Stranica: 564/623.

Re: Automobili, motori...

Postano: 05 dec 2023, 12:39
Postao/la Brokula
Neironicno izgleda bolje od originala

Re: Automobili, motori...

Postano: 05 dec 2023, 20:50
Postao/la Asteriks
Americko trziste u devet mjeseci ove godine.
slika
Te trziste EU za oktobar...
slika

Re: Automobili, motori...

Postano: 06 dec 2023, 12:46
Postao/la AshburtonG
@Beduin

Jesi ti ono pricao da si uzeo Arteona? Ako jesi, ovaj facelift 2021 i na ovamo ili pre-facelift? Ganjam da uzmem auto sljedece godine, pa se dumam sta su mi opcije. Krenulo je sa A5, dok nisam sjeo u njega i razocarao se prostorom i kvalitetom interijera. Onda A6, ali mi je to nekako preozbiljno auto za mene trenutno. Druge opcije jos XC40, 508 ili Arteon. Od svih mi je Arteon ubjedljivo najljepsi i cini mi se najbolji "bang for the buck", a osim toga ovaj facelift i iznutra ne izgleda lose kao prije.

Re: Automobili, motori...

Postano: 06 dec 2023, 19:34
Postao/la coelho41
Jel neko mijenjo motor na autu? Koja je zakonska procedura, mijenja se pogonski agregat sa jedinicom istih karakteristika. Gleda li ko broj motora prilikom registracije? tj. Tehničkog pregleda?

Re: Automobili, motori...

Postano: 06 dec 2023, 19:50
Postao/la Centre forward
U normalnim Državama ne, jer je potrošni materijal. Kod nas mislim da jerbo je sve naopako.

Btw, šta to voziš pa rikn'o motor :think:

Re: Automobili, motori...

Postano: 06 dec 2023, 19:57
Postao/la coelho41
Centre forward je napisao/la:
06 dec 2023, 19:50
U normalnim Državama ne, jer je potrošni materijal. Kod nas mislim da jerbo je sve naopako.

Btw, šta to voziš pa rikn'o motor :think:
I ja sam to čuo za Evropu da nema veze pogonska jedinica sa registracijom, al me više zanima kako da prođem sa što manje glavobolje.

I nije meni, ja vozim Cutroen C5 vrhunac francuske tehnologije, crko motor kod žene na Pežovu :D

Re: Automobili, motori...

Postano: 06 dec 2023, 21:07
Postao/la Centre forward
coelho41 je napisao/la:
06 dec 2023, 19:57
Centre forward je napisao/la:
06 dec 2023, 19:50
U normalnim Državama ne, jer je potrošni materijal. Kod nas mislim da jerbo je sve naopako.

Btw, šta to voziš pa rikn'o motor :think:
I ja sam to čuo za Evropu da nema veze pogonska jedinica sa registracijom, al me više zanima kako da prođem sa što manje glavobolje.

I nije meni, ja vozim Cutroen C5 vrhunac francuske tehnologije, crko motor kod žene na Pežovu :D
Nemoj da bude duple glavobolje, jer jedina stvar koja razlikuje Citroen i Peugeot je znak na haubi, al' bukvalno. :mrgreen:

Re: Automobili, motori...

Postano: 06 dec 2023, 21:31
Postao/la coelho41
Centre forward je napisao/la:
06 dec 2023, 21:07
coelho41 je napisao/la:
06 dec 2023, 19:57
Centre forward je napisao/la:
06 dec 2023, 19:50
U normalnim Državama ne, jer je potrošni materijal. Kod nas mislim da jerbo je sve naopako.

Btw, šta to voziš pa rikn'o motor :think:
I ja sam to čuo za Evropu da nema veze pogonska jedinica sa registracijom, al me više zanima kako da prođem sa što manje glavobolje.

I nije meni, ja vozim Cutroen C5 vrhunac francuske tehnologije, crko motor kod žene na Pežovu :D
Nemoj da bude duple glavobolje, jer jedina stvar koja razlikuje Citroen i Peugeot je znak na haubi, al' bukvalno. :mrgreen:
Jeste, ali je kod mene 2.0 HDi motor, jedan od najboljih motora iz te grupacije s kojim bih smio na hadž.
Ovaj kod žene u pitanju je benzinac, mali motor, male snage, aluminijski blok motora i to se syebalo otprilike.

Re: Automobili, motori...

Postano: 06 dec 2023, 21:50
Postao/la Centre forward
Ma znam da je, i ja sam tražio tu motorizaciju za svoje auto kad sam kupov'o.

Francuz i benzinac nikad nisu bili dobra kombinacija. Kolega ima 207 benzinca. Malo fali da ga zapali skupa sa sobom.

Re: Automobili, motori...

Postano: 06 dec 2023, 23:34
Postao/la Azpi
coelho41 je napisao/la:
06 dec 2023, 19:34
Jel neko mijenjo motor na autu? Koja je zakonska procedura, mijenja se pogonski agregat sa jedinicom istih karakteristika. Gleda li ko broj motora prilikom registracije? tj. Tehničkog pregleda?
Treba atest nakon promjene, ali raja samo promjeni i nista nigdje ne prijavljuje kako sam cuo

Re: Automobili, motori...

