Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
29
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 139

enobarca
Postovi: 7851
Pridružen/a: 10 nov 2010, 22:01
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la enobarca » 30 jan 2024, 09:03

https://www.autoscout24.de/angebote/sko ... r_bucket=5

Sta kazete na ovu skodu, prvenstveno me motor zanima, pouzdanost kakva je? Na sta paziti prilikom kupovine i sl, hvala.

Avatar
Neutral
Postovi: 37884
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 31 jan 2024, 02:07

Nakon dugotrajnog analiziranja i potrebe za veći automobil, odlučio sam se na kupovinu Škode Yeti, 1.6, mislim da joj ni veliki servis nije velik. Kolega ga vozi već dvije godine, kod njega je 4x4, hvali je.

Nadam se da će poslužiti svrsi i slušati. Bilo je između nje i Fabije karavana 2013-2014 modela.

Ode mi Ford, služio je šest godina odlično. Prodao ga za malu cijenu 4000KM (registracija u aprilu ističe).

PS: Auto mi služi da dođem od tačke A do tačke B, kuća-posao, izlet, zaista nisam neki "štediša", ali ne žudim za skupocjenim automobilima, draže mi konzolu, pc i igre uzimati, te naravno knjige.

Ako neko ima dodatnih podataka za Yeti, slobodno napišite.

Avatar
VivaLaStella
Postovi: 1888
Pridružen/a: 29 jun 2023, 08:41
Lokacija: 76250 / 75270
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VivaLaStella » 31 jan 2024, 11:20

enobarca je napisao/la:
30 jan 2024, 09:03
https://www.autoscout24.de/angebote/sko ... r_bucket=5

Sta kazete na ovu skodu, prvenstveno me motor zanima, pouzdanost kakva je? Na sta paziti prilikom kupovine i sl, hvala.
Meni je rečeno samo da 1.6 DSG obilazim u širokom luku..
Kod mene na Octaviji je manuelni 1.6 sa 5 brzina. Što se tiče pouzdanosti, evo okruglo godinu dana nisam imao niti jedan jedini kvar. Uradi servis, sipaj gorivo i vozi.
Potrošnja na otvorenom između 3.9 i 4.5 l

Jbg te novije varijante mogu biti samo bolje. Meni recimo na ovoj strašno fali 6. brzina, a eto vidim taj na karoqu je 6gang
Nego doma sjednem, dignem regler, voterpajp i brning rege

L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17

Avatar
Sheyi
Postovi: 13135
Pridružen/a: 10 jan 2009, 17:19
Lokacija: kraj puta
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Sheyi » 31 jan 2024, 11:47

Je li bolje kupiti noviji, 2-3 godine star, SUV srednje klase tipa Kodiaq ili nesto bar duplo starije, a zvucnije(X5, XC90)?

enobarca
Postovi: 7851
Pridružen/a: 10 nov 2010, 22:01
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la enobarca » 31 jan 2024, 12:00

VivaLaStella je napisao/la:
31 jan 2024, 11:20
enobarca je napisao/la:
30 jan 2024, 09:03
https://www.autoscout24.de/angebote/sko ... r_bucket=5

Sta kazete na ovu skodu, prvenstveno me motor zanima, pouzdanost kakva je? Na sta paziti prilikom kupovine i sl, hvala.
Meni je rečeno samo da 1.6 DSG obilazim u širokom luku..
Kod mene na Octaviji je manuelni 1.6 sa 5 brzina. Što se tiče pouzdanosti, evo okruglo godinu dana nisam imao niti jedan jedini kvar. Uradi servis, sipaj gorivo i vozi.
Potrošnja na otvorenom između 3.9 i 4.5 l

Jbg te novije varijante mogu biti samo bolje. Meni recimo na ovoj strašno fali 6. brzina, a eto vidim taj na karoqu je 6gang
Hvala, ma 99% da ce izbor pasti na nju a automatik od starta nije dolazio u obzir, da se kupuje novo auto pa hajd ali polovnog automatika nikad ne bi zbog troskova prilikom kvara. Ja nedavno sjeo u auto sa 5 brzina, bas neobicno :mrgreen:

