Nayebao si Leorey , moraš shvatiti da nisi Švabo kad tad će doći naplata

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Sta kazu, Bake, Seka i Kurir?VensanKasel je napisao/la: ↑02 nov 2024, 16:30
Nayebao si Leorey , moraš shvatiti da nisi Švabo kad tad će doći naplata![]()
Kenya and Germany 3 weeks ago signed 'an ambitious' labour migration deal that is set to offer jobs to both skilled and semi-skilled Kenyans to work and live in the European nation
Fali i nama , eto u hotelu Nomad ma Bjelašnici kuhari sa Mauricijusa , na aerodromu u restoranu isto kuhari sa Mauricijusa , u praonici iz Nepala i Burundija . To je što ja znam .numanumaye22 je napisao/la: ↑02 nov 2024, 17:10Sta kazu, Bake, Seka i Kurir?VensanKasel je napisao/la: ↑02 nov 2024, 16:30
Nayebao si Leorey , moraš shvatiti da nisi Švabo kad tad će doći naplata![]()
Meanwhile:
Kenya and Germany 3 weeks ago signed 'an ambitious' labour migration deal that is set to offer jobs to both skilled and semi-skilled Kenyans to work and live in the European nation![]()
Tipicna bogata zemlja. Fali ljudi. E sad po vasem se sve urusava, fabrike se zatvaraju a ovi pocinju uvoziti radnike cak iz Kenije. Nesto ne stima, neko laze.![]()
A šta misliš za koga rade te IT firme i ko u stvari izbjegava plaćanje tog poreza?numanumaye22 je napisao/la: ↑02 nov 2024, 16:29Kod nas je i dalje koverta majka. Osigura te na minimalac a ostalo u koverti. Pa tako rade IT firme, kud ces dalje, puno mu poreza platiti na 4500 KM neto.![]()
Najjace je kad radnik sam zovne inspekciju a oni nece da dodju, pinka se platila![]()
Nemoj ga vise, momak bunca. Pobjeze kad si spomenuo da uvozimo i mi radnikeVensanKasel je napisao/la: ↑02 nov 2024, 17:42
Glavni grad države![]()
![]()
![]()
Kakvo ograđivanje , milijarde![]()
Berlin Brandenburg najveća sramota europskog zrakoplovstva
Njemačka sramota
Te 2006. godine plan je bio da se aerodrom izgradi 2011. godine uz proračun od 2,8 milijardi EUR. FBB je pronašao ova sredstva prvenstveno iz kredita.
Već tijekom gradnje uvidjelo se da projekt neće koštati samo 2,8 milijardi EUR, pa je već 2012. trošak izgradnje porastao na 4,3 milijarde EUR. Tijekom godina projekt je gutao sve više novaca. Radi njega je promijenjen čak i federalni zakon, Europska Unija je nekoliko puta ozbiljno „zažmirila na oba oka“ te dozvolila enormne državne i federalne garancije, po načelu „Quod licet Iovi, non licet bovii“, kojeg smo toliko puta bili svjedoci, a BBA je definitivno „najsvjetliji“ primjer ovog ponašanja Unije.
FBB od 2.5.2016. isplaćuje kompenzaciju Deutsche Bahnu za nekorištenje izgrađenog željezničkog kolodvora ispod neotvorenog terminala, koji je dovršen 30.10.2011. na dan prvotnog plana otvaranja.
Tijekom godina su se otkrivali sve veći problemi, kako u planiranju i provedbi projekta, tako i u izgradnji, tisuće nepravilnosti, arhitektonskih promašaja (glavni propust je bila pogrešno protupožarno rješenje, ali bilo je i stotine drugih velikih propusta), građevinskih propusta, slabog ili nikakvog nadzora, nedostatka dokumentacije, korupcije, čak i ozbiljnih krađa. Pa je projekt konstantno i višekratno prolongiran. Na koncu će se BBA otvoriti 31.10. ove godine, nakon „samo“ 9 godina kašnjenja, a cijeli projekt će koštati 10,3 milijardi EUR. Skoro 4 puta prvotno planirane cijene. Covid-19 je stvorio dodatne gubitke za Tegel i Schönefeld, te će još neko vrijeme stvarati i gubitke za BBA. Procjenjuje se da će u 2021. BBA izgubiti 375 milijuna EUR, a potrebno je i 552 milijuna za stabilizaciji gubitka putnika. Izračunati su i novi troškovi otvaranja, pa se pretpostavlja da će u končanici BBA progutati 11 do 12 milijardi EUR.
