Stranica: 539/623.
Re: Automobili, motori...
Postano: 30 jan 2023, 22:05
Postao/la Lakoste
Sta uzeti do nekih 13-14k. S tim da je bitno da nije starije od 2010 godine, da je limuzina.
C5, Insignia ili nesto trece

Re: Automobili, motori...
Postano: 30 jan 2023, 22:21
Postao/la forgempp
Lakoste je napisao/la: ↑30 jan 2023, 22:05
Sta uzeti do nekih 13-14k. S tim da je bitno da nije starije od 2010 godine, da je limuzina.
C5, Insignia ili nesto trece
Sto se tice Insignie, cuo sam od jednog autolimara kako ima dobra iskustva s tim autom, dobra im je limarija i sl., a rodjak ima Insigniju vec 7-8 godina i nikakvih problema s njom nikada nije ni imao, samo neke standardne sitnice. Nadam se da su od kakve-takve pomoci ove info.

Re: Automobili, motori...
Postano: 30 jan 2023, 22:51
Postao/la MaroonBjelave
Lakoste je napisao/la: ↑30 jan 2023, 22:05
Sta uzeti do nekih 13-14k. S tim da je bitno da nije starije od 2010 godine, da je limuzina.
C5, Insignia ili nesto trece
Treće
Golf VI ili VW EOS.

Edit zaboravi post, vidjeh tek da si naveo limuzinu

Re: Automobili, motori...
Postano: 31 jan 2023, 11:07
Postao/la Asteriks
Global Best Selling Cars in 2022
1. Toyota Corolla: 1.12m (-2%)
2. Toyota RAV4: 870k (-14%)
3. Ford F-Series: 787k (-9%)
4. Tesla Model Y: 759k (+88%)
5. Toyota Camry: 675k (-3%)
6. Honda CR-V: 601k (-18%)
7. Tesla Model 3: 596k (+4%)
8. Hyundai Tucson: 565k
9. Toyota Hilux: 564k
10. RAM: 545k
Cetiri modela Toyote u top 10.
Corolla ocekivano ponovo top, nakon sto je RAV4 godinu prije izbio na vrh.
Re: Automobili, motori...
Postano: 31 jan 2023, 11:56
Postao/la Lakoste
MaroonBjelave je napisao/la: ↑30 jan 2023, 22:51
Lakoste je napisao/la: ↑30 jan 2023, 22:05
Sta uzeti do nekih 13-14k. S tim da je bitno da nije starije od 2010 godine, da je limuzina.
C5, Insignia ili nesto trece
Treće
Golf VI ili VW EOS.

Edit zaboravi post, vidjeh tek da si naveo limuzinu
Ma kakava VW, u tom cjenovnom rangu moze se uzeti passat 6 koji je presao Boga oca
Re: Automobili, motori...
Postano: 31 jan 2023, 12:31
Postao/la Robust
Lakoste je napisao/la: ↑30 jan 2023, 22:05
Sta uzeti do nekih 13-14k. S tim da je bitno da nije starije od 2010 godine, da je limuzina.
C5, Insignia ili nesto trece
ja bih gledao nesto ovako 2013 godiste 180 milja prešla prvi vlasnik , odrzavana redovno u ovlaštenim servisima

