto ima pakete opreme, pa mora biti neke razlike izmedju njih. Niko te ne tjera da kupis skupo auto sa nikakvom opremom realno :mrgreen:

Re: Automobili, motori...

Postano: 20 okt 2024, 19:30
Postao/la TefalTava
Bogte frajer ulozio na sestici tri milje i hvali se s tim, pa to ti je pasha redovno održavanje ja sam toliko ulozio regulare u svoju fabiju za ove dvije i po godine

zimski i ljetni set Dunlop guma 1100 sa rezervnim naplatcima
dva mala servisa po tri glave svaki- kombinacija mann filtera i mobil 1 ulja
novi setovi bosch aero twin metlica naprijed i nazad oko stoje
novi zamajac
osram night breaker x4 jer crkavaju brzo
servis klime
i jos mali milion drugih gluposti

koji spadaju u redovno održavanje ako hoces da te iole normalno auto služi

slika

I sve preporuke za re-al prodavnicu dijelova generalni uvoznik za mobil 1 i mann filtere, momci strasno usluzni a ni cijene nisu za klanje

Re: Automobili, motori...

Postano: 20 okt 2024, 19:45
Postao/la Centre forward
Šestica je facelift petice momci, tak' da, ono, ako se baš niste zaljubili sačekat' malo da se cijene koriguju i pazarit' 7. Nov auto u pravom smislu te riječi.

Lajk za Mann filtere i za ulje ako je originalno. :D

Koji je to kod tebe auto? I ja sam neki dan radio mali servis i ulio Ravenol sa Mann filterima. Već par zamjena ga koristim i beton je. Ima li neko da ga je koristio jer je baš Premium i nije baš ni jeftino. Može se reć' i da je relativno nepoznato našem puku. :think:

Edit, vidim da je Fabia. To neka novija dizelka ?

Re: Automobili, motori...

Postano: 20 okt 2024, 19:52
Postao/la djonla
Momci, ima li neki automobil (od 2020. na ovamo)....do cirka 30.000 KM?

Performanse manje vise, samo da je gepek solida i eto da slovi za pouzdano auto.

Hvala unaprijed!