Stranica: 548/623.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 08:11
Postao/la Asteriks
klasik je napisao/la: ↑22 jun 2023, 00:00
Golf 6, 1.6
Veceras bio u gradu i vratim se do auta, upalise se lampice i pogasi sve, mrtav, upalim ga na kablove vozio 10 minuta ugasim i opet isto. Upalim ponovo i vozso se pola h i kad sam ugasio opet isto, nista, kso krene kontakt i nista, nems verglsnja, nista, mrtav. U ovoj voznji mi je podigo malo rad motora, isto ko kad radi regeneraciju dpfa, kad stanem na semafor i dam gas zna mi malo unutrasnje osvjetljenje zatreperit i ono na sekundu mi se upale neke nasumicne lampice.
Sutra cu do majstora al moram prvo na posao sa autom pa kontam
Akumulator
Alternator
Il nesto trece
Moguce da je akumulator. Ali valjalo bi provjeriti i napon punjenja akumulatora, koji bi trebao bit otprilike izmedju 13.7 i 14.5 V i mjeri se kad motor radi. Za svako odstupanje trebat ces provjerit i alternator, jer pomenuti alternator puni akumulator.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 10:30
Postao/la Civa
Asteriks je napisao/la: ↑22 jun 2023, 08:11
klasik je napisao/la: ↑22 jun 2023, 00:00
Golf 6, 1.6
Veceras bio u gradu i vratim se do auta, upalise se lampice i pogasi sve, mrtav, upalim ga na kablove vozio 10 minuta ugasim i opet isto. Upalim ponovo i vozso se pola h i kad sam ugasio opet isto, nista, kso krene kontakt i nista, nems verglsnja, nista, mrtav. U ovoj voznji mi je podigo malo rad motora, isto ko kad radi regeneraciju dpfa, kad stanem na semafor i dam gas zna mi malo unutrasnje osvjetljenje zatreperit i ono na sekundu mi se upale neke nasumicne lampice.
Sutra cu do majstora al moram prvo na posao sa autom pa kontam
Akumulator
Alternator
Il nesto trece
Moguce da je akumulator. Ali valjalo bi provjeriti i napon punjenja akumulatora, koji bi trebao bit otprilike izmedju 13.7 i 14.5 V i mjeri se kad motor radi. Za svako odstupanje trebat ces provjerit i alternator, jer pomenuti alternator puni akumulator.
Alternator je to kume. Samo kod dobrog električara se uputi.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 11:21
Postao/la klasik
Asteriks je napisao/la: ↑22 jun 2023, 08:11
klasik je napisao/la: ↑22 jun 2023, 00:00
Golf 6, 1.6
Veceras bio u gradu i vratim se do auta, upalise se lampice i pogasi sve, mrtav, upalim ga na kablove vozio 10 minuta ugasim i opet isto. Upalim ponovo i vozso se pola h i kad sam ugasio opet isto, nista, kso krene kontakt i nista, nems verglsnja, nista, mrtav. U ovoj voznji mi je podigo malo rad motora, isto ko kad radi regeneraciju dpfa, kad stanem na semafor i dam gas zna mi malo unutrasnje osvjetljenje zatreperit i ono na sekundu mi se upale neke nasumicne lampice.
Sutra cu do majstora al moram prvo na posao sa autom pa kontam
Akumulator
Alternator
Il nesto trece
Moguce da je akumulator. Ali valjalo bi provjeriti i napon punjenja akumulatora, koji bi trebao bit otprilike izmedju 13.7 i 14.5 V i mjeri se kad motor radi. Za svako odstupanje trebat ces provjerit i alternator, jer pomenuti alternator puni akumulator.
Ubacio jutros drugi akumulator, odma upali bez problema
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 13:09
Postao/la lol89
klasik je napisao/la: ↑22 jun 2023, 11:21
Asteriks je napisao/la: ↑22 jun 2023, 08:11
klasik je napisao/la: ↑22 jun 2023, 00:00
Golf 6, 1.6
Veceras bio u gradu i vratim se do auta, upalise se lampice i pogasi sve, mrtav, upalim ga na kablove vozio 10 minuta ugasim i opet isto. Upalim ponovo i vozso se pola h i kad sam ugasio opet isto, nista, kso krene kontakt i nista, nems verglsnja, nista, mrtav. U ovoj voznji mi je podigo malo rad motora, isto ko kad radi regeneraciju dpfa, kad stanem na semafor i dam gas zna mi malo unutrasnje osvjetljenje zatreperit i ono na sekundu mi se upale neke nasumicne lampice.
