

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Eto ti još jednog od dokaza kvaliteta.Bosniacum Lilium je napisao/la: ↑02 mar 2024, 17:35Taj motor je Toyota ubacila u svoju novu Supru ako se ne varam
Moguce da je hrdja dospjela do klipa klijesta pa ista zapekla. To onda povlaci i stanje kocionog ulja, koje vremenom zna provodenit kao i opce stanje klijesta.
Pa jebga hoce momci nesto bijesno, a Japanci relativno nemaju, imaju Nissan Z (dvosjed) i Lexus 350, kojeg ili nea ili ima slabo dijelovatuzlak1987 je napisao/la: ↑03 mar 2024, 10:51Ljudi ovdje pitaju @Asteriksa koje auto da kupe. On im kaze nekog Japanca, oni se razocaraju jer je to napisao jer ce svakako uzeti Njemackog leša.
Onda, 90 % svjetske trgovine odvija se morskim putem, a ti veliki kontenjerski brodovi idu na dizel.Ne jenjava diskusija o tome koliko će brzo elektrifikacija automoto svijeta ići - svoje mišljenje sada je dao i šef kompanije Bosch, Štefan Hartung.
Hartung je naveo da će SUS motori biti "u pogonu" bar još 30-35 godina, čak iako će možda ranije prestati da se prodaju u Evropi.
Tržište EV raste, ali čak i kada bi se odjednom globalna proizvodnja od 90 miliona putnih vozila prebacila na pravljenje "strujaša", za to bi bilo potrebno 16 godina da se kompletira, istakao je Hartung za "The Pioneer".
"U realnosti, ovo vrijeme mora da se duplira, jer ćemo morati da nastavimo da proizvodimo SUS motore u Njemačkoj. Ne možemo prisiliti kupce van Evrope da prestanu da ih koriste", dodao je on.
Naveo je i neke inovacije koje su potrebne, a još i ne postoje, poput rješenja za poljoprivredna vozila. Kako je istakao, kombajn, na primjer, radi 12 sati dnevno trošeći 250-300 kW.
"Sa baterijom koja mu treba da izgura ovo, vozilo bi samo potonulo u zemlju", dodao je Hartung.
Za kraj, šef glavnog dobavljača za automobile rekao je da su i sami proizvođači priznali kako će elektrifikacija trajati duže nego što je prvobitno bilo očekivano
Ne znam kako i rade realno ...na oglasima auto npr. 33 k pa prekrizeno crvenom da je sad 23 k ...i postavis pitanje u vezi auta niko ti nista ne odgovara ...debili mrtviGalileoGalilei je napisao/la: ↑08 mar 2024, 00:56Da li je neko imao iskustva s auto kućom Dalmi? Vidim da im i nisu neke recenzije na Googleu, kažu da su mutni i neljubazni.
Među renomirane dobavljače, evo u tvom slučaju kod remenja spadaju Gates, SKF, Conti, Ina itd., a navedeni Gates je na listi dobavljača originalih zamjenskih dijelova za VW, jedan od...
pogledaj ti koliko ce ti ko od majstora dati garanciju, ne vjerujem da ce ti iko dati garanciju na tih 200k KM, pogotovo sto su male sanse da ih predjes u 5 godina koliko je neki rok tog remena jer je to ipak guma, voziti 10g na necemu sto se trosi i sto moze puci sad pa sad nije bas pametno...ako dobijes i na jedan i na drugi garanciju na tipa 90k i 5 godina, isto ti je koji ces uzeti, jer sve preko tih 90k ili koliko ti vec majstor garantuje, vozis na svoj rizik, a i te propisane norme neke od npr. 150-180-200k KM, to ne racuna radne sate motora, ne racuna onu guzvu kad se 2-3KM vozis skoro sat vremena kad ides od stupa do otoke, to je sve neki idealni scenarij na EU autoputevima, kojih mi bas i nemamo na dnevnoj bazi osim ako ne radis kao komercijalista
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 9 gostiju.