Stranica: 573/623.
Re: Automobili, motori...
Postano: 02 mar 2024, 17:37
Postao/la alemsa
Ma burazeru kad jednom vidi majstora, isti ti postane najbolji jaran

Mozda ima eto izuzetak ali Benga je po tom poznata

Re: Automobili, motori...
Postano: 02 mar 2024, 17:39
Postao/la Asteriks
Bosniacum Lilium je napisao/la: ↑02 mar 2024, 17:35
Taj motor je Toyota ubacila u svoju novu Supru ako se ne varam
Eto ti još jednog od dokaza kvaliteta.
Aleme, statistike i za polovnjake od 10ak godina starosti govore drugačije, znači na veći uzorak.
To što raja kupuje neke BMW-ove četverocilidraše koji nisu ni blizu V6, je neka druga tema.

Re: Automobili, motori...
Postano: 02 mar 2024, 17:47
Postao/la Bosniacum Lilium
Jbg ja sam nekog mišljenja da jedna Toyota ne bi dopustila sebi takvu jednu blamažu.
Do sada je BMW 340i G20 dobrom glasu npr.
Re: Automobili, motori...
Postano: 02 mar 2024, 18:33
Postao/la reeds
Trebam pomoc-iskustva ako zna neko
Zadnjih par dana na auto mi se desava greska "check injection system" - laguna 3 - 2.0dci.
To se desava samo kada opteretim auto, tacnije kada vozim uzbrdicu, auto uzgubi snagu, gas do kraja, ne ide vise od 50 km/h, na ravnom normalno vuce sve.
Znam da je najsigurnije dijagnostika, al eto mozda neko zna i ovako... Hvala.
Re: Automobili, motori...
Postano: 02 mar 2024, 18:49
Postao/la djonla
I ja sam u aktivnoj potrazi za autom....javio sam se i Asteriksu jednom, napisao mi sve detaljno ko na fakultetu