Postano: 07 dec 2023, 09:01
Postao/la jelle
Azpi je napisao/la:
06 dec 2023, 23:34
coelho41 je napisao/la:
06 dec 2023, 19:34
Jel neko mijenjo motor na autu? Koja je zakonska procedura, mijenja se pogonski agregat sa jedinicom istih karakteristika. Gleda li ko broj motora prilikom registracije? tj. Tehničkog pregleda?
Treba atest nakon promjene, ali raja samo promjeni i nista nigdje ne prijavljuje kako sam cuo
Logicno ...jedini problem mozes imati ako te na granici pocnu preglati al i to je jedan u milion ...al eto ...

Re: Automobili, motori...

Postano: 07 dec 2023, 11:25
Postao/la coelho41
Neće ovo auto vidjet granice, to je samo za po gradu, a i mislim da se dobro moraš napatit, poskidat kablova i cijevi da očitaš broj motora na njemu,

Re: Automobili, motori...

Postano: 07 dec 2023, 11:48
Postao/la Asteriks
Studija provedena na 18.000 električnih automobila pokazuje koliki se domet gubi na zimskim temperaturama. U prosjeku, 29,7% dometa nestaje kada temperature padnu na nula stupnjeva Celzija, prema Recurrentu.

Studija pokazuje da u prosjeku električni automobili imaju 70,3% svog stvarnog dometa kada termometar padne ispod nula stupnjeva, u usporedbi s idealnim uvjetima. Test je jasno pokazao da svi električni automobili gube domet, ali da oni opremljeni toplinskom pumpom prolaze znatno bolje.

Najbolje je prošao Audi e-tron (Q8 e-tron), izgubivši u prosjeku raspon od 16% na temperaturama ispod nule. Volkswagen ID.4 izgubio je čak 46 posto dometa. Neke varijante ID.4 u SAD-u nemaju toplinsku pumpu što ih je vjerojatno skupo koštalo. Teslini automobili koji imaju toplinske pumpe dobro su prošli s padom od 24 posto za nekoliko modela. Međutim, u usporedbi sa službenim podatcima EPA-e (Agencija za zaštitu okoliša SAD-a), nekoliko Teslinih automobila izgubilo je oko polovice dometa.
slika
Iz svega mozemo zakljucit da elektricna vozila imaju par gorucih problema. Prije svih infrastruktura tj. broj punionica ne prati elektrifikaciju pogotov onih punjaca za brzo punjenje (80 % baterije do pola sata). Onda, domet onih elektro vozila za prosjecne korisnike, znaci koji su pristupacne cijene ide otp do 450 km. Ima ih nesto i preko 500 km, ali su prilicno paprenija. Pa kao sto vidimo taj domet pada u zimskim uvjetima, kao sto pada ovisno od stila voznje, broja putnika te ukljucenih potrosaca.

Na kraju, zimi u elektro vozilu deklariranog dometa 400 km, sa ukljucenom klimom i tri putnika te malo jacom nogom na gasu, mozes ocekivati da ces izgubiti haman 100 km. Krenes u Njemacku, svratis da dopunis bateriju, kad tamo punjac od 22 do 50 kW gdje ti treba sat da dobacis do 80 % kapaciteta, a punionice te snage su najbrojnije u EU.

Re: Automobili, motori...

Postano: 07 dec 2023, 12:26
Postao/la Azpi
coelho41 je napisao/la:
07 dec 2023, 11:25
Neće ovo auto vidjet granice, to je samo za po gradu, a i mislim da se dobro moraš napatit, poskidat kablova i cijevi da očitaš broj motora na njemu,
Ma broj motora nikad ti niko neće gledati, tako da zamjeni samo i vozi ko i svi ostali :mrgreen:

Re: Automobili, motori...

Postano: 08 dec 2023, 16:51
Postao/la Asteriks
Evo da preporucim slep sajlu/uze za vucu, koja je svakako dio obavezne opreme vozila.

Na svakoj benzinskoj imate par vrsta, proizvodjaca te do odredjene mase itd.

Ono koje nikako nije za preporuku, slika ispod. Koristi se za slep/vucu vozila do 2500 kg, a puca pri iole vecem trzaju ili zategnucu, cak i kada se slepa auto ispod 2 tone.
slika
Onu koju bi preporucio, a koristi se za slep vozila do 3000 kg. Razlika u cijeni minorna.
slika

Re: Automobili, motori...

Postano: 10 dec 2023, 15:37
Postao/la FoxMulder
Asteriks je napisao/la:
08 dec 2023, 16:51
Evo da preporucim slep sajlu/uze za vucu, koja je svakako dio obavezne opreme vozila.

Na svakoj benzinskoj imate par vrsta, proizvodjaca te do odredjene mase itd.

Ono koje nikako nije za preporuku, slika ispod. Koristi se za slep/vucu vozila do 2500 kg, a puca pri iole vecem trzaju ili zategnucu, cak i kada se slepa auto ispod 2 tone.
slika
Onu koju bi preporucio, a koristi se za slep vozila do 3000 kg. Razlika u cijeni minorna.
slika
Imam jedno pitanje za tebe jer vidim da se razumiješ u vozila.

