Avijacija u Bosni i Hercegovini

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3974
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 19 jan 2024, 11:28

Od 1 juna Aegen uvodi direktnu liniju za Atinu iz Sarajeva , letovi će biti 2 puta sedmično , utorkom i subotom .

Utorkom avion iz Sarajeva polazi u 18:25h , a subotom u 22:15h .

Na ovoj ruti je predviđen avion Airbus A320 .

Poslije Skopja , Aegen uvodi i drugu liniju :thumbup:
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
Sveti
Postovi: 9445
Pridružen/a: 01 sep 2012, 21:25
Lokacija: Silent Hill
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la Sveti » 22 jan 2024, 12:18

Yebote jel moguce da ne mogu Sarajevo da povezu sa Minhenom
naprijed rejal

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3974
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 22 jan 2024, 14:32

Sveti je napisao/la:
22 jan 2024, 12:18
Yebote jel moguce da ne mogu Sarajevo da povezu sa Minhenom
Prije korone je bila ta linija svakodnevno , ali je onda Lufthansa otvorila Frankfurt - Sarajevo , iako su svi očekivali da će obnoviti liniju za Minhen . Pričalo se da će ove godine vratiti Minhen na ljeto , ali imaju problema sa avionima pa u čitavom regionu režu broj letova . Možda 2025 , to je baš realno :D

U međuvremenu najbliži je Memingen , Ryanair kreće sa tom linijom od 31 marta .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
Sveti
Postovi: 9445
Pridružen/a: 01 sep 2012, 21:25
Lokacija: Silent Hill
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la Sveti » 22 jan 2024, 16:30

VensanKasel je napisao/la:
22 jan 2024, 14:32
Sveti je napisao/la:
22 jan 2024, 12:18
Yebote jel moguce da ne mogu Sarajevo da povezu sa Minhenom
Prije korone je bila ta linija svakodnevno , ali je onda Lufthansa otvorila Frankfurt - Sarajevo , iako su svi očekivali da će obnoviti liniju za Minhen . Pričalo se da će ove godine vratiti Minhen na ljeto , ali imaju problema sa avionima pa u čitavom regionu režu broj letova . Možda 2025 , to je baš realno :D

U međuvremenu najbliži je Memingen , Ryanair kreće sa tom linijom od 31 marta .
Iako bi mi salzburg bio idealan, minhen mi je daleko optimalniji od memmingena. Nadam se da ce vratit tu liniju
naprijed rejal

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 53136
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Aerodromi u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 25 jan 2024, 15:14

Slobodas je napisao/la:
14 jan 2024, 15:00
Jabroni je napisao/la:
13 jan 2024, 23:34
VensanKasel je napisao/la:
13 jan 2024, 16:37
Može li se ispraviti naziv , ako može neka promjene . @rio_Ferdy88 ?
Uđi na edit svog prvog posta na temi i možeš tu izmijeniti naslov teme.

Nego, što sam duže na ovom forumu