hvala mu jos jednom
On je tada savjetovao Toyotu Corrolu 1.5 atmosferski benzinac (gledam auta do 50k).....
Pored toga, zapali su mi za oko Passati B8 iz ove auto kuce ArenaMotors (ako neko zna jesu li provjereni, informacija je dobrodosla).....nisam pametan majke mi, pretežak mi je ovo zadatak oko traženja auta
Ps. Da li bi uzeli Volva V60 (cross country) 2016. i prešao 220.000? Cijena je malo ispod 40k
Re: Automobili, motori...
Postano: 03 mar 2024, 09:43
Postao/la Belmin6
@Asteriks
Na kocenju prilikom 120+ brzini Volan pocinje da vibrira. Skontao sam da su diskovi u pitanju. Desna prednja guma, disk prevruc. Hocu da zamjenim prednje diskove i plocice, ali neki kazu da moze biti to zbog kocionih klješta?
Re: Automobili, motori...
Postano: 03 mar 2024, 10:46
Postao/la Asteriks
Belmin6 je napisao/la: ↑03 mar 2024, 09:43
@Asteriks
Na kocenju prilikom 120+ brzini Volan pocinje da vibrira. Skontao sam da su diskovi u pitanju. Desna prednja guma, disk prevruc. Hocu da zamjenim prednje diskove i plocice, ali neki kazu da moze biti to zbog kocionih klješta?
Moguce da je hrdja dospjela do klipa klijesta pa ista zapekla. To onda povlaci i stanje kocionog ulja, koje vremenom zna provodenit kao i opce stanje klijesta.
Nek ti majstor naspe nove ulje, ali prvo provjeri kociona crijeva te glavni cilindar. Nakon toga, zamjeni klijesta na oba prednja tocka (nije moranje i drugi ali je bolje), nek uspe novo ulje (DOT 4) te ozraci kocioni sistem (ispusti visak ulja te usput i ostatak vazduha).
Druga stvar je kako sam kocioni disk nalijeze na glavcinu i da li je tu potrebna obrade kod tokara.
Re: Automobili, motori...
Postano: 03 mar 2024, 10:51
Postao/la tuzlak1987
Ljudi ovdje pitaju @Asteriksa koje auto da kupe. On im kaze nekog Japanca, oni se razocaraju jer je to napisao jer ce svakako uzeti Njemackog leša.
Re: Automobili, motori...
Postano: 03 mar 2024, 11:11
Postao/la Asteriks
Ako neko ima keša, onda je dovoljno da blikne primjer pod rubiku najprodavaniji premium EU godinama unazad i lako će donijeti odluku.
Rećemo prošle godine, najprodavaniji premium brend u EU bio je Audi, ali sva tri njemačka proizvođača bila su tik jedan uz drugog.
Dalje, primjer Toyota u novijim Corollama nudi benzince i hibride, a raja se boji potrošnje i kako će majstori praviti elektro komponente hibrida.
Neće da prihvate činjenicu da su inovacijama i novim tehnologijama uspjeli smanjiti potrošnju goriva i nije to više onaj benzinac koji u gradu baca preko 9 litara.
Nova Corolla, 1.5 motor, atmosferski benzinac od 120 konja košta 41 000 KM, uz deset godina garacnije. Može li bolje od toga, msm da ne (naravno osnovna oprema Terra).
5 zvjezdica na testu sigurnosti uz sigurnost vozača/suvozača od 95 % te sigurnost djece od 85 %.
Nije slučajno najprodavaniji svjetski model i brend uopste.
Faktori koji su osnova kod svake preporuke - sigurnost vozila (kreš testovi), pouzdanost (izvještaj autoklubova najvećih EU tržista), elastičnost i dugovječnost polovnjaka te iole neka rasterećenost motora, što kod Japanaca ide upravo sa ovom kubikažom od 1500 cm3, još pogotov ako je atmosferac.
Opet, koliko para toliko muzike. Neko ko je spreman izdvojiti 5 do 10k, naravno da će tražiti kakvog dokazanog dizelaša koji ima pristupačne dijelove itd.
Ne bi bježao ni od novijih dizel motora tipa Volvo D5 ili VW-ovog 2.0 TDI, ali za to trebaš dublji džep.
Re: Automobili, motori...
Postano: 03 mar 2024, 12:43
Postao/la alemsa
tuzlak1987 je napisao/la: ↑03 mar 2024, 10:51
Ljudi ovdje pitaju @Asteriksa koje auto da kupe. On im kaze nekog Japanca, oni se razocaraju jer je to napisao jer ce svakako uzeti Njemackog leša.
Pa jebga hoce momci nesto bijesno, a Japanci relativno nemaju, imaju Nissan Z (dvosjed) i Lexus 350, kojeg ili nea ili ima slabo dijelova
Al' je burazeru makinja kome je bitno da bude "vidjen" a tu je do 70-80k maraka
Re: Automobili, motori...
Postano: 04 mar 2024, 19:18
Postao/la Asteriks
Ne jenjava diskusija o tome koliko će brzo elektrifikacija automoto svijeta ići - svoje mišljenje sada je dao i šef kompanije Bosch, Štefan Hartung.
Hartung je naveo da će SUS motori biti "u pogonu" bar još 30-35 godina, čak iako će možda ranije prestati da se prodaju u Evropi.
Tržište EV raste, ali čak i kada bi se odjednom globalna proizvodnja od 90 miliona putnih vozila prebacila na pravljenje "strujaša", za to bi bilo potrebno 16 godina da se kompletira, istakao je Hartung za "The Pioneer".
"U realnosti, ovo vrijeme mora da se duplira, jer ćemo morati da nastavimo da proizvodimo SUS motore u Njemačkoj. Ne možemo prisiliti kupce van Evrope da prestanu da ih koriste", dodao je on.
Naveo je i neke inovacije koje su potrebne, a još i ne postoje, poput rješenja za poljoprivredna vozila. Kako je istakao, kombajn, na primjer, radi 12 sati dnevno trošeći 250-300 kW.
"Sa baterijom koja mu treba da izgura ovo, vozilo bi samo potonulo u zemlju", dodao je Hartung.
Za kraj, šef glavnog dobavljača za automobile rekao je da su i sami proizvođači priznali kako će elektrifikacija trajati duže nego što je prvobitno bilo očekivano
Onda, 90 % svjetske trgovine odvija se morskim putem, a ti veliki kontenjerski brodovi idu na dizel.
Skoro svi kamioni teretnjaci, tegljaci, cisterne itd., koji su zila kucavica kontinentalne ekonomije i kljucni razlog za popunjene police marketa, idu na dizel.
Pomenuti kombajn te ostale poljoprivredne masine, dizel, gradjevinski strojevi isto i tako dalje. SUS motori ostat ce osnova i narednih 50 godina.
Re: Automobili, motori...
Postano: 06 mar 2024, 09:10
Postao/la Bosniacum Lilium
Dobar je taj Lexus samo mi je previše pouzdan nekako
P.s. imam tri Toyote u kući
Re: Automobili, motori...
Postano: 06 mar 2024, 10:07
Postao/la Asteriks
Registrovana cestovna motorna vozila za 2023. godinu (Agencija za statistiku BiH)
U 2023. godini u Bosni i Hercegovini registrovano je ukupno 1233784 cestovnih motornih vozila, što je 4,1% više u odnosu na 2022. godinu.
Što se putničkih automobila tiče, većinom su to dizelaši kubikaže između 1.4 i 1.9.
Ukupno registrovanih čisto električnih vozila bilo je 331.
Po pitanju autobusa, većina je onih između 10 i 20 godina starosti, te dobar dio i stariji od 20 godina.