Sutra cu do majstora al moram prvo na posao sa autom pa kontam
Akumulator
Alternator
Il nesto trece
Moguce da je akumulator. Ali valjalo bi provjeriti i napon punjenja akumulatora, koji bi trebao bit otprilike izmedju 13.7 i 14.5 V i mjeri se kad motor radi. Za svako odstupanje trebat ces provjerit i alternator, jer pomenuti alternator puni akumulator.
Ubacio jutros drugi akumulator, odma upali bez problema
I meni se isto desilo ugasio auto bez problema, nakon pet minuta ponovo da upalim nista nikakvog zvuka. Promjenio akumulator upalio bez problema.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 17:54
Postao/la Asteriks
Octavia godinama ima kultni status u nasoj zemlji, pa nije iznenadjenje sto je vodeca u ovih pet mjeseci.
Po pitanju lakih komercijalnih vozila, tu je ocekivano Caddy na vrhu.
Od ukupnog broja uvezenih vozila od januara do maja ove godine, cifre 27416, vecina naravno otpada na polovnjake tj. 23349 dok na nova 4022.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 17:56
Postao/la alemsa
Asteriks je napisao/la: ↑22 jun 2023, 17:54
Octavia godinama ima kultni status u nasoj zemlji, pa nije iznenadjenje sto je vodeca u ovih pet mjeseci.
U segmentu lakih komercijalnih vozila, tu je ocekivano Caddy na vrhu.
Sta bi mi moglo biti na jednom kombiju, kad nabijem na 40 pocne tresti dok ne ocepi pa opet normala. Cini mi se da su svjecice? Sta mislis? Ako je otiso coil, onda moram iznutra vadit, puh
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 17:59
Postao/la Asteriks
alemsa je napisao/la: ↑22 jun 2023, 17:56
Sta bi mi moglo biti na jednom kombiju, kad nabijem na 40 pocne tresti dok ne ocepi pa opet normala. Cini mi se da su svjecice? Sta mislis? Ako je otiso coil, onda moram iznutra vadit, puh
Koji je kombi roka, godiste, kubikaza itd...
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 18:01
Postao/la alemsa
Asteriks je napisao/la: ↑22 jun 2023, 17:59
alemsa je napisao/la: ↑22 jun 2023, 17:56
Sta bi mi moglo biti na jednom kombiju, kad nabijem na 40 pocne tresti dok ne ocepi pa opet normala. Cini mi se da su svjecice? Sta mislis? Ako je otiso coil, onda moram iznutra vadit, puh
Koji je kombi roka, godiste, kubikaza itd...
Ford Ecoline 250 2013, cini mi se 5.7 motor
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 18:33
Postao/la Asteriks
Kakve to ti masinerije vozis. Sad, to su oni Fordovi V8 (ima i V10). Ja koliko sam uspio bliknut, imas ovaj 5.4 sto se u tu seriju (E) ugradjuje dugo godina a snage 260 konja. Ima i onaj jaci V10 6.8 al vjerovatno nije taj.
Pretpostavljam da je automatik, benzinac i atmosferski motor (znaci bez turba). Msm da su prilicno izdrzljivi, ali kako ne bi, kada su toliko toga ulozi u motor od 8 cilindara koji je mozda i zastitni znak tog komercijalnog vozila.
Sad, moze bit zbog ubrzigavanja, moze zbog probijanja iskre na kablovima, lambde sonde, senzora (npr. temperature), falš zraka itd.
Onda moze do zapusenog filtera zraka u kombinaciji sa drugom cakom, zaprljan MAF senzor, kvar pumpe goriva, leptir gasa, istrosene svjecice il zapusen katalizator. Popis je prilicno velik.
