Re: Automobili, motori...
Postano: 22 avg 2022, 19:19
Znal neko gdje mogu izraditi novi kljuc za bmw e60 posto sam jedini kljuc koji sam imao malo oprao pa sad logicno ne radi.
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
Izgleda...hvala brate
Troje radnika Mercedesa se upustilo u neobičan, ali i nezakonit poduhvat. Od početka 2020. godine iz fabrike je ukradeno čak stotinu motora s unutrašnjim sagorevanjem i neverovatnih 500 menjača, sve vredno nekoliko miliona evra.
U Mercedesu su prve nepravilnosti s motorima i menjačima primećene već sredinom 2020. godine, a od tada policija prati dešavanja u fabrici. Policija još nije otkrila zašto je tek sada reagovala.
Kako su nedavno objavili štutgartski javni tužilac i štutgartska policija, ovih dana su uhapšena dvojica muškaraca starosti 52 godine (državljanin Srbije) i 57 godina (državljanin Turske). Kako to učiniti i kako se više od dve godine izvlačiti s ovim kriminalnim delom, a da vas ne uhvate? Mercedes-Benz je očigledno otkrio prevaru zbog velikog broja delova koji nedostaju. U slučaj je već bila uključena kriminalistička policija.
Njihova opsežna istraga je na kraju dovela do osumnjičenih. Tokom pretrage prostorija u Eslingenu, Štutgartu i u kvartu Švabiš Hal, kao i skladišta u Baknangu, istražioci su uspeli da pronađu detaljne dokaze, uključujući i delove plena.
Bratska kradja,Srbin i TurcinCentre forward je napisao/la: ↑25 avg 2022, 11:16Neobična krađa u Mercedesu, "braća" uhvaćena na djelu.
Troje radnika Mercedesa se upustilo u neobičan, ali i nezakonit poduhvat. Od početka 2020. godine iz fabrike je ukradeno čak stotinu motora s unutrašnjim sagorevanjem i neverovatnih 500 menjača, sve vredno nekoliko miliona evra.
U Mercedesu su prve nepravilnosti s motorima i menjačima primećene već sredinom 2020. godine, a od tada policija prati dešavanja u fabrici. Policija još nije otkrila zašto je tek sada reagovala.
Kako su nedavno objavili štutgartski javni tužilac i štutgartska policija, ovih dana su uhapšena dvojica muškaraca starosti 52 godine (državljanin Srbije) i 57 godina (državljanin Turske). Kako to učiniti i kako se više od dve godine izvlačiti s ovim kriminalnim delom, a da vas ne uhvate? Mercedes-Benz je očigledno otkrio prevaru zbog velikog broja delova koji nedostaju. U slučaj je već bila uključena kriminalistička policija.
Njihova opsežna istraga je na kraju dovela do osumnjičenih. Tokom pretrage prostorija u Eslingenu, Štutgartu i u kvartu Švabiš Hal, kao i skladišta u Baknangu, istražioci su uspeli da pronađu detaljne dokaze, uključujući i delove plena.
Originalan naslov je do "zareza", ja sam dodao ovo "braća".DamirT je napisao/la: ↑25 avg 2022, 11:19Bratska kradja,Srbin i TurcinCentre forward je napisao/la: ↑25 avg 2022, 11:16Neobična krađa u Mercedesu, "braća" uhvaćena na djelu.
Troje radnika Mercedesa se upustilo u neobičan, ali i nezakonit poduhvat. Od početka 2020. godine iz fabrike je ukradeno čak stotinu motora s unutrašnjim sagorevanjem i neverovatnih 500 menjača, sve vredno nekoliko miliona evra.
U Mercedesu su prve nepravilnosti s motorima i menjačima primećene već sredinom 2020. godine, a od tada policija prati dešavanja u fabrici. Policija još nije otkrila zašto je tek sada reagovala.
Kako su nedavno objavili štutgartski javni tužilac i štutgartska policija, ovih dana su uhapšena dvojica muškaraca starosti 52 godine (državljanin Srbije) i 57 godina (državljanin Turske). Kako to učiniti i kako se više od dve godine izvlačiti s ovim kriminalnim delom, a da vas ne uhvate? Mercedes-Benz je očigledno otkrio prevaru zbog velikog broja delova koji nedostaju. U slučaj je već bila uključena kriminalistička policija.
Njihova opsežna istraga je na kraju dovela do osumnjičenih. Tokom pretrage prostorija u Eslingenu, Štutgartu i u kvartu Švabiš Hal, kao i skladišta u Baknangu, istražioci su uspeli da pronađu detaljne dokaze, uključujući i delove plena.![]()
Postoje li neki kriteriji? Nismo svi isti i sa istim potrebama. Ja npr. nikada ne bih uzeo škodu ili vw, eto ja bi za taj novac nissan qashqai uzeo iako za taj novac možeš uzeti noviji model nekog drugog proizvođača.
