Re: Automobili, motori...
Postano: 05 dec 2023, 12:39
Neironicno izgleda bolje od originala
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
I ja sam to čuo za Evropu da nema veze pogonska jedinica sa registracijom, al me više zanima kako da prođem sa što manje glavobolje.Centre forward je napisao/la: ↑06 dec 2023, 19:50U normalnim Državama ne, jer je potrošni materijal. Kod nas mislim da jerbo je sve naopako.
Btw, šta to voziš pa rikn'o motor![]()
Nemoj da bude duple glavobolje, jer jedina stvar koja razlikuje Citroen i Peugeot je znak na haubi, al' bukvalno.coelho41 je napisao/la: ↑06 dec 2023, 19:57I ja sam to čuo za Evropu da nema veze pogonska jedinica sa registracijom, al me više zanima kako da prođem sa što manje glavobolje.Centre forward je napisao/la: ↑06 dec 2023, 19:50U normalnim Državama ne, jer je potrošni materijal. Kod nas mislim da jerbo je sve naopako.
Btw, šta to voziš pa rikn'o motor![]()
I nije meni, ja vozim Cutroen C5 vrhunac francuske tehnologije, crko motor kod žene na Pežovu![]()
Jeste, ali je kod mene 2.0 HDi motor, jedan od najboljih motora iz te grupacije s kojim bih smio na hadž.Centre forward je napisao/la: ↑06 dec 2023, 21:07Nemoj da bude duple glavobolje, jer jedina stvar koja razlikuje Citroen i Peugeot je znak na haubi, al' bukvalno.coelho41 je napisao/la: ↑06 dec 2023, 19:57I ja sam to čuo za Evropu da nema veze pogonska jedinica sa registracijom, al me više zanima kako da prođem sa što manje glavobolje.Centre forward je napisao/la: ↑06 dec 2023, 19:50U normalnim Državama ne, jer je potrošni materijal. Kod nas mislim da jerbo je sve naopako.
Btw, šta to voziš pa rikn'o motor![]()
I nije meni, ja vozim Cutroen C5 vrhunac francuske tehnologije, crko motor kod žene na Pežovu![]()
![]()
Treba atest nakon promjene, ali raja samo promjeni i nista nigdje ne prijavljuje kako sam cuo
Studija provedena na 18.000 električnih automobila pokazuje koliki se domet gubi na zimskim temperaturama. U prosjeku, 29,7% dometa nestaje kada temperature padnu na nula stupnjeva Celzija, prema Recurrentu.
Studija pokazuje da u prosjeku električni automobili imaju 70,3% svog stvarnog dometa kada termometar padne ispod nula stupnjeva, u usporedbi s idealnim uvjetima. Test je jasno pokazao da svi električni automobili gube domet, ali da oni opremljeni toplinskom pumpom prolaze znatno bolje.
Najbolje je prošao Audi e-tron (Q8 e-tron), izgubivši u prosjeku raspon od 16% na temperaturama ispod nule. Volkswagen ID.4 izgubio je čak 46 posto dometa. Neke varijante ID.4 u SAD-u nemaju toplinsku pumpu što ih je vjerojatno skupo koštalo. Teslini automobili koji imaju toplinske pumpe dobro su prošli s padom od 24 posto za nekoliko modela. Međutim, u usporedbi sa službenim podatcima EPA-e (Agencija za zaštitu okoliša SAD-a), nekoliko Teslinih automobila izgubilo je oko polovice dometa.
Imam jedno pitanje za tebe jer vidim da se razumiješ u vozila.Asteriks je napisao/la: ↑08 dec 2023, 16:51Evo da preporucim slep sajlu/uze za vucu, koja je svakako dio obavezne opreme vozila.
Na svakoj benzinskoj imate par vrsta, proizvodjaca te do odredjene mase itd.
Ono koje nikako nije za preporuku, slika ispod. Koristi se za slep/vucu vozila do 2500 kg, a puca pri iole vecem trzaju ili zategnucu, cak i kada se slepa auto ispod 2 tone.Onu koju bi preporucio, a koristi se za slep vozila do 3000 kg. Razlika u cijeni minorna.
Probaj kad je ugasen mijenjati brzine, ako ide normalno a kad upalis nece, kvacilo ti je. E to moze biti da je manjak tecnosti, jer kvacilo ne odvaja ili nesto, uglavnom kvacilo je vjerovatnoFoxMulder je napisao/la: ↑10 dec 2023, 15:37Imam jedno pitanje za tebe jer vidim da se razumiješ u vozila.Asteriks je napisao/la: ↑08 dec 2023, 16:51Evo da preporucim slep sajlu/uze za vucu, koja je svakako dio obavezne opreme vozila.
Na svakoj benzinskoj imate par vrsta, proizvodjaca te do odredjene mase itd.
Ono koje nikako nije za preporuku, slika ispod. Koristi se za slep/vucu vozila do 2500 kg, a puca pri iole vecem trzaju ili zategnucu, cak i kada se slepa auto ispod 2 tone.Onu koju bi preporucio, a koristi se za slep vozila do 3000 kg. Razlika u cijeni minorna.
Kada palim auto nakon mirovanja tokom noći, dešava se da mjenjač jedva gurnem u prvu brzinu, a pogotovo u rikverc. Bukvalno upotrijebim mišiće da gurnem u rikverc, strah me da nešto pokvarim. Za ostale brzine uredno funkcioniše.
Ovo se dešava samo kad upalim vozilo. Nakon 10 minuta vožnje, mjenjač bez problema ide i u rikverc i u prvu brzinu.
U čemu bi mogao biti problem, možda zagrijat motor prije vožnje iako mi auto bude u garaži?
Ulje za mjenjace osigurava podmazivanje zupcanika koji se precizno povezuju, cime se smanjuje trosenje, onda da dijelovi ne hrdjaju i tako to. Medjutim, kako ulje postaje starije, ono postaje sve prljavije i gubi svoja dobra tecna svojstva zbog opterecenja. Mala gumica - semering ti cuva pomenuto ulje u mjenjacu, izmedju ostalog. Kada semering ode, ulje iscuri (na sklopu mjenjaca i motora), pa bilo da unutar prodre vlaga il ne, kad dodje hladnije vrijeme, mehanizam bude vise krut nego inace te teze upada dok se ne razradi.FoxMulder je napisao/la: ↑10 dec 2023, 15:37
Imam jedno pitanje za tebe jer vidim da se razumiješ u vozila.
Kada palim auto nakon mirovanja tokom noći, dešava se da mjenjač jedva gurnem u prvu brzinu, a pogotovo u rikverc. Bukvalno upotrijebim mišiće da gurnem u rikverc, strah me da nešto pokvarim. Za ostale brzine uredno funkcioniše.
Ovo se dešava samo kad upalim vozilo. Nakon 10 minuta vožnje, mjenjač bez problema ide i u rikverc i u prvu brzinu.
U čemu bi mogao biti problem, možda zagrijat motor prije vožnje iako mi auto bude u garaži?
Znas li mi reci brate kakvo je stanje sa automatskim mjenjacima u Golf 6? Kvare li se, pretpostavljam da su cijene popravka yebene... Trazim sesticu vec neko vrijeme, nisam planirao automatika al sad mi izleti jedna dobra, samo me taj mjenjac kopka. Uvezena je iz Njemacke, po papirima i ostalim provjerama servisi redovno radjeni ...