Re: Automobili, motori...
Postano: 17 jun 2024, 22:55
Spavate li mirno dizel-vagenovci ???
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
Yebo to, čim se mora video o tome napravit
Nisam u tim godinama da zudim za time da me neko vidi kako vozim odredjeno voziloCentre forward je napisao/la: ↑18 jun 2024, 18:35Iskreno prijatelju za tebe je neka Octavia, možda čak i Fabia. Još nisam čuo da neko kupuje "peticu" sa namjerom da prelazi manji broj kilometara, uz par incidentnih malo dužih putovanja.
Takodje, nema šanse ni da se nadje takav auto sa kojim je neko na sedmičnoj bazi prelazio mali broj kilometara.
Eh, sad, ako želiš da te neko "vidi" da voziš BMW, onda je ta mašina savršena.![]()
Uzmi Superb-a 2014+, ako ti se ne gadi, ja sam u 10ak dana presao oko 5000KM s njom, nikad problema nisam imao, imao onu bas 2014 model, DSG, 4x4, preudobno auto, jeftinija je vjerujem od tog BMW-a pa onda mozes gledati i novijuNapapijri je napisao/la: ↑18 jun 2024, 18:48Nisam u tim godinama da zudim za time da me neko vidi kako vozim odredjeno voziloCentre forward je napisao/la: ↑18 jun 2024, 18:35Iskreno prijatelju za tebe je neka Octavia, možda čak i Fabia. Još nisam čuo da neko kupuje "peticu" sa namjerom da prelazi manji broj kilometara, uz par incidentnih malo dužih putovanja.
Takodje, nema šanse ni da se nadje takav auto sa kojim je neko na sedmičnoj bazi prelazio mali broj kilometara.
Eh, sad, ako želiš da te neko "vidi" da voziš BMW, onda je ta mašina savršena.![]()
![]()
Vise mi je zelja u smislu toga da imam pouzdano vozilo na koje se mogu osloniti u svakom smislu i putovanju, a da ga pri tome ne moram mijenjati barem 6-7 godina.
mislis super BE?VivaLaStella je napisao/la: ↑19 jun 2024, 07:50Nemoj vikat Super B ranit cu se
A kad smo kod toga, impresioniran sam s ovim novim Superbom. Kakav interijer, kakvi materijali, baš premium klasa. Taman imam novo auto za par godina kad spadne na 30ak hiljada![]()
Nezadovoljni korisnik: ‘‘Električni automobil mi je uzeo dušu - jedva čekam da se vratim na gorivo‘‘
Ray Bestwick, 62-godišnji inženjer, kupio je električni automobil prošlog maja u nadi da će imati vožnju bez problema. Međutim, nakon osam posjeta servisu za nešto više od godinu dana, jedva čeka da okonča svoje iskustvo. Njegov Renault Megane E-Tech je samo jedan primjer, a mnogi vlasnici električnih vozila (EV) dijele slična iskustva i probleme.
Bestwick iz Derbyshirea navodi da njegov Renault treba imati domet od 280 milja, ali je samo dva puta dostigao preko 200 milja od otprilike 30 pokušaja. "Sretan sam ako dobijem 160 milja, što jasno pokazuje da postoji problem," kaže Bestwick. Iako su tri različita Renault servisa tvrdila da nema problema i da je kriv njegov stil vožnje, Bestwick se ne slaže: "Vozim u eco modu 90% vremena, tražim ekonomičnost, a ne brzinu."
Istraživanje magazina What Car otkrilo je da električni automobili u stvarnosti imaju do trećine manji domet nego što je reklamirano. Podaci naglašavaju razliku između rezultata službenih testova i onih postignutih tokom stvarne upotrebe.
Bestwick je razočaran i planira da se riješi vozila kada istekne najam: "Drago mi je što nisam kupio automobil jer bi me koštao £38,000, a sada vrijedi samo oko £22,000." Istraživanje Auto Tradera pokazuje da električni automobili gube više na vrijednosti nego benzinski automobili.
Nigel Pullen, vlasnik električnog Skoda Enyaq, smatra da proizvođači moraju gotovo udvostručiti domet prije nego što britanski vozači prihvate EV vozila. "Dok EV vozila ne budu imala stvarni domet od 500+ milja, uvijek će postojati problem," kaže Pullen.
Jane Gregory, vlasnica Tesla Modela 3, također planira zamijeniti svoje vozilo zbog problema s dometom i infrastrukturom za punjenje: "Britanija nema infrastrukturu, a čak i kad bi je imali, možete li zamisliti redove za punjenje?"
Cliff Nicholls smatra da je potrebna ogromna nadogradnja infrastrukture za masovno usvajanje EV vozila: "Brzi punjači zahtijevaju mnogo struje, što zahtijeva debele kablove i nadogradnje prijenosnih sistema."
S druge strane, neki vlasnici EV vozila su zadovoljni svojim iskustvima. Gareth Probert, ponosni vlasnik Tesle, uživa u niskim troškovima punjenja: "Punim kod kuće po 7,5p/kw sat – vrlo jeftino!"
Međutim, Neal Preshner smatra da su troškovi punjenja van kuće previsoki: "Zašto se ljudi preplaćuju za električno punjenje van kuće? Ako domaći dobavljači naplaćuju oko 20p po jedinici, zašto tipična benzinska pumpa naplaćuje 75p?"
Pitanje ekološke koristi EV vozila također se dovodi u pitanje. Rupert E Beehsley smatra da EV vozila nisu toliko ekološka kako se tvrdi: "Jedini pristupačni EV-ovi će uskoro biti kineski, napravljeni s električnom energijom iz uglja i prevezeni na pola svijeta."
Bez obzira na različita iskustva i mišljenja, jedno je jasno: problemi s dometom i infrastrukturom za punjenje i dalje predstavljaju značajne izazove za vlasnike električnih vozila, piše The Telegraph.
Kod zubljenja motora blokiraju se remnice te se popuštaju šarafi/blokade, da bi alat za zubljenje glatko klizio po zupcima. Naravno oznake se moraju poklapati sa obilježenim strijelicama.Sarajlijica1946 je napisao/la: ↑04 jul 2024, 10:00Moze li neuzubljen motor paliti kao mina,na po kljuca?
Pocelo mi je auto dimiti kad ga nacepim preko 2 000, nenormalan oblak crnog dima
Jednostavno je bio zacepio od gradske voznje, majstor ga provozao vratio crni dim nestao, nek sam i ovo vidio.Asteriks je napisao/la: ↑04 jul 2024, 13:17Kod zubljenja motora blokiraju se remnice te se popuštaju šarafi/blokade, da bi alat za zubljenje glatko klizio po zupcima. Naravno oznake se moraju poklapati sa obilježenim strijelicama.Sarajlijica1946 je napisao/la: ↑04 jul 2024, 10:00Moze li neuzubljen motor paliti kao mina,na po kljuca?
Pocelo mi je auto dimiti kad ga nacepim preko 2 000, nenormalan oblak crnog dima
Ovo je ono ugrubo, proces je detaljniji i motor će klepetati ako se nešto sfušerilo ili neće ni upaliti.
Kod tebe može biti filter čestica čađi (dizelaš), EGR ventil, sistem ubrizgavanja, lošija smjesa sagorijevanja itd.
Prvo skopčaj na dijagnostiku, a ako si skoro radio kakav servis odvuci majstoru nazad da prekontroliše eventualne propuste.