Mercedes C 200, 2004 godiste 2.2 dizel, imas li neke informacije o njemu?
Vidi, godinama nase trziste je poligon za testiranje svakakvih polovnjaka. Dio modela razlicitih proizvodjaca koji je uvezen u BiH nije cak obuhvacen opozivima, koji su tada pokrivali dio odredjenog godista, pa su prepravljani na svakakav nacin. I tu opreza nikad dosta.
Mercovi C 180, C 200 te C 220 konstrukcijski su potpuno isti motori samo razlicite snage. Sto se samog motora tice, dizelas 2.2 je generalno pouzdan, dugovjecan te ima lanac umjesto zupcastog remena.
Ali, iskren savjet, zaobidji taj model, a osnovni razlog je korozija, jer Merc ako je ista sfuserio u ovoj seriji jeste limarija. Ako budes trazio Merc C, onda od kraja 2006. pa gore. Znaci hrdje ces naci po podvozju, pragovima, gepeku, unutra kod solja gepeka te jos na par prelaza.
Prije nego samo kupio Pola, gledao sam bas i ovu C klasu, ali nisam nasao niti jedan da je cist po pitanju limarije. Cak i kada se ulozi te zavrsi jedan dio, izbije negdje drugo. Ovo nije na manji uzorak, vec i Svabe upozoravaju na dati problem za ovu godinu. Jer kod njih npr. clanovi nekog renomiranog auto magazina (nekad u saradnji sa autoklubom) odrade test izdrzljivosti na vise od 100k te svaku event intervenciju objave, kako bi kupcima olaksali neke stvari.
Imam jedno pitanje, ima bruku ovih tiktokera i youtubera kako provjeravaju na osnovu broja šasije i nezz kojih podataka da li je auto udarano, bilo taxi, ima li vracenu kilometrazu itd... Pretplatis se na te stranice i mozes sam provjeravat. E sad kako oni znaju tacno sve te podatke, ko vodi tu evidenciju, cak za neka auta postoje i slike iz raznih godina kako su tada izgledala.
Imam jedno pitanje, ima bruku ovih tiktokera i youtubera kako provjeravaju na osnovu broja šasije i nezz kojih podataka da li je auto udarano, bilo taxi, ima li vracenu kilometrazu itd... Pretplatis se na te stranice i mozes sam provjeravat. E sad kako oni znaju tacno sve te podatke, ko vodi tu evidenciju, cak za neka auta postoje i slike iz raznih godina kako su tada izgledala.
Znaju time sto recimo ako je bio u udesu, pa se islo preko osiguranja (popravke), servis zabiljezi sta je radio. Jedan od nacina.
To je ovamo carfax, vrlo pouzdano
Re: Automobili, motori...
Postano: 06 avg 2023, 14:53
Postao/la Asteriks
Vracenu kilometrazu tesko iko moze otkrit. Samo u Njemackoj imas analize tamosnjeg najveceg autokluba u saradnji sa policijom, gdje nadlezni pretpostavljaju da je vracena kilometraza kod svakog treceg vozila. Ako je kilometraza izbrisana sa jednog od sedam i vise modula gdje je pohranjena, onda halali Huso materi.
Pecati servisa se krivotvore, a pracenje same historije intervala ovlastenih servisa donekle pije vode ali samo dok oni potvrde ispravnost, te dok odredjeni vlasnici (pod garancijom) tu odrzavaju.
Ne postoji vjerodostojna baza po tom pitanju.
Sto se ostalog tice, neki servisi su umrezeni te odredjene platforme imaju pristup informacijama jer ocito imaju neke ugovore, kako @alem kaze sa osiguranjem, pomenutim servisima etc.
Vracenu kilometrazu tesko iko moze otkrit. Samo u Njemackoj imas analize tamosnjeg najveceg autokluba u saradnji sa policijom, gdje nadlezni pretpostavljaju da je vracena kilometraza kod svakog treceg vozila. Ako je kilometraza izbrisana sa jednog od sedam i vise modula gdje je pohranjena, onda halali Huso materi.
Pecati servisa se krivotvore, a pracenje same historije intervala ovlastenih servisa donekle pije vode ali samo dok oni potvrde ispravnost, te dok odredjeni vlasnici (pod garancijom) tu odrzavaju.
Ne postoji vjerodostojna baza po tom pitanju.
Sto se ostalog tice, neki servisi su umrezeni te odredjene platforme imaju pristup informacijama jer ocito imaju neke ugovore, kako @alem kaze sa osiguranjem, pomenutim servisima etc.
Kako vrati digitalni ? Za one stare znam da se vracaju hladno.
Re: Automobili, motori...
Postano: 06 avg 2023, 15:11
Postao/la Asteriks
Kilometraza kod modernih vozila je memorisana na vise razlicitih modula, ali i to se manipulise bez problema, svaki se ponisiti i stimaj kako je volja.
Sva, cak i veca trzista muku muce s ovim problemom.