Re: Automobili, motori...
Postano: 01 feb 2023, 10:02
Postao/la Asteriks
Fuel types of new cars in the EU:
Jos uvijek je preko 52 % novih vozila u EU na konvencionalni pogon.
Ipak vaznija info, tacnije prema podacima koje vodi ACEA, na evropskim cestama imamo 250 miliona automobila, te 30 miliona lakih komercijalnih vozila, onda 6,5 miliona kamiona itd.
Od ukupnog broja vozila u Europi, 51 % cine benzinci a 42 % dizeli. Cisti elektro automobili zauzimaju tek jedva 1 % (clanice EU, GB plus Norveska, Svica itd.).
Bombarduju nas ovim procentom udjela elektricnih automobila u novim prodatim vozilima za odredjeni period, a jasno se vidi da je EU daleeko od smanjenja upotrebe SUS motora.
Europljani ne kupuju tek tako nove automobile i recemo prosjecna starost voznog parka EU je 12 godina.
Re: Automobili, motori...
Postano: 01 feb 2023, 10:36
Postao/la Brokula
Zamazuju nam oči statistikom? Pretends to be shocked
Re: Automobili, motori...
Postano: 01 feb 2023, 10:51
Postao/la Asteriks
Trenutno u EU ima registrovano mozda i ispod 2.5 miliona cistih elektricnih vozila.
Elektrifikacija je vec petu godinu u punom zamahu i jasno da nije moguce napraviti onaj skok, kojim ce za 10ak godina iskorijeniti SUS motore. Mozda ih i iskorijene dijelom u prodaji novih vozila nakon 2030., ali ce se benzinci i dizelasi u veelikom broju voziti i nakon 2040.
Onda, nije moguce tek tako regulisati opterecenje elektromreze kada rasire infrastrukturu i broj punionica, a vidimo da ih u EU trenutno nema preko 300k, od cega jedva 35k onih za brze punjenje tj. snage vece od 22 kW.
Pa, ugalj ce i dalje biti vazan energent u proizvodnji struje itd.
Re: Automobili, motori...
Postano: 03 feb 2023, 20:36
Postao/la klasik
Ovako ako neko moze pomoc, imam Golf 6, u njemu mi je onaj fabricki radio
Eh neki dan sam isao van drzave (ne znam dal do ima ikakve veze) al moguce i da sam nesto cackao u postavkama radio stanica, i sad imam problem, nekad mi se desi pocne mi gubit signal na nekoj stanici i ja ono saltam dalje ovosamo vrti frekvencije al ne staje nikako da je kao nasao stanicu, kad hocu da prebacim na neku memorisanu nema mi nikako signala, znam ovo TP pritisnem, upalim ugasim i on kao nadje nesto al opet gubi signal i sve isto. il mi vrti samo 3-4 stranice i tako samo u krug.
Znaci desi se tek kad upalim auto sve radi super, ide sve normalno i samo u toku voznje mi pocne gubit signal, kroz 15 20 kilometara.
Sad ne znam dal sam ja to nesto u postavkam zafrko il ima neki fazon, ako je neko imao slicna iskustva nek pomogne.
Re: Automobili, motori...
Postano: 03 feb 2023, 20:52
Postao/la harden
Lakoste je napisao/la: ↑30 jan 2023, 22:05
Sta uzeti do nekih 13-14k. S tim da je bitno da nije starije od 2010 godine, da je limuzina.
C5, Insignia ili nesto trece
Octavia?
Re: Automobili, motori...
Postano: 03 feb 2023, 21:59
Postao/la Lakoste
harden je napisao/la: ↑03 feb 2023, 20:52
Lakoste je napisao/la: ↑30 jan 2023, 22:05
Sta uzeti do nekih 13-14k. S tim da je bitno da nije starije od 2010 godine, da je limuzina.
C5, Insignia ili nesto trece
Octavia?
Nista to, neudobno, od opremq nema nista.
Da je naci C5, 2.0 automatik

Re: Automobili, motori...
Postano: 03 feb 2023, 22:24
Postao/la bombaysaphire
Lakoste je napisao/la: ↑03 feb 2023, 21:59
harden je napisao/la: ↑03 feb 2023, 20:52
Lakoste je napisao/la: ↑30 jan 2023, 22:05
Sta uzeti do nekih 13-14k. S tim da je bitno da nije starije od 2010 godine, da je limuzina.
C5, Insignia ili nesto trece
Octavia?
Nista to, neudobno, od opremq nema nista.
Da je naci C5, 2.0 automatik
Užas su im automatici , bježi od toga .
Re: Automobili, motori...
Postano: 05 feb 2023, 12:10
Postao/la Asteriks
Pregledalo se americko trziste za proslu godinu, te bliknuli na globalne brojke. Evo sad ide zvanicno i za EU, gdje je nakon 14 godina dominacije Golf predao stafetu Peugeotu 208ci. Zanimljivo da je naprodavaniji VW-ov model T-Roc.
Naravno najprodavaniji brend u EU je i dalje VW.

