Derdiyok je napisao/la: ↑23 avg 2023, 22:56
@Asteriks, zamolio me prijatelj ( da me otvara opet novi acc

) da te pitam mišljenje za ovu peticu, ili ako ti imaš prijedlog za neku peticu.
https://olx.ba/artikal/54772519
Ajmo prvo malo o brojkama.
Na temeljima petice, Golf je od 2008. u EU i krenuo svoju dominaciju koja je trajala 13 uzastopnih godina, znaci glede prodaje novih vozila svake godine na tronu do 2022. kada je Peugeot prekinuo taj niz.
Odlican na kres testu davne 2004., kao i na testu za polovna vozila koji je npr. 2010. proveden pod palicom univerziteta u Australiji.
Petica je imala nekoliko zvanicnih opoziva gdje je opozvano preko 60k vozila i tu se rijesili neki serijski problemi, dobrim dijelom oni elektro prirode. Uvijek je bolje da preskocis pocetnu godinu proizvodnje.
Znas kako Svabe kazu, tj. tamosnji renomirani auto magazini, kae - dok su cetvorka a pogotov trica imali umjerene rezultate u pogledu dugorocne kvalitete (ovo umjerene je najblaze receno), sa peticom je VW ocito naucio nesto novo.
1.9 TDI od 105 konja je startniji od onog 90 ks za otp 1,5 sekundi. Za ovu kubikazu dizelasa, interval velikog servisa ti je 120 000 km.
Prilikom kupovine ima tu stosta da se pogleda. Nakon gradske voznje, nek ga natjera uzbrdo u trecoj do 3000 obrtaja i onda negdje parkira, uzme krpu te dirne crijevo iz hladnjaka koje ne smije biti tvrdo ko kamen. Onda najbolje ga parkirat na cistu podlogu te otic sa prodavacem na kafu. Nakon nekih 40ak minuta, pomjeri se i vidi da li ima ikakvih tecnosti po podu. Zatim motanje lijevo/desno do kraja, te ono odoka opce stanje vozila tacnije izbocine, da li hauba ulijeze pravilno duz linija, stanje solja, pragova itd. Provjeri pri kocenju da li vuce u neku stranu i et.
Ako ga pazari nek odma odradi veliki servis i miran.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.