Evo izvjestaj ADAC-a o ovome sto pricam, gdje se izmedju ostalog kaze da je i kod novih vozila lako manipulirati. Primjera radi koliko je ADAC ogroman, broje blizu 22 miliona stalnih clanova.
Die EU-Verordnung von 2017 zum Schutz vor Tachomanipulation greift noch nicht: Eine ADAC Untersuchung beweist, dass auch die Kilometerstände neuer Autos leicht manipulierbar sind. Es wird also kräftig weiterbetrogen.
Die Polizei nimmt an, dass an jedem dritten in Deutschland verkauften Gebrauchtwagen der Tacho manipuliert wird.
Gesamtschaden jährlich in Deutschland: Rund 6 Milliarden Euro
Re: Automobili, motori...
Postano: 06 avg 2023, 15:16
Postao/la alemsa
prevarantu niko nije stao u kraj
Re: Automobili, motori...
Postano: 06 avg 2023, 15:18
Postao/la Asteriks
Dok je svijeta i vijeka, uvijek ce lopovije ici rame uz rame sa razvojem novih tehnologija, refresovati svoje znanje te praviti stetu.
Dok je svijeta i vijeka, uvijek ce lopovije ici rame uz sa razvojem novih tehnologija, refresovati svoje znanje te praviti stetu.
Ma cudno mi jebga da ne mogu to bas zaje.banije napraviti. Mercedes (barem za Americko trziste) je napravio da ne mos dio zamjeniti bez servisa. Mos ga ti zamjeniti ali ne registruje ga kompjuter, pa ga moras voziti u servis.
Re: Automobili, motori...
Postano: 06 avg 2023, 15:32
Postao/la Asteriks
Trenutno ne postoji rjesenje, nazalost. Jer cim novom vozilu istekne garancija, onda auto mafija dio posla preuzima u svoje ruke. Manipulacija, preprodaja i zarada.
Recemo vlasnik ima uredne papire da je svake godine radio mali servis, sve zabiljezeno, pecat servisa i onda po servisnoj knjizi vidis koliko je otp za tih pet godina servisiranja prevalio. Prvo sta rade jeste falsifikovanje pecata servisa.
Dalje, kilometraza uredno memorisana u npr. kljucu, dodje u "prave ruke", ponisti se, onda prodaje autosalonima (uz brisanje i iz ostalih modula). Znaci manipulise se i prije samog dolaska u salon kao i u tom salonu, koji po oglasima stave primjer vozilo bez packe preslo 150k. U stvarnosti preslo 350k, logicno zarade svi ucesnici i etga.
Vidi, godinama nase trziste je poligon za testiranje svakakvih polovnjaka. Dio modela razlicitih proizvodjaca koji je uvezen u BiH nije cak obuhvacen opozivima, koji su tada pokrivali dio odredjenog godista, pa su prepravljani na svakakav nacin. I tu opreza nikad dosta.
Mercovi C 180, C 200 te C 220 konstrukcijski su potpuno isti motori samo razlicite snage. Sto se samog motora tice, dizelas 2.2 je generalno pouzdan, dugovjecan te ima lanac umjesto zupcastog remena.
Ali, iskren savjet, zaobidji taj model, a osnovni razlog je korozija, jer Merc ako je ista sfuserio u ovoj seriji jeste limarija. Ako budes trazio Merc C, onda od kraja 2006. pa gore. Znaci hrdje ces naci po podvozju, pragovima, gepeku, unutra kod solja gepeka te jos na par prelaza.
Prije nego samo kupio Pola, gledao sam bas i ovu C klasu, ali nisam nasao niti jedan da je cist po pitanju limarije. Cak i kada se ulozi te zavrsi jedan dio, izbije negdje drugo. Ovo nije na manji uzorak, vec i Svabe upozoravaju na dati problem za ovu godinu. Jer kod njih npr. clanovi nekog renomiranog auto magazina (nekad u saradnji sa autoklubom) odrade test izdrzljivosti na vise od 100k te svaku event intervenciju objave, kako bi kupcima olaksali neke stvari.
Pozdrav raja, jedno brzinsko pitanje vezano za kupovinu/prodaju automobila.
Ukoliko se mijenja vlasnik iz jednog kantona u drugi kanton, da li shodno tome slijedi nova vlasnička za taj automobil, gdje novi vlasnik bude upisan na prvo mjesto?
Ili to nema nikakve veze oko kantona, te se postojeća vlasnička prosljeđuje novom vlasniku, dok ime prethodnog vlasnika ostaje upisano u vlasničkoj knjižici.
Nadam se da nije previše konfuzno, al značila bi mi pomoć ovdje
Vlasnička ostaje ista, naravno samo u slučaju da je pocijepana ili popunjena, plaća se nova.
Re: Automobili, motori...
Postano: 10 avg 2023, 20:45
Postao/la Asteriks
Prosjecna reakcija vozaca od uocavanja opasnosti do stiska papucice za kocenje traje od 0,8 do 1,2 sekunde. Ako se krece brzinom 60 km/h u toj jednoj sekundi vozac ce preci cak 16,6 metara dok ne zapocne kocenje.