Neka limuzina recimo, insignia je u opticajuFantasista je napisao/la: ↑27 avg 2022, 11:09Postoje li neki kriteriji? Nismo svi isti i sa istim potrebama. Ja npr. nikada ne bih uzeo škodu ili vw, eto ja bi za taj novac nissan qashqai uzeo iako za taj novac možeš uzeti noviji model nekog drugog proizvođača.
Falsifikovani dijelovi za automobile! Prevara opasna po život
U opticaju je sve više lažnjaka na tržištu automobilskih dijelova, kažu njemački proizvođači vozila. Njima to pravi štetu, a za učesnike u saobraćaju može biti veoma opasno.
Recimo dijelovi za kočnice s manje vrijednim komponentama što u praksi znači duži put kočenja. Ili diskovi za kočnice koji sadrže otrovne tvari poput olova ili arsena. Vjetrobrani od običnog prozorskog stakla. Filteri za vazduh koji nisu napravljeni od materijala otpornog na vatru. Popis je dug...
Sudeći po podacima proizvođača automobila, falsifikovani dijelovi se često otkrivaju i povlače iz prodaje. Volkswagen je objavio da je samo za tu marku vozila prošle godine zaplijenjeno falš dijelova u vrijednosti od četrnaest miliona eura. Kod Mercedesa su tokom 2021. u sklopu 650 racija od strane njemačkih vlasti otkrili više od 1,86 miliona krivotvorenih dijelova. To je šest odsto više nego u 2020.
Automobilska branša ulaže velike napore u borbi protiv krivotvorenih dijelova. Koncern VW je pojačao saradnju s vlastima u Nemačkoj i inostranstvu.
Iz Poršea ne navode konkretne podatke o krivotvorinama, ali su nam rekli da pažljivo motre šta se događa na velikim platformama poput Ebuy, Amazona ili Alibabe.
S obzirom da Evropina infrastruktura za elektricna vozila i nije bas nesto, i cinjenica da su vidjeli da brza punjenja jako brzo smanjuju kapacitet baterija u kratkom vremenu (ako treba nacu studiju da poduprem to), hidrogen/vodik bi moglo za Evropu prije da zazivi. Brzo punjenje, a tehnologija se razvija svakim danom, naravno kao i baterije.Asteriks je napisao/la:
Vidi, EU ima oko 300 000 punionica. Naravno taj broj treba biti mnogo veci plus bolja rasporedjenost jer je blizu polovine tih punjaca smjesteno u dvije zemlje. Udio elektro vozila u prodaji novih automobila EU je 10%. Ipak to su solidne brojkeMurga je napisao/la: ↑04 sep 2022, 04:19
S obzirom da Evropina infrastruktura za elektricna vozila i nije bas nesto, i cinjenica da su vidjeli da brza punjenja jako brzo smanjuju kapacitet baterija u kratkom vremenu (ako treba nacu studiju da poduprem to), hidrogen/vodik bi moglo za Evropu prije da zazivi. Brzo punjenje, a tehnologija se razvija svakim danom, naravno kao i baterije.
Ima li kakvih podataka o tome, je li to moguca opcija ili je i tu definitivno baterija glavna? Gledao sam Njemacku kao primjer i imaju fin broj tih pumpi.
Punjenje baterija traje relativno dugo poredeci sa sipanjem goriva. Sad samo kad zamislim kolone auta koja cekaju punjenje baterije, ne znam. Morat ce se tehnologija baterija jos usavrsavati. Ja sam kupio dionice jedne firme koja je napravila baterije koje se napune na 80% za 10 minuta, ali to jos nije zazivilo.Asteriks je napisao/la: ↑04 sep 2022, 10:09Vidi, EU ima oko 300 000 punionica. Naravno taj broj treba biti mnogo veci plus bolja rasporedjenost jer je blizu polovine tih punjaca smjesteno u dvije zemlje. Udio elektro vozila u prodaji novih automobila EU je 10%. Ipak to su solidne brojkeMurga je napisao/la: ↑04 sep 2022, 04:19
S obzirom da Evropina infrastruktura za elektricna vozila i nije bas nesto, i cinjenica da su vidjeli da brza punjenja jako brzo smanjuju kapacitet baterija u kratkom vremenu (ako treba nacu studiju da poduprem to), hidrogen/vodik bi moglo za Evropu prije da zazivi. Brzo punjenje, a tehnologija se razvija svakim danom, naravno kao i baterije.
Ima li kakvih podataka o tome, je li to moguca opcija ili je i tu definitivno baterija glavna? Gledao sam Njemacku kao primjer i imaju fin broj tih pumpi.
S druge strane, vozila na hidrogen u skorije vrijeme nece ozbiljnije zaziviti, a ukupno ih je prodato oko 15k na globalnom nivou za proslu godinu, sto su mizerne brojke.
Vijesti o raznim tehnoloskim pomacima su jedno, ali je nesto sasvim drugo tu tehnologiju gurnuti u svakodnevnicu.