Ne tako davno sam prošao kroz onaj veliki u Zagrebu, i kontam na šta bi ono kod nas ličilo, iako je top organizovan

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
JHam je napisao/la: ↑20 feb 2024, 11:35uvijek je kriv onaj iz unutrasnje, tako meni policajac rece, ne mozes ti dokazati da je ovaj iz vanjske trebao izaci na tom izlazu(po pravilima kruznog jel)Chapman1886 je napisao/la: ↑20 feb 2024, 11:25Ako ima ju dvije trake u kružnom toku a samo jena traka na izlazu i ako i iz unutrašnje i iz vanjske dvoje kola hoće izaći ko ima prednost juče me nekakav budalaš zamal ne udari
tako sam i mislio ja sam bio u vanjskoj inačekada vozim u krućnom vanjskom se vozam kada hoću na prvi idući izlaz a unutar ako ču na treći četvrti i tako i ja sam bio juče u vanjskoh i dao žmigavac daću desno ovaj hajvan kreno samnom zajedno,a eto i da nisam htio skrenuti išo bi pravo opet bi me zamalo udario da bog saouvaSlatinash_7 je napisao/la: ↑20 feb 2024, 11:32Pa valjda ako je jedna traka na izlazu to je vanjska, i sad ako on iz unutrašnje hoće da izađe i udari te on je tebi ušao u traku i udario te i po meni on je tu kriv..Ista ti je to situacija kad imaš dvije trake i spajaju se u jednu,uvijek je u jednoj znak da se uključuješ,pa ako se stigneš uključiti dobro i jest,ako ne stigneš moraš stati,ako ne staneš i udariš kriv si jer si uletio čovjeku u traku
Meni se općenito kod nas ne sviđa kultura vožnje a kružni tok je za nas misaona imenica.. Imam jednog kolegu ne daje nikad žmigavac kad ulazi/izlazi iz kružnog jer on to kao radi brzo i hu ha, ne možeš objasniti čovjeku da tako pravi zastoj jer ima neko ko čeka signal neki da se uključi.
Imam drugog kolegu,izlazi uvijek iz unutrašnje misleći da ima prednost..
Po meni najbolji kružni za to je skver u Tuzli, imaš care duplu punu liniju na izlazu i ne možeš iz unutrašnje izaći a iz vanjske se ne možeš voziti dalje po kružnom..
Meni kruzni tokovi prakticniji od semaforaArvid je napisao/la: ↑20 feb 2024, 11:37Kod nas ti je glavno pravilo u kružnom da ne poštuješ pravila i voziš ko međed, ako poštuješ pravila pitanje je trenutka kada ćeš ga popušiti.U saobraćaju sam najviše negativnih iskustava imao na kružnim tokovima, nerealno mi je kako se ljudi tu ponašaju. Mada ruku na srce i većina ovih naših kružnih je poprilično nakaradno urađeno i obilježeno, ali opet dovoljno da se normalno vozi.
Ne tako davno sam prošao kroz onaj veliki u Zagrebu, i kontam na šta bi ono kod nas ličilo, iako je top organizovan![]()
Kod nas raja u vanjskoj traci obilazi cijeli kruzni i izlazi na npr cetvrtom izlazudjonla je napisao/la: ↑21 feb 2024, 17:48Meni je taj kružni tok fascinacija.....najbolja stvar izmišljena ikad i opet ljudi kubure sa istom....
Imas dvije trake, vanjsku koristiš za prvi izlaz (takodjer na vanjsku lijevu traku), unutrašnju za drugi, treći i četvrti izlaz.....nema tog zakona fizike po kojem se mozes sudariti
Evo ti zvanični podaci za Ford F-150 iz 2022., motor 2.7 V6 od 325 konja. Kapacitet vuče do 4500 kg te nosivost (tovarni prostor) do 1100 kg.
Moze gliser ako je na prikolici-kuki, mi smo brod (za 14 osoba slagat cu ti), znali kaciti za Expedition kuku. No RV (kamp kucica) one dobre, u dosta navrata ne kace za kuku nego stave na "krevet" (to gdje nosivost), onaj metal, i ne moze F150 lego bi skroz.Asteriks je napisao/la: ↑22 feb 2024, 12:02Evo ti zvanični podaci za Ford F-150 iz 2022., motor 2.7 V6 od 325 konja. Kapacitet vuče do 4500 kg te nosivost (tovarni prostor) do 1100 kg.
Ford F-150, isto godište, motor 3.5 V6 od 400 konja. Kapacitet vuče 6300 kg te nosivost blizu 1400 kg.
Msm da su motori od 6 cilindara potpuno dovoljni da povučes i sebe i ekipu, nešto pozdati te gliser, koji je koliko težak, možda do 700 kg (onaj srednji) ili eto neki za 8 putnika od 1500 kg + težina prikolice.![]()
Naravno ovisno o vrsti tereta. Samo govorim o fabričkim specifikacijama i tome kako je npr. Ford F-150 V6 sasvim dovoljan za povući teret i do 6 tona, što je opet ozb priključak.alemsa je napisao/la: ↑22 feb 2024, 12:48
Moze gliser ako je na prikolici-kuki, mi smo brod (za 14 osoba slagat cu ti), znali kaciti za Expedition kuku. No RV (kamp kucica) one dobre, u dosta navrata ne kace za kuku nego stave na "krevet" (to gdje nosivost), onaj metal, i ne moze F150 lego bi skroz.
Ma one sto su kao autobus su perverzija, jest da su preskupi al' deriAsteriks je napisao/la: ↑24 feb 2024, 12:47Putovanje kamperima i vozilima sa kamp prikolicma prosle godine u EU, a posebno Njemackoj bilo je strasno popularno. Broj kampera/kamp prikolica u ovoj drzavi dostigao je blizu 840 000, sto je novi rekord.
Hrvatska je svakako jedna od destinacija za kampere, bilo da su u pitanju Svabe, Olandezi ili Francuzi, znaci otprilike oni cije registracije su najbrojnije.
Kampovi su Hrvatima fenomenalan biznis. Dovoljno je ravan prostor za desetak kampera, par stabala te provest struju.
Eh bus.
Asteriks je napisao/la: ↑24 feb 2024, 13:40Eh bus.Koliko tamo dodje polovan, otp eto iz 2010.
Gledajuci njemacko trziste, ima onih kamp prikolica dobrih za 20k eura, a nisu nesto stare, mozda pet godina. Opet zavisi od proizvodjaca, prostora itd. Imas i za 15ak iljada i sigurno da ce sluziti te ispuniti neke minimalne zelje.
Onda, kamper npr. Ducato od nekih 15ak godina starosti dodje oko 30k eura, ali se radi o top modelu, snage 95kW.
Ma ovi su bukvalno kuca na tockovima. Stane mozda i 400 litara u rezervar.Asteriks je napisao/la: ↑24 feb 2024, 14:24Potrosnja je tu najmanje vazna, koliko god cudno da zvuci, jer treba sve ukomponovat, a svaki bus trosi. Onaj npr. Volvo 9700 bus (obicni ne preradjeni za kamp) ima snagu pocev od 420 ks a tezak 20t.
I taj je "nađiđan" svi i svacim iznutra, preradjen, dodatni potrosaci i sta sve ne. Bljuje dizel![]()
Sve sto kosta preko 100k je igracka za bogate.
Sve je do torque. Dobar je taj Fordov motor, preko 500 ft-lbs torque.Asteriks je napisao/la: ↑22 feb 2024, 12:02Evo ti zvanični podaci za Ford F-150 iz 2022., motor 2.7 V6 od 325 konja. Kapacitet vuče do 4500 kg te nosivost (tovarni prostor) do 1100 kg.
Ford F-150, isto godište, motor 3.5 V6 od 400 konja. Kapacitet vuče 6300 kg te nosivost blizu 1400 kg.
Msm da su motori od 6 cilindara potpuno dovoljni da povučes i sebe i ekipu, nešto pozdati te gliser, koji je koliko težak, možda do 700 kg (onaj srednji) ili eto neki za 8 putnika od 1500 kg + težina prikolice.![]()
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.