Prosjek duzine zaustavnog puta vozila s dotrajalom kocionom tecnosti iznosio je 43,3 metra, a vozila sa svjezom tecnosti cak 2,4 metra manje.
Re: Automobili, motori...
Postano: 12 avg 2023, 13:16
Postao/la PointBlank
Pitanje za ove sto vole odrzavati svog ljubimca kao samog sebe..
Trebam preporuku u sarajevu za covjeka/vise njih koji se bave sljedecim uslugama:
- dubinsko pranje i ciscenje
- korekcija laka
- poliranje komplet auta, farova, a bgm i sajbe jer ima ogrebotina - a i prethodni umjetnik mi je tzv keramickom zastitom unistio svojstva sajbe - nikad gora nije bila, bem ti budalu..
I eventualno autolakirer
Sad posto sam ja duduk za cijene, koliko bi neki prosjecan/dobar autolakirer uzeo za lakiranje citavih novih pragova za auto? Jesu li to neke cifre tipa 300 i vise maraka ili ispod?
Re: Automobili, motori...
Postano: 12 avg 2023, 15:52
Postao/la VivaLaStella
Svaki posten "staklar" ce ti preporuciti da uzmes novu sajbu, umjesto da poliras. Rezultati su rijetko kad zadovoljavajuci, bar iz mog iskustva
Re: Automobili, motori...
Postano: 14 avg 2023, 13:00
Postao/la Derdiyok
Auto mi u zadnje vrijeme trosi dosta ulja, i vode malo ali ne miješa u boci. Majstor reče semering da je u pitanju i da mora skidati mjenjač, ali ne vjerujem da mi može ovoliko puštati na semeringu. U zadnjih mjesec dana sam dosuo skoro litar ulja, ispod auta nema nikakvih tragova ni vode ni ulja.
Trebao da radim i mali servis, on krenu da odvrće filter ulja, te mu rekoh da ne radi servis bezveze dok se ovo prvo ne riješi, nema fajde, kaže šta ima
U pitanju je Astra h gtc 1.6 85kw plin. Skoro sam mu mijenjao bombinu i svjećice, ali sam stavio boschove da vidim kako će se ponašati plin na njima.
@Asreriks, šta bi još trebao da provjerim ugrubo ? Ne možeš naći normalnog majstora.
Auto mi u zadnje vrijeme trosi dosta ulja, i vode malo ali ne miješa u boci. Majstor reče semering da je u pitanju i da mora skidati mjenjač, ali ne vjerujem da mi može ovoliko puštati na semeringu. U zadnjih mjesec dana sam dosuo skoro litar ulja, ispod auta nema nikakvih tragova ni vode ni ulja.
Trebao da radim i mali servis, on krenu da odvrće filter ulja, te mu rekoh da ne radi servis bezveze dok se ovo prvo ne riješi, nema fajde, kaže šta ima
U pitanju je Astra h gtc 1.6 85kw plin. Skoro sam mu mijenjao bombinu i svjećice, ali sam stavio boschove da vidim kako će se ponašati plin na njima.
@Asreriks, šta bi još trebao da provjerim ugrubo ? Ne možeš naći normalnog majstora.
Prije svega valja vidit gdje tacno moze trositi vodu, gdje ulje i sta ti je ciniti u odredjenim situacijama. Sto se vode il preciznije rashladne tekucine tice, moze je trositi na šelnama, zbog dotrajalnih crijeva, na samoj posudi zbog npr. loseg cepa, a ovo su ti najjeftinije popravke. Onda na hladnjaku, il recemo dole na vodenoj pumpi i onom njenom kucistu. Ovo je onako šturo, a mozda ima jos koje mjesto da sam izostavio.
Dalje, ulje moze pustat na dihtungu glave motora, dihtungu kartera/cepu kartera, semeringu radilice, karikama itd.
Kad mijesa ulje i vodu (sto kazes da nije slucaj), onda se radi il o losem dihtungu glave il nekom napuknucu u samom bloku.
Kod tebe, posto kazes nema vidljivih tragova ispod, moguce da ulje probija u kompresioni prostor motora i tu sagorijeva u vecoj il manjoj mjeri. Diht gumice na ventilima, izmedju ostalog, sprijecavaju prodor ulja u pomenuti prostor.
Onda, semering nije skup dio koliko su paprene ruke i sam zahvat.
Ne bi da te obeshrabrim, msm uvijek ima rjesenje, ali nekad je moguce i da je stanje pred generalku ili nakon lose odradjene generalke.
Re: Automobili, motori...
Postano: 14 avg 2023, 16:04
Postao/la Belmin6
Kada hladnjak radi 3-5 minuta poslije gašenja, je li to uredno?
Re: Automobili, motori...
Postano: 14 avg 2023, 16:27
Postao/la Centre forward
Vjerovatno radio regeneraciju pa odradio par minuta poslije gašenja da ohladi sistem.