Re: Automobili, motori...
Postano: 08 mar 2024, 00:56
Postao/la GalileoGalilei
Da li je neko imao iskustva s auto kućom Dalmi? Vidim da im i nisu neke recenzije na Googleu, kažu da su mutni i neljubazni.
Re: Automobili, motori...
Postano: 08 mar 2024, 11:00
Postao/la jelle
GalileoGalilei je napisao/la: ↑08 mar 2024, 00:56
Da li je neko imao iskustva s auto kućom Dalmi? Vidim da im i nisu neke recenzije na Googleu, kažu da su mutni i neljubazni.
Ne znam kako i rade realno ...na oglasima auto npr. 33 k pa prekrizeno crvenom da je sad 23 k ...i postavis pitanje u vezi auta niko ti nista ne odgovara ...debili mrtvi
Re: Automobili, motori...
Postano: 08 mar 2024, 13:12
Postao/la R32
Asteriks, šta mislis o setu zupčastog Dayko i vodenoj u 2.0 TDI CR 103kW? Sada je Continental set, cjenovno mi kompletan set (Veliki i mali) u Tempo trade Zenica (upit preko neta)
oko 5 stoja, dok u Motoreksu koji deru logično ide sa SKF oko 800 stoja.
Re: Automobili, motori...
Postano: 08 mar 2024, 15:30
Postao/la Asteriks
R32 je napisao/la: ↑08 mar 2024, 13:12
Asteriks, šta mislis o setu zupčastog Dayko i vodenoj u 2.0 TDI CR 103kW? Sada je Continental set, cjenovno mi kompletan set (Veliki i mali) u Tempo trade Zenica (upit preko neta)
oko 5 stoja, dok u Motoreksu koji deru logično ide sa SKF oko 800 stoja.
Među renomirane dobavljače, evo u tvom slučaju kod remenja spadaju Gates, SKF, Conti, Ina itd., a navedeni Gates je na listi dobavljača originalih zamjenskih dijelova za VW, jedan od...
Dayko ne spada među zvučnije, barem na nama poznatim trzištima i onda imaš problem počev deklaracije proizvođača glede preporučenog servisnog intervala.
Dok je kod zupčastog od preporučenog il poznatog dobavljača taj interval za dati motor (opet ovisno od godišta) primjer 200k, kod manje poznatih postoji priličan rizik, bilo zbog upitnog materijala, proizvodnog procesa i čega sve ne.
Mi u BiH veliki servis radimo ili na preporučenoj kilometraži ili oni nenormalni kad remen
zamlatara. Dok kod Švaba imaš inspekciju prije isteka vijeka trajanja, jer postoje vanredne situacije.
Jedan od dijelova sa kojim se ne bi zezao je upravo zupčasti jer njegova havarija znači kraj motora. A trajat će ti npr. 10 godin ako godišnje prelazis 20k.

Re: Automobili, motori...
Postano: 09 mar 2024, 20:20
Postao/la R32
Joj ne da se proci jeftinije hahha, a ja taman mislio da neko napiše neko pozitivno iskustvo. Ma sad je Continental u odlicnom stanju, al de vjeruj kilometrima. Pa da radi preventive pomijenjam sve.
Re: Automobili, motori...
Postano: 11 mar 2024, 09:33
Postao/la Asteriks
Oko 27.500 novih čisto elektricnih vozila registrovano je u februaru u Njemačkoj. To je za 15 % manje nego u istom mjesecu prošle godine.
Udio benzinaca iznosio 35,5 % te je porastao za 2,3 % u odnosu na godinu ranije.
Udio dizela u statistici registracije iznosi 19,4 % i povećan je za 9,7 %. S druge strane, udio električnih vozila je smanjen za preciznije 15,4 % i činio je samo 12,6 %.
Ah te subvencije.
Re: Automobili, motori...
Postano: 11 mar 2024, 09:47
Postao/la JHam
R32 je napisao/la: ↑09 mar 2024, 20:20
Joj ne da se proci jeftinije hahha, a ja taman mislio da neko napiše neko pozitivno iskustvo. Ma sad je Continental u odlicnom stanju, al de vjeruj kilometrima. Pa da radi preventive pomijenjam sve.
pogledaj ti koliko ce ti ko od majstora dati garanciju, ne vjerujem da ce ti iko dati garanciju na tih 200k KM, pogotovo sto su male sanse da ih predjes u 5 godina koliko je neki rok tog remena jer je to ipak guma, voziti 10g na necemu sto se trosi i sto moze puci sad pa sad nije bas pametno...ako dobijes i na jedan i na drugi garanciju na tipa 90k i 5 godina, isto ti je koji ces uzeti, jer sve preko tih 90k ili koliko ti vec majstor garantuje, vozis na svoj rizik, a i te propisane norme neke od npr. 150-180-200k KM, to ne racuna radne sate motora, ne racuna onu guzvu kad se 2-3KM vozis skoro sat vremena kad ides od stupa do otoke, to je sve neki idealni scenarij na EU autoputevima, kojih mi bas i nemamo na dnevnoj bazi osim ako ne radis kao komercijalista