Kada palim auto nakon mirovanja tokom noći, dešava se da mjenjač jedva gurnem u prvu brzinu, a pogotovo u rikverc. Bukvalno upotrijebim mišiće da gurnem u rikverc, strah me da nešto pokvarim. Za ostale brzine uredno funkcioniše.

Ovo se dešava samo kad upalim vozilo. Nakon 10 minuta vožnje, mjenjač bez problema ide i u rikverc i u prvu brzinu.

U čemu bi mogao biti problem, možda zagrijat motor prije vožnje iako mi auto bude u garaži?

Re: Automobili, motori...

Postano: 10 dec 2023, 15:46
Postao/la alemsa
FoxMulder je napisao/la:
10 dec 2023, 15:37
Asteriks je napisao/la:
08 dec 2023, 16:51
Evo da preporucim slep sajlu/uze za vucu, koja je svakako dio obavezne opreme vozila.

Na svakoj benzinskoj imate par vrsta, proizvodjaca te do odredjene mase itd.

Ono koje nikako nije za preporuku, slika ispod. Koristi se za slep/vucu vozila do 2500 kg, a puca pri iole vecem trzaju ili zategnucu, cak i kada se slepa auto ispod 2 tone.
slika
Onu koju bi preporucio, a koristi se za slep vozila do 3000 kg. Razlika u cijeni minorna.
slika
Imam jedno pitanje za tebe jer vidim da se razumiješ u vozila.

Kada palim auto nakon mirovanja tokom noći, dešava se da mjenjač jedva gurnem u prvu brzinu, a pogotovo u rikverc. Bukvalno upotrijebim mišiće da gurnem u rikverc, strah me da nešto pokvarim. Za ostale brzine uredno funkcioniše.

Ovo se dešava samo kad upalim vozilo. Nakon 10 minuta vožnje, mjenjač bez problema ide i u rikverc i u prvu brzinu.

U čemu bi mogao biti problem, možda zagrijat motor prije vožnje iako mi auto bude u garaži?
Probaj kad je ugasen mijenjati brzine, ako ide normalno a kad upalis nece, kvacilo ti je. E to moze biti da je manjak tecnosti, jer kvacilo ne odvaja ili nesto, uglavnom kvacilo je vjerovatno

Re: Automobili, motori...

Postano: 10 dec 2023, 16:31
Postao/la Asteriks
FoxMulder je napisao/la:
10 dec 2023, 15:37

Imam jedno pitanje za tebe jer vidim da se razumiješ u vozila.

Kada palim auto nakon mirovanja tokom noći, dešava se da mjenjač jedva gurnem u prvu brzinu, a pogotovo u rikverc. Bukvalno upotrijebim mišiće da gurnem u rikverc, strah me da nešto pokvarim. Za ostale brzine uredno funkcioniše.

Ovo se dešava samo kad upalim vozilo. Nakon 10 minuta vožnje, mjenjač bez problema ide i u rikverc i u prvu brzinu.

U čemu bi mogao biti problem, možda zagrijat motor prije vožnje iako mi auto bude u garaži?
Ulje za mjenjace osigurava podmazivanje zupcanika koji se precizno povezuju, cime se smanjuje trosenje, onda da dijelovi ne hrdjaju i tako to. Medjutim, kako ulje postaje starije, ono postaje sve prljavije i gubi svoja dobra tecna svojstva zbog opterecenja. Mala gumica - semering ti cuva pomenuto ulje u mjenjacu, izmedju ostalog. Kada semering ode, ulje iscuri (na sklopu mjenjaca i motora), pa bilo da unutar prodre vlaga il ne, kad dodje hladnije vrijeme, mehanizam bude vise krut nego inace te teze upada dok se ne razradi.

Dalje, moguce da je i kvacilo pred kraj svog vijeka pa trebas zamjenu, ali se mijenja u setu (korpa, lamela, druk lezaj), te ovisno od stanja i zamajac.

Svakako, trebao bi skoknut u servis da strucnjak provjeri je li je zbog navedenog ili je neki dio unutar naciko.

Re: Automobili, motori...

Postano: 12 dec 2023, 01:59
Postao/la harden
Asteriks je napisao/la:
08 dec 2023, 16:51
Znas li mi reci brate kakvo je stanje sa automatskim mjenjacima u Golf 6? Kvare li se, pretpostavljam da su cijene popravka yebene... Trazim sesticu vec neko vrijeme, nisam planirao automatika al sad mi izleti jedna dobra, samo me taj mjenjac kopka. Uvezena je iz Njemacke, po papirima i ostalim provjerama servisi redovno radjeni ...

Re: Automobili, motori...

Postano: 12 dec 2023, 09:39
Postao/la VivaLaStella
Ne znam kakvi su DSG, znam da je Audi Multitronic oko 24 hiljade nov original. Ja kad sam cuo, frapirao se.


Btw. za 1.6TDI i DSG sam čuo sve najgore. Ako je 2.0 onda ok