Nije ti lako definitivno, manu trazit jednoj Njemackoj i zasto je lose tu biti, a zivit bukvalno u protektoratu te Njemacke i Amerike.DamirT je napisao/la: ↑02 nov 2024, 17:45Nemoj ga vise, momak bunca. Pobjeze kad si spomenuo da uvozimo i mi radnikeVensanKasel je napisao/la: ↑02 nov 2024, 17:42
Glavni grad države![]()
![]()
![]()
Kakvo ograđivanje , milijarde![]()
Berlin Brandenburg najveća sramota europskog zrakoplovstva
Njemačka sramota
Te 2006. godine plan je bio da se aerodrom izgradi 2011. godine uz proračun od 2,8 milijardi EUR. FBB je pronašao ova sredstva prvenstveno iz kredita.
Već tijekom gradnje uvidjelo se da projekt neće koštati samo 2,8 milijardi EUR, pa je već 2012. trošak izgradnje porastao na 4,3 milijarde EUR. Tijekom godina projekt je gutao sve više novaca. Radi njega je promijenjen čak i federalni zakon, Europska Unija je nekoliko puta ozbiljno „zažmirila na oba oka“ te dozvolila enormne državne i federalne garancije, po načelu „Quod licet Iovi, non licet bovii“, kojeg smo toliko puta bili svjedoci, a BBA je definitivno „najsvjetliji“ primjer ovog ponašanja Unije.
FBB od 2.5.2016. isplaćuje kompenzaciju Deutsche Bahnu za nekorištenje izgrađenog željezničkog kolodvora ispod neotvorenog terminala, koji je dovršen 30.10.2011. na dan prvotnog plana otvaranja.
Tijekom godina su se otkrivali sve veći problemi, kako u planiranju i provedbi projekta, tako i u izgradnji, tisuće nepravilnosti, arhitektonskih promašaja (glavni propust je bila pogrešno protupožarno rješenje, ali bilo je i stotine drugih velikih propusta), građevinskih propusta, slabog ili nikakvog nadzora, nedostatka dokumentacije, korupcije, čak i ozbiljnih krađa. Pa je projekt konstantno i višekratno prolongiran. Na koncu će se BBA otvoriti 31.10. ove godine, nakon „samo“ 9 godina kašnjenja, a cijeli projekt će koštati 10,3 milijardi EUR. Skoro 4 puta prvotno planirane cijene. Covid-19 je stvorio dodatne gubitke za Tegel i Schönefeld, te će još neko vrijeme stvarati i gubitke za BBA. Procjenjuje se da će u 2021. BBA izgubiti 375 milijuna EUR, a potrebno je i 552 milijuna za stabilizaciji gubitka putnika. Izračunati su i novi troškovi otvaranja, pa se pretpostavlja da će u končanici BBA progutati 11 do 12 milijardi EUR.![]()
Institucije BiH na toalet papir troše 255 hiljada KM
Za nabavku toalet papira i ubrusa potpisan je i zakljucen ugovor sa firmom "Defter d.o.o" iz Sarajeva a ukupna vrijednost sporazuma je 255.335 KM.
Pošto ti sve znaš o Njemačkoj , de mi objasni molim te u vezi ovog aerodroma u glavnom gradu , šta se zapravo desilo ? Sa 3 milijarde na 12 milijardi ?numanumaye22 je napisao/la: ↑02 nov 2024, 18:22Nije ti lako definitivno, manu trazit jednoj Njemackoj i zasto je lose tu biti, a zivit bukvalno u protektoratu te Njemacke i Amerike.DamirT je napisao/la: ↑02 nov 2024, 17:45Nemoj ga vise, momak bunca. Pobjeze kad si spomenuo da uvozimo i mi radnikeVensanKasel je napisao/la: ↑02 nov 2024, 17:42
Glavni grad države![]()
![]()
![]()
Kakvo ograđivanje , milijarde![]()
Berlin Brandenburg najveća sramota europskog zrakoplovstva
Njemačka sramota
Te 2006. godine plan je bio da se aerodrom izgradi 2011. godine uz proračun od 2,8 milijardi EUR. FBB je pronašao ova sredstva prvenstveno iz kredita.
Već tijekom gradnje uvidjelo se da projekt neće koštati samo 2,8 milijardi EUR, pa je već 2012. trošak izgradnje porastao na 4,3 milijarde EUR. Tijekom godina projekt je gutao sve više novaca. Radi njega je promijenjen čak i federalni zakon, Europska Unija je nekoliko puta ozbiljno „zažmirila na oba oka“ te dozvolila enormne državne i federalne garancije, po načelu „Quod licet Iovi, non licet bovii“, kojeg smo toliko puta bili svjedoci, a BBA je definitivno „najsvjetliji“ primjer ovog ponašanja Unije.
FBB od 2.5.2016. isplaćuje kompenzaciju Deutsche Bahnu za nekorištenje izgrađenog željezničkog kolodvora ispod neotvorenog terminala, koji je dovršen 30.10.2011. na dan prvotnog plana otvaranja.
Tijekom godina su se otkrivali sve veći problemi, kako u planiranju i provedbi projekta, tako i u izgradnji, tisuće nepravilnosti, arhitektonskih promašaja (glavni propust je bila pogrešno protupožarno rješenje, ali bilo je i stotine drugih velikih propusta), građevinskih propusta, slabog ili nikakvog nadzora, nedostatka dokumentacije, korupcije, čak i ozbiljnih krađa. Pa je projekt konstantno i višekratno prolongiran. Na koncu će se BBA otvoriti 31.10. ove godine, nakon „samo“ 9 godina kašnjenja, a cijeli projekt će koštati 10,3 milijardi EUR. Skoro 4 puta prvotno planirane cijene. Covid-19 je stvorio dodatne gubitke za Tegel i Schönefeld, te će još neko vrijeme stvarati i gubitke za BBA. Procjenjuje se da će u 2021. BBA izgubiti 375 milijuna EUR, a potrebno je i 552 milijuna za stabilizaciji gubitka putnika. Izračunati su i novi troškovi otvaranja, pa se pretpostavlja da će u končanici BBA progutati 11 do 12 milijardi EUR.![]()
Niko ne negira korupciju u bilo kojoj zemlji, svugdje postoji, niti jedan politicar nije cvjecka ni u Americi i Njemackoj a ni u BiH, ali u jakim drzavam to ne tangira ljude koji i i dalje normalno zive i imaju relativno vecina visok standard i normalan zivot. Problem je kad te kradu a nemas nista, srednji stalez kod nas skoro pa ne postoji. Ili imas ili nemas, kad to rjesimo bit ce ljepse zivjeti i u Bejha. Ali dok smo protektorat i dok te cuva EUFOR, dok imas i dalje visokog predstavnika i OHR, neces maketi nigdje i ostat cemo i dalje ista hala. Tj zadnja rupa u Europi.
Mi uvozimo radnike jer jednostavno nemamo vise mladih radnika koji ce pustiti da budu izrabljeni za crkavicu. Njemacka, Amerika i ostale bogate zemlje uvoze ljude jer proizvode sve zivo od motora za avione, do usisivaca za tvoju kucu, i otvaraju firme i onda logicno moras popunit radna mjesta da bi odrzao ekonomiju. Ovo ne trebas biti neki strucnjak da bi znao.
Kod nas da Eufor napusti drzavu, izbio bi ti gradjanski rat za 2 dana.![]()
A ned'o Bog da ja ovdje uletim
Brate, nisam znao da je za Depo tako **** naći ga. Ja sam primao te injekcije i imali su to čak u mojoj ambulanti. Ali ja bih ti preporučio da kontaktiras Apoteke Dina u Sarajevu i imaš apoteku lamela. Ne znam brojeve, ali nije ti problem izguglati.gaston je napisao/la: ↑02 nov 2024, 12:46Ljudi molba jedna
Dr. Kačar izdao recept za Depo Medrol kojeg je praktično nemoguće nać dole kod nas, bar na TK i u Sa gdje je traženo.
U Njem ga ima, al' ne moze se dobiti bez recepta njihovog normalno.
Ako neko zna slučajno gdje bi se moglo doć do lijeka, ukljucujuci Srbiju i Hrvatsku, bio bih mu zahvalan.
Cijena nebitna.
Pih, veca ponuda u svakom kiosku kod nas u Njemačkoj
Ne valjaju,posebno ova dva zelena i ko jos pije colu s flejvorom
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 8 gostiju.