Re: Automobili, motori...
Postano: 05 feb 2023, 13:11
Postao/la lol89
Zar su Dacie tako dobre da su čak dvije na ovoj listi
Re: Automobili, motori...
Postano: 05 feb 2023, 13:30
Postao/la Centre forward
Provjerena Renault tehnologija starijih generacija uz niže cijene od konkurencije su joj to omogućili.
Golf je preskup, nedostatak čipova, i popularizacija SUV segmenta su mu dali nešto lošiji rezultat. Vjerujem da će mu facelift osme generacije, uz niže cijene vratit' titulu.
Možda i najveći "gubitnik" je Clio. Peugeot 208 ga je pojeo na svim tržištima. Čak je i Corsa, koja je suštinski prepakovani Peugeot prošla bolje od njega.
Odličan rezultat i za Tuscon.
Re: Automobili, motori...
Postano: 05 feb 2023, 13:53
Postao/la Asteriks
lol89 je napisao/la: ↑05 feb 2023, 13:11
Zar su Dacie tako dobre da su čak dvije na ovoj listi
Jedan od razloga je taj sto su uveli ostrije mjere, pogotov za dizelase. Npr. nova Dacia Sandero nudi samo dowsizing benzince 1.0 (atmoferac i turbobenzinac). Tehnologija proizvodnje komponenti za pomenutu je jeftinija plus generalno su jeftiniji za napravit ovi benzinci manje kubikaze.
To sto je recemo Dacia Sandero dobila samo dvije zvjezdice na kres testu malo koga zanima. Rezultat testiranja zastite odraslih je 70 %, kao i djece te jedva 42 % safety assist.
Ovo je jedan od dokaza da ce EU ubrzo preplaviti i jeftina kineska elektricna vozila, kojih istina ima par odlicnih ali ipak smece u vecoj mjeri. Prosjecnom stanovniku EU u periodu krize je vaznije da kupi novo vozilo upitne kvalitete na koje ce imati garanciju nekih 5 godina, bez obzira sto postoji veca mogucnost kvara i sto je veca sansa da izgubi glavu.
Re: Automobili, motori...
Postano: 06 feb 2023, 22:13
Postao/la Saurman
Lakoste je napisao/la: ↑30 jan 2023, 22:05
Sta uzeti do nekih 13-14k. S tim da je bitno da nije starije od 2010 godine, da je limuzina.
C5, Insignia ili nesto trece
Passat 6.
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 feb 2023, 08:32
Postao/la SMR187
Drug moze li par rijeci za Audi A4 Avant 2.0TDI 2014 Automatik (Multitronic ako se ne varam)? Zainteresovan sam i treba danas da odem pogledati jednog, pa koje su stvari na koje trebam posebno obratiti paznju?
Zainteresovan sam isto za Octavije 2013-2016 2.0TDI. Vidim da su vecinom na prodaji 1.6TDI, dosad sam ih uglavnom izbjegavao. Kakvi su oni, ima li razloga da se bjezi od tih motora?
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 feb 2023, 09:28
Postao/la Asteriks
Prema testiranju izdrzljivosti, znaci A4 2.0 TDI multitronic je vozen preko 100k i pokazalo se da manuelci imaju robusniju transmisiju. Dobar na kres testu osim segmenta zastite pjesaka tacnije onog upozerenja kad ti iskacu, zracnih jastuka ispod brisaca etc. Znaci u osnovnoj verziji.
Interval velikog servisa za ovaj model je 210 000. Ali da se ne bi puno brbljalo te onako odokativno analiziralo i navijacki navlacilo, bolje da ti pokazem brojke najveceg autokluba EU. Tacnije zabiljezene posjete autoservisima te kvarovi na 1k registrovanih vozila, gdje imas jedan ozbiljan uzorak. Audi A4 u svojoj klasi kao polovnjak je top. 2.0 TDI je zastitni znak VW grupacije, motor u koji se ulozilo mnogo toga po pitanju kvalitete i dugovjecnosti. Gle...
Od 2015. (za sto imam podatke) Octavia je naprodavaniji novi model na nasem trzistu. Znaci punih 6 godina (istina 2016. 7ica je kratko skocila na tron). I kao polovna visoko kotira i to ne samo u BiH vec i regionu, a ova trzista su najbolji poligon za testiranja polovnjaka, jer tu mnogo duze obitavaju vec na Zapadu. Glede motora 1.6 TDI, odlican, izveden iz legendarne verzije. Moguce curenje ulja na deklu u nekim verzijama ali zamijenis deklo i event odredjeni semering i miran si do 2040-te (ako godisnje ne prelazis 10k

).