Avatar
Asteriks
Postovi: 11450
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 31 jan 2024, 14:54

Sheyi je napisao/la:
31 jan 2024, 11:47
Je li bolje kupiti noviji, 2-3 godine star, SUV srednje klase tipa Kodiaq ili nesto bar duplo starije, a zvucnije(X5, XC90)?
Ne kres testu iz 2017., Skoda Kodiaq dobila je 5 zvjezdica. Problem sto stavke poput sigurnosti djece te sigurnosnog sistema potpore nisu na nivou, kakvom bi trebale biti generalno kod SUVa slicnih dimenzija.

Ovo govorim za osnovnu opremu.
slika
S druge strane, primjer Volvo je sinonim za sigurnost bilo po pitanju sigurnosnih sistema ili kvaliteta karoserije/limarije.

Ovo je znaci segment sigurnosti, a dalje gledas dugotrajnost i elasticnost motora, ovjesa, da li serija pati od hronicnih problema etc.

Sad, da li kupiti SUV npr. iz 2017. ili onaj 10ak godina stariji, ono ozbiljna dilema. Opet zavisi od proizvodjaca, pa kojoj klasi pripada, zatim da li ciljas na najjaci adut tog modela (glede motora) ili nesto jeftinije itd.

I na samim kres testovima se poostravaju mjere testiranja nakon odredjenog perioda, a tehnoloska rjesenja vrtoglavo napreduju.

Kvalitet sigurno traje, a ako bi vec birao, onda vjv robusniji i sigurniji SUV (gledajuci rezultate Euro NCAPa) pa nek je do nekih 5 godina stariji.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

NoDi80
Postovi: 12870
Pridružen/a: 02 maj 2023, 20:58
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la NoDi80 » 31 jan 2024, 15:12

Da ti brat nodi kaze bolje kupiti noviju pa i daciu nego polovan x6
Novo je novo
Ako imas pare vidi ove kineze imaju do 8 godina garancije
Nije to ko nekad razlika
50 milja cherry nov kinez dzip
Yugoslav First League: ⭐️
BiH Republic League: ⭐️
League of BiH: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
BiH Cup: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
BiH Supercup: ⭐️⭐️⭐️
European competitions
UEFA Cup/UEFA Europa League
Semi-finalists (1)
Quarter-finalists (2)
Mitropa Cup
Semi-finalists (2)

Avatar
Belmin6
Postovi: 10718
Pridružen/a: 11 maj 2012, 18:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Belmin6 » 06 feb 2024, 12:59

@Asteriks

Passat B7 2013 2.0 103kw

Jednu noc ga upalio, krenuo prva- druga brzina poce se tresti samo. Zaustavim ga, nastavim voziti sve normalno. Nakon toga obrnuo sam 1500 kilometara.
Neki dan vozim ga, krenem da dizem brzinu u petoj, poce se tresti i poce da smrdi ono kao brusilicom da je neko brusio, kao Lamela.
Zaustavim ga i vozio lagano bez prevelikih brzina, normalno nastavio voziti.

U cemu je rijec, da li je otišlo dole sve?
Plutajuci ili lamela ili druk ležaj?

Avatar
Asteriks
Postovi: 11450
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 06 feb 2024, 13:47

Set kvacila ti ide otprilike ovako druk lezaj - potisna ploca - lamela i zamajac.

Moguce da se lamela pregrijala, a ona onda zasmrdi. Pitanje zasto se pregrijala, mozda je pri kraju, mozda zbog nekog manevra itd.

Jedan od simptoma je i otezano mijenjanje brzina jer istrascalo kvacilo ne uspijeva osloboditi vezu izmedju motora i mjenjaca na nacin kako je predvidjeno.