Najbolje skopcat na dijagnostiku.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 18:58
Postao/la alemsa
Asteriks je napisao/la: ↑22 jun 2023, 18:33
Kakve to ti masinerije vozis. Sad, to su oni Fordovi V8 (ima i V10). Ja koliko sam uspio bliknut, imas ovaj 5.4 sto se u tu seriju (E) ugradjuje dugo godina a snage 260 konja. Ima i onaj jaci V10 6.8 al vjerovatno nije taj.
Pretpostavljam da je automatik, benzinac i atmosferski motor (znaci bez turba). Msm da su prilicno izdrzljivi, ali kako ne bi, kada su toliko toga ulozi u motor od 8 cilindara koji je mozda i zastitni znak tog komercijalnog vozila.
Sad, moze bit zbog ubrzigavanja, moze zbog probijanja iskre na kablovima, lambde sonde, senzora (npr. temperature), falš zraka itd.
Najbolje skopcat na dijagonostiku.
4.6, V8, benzin, automatik, morat cu ga skopcat onda, mada mi baca na svjecice.
Ma nisu k'o sto su bili, od 2000-2006 su najbolje serije sto su izdavali, imo sam prije ovog 2006, 300k s njim preso nista na njemu nisam zamjenio osim ulja, mashina suho zlato, ovo novije je smece, na ovom mi otisla transmisija na 80k, sad me ovo zeza. Napraviti pa uvalit kome, i uzet Sprintera. Sta mislis o Sprinterima 2500, dizel?
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 19:31
Postao/la Asteriks
Sto se transmisije tice, jesil mijenjao ulje, jer na automatskim mjenjacima interval zamjene zna bit na cca 60 do 70k, a tu bome fino popije i preko 5 litara.
A glede Sprintera pa vidi, u Americi i EU recemo najprodavanije komercijalno vozilo je Ford Transit. Tamo bi ti trebao bit jeftiniji servis za Transita te pristupacnost i generalno servisna mreza. Opet zavisno kakav model zelis, koje kubikaze, snage itd.
Imas i onaj Ford Transit Custom, ali ovisno o tvojoj potrebi za utovarni prostor, nosivost itd. Najtezi Sprinter ima nosivost oko 2500 kg dok najtezi Transit oko 2200 (provjeri ti ipak detaljno ovu info).
Imas ponudu dobrih i jakih dizelasa za ovog Forda.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 19:52
Postao/la alemsa
Asteriks je napisao/la: ↑22 jun 2023, 19:31
Sto se transmisije tice, jesil mijenjao ulje, jer na automatskim mjenjacima interval zamjene zna bit na cca 60 do 70k, a tu bome fino popije i preko 5 litara.
A glede Sprintera pa vidi, u Americi i EU recemo najprodavanije komercijalno vozilo je Ford Transit. Tamo bi ti trebao bit jeftiniji servis za Transita te pristupacnost i generalno servisna mreza. Opet zavisno kakav model zelis, koje kubikaze, snage itd.
Imas i onaj Ford Transit Custom, ali ovisno o tvojoj potrebi za utovarni prostor, nosivost itd. Najtezi Sprinter ima nosivost oko 2500 kg dok najtezi Transit oko 2200 (provjeri ti ipak detaljno ovu info).
Imas ti ponudu dobrih i jakih dizelasa za ovog Forda.
Jesam, odrzavam to sve.
Dvoumim se izmedju ta dva, kazu da je Sprinter jaci, jest da su popravke skuplje ali slabo se i kvari, vidjo sam ih po 700k presli. Samo DEF zeza mnoge, imal kakva solucija za DEF?
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 20:25
Postao/la Asteriks
Pa provjeri ti to opet, jer evo uporedo nesto radim pa ti haman sture info prosljedjujem. Ford Transit najjaci model ima dva sestaka (V6) benzinca od 275 i 310 konja, ovo je za americko trziste. Ne bi rekao da Merc u Sprinteru ima tu jaceg aduta.
Mozes naravno poredit i dizel verzije a imas onaj onaj Transit dizelas od msm 185 konja 2.0, bar je bio u ponudi prije dvije god. Sad da li je to verzija za EU i ima li u SAD-u to ne znam trenutno.
Mozda je Sprinter mogao prevaliti ogromnu km, ali na novijim modelima uvijek imas nove izazove, kostrukcijska rjesenja, opterecenja, smanjenja kubikaze zarad eko izazova, itd., pa je uvijek potrebno pricekati noviju generaciju da se dokaze na djelu.
Glede dugovjecnosti, pravovremeni servis i originalni dijelovi su prava rjesenja.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 jun 2023, 21:40
Postao/la tuzlak1987
Ima li neko ideju sta bi moglo biti. Kada sam parkirao auto primjetim da su za autom ostajali tragovi kao kapi vode. Pogledam motor sve ok, sagnem se da vidim ispod auta i kapa konstantno dole negdje na mjestu osovine i mjenjaca.
A inace danas kada sam upalio temperatura 45, sada da krenem zamaglila stakla skroz.
Provjeriti cu ujutru nivo rashladne. Tekucina koja kapa je kao voda, nije ulje.
Ova sparina je izgleda previse za Cliomobila bila danas

Re: Automobili, motori...
Postano: 23 jun 2023, 05:58
Postao/la Sage
tuzlak1987 je napisao/la: ↑22 jun 2023, 21:40
Ima li neko ideju sta bi moglo biti. Kada sam parkirao auto primjetim da su za autom ostajali tragovi kao kapi vode. Pogledam motor sve ok, sagnem se da vidim ispod auta i kapa konstantno dole negdje na mjestu osovine i mjenjaca.
A inace danas kada sam upalio temperatura 45, sada da krenem zamaglila stakla skroz.
Provjeriti cu ujutru nivo rashladne. Tekucina koja kapa je kao voda, nije ulje.
Ova sparina je izgleda previse za Cliomobila bila danas
Da ti nije od klime kondenz? Jesil je palio?
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 jun 2023, 13:25
Postao/la Belmin6
@Asteriks
Passat B7 2014 2.0 103 kw
109k prešao
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 jun 2023, 17:04
Postao/la Asteriks
B7 je imao kres test 2010., i osvojio 5 zvjezdica za tadasnje stadnarde. Zastita (su)vozaca 91 %, djece 77 %, te safety assist 71 %, to sto se tice sigurnosti.
Godisnje, servisi najveceg EU trzista - Njemacke, zabiljeze posjet od par miliona intervencija, tj. onaj vanredni gdje je vozilo stalo, radila slepka ili ekipe izalse na teren. Gledajuci po modelima i klasi, te rezultatima analiza najveceg autokluba EU, moze se reci da je Passat B7 imao dobar rezultat.
Taj motor sto te zanima 2.0 TDI, recemo u B6-ici je imao nekih problema oko dizni, koje su bile Siemensove do 2009. Od 2008. se ugradjuje ovo moderno CR ubrizgavanje.
B7 od pocetka koristi Boschove dizne sa kojima nisu zabiljezeni neki hronicni problemi. Interval velikog servisa ti je cca 200 do 210k. Platformu dijeli sa Skodom Superb, Tiguanom itd. Benzinci su im imali problema sa lancem, oni TSI zbog cega su od 2012. presli na remen.
Kada ga testirao, zapamti da imas masu stvari od kojih neke neces stic ili ces smetnut, al ono kljucno - noviji polovnjaci, znaci motori kada rade u leru, zagrijani i ti mu otvoris cep ulja i vidis da malo dimi, ne mora znacit kraj svijeta te stanje pred generalku, jer tu su neka kostrukcijska rjesenja, etc, pa nekad ne mora znaciti nista, a ne da ti neki strucnjak puni glavu ono bjezi od toga. Istina moze znacit bas da je zreo za generalke, ali to ce pokazat mjerenje kompresije i pritiska ulja, a ne ono odokativna procjena. Tako da trebas gledati cijelu sliku, da li lupa, krci, trese, skrga. Da li trza u voznji, prima li gas, kako reaguje u leru, da li ravonmjerno ubrzava i da li pusta ulje il kakvu tecnost. Pa pregledaj ovjes, tako sto ces motati max u lijevo/desno itd. Nekad i kad lupa/struze pa skontas otp dolazi iz desnog tocka, moze bit npr. zamjena kinetickog pa ne treba te odma odbit, ako je prodavac voljan malo spustiti. I opet budi spreman taman kad ti majstor kaze 10/10, da ces uskoro uloziti minimalno par joja u vanredni servis.
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 jun 2023, 18:03
Postao/la Belmin6
Asteriks je napisao/la: ↑23 jun 2023, 17:04
B7 je imao kres test 2010., i osvojio 5 zvjezdica za tadasnje stadnarde. Zastita (su)vozaca 91 %, djece 77 %, te safety assist 71 %, to sto se tice sigurnosti.
Godisnje, servisi najveceg EU trzista - Njemacke, zabiljeze posjet od par miliona intervencija, tj. onaj vanredni gdje je vozilo stalo, radila slepka ili ekipe izalse na teren. Gledajuci po modelima i klasi, te rezultatima analiza najveceg autokluba EU, moze se reci da je Passat B7 imao dobar rezultat.
Taj motor sto te zanima 2.0 TDI, recemo u B6-ici je imao nekih problema oko dizni, koje su bile Siemensove do 2009. Od 2008. se ugradjuje ovo moderno CR ubrizgavanje.
B7 od pocetka koristi Boschove dizne sa kojima nisu zabiljezeni neki hronicni problemi. Interval velikog servisa ti je cca 200 do 210k. Platformu dijeli sa Skodom Superb, Tiguanom itd. Benzinci su im imali problema sa lancem, oni TSI zbog cega su od 2012. presli na remen.
Kada ga testirao, zapamti da imas masu stvari od kojih neke neces stic ili ces smetnut, al ono kljucno - noviji polovnjaci, znaci motori kada rade u leru, zagrijani i ti mu otvoris cep ulja i vidis da malo dimi, ne mora znacit kraj svijeta te stanje pred generalku, jer tu su neka kostrukcijska rjesenja, etc, pa nekad ne mora znaciti nista, a ne da ti neki strucnjak puni glavu ono bjezi od toga. Istina moze znacit bas da je zreo za generalke, ali to ce pokazat mjerenje kompresije i pritiska ulja, a ne ono odokativna procjena. Tako da trebas gledati cijelu sliku, da li lupa, krci, trese, skrga. Da li trza u voznji, prima li gas, kako reaguje u leru, da li ravonmjerno ubrzava i da li pusta ulje il kakvu tecnost. Pa pregledaj ovjes, tako sto ces motati max u lijevo/desno itd. Nekad i kad lupa/struze pa skontas otp dolazi iz desnog tocka, moze bit npr. zamjena kinetickog pa ne treba te odma odbit, ako je prodavac voljan malo spustiti. I opet budi spreman taman kad ti majstor kaze 10/10, da ces uskoro uloziti minimalno par joja u vanredni servis.
Koliko bi novca dao za ovo auto?
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 jun 2023, 19:09
Postao/la Asteriks
Pa sad, po Svabiji to 2014. god se krecu od 9000 eura pa do 14 000 i jace, ovisno od stanja, paketa opreme (Trendline, Comfortline i Highline).
Kod nas je vjv od 20k pa gore preko 24k KM, divlje je to trziste polovnjaka.
Druga stvar sto bi ja radije za te pare uzeo i tik stariju Toyotu RAV4, a idealno bi bilo neku Corollu benzinca.
Japanac je dokazano nenadmasiv u segmentu polovnjaka, barem po pitanju ovih V4 motora. Eh kad oces petak, a pogotov sestak (V6) i sl, onda ko ima dublji dzep u obzir dolaze BMW, Merc i tako ti teskasi.
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 jun 2023, 21:51
Postao/la armando
Kad su već aktivan, Asteriks.....mišljenje o Tiguanu Rline 2.0, kraj 2010
Mane i vrline
Drže cijenu nenormalno koliko god ga neko zvao Golf na steroidima.
Konkurenti... ford kuga i ostali.
Isplati li se dati 20 milki za njega