Re: Automobili, motori...
Postano: 09 okt 2024, 09:26
Izbor je pao na petlas 94 km komad, bilo je to ili sava a nijd me nesto ocarala, pogotovo na kisi nisam bio zadovoljan savom
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
Hajde ti meni reci šta misliš o Ford PumaAsteriks je napisao/la: ↑12 okt 2024, 19:51Neki od razloga zbog cega bi Toyota mogla izbit na zeljene prodajne brojke za ovu 2024. Naravno uporedjujuci sa VW-om, koji je vec u prilicnoj krizi.
Toyota ne zavisi od kineskog trzista u toj mjeri kao VW.
Onda, trecinu svojih modela prodaje na americkom trzistu, gdje pomenuti VW nije konkurentan.
Uspjesnu strategiju dobrim dijelom bazira i na pouzdanim hibridima, dok su elektro vozila stavili u neki rezervni plan.
Primjer, uspon kineskih proizvodjaca preplavio je domace trziste, zbog cega je VW u trecem kvartalu ove godine imao pad od 15 % u odnosu na proslu.
VW je prosle god prodao preko 3,2 miliona vozila u Kini dok je Toyota negdje oko 1,9 miliona.
Ford Puma ST X line. Nije planirana za kupnju u Bosni. Malo sam zapadnije od tebe trenutnoAsteriks je napisao/la: ↑12 okt 2024, 20:56Puma je Fordov gradski crossover, a dijeli platformu, izmedju ostalog sa Fiestom. Sklapa se u Rumuniji.
Najprodavaniji Fordov model u EU, iako kotira tamo izmedju 15. i 20. mjesta.
Nudi dizelasa 1.5 od 120 konja, startnosti oko 10,5 sec do 100 km/h. Nosivost dobra, oko 550 kg.
2022. nije se proslavila na kres testu sa 4 zvjezdice.
Nudi hibride i napregnute turbo benzinske trocilindrase.
Dizel je msm remen, dok kod benzinaca lanac.
To su vozila koja prate eko trendove, imaju kojekakva napredna konstrukcijska rjesenja ali u biti ono, vozi par godina i mijenjaj. To je odgovor na pitanje pouzdanosti x polovnjaka, koji ipak na bh trzistu trebaju moc da se "izmuzu" do zadnje kapi.
Generalke, pretvaranje vozila u porodicno koja duzi niz godina prirastaju srcu, robusnost itd., nisu stavke koje ces generalno naci u gradskim, vecinom downsizing vozilima.
Ali eto, za svaciji ukus ponesto.![]()
Asteriks je napisao/la: ↑12 okt 2024, 19:51Neki od razloga zbog cega bi Toyota mogla izbit na zeljene prodajne brojke za ovu 2024. Naravno uporedjujuci sa VW-om, koji je vec u prilicnoj krizi.
Toyota ne zavisi od kineskog trzista u toj mjeri kao VW.
Onda, trecinu svojih modela prodaje na americkom trzistu, gdje pomenuti VW nije konkurentan.
Uspjesnu strategiju dobrim dijelom bazira i na pouzdanim hibridima, dok su elektro vozila stavili u neki rezervni plan.
Primjer, uspon kineskih proizvodjaca preplavio je domace trziste, zbog cega je VW u trecem kvartalu ove godine imao pad od 15 % u odnosu na proslu.
VW je prosle god prodao preko 3,2 miliona vozila u Kini dok je Toyota negdje oko 1,9 miliona.
Može, ali samo ako je Golf.VivaLaStella je napisao/la: ↑14 okt 2024, 22:47Brate ti ćeš mi sklopit oglas na olxu kad budem prodavao auto![]()
Kada se grupacija Peugeot-Citroen udružila sa Fiat-Chryslerom 2021. godine i na taj način stvorili novog giganta pod imenom Stellantis, jedno od glavnih pitanja je bilo, „pa kako će tako velika korporacija da funkcioniše?“. Stellantis je ipak u tom momentu imao čak četrnaest brendova iz Francuske, Nemačke, Italije, Velike Britanije i Sjedinjenih Američkih Država i više od 300 hiljada zaposlednih radnika.
Prvi čovek firme Karloš Tavareš nas je uveravao kako će svaki brend dobiti minimalno desetak godina da pokaže svoje znanje, posle čega će biti donešena odluka koji od brendova će nastaviti sa karijerom, a kome ćemo pisati čitulju. Bilo je jasno da su teški dani pred Lancijom i verovatno i Alfa Romeom sa jedne strane okeana, odnosno sa Chryslerom i Dodgeom „preko bare“. U sudeći prema rečima Tavareša, njihova sudbina bi mogla biti poznatija ranije nego što se originalno mislilo.
Trenutno je u toku Salon automobila u Parizu i mediji su tom prilikom izdvojili nekoliko minuta da pričaju sa portugalskim „knjigovođom“ oko budućih planova. Njegov ugovor ističe početkom 2026. godine i neće biti produžen, što nam govori da će neko drugi voditi Stellantis u to vreme, pa je takva tema bila glavna tokom razgovora.
Tavareš je istovremeno dao i izvjavu kolegama sa sajta Automotive News i rekao da će budućnost nekih brendova biti poznata već za „dve ili tri godine“. Na pitanje šta se desilo sa spomenutim desetogodišnjim planom, Tavareš je odgovorio da je 2026. godina na pola puta do toga i da se već tada može analizirati situacija i zaključiti ko je opravdao očekivanja.
Naravno, u najgoroj situaciji je američki brend Chrysler. Kompanija trenutno ima samo jedan model u ponudi i to minivan Pacifica koji je predstavljen još pre sedam godina. Iako je Chrysler predstavio neke koncepte prethodnih godina, od čega je električni krosover po imenu Airflow delovao najuverljivije, ni jedan od njih nije ušao u serijsku proizvodnju. Neki mediji pišu da ni Dodge nije na „zelenoj grani“, mada bi se to moglo promeniti 2025. godine kada debituju nove generacije modela kao što su Charger i Durango.
Lancia je u najtežem položaju u Evropi, iako nedavno predstavljena nova generacija gradskog modela Ypsilon nagoveštava bolje dane. Italijanski proizvođač vozila je najavio i novi krosover Gamma koji će se proizvoditi na istoj platformi kao Fiat 600. Situacija je nešto bolja za Alfu Romeo pošto 2025. godine stižu novi Giulia i Stelvio. Trebalo bi da budu zabrinuti i Maserati i DS pošto oba brenda trenutno posluju u minusu i Tavareš nije krio svoja razočarenja prethodnih meseci.
Nada za sve spomenute brendove jeste ta što, kao što smo rekli, Portugalac odlazi u penziju tako da će konačnu reč imati neko drugi…
Sestica, bluemotion, 1.6 vjerovatno epic.Asteriks je napisao/la: ↑17 okt 2024, 09:36Legendarno vozilo, koje je glede prodajnih rezulata nažalost daleeeko od onih zlatnih vremena, unazad par godina.
Primjer za dva mjeseca, tačnije u augustu i julu ove 2024., u EU je prodato 23560 modela Golfa, što su u plodonosnom periodu namirivali za mjesec.
Nekada su na ovom tržištu godišnje izbijali preko 300k, dok sada ne mogu ni do 200k dobaciti.
Naravno, vremena se mijenjaju i dugogodišnja dominacija morala je doći kraju. Sjećat ćemo se legendarnih modela, npr. na mojoj listi dvice, petice i šestice.
Pa tu su negdje, ali ne troši baš manje, mislim da je to mit.feniksptica je napisao/la: ↑17 okt 2024, 21:532.0 svakako troši isto ili i manje od 1.6
Sad nedostatak istog na tržištu i razlika u cijeni tjera raju na 1.6 ali 2.0 je idealno.
Ja kad sam uzimao octaviju, razlike su bile minimalno 3 hiljade. I to pojedinačni primjerci. Meni budžet bio oko 23k, i nema teorije da sam mogao naći 2.0 da i na šta liči za te pare.Huske je napisao/la: ↑18 okt 2024, 10:28Samo 2.0 drugovi.
Pogotovo jer ovi danas 1.6 goluuu bez ikakve opreme cijene 12k, a 2.0 u Highline opremi je 14k. Zar tu ima bilo kake dileme?
Ovakve 1.6 može kupiti samo neko ko nema ama nikakve veze o autima.
Nađite koliko je bila razlika u prodaji ta 2 modela kad su bili novi.
Ako je 2.0 Highline 14k, onda bi ovaj 1.6 bez ičega trebao biti 9. I onda bi imalo smisla kupiti 1.6. Ovako nema nikakve racionalnosti.
A te cijene Golfa 6 2.0 preko 15k okačite mačku o rep, ko god to prodaje. Da je 2012 godina i najjača oprema ne može preko 15. Jer Golf 7 2.0 150hp u ovoj opremi ide od 20-22k.
Golf 6 GTD ide već od 16k.
Da se razumijemo 14 i 15k izgleda skupo za ova godišta, isto kao što je 21k za 11 godina staru sedmicu, ali auto je tenk i drži se fantastično, auto je skoro novo, ako nađete dobar primjerak,
a ako mene pitate samo 2.0 Highline, za to se isplati dati ove novce, ostalo mi nije Golf, i nije to što treba biti.
Naravno ako su ambicije veće pa se pogura do GTa onda još bolje.