Vijek trajanja kvacila, ovisno opet od stila voznje te da li je od preporucenog dobavljaca eventualno neka kvalitetna alternativa, nekih 200k i tik vise.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Centre forward
Postovi: 6393
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 07 feb 2024, 12:28

Na pomolu spajanje Renaulta i Stellantisa u novu megagrupaciju
Francuska vlada, koja je najveći dioničar Renaulta i koja također ima vlasnički udio u Stellantisu, podržava plan o spajanju. Ako dođe do spajanja, bit će to nova megagrupacija, koja će pod svojim krovom brojati skoro 20 brendova.
U kuloarima francuske autoindustrije kruže priče o spajanju Renault Grupe i Stellantisa kao trenutno najveće svjetske grupacije automobila, koja pod svojim krovom ima 15 brendova, ako uključimo i nedavno pripojenu kinesku marku Leapmotor. Ako dođe do spajanja ove dvije grupe, svjetska scena će dobiti novu megagrupaciju sa čak 19 brendova, ali i sve francuske marke za jednim stolom.

Ono što francuski i italijanski mediji ističu kao zajednički interes, koji bi prethodio eventualnom spajanju u borbi protiv konkurencije, jeste uspon kineskih proizvođača, napori Evropske unije da postepeno ukine motore s unutrašnjim sagorijevanjem i skupi novi ugovori sindikata. S obzirom da je francuska vlada najveći dioničar Renaulta, ali istovremeno ima dionioce i u Stellantisu, dok proučava Renaultovo spajanje sa Stellantisom službeni Pariz nastavlja podržavati strategiju Grupe Renault da ostane samostalni proizvođač automobila s nekoliko industrijskih i tehnoloških partnerstava.

Predsjednik Stellantisa John Elkann negirao je planove o spajanju, odgovarajući na špekulacije medija o povezivanju s Renaultom, koje je odbio komentarisati. S druge strane, vlada je od samog početka podržavala strategiju generalnog direktora Renaulta Luce de Mea da izgradi novu električnu i softversku jedinicu sa sjedištem u Francuskoj pod nazivom Ampere. Međutim, veza između Renaulta i Amperea je postala nestabilna nakon izlaska grupe iz Rusije 2022., njenog drugog najvećeg tržišta nakon Francuske u to vrijeme.

Iako je prepoznala da Renaultu nedostaju obim i resursi njegovih rivala, vlada je također podržala napore kompanije da izgradi veze van svojih tradicionalnih saveznika kao što su Nissan i Mitsubishi uspostavljanjem partnerstava sa Geelyjem, Saudi Aramco, Googleom i Qualcommom. Dodatno, Renaultov plan iz 2019. o spajanju s Fiat Chrysler grupacijom prije nastanka Stellantisa, upravo je sabotirao Nissan i zato francuska vlada sada više gura Renault da osamostali i okrene novim i profitabilnijim partnerstvima.

Sa svojom vrijednošću na berzi koja stagnira na oko 10 milijardi eura, uprkos poboljšanim finansijama u 2023., Renault se na finansijskim tržištima često navodi kao potencijalna meta za preuzimanje. Stellantis je jedna od najprofitabilnijih grupa u industriji i ima tržišnu kapitalizaciju s više od 85 milijardi eura.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

enobarca
Postovi: 7851
Pridružen/a: 10 nov 2010, 22:01
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la enobarca » 11 feb 2024, 12:56

Koja je fora sa ovom car vertical stranicom, neki debeli mi izlijeće redovno kako tu provjerava auta ljudima, kilometrazu, ostecenja i sl. Ali otkud njima podaci, kao da osiguranja i ostali tako dijele svoje podatke pa da ovi imaju bazu toga, jel neko vise upoznat sa tim?

Avatar
Asteriks
Postovi: 11450
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 11 feb 2024, 13:11

Cak i da imaju saradnju sa osiguravajucim drustvima te crpe dostupne info od servisa itd., moras znati da ne postoji potpuno vjerodostojna baza podataka u pogledu primjer kilometraze.

Kada se memorisana km obirse iz potrebnih modula, samo dragi Bog moze znati koliko je precizno stanje. Ovlasteni servisi nisu neki garant jer u pomenutim se odrazva tokom garancije, a nakon toga kod jeftinijih servisera. Ti pecati se bez problema krivotvore a onda dokazuj koliko hos i goni pravdu.

Da ponovim, na njemackom trzistu strucnjaci tamosnjeg autokluba u saradnji sa policijom izasli su u javnost da pretpostavljaju kako je haman kod svakog treceg vozila vracena kilometraza.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6059
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la AshburtonG » 11 feb 2024, 13:12

Pa jednostavnu kupuju baze podataka od osiguranja, aukcijskih kuca, servisa i sl. te ih prodaju dalje. Uglavnom, imas dosta slicnih stranica/aplikacija, koje su cak bolje i jeftinije, ali ovi bukvalno sponzorisu svakog yebenog auto-moto influencera, te tako uspjevaju bit najtrazeniji na trzistu.

Avatar
jelle
Postovi: 5695
Pridružen/a: 28 feb 2010, 23:25
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la jelle » 13 feb 2024, 08:02

Asteriks je napisao/la:
11 feb 2024, 13:11
Cak i da imaju saradnju sa osiguravajucim drustvima te crpe dostupne info od servisa itd., moras znati da ne postoji potpuno vjerodostojna baza podataka u pogledu primjer kilometraze.

Kada se memorisana km obirse iz potrebnih modula, samo dragi Bog moze znati koliko je precizno stanje. Ovlasteni servisi nisu neki garant jer u pomenutim se odrazva tokom garancije, a nakon toga kod jeftinijih servisera. Ti pecati se bez problema krivotvore a onda dokazuj koliko hos i goni pravdu.

Da ponovim, na njemackom trzistu strucnjaci tamosnjeg autokluba u saradnji sa policijom izasli su u javnost da pretpostavljaju kako je haman kod svakog treceg vozila vracena kilometraza.
Logicno ...pogotovo za auta 10+ starosti ...al ako je auto bilo 3-4 god u ovlastenom servisu i svaki put upisali u svoju bazu podataka na koliko kolometara su sta radili lako se onda skonatiti jel vraceno i koliko otprilike ...nece biti normalno npr. da je 2016 auto imalo 205.000 , a ti kad ga gledas 2024 da ima 220.000 npr ...il manje ...

Avatar
Asteriks
Postovi: 11450
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 13 feb 2024, 10:37

jelle je napisao/la:
13 feb 2024, 08:02

Logicno ...pogotovo za auta 10+ starosti ...al ako je auto bilo 3-4 god u ovlastenom servisu i svaki put upisali u svoju bazu podataka na koliko kolometara su sta radili lako se onda skonatiti jel vraceno i koliko otprilike ...nece biti normalno npr. da je 2016 auto imalo 205.000 , a ti kad ga gledas 2024 da ima 220.000 npr ...il manje ...
To da, ali postoje vozila od par godina starosti koja se uvoze npr. na blakansko trziste. Idu normalnom rutom i onda malo skrenu do Madjarske, Slovacke i slicnih, gdje automafija u saradnji sa tamosnjim preprodavacima manipulise km da bi izbili vise novca.

Usput zamjene npr. turbinu kod turbo motora i na ulazu u BiH imaju svog kontrolora. Neki nasi saloni, koji cak moguce da su dio tog lanca, dobiju "urednu" servisnu i stanje kilometraze. Na kraju, kupac za vozilo od 100k plati papreniju cifru, dok je isto u stvarnosti preslo primjer 200k.

Naravno ovim ne zelim reci da Svabe nemaju svoju mafiju, medjutim imaju malo strozije mjere kontrole na tom trzistu vozila. Ipak nemoguce je regulisati taj problem i na Zapadu.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
jelle
Postovi: 5695
Pridružen/a: 28 feb 2010, 23:25
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la jelle » 13 feb 2024, 11:00

Ma ne govorim o tome ...nego o aplikaciji , da mozes skontat ako je neko sta cacko ...naravno da ima bruka auta koji nemaju nikakve podatke ili nesto sasvim malo pa nema sanse da skontas ....uglavnom poprilicno korisno i meni je pomoglo par puta da ne idem na put , a bilo je i izvjestaja bez i jednog podatak al na takve izvjestaje vracaju ti pravo da ponovo provjeris drugo auto bez nove naplate ..

Avatar
Asteriks
Postovi: 11450
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 13 feb 2024, 13:00

jelle je napisao/la:
13 feb 2024, 11:00
Ma ne govorim o tome ...nego o aplikaciji , da mozes skontat ako je neko sta cacko ...naravno da ima bruka auta koji nemaju nikakve podatke ili nesto sasvim malo pa nema sanse da skontas ....uglavnom poprilicno korisno i meni je pomoglo par puta da ne idem na put , a bilo je i izvjestaja bez i jednog podatak al na takve izvjestaje vracaju ti pravo da ponovo provjeris drugo auto bez nove naplate ..
Evo ti primjer. Kupujes vozilo staro recemo 4 godine. Zadnji ovlasteni servis na tom vozilu odradjen je polovinom 2021. i to je ono sto je u bazi. Vozilo je iduce godine otislo u izvoz (prije naredne posjete servisu), kilometraza izbrisana jos neko vrijeme poslije te vracena za nekih 100k. Za te dvije i po godine od servisa nek je preslo 170k, dok tamo stoji dotadasnja km + ovih 70k.

To je samo jedan od primjera. Msm CarVertical moze biti koristan ali rade svakakva zongliranja cim se stvore povoljni uslovi za to.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11450
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 14 feb 2024, 10:18

Ko je do kraja prošle kupovao novi električni automobil u Švabiji, mogao je računati na državnu podršku od 3.000 do 4.500 eura po vozilu. To se sada mijenja (presuda Saveznog ustavnog suda sredinom novembra) i sredstva su smanjena za nekoliko milijardi eura. Obrađivati će se ​​samo prijave koje su već predate do pred kraj 2023.

Struka očekuje da bi kraj finansiranja mogao imati značajan utjecaj na njemačko tržište, te predviđa da će prodaja od preko 500.000 električnih automobila, kolika je bila prošle godine, pasti na cca 300.000 ove.

Od 49,1 miliona registrovanih vozila u Njemačkoj, prema dostupnim podacima oko 1,3 miliona bili su čisto električni automobili. To odgovara stopi od 2,7 %. Plug-in hibridi, koji samo djelimično rade na struju, nisu uključeni u ovaj udio.

Drugim riječima, zvizni mu Habibe.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6059
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la AshburtonG » 14 feb 2024, 23:00

Samo sto neki proizvodjaci nude popust tj. preuzimaju tu premiju na sebe. Stelantis npr u Njemackoj nudi istu.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11450
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 15 feb 2024, 08:34

Jasno da trenutno elektrifikacija ide ka ćorsokaku, a pomenute subvencije su samo jedan od problema, pogotov kada to spadne da sami proizvođači pođu radit rezove.

Pričam o Njemačkoj kao najvećem trzištu u EU, zato ću pomenut i njihovu infrastrukturu. Trenutno u ovoj državi ima oko 22000 brzih punionica te oko 88k onih običnih.

Onda, prema Saveznoj upravi za motorni promet, prošle godine u Švabiji prodato je oko 97000 polovnih električnih automobila. To je svega 1,6 % cjelokupnog tržišta polovnih automobila. Jedan od razloga su visoke cijene itd.

Nova tehnologija benzinaca pogotov proizvođača iz Japana ostat će najbolje rješenje i narednih godina na globalnom nivou.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: BaiMai, Google [Bot] i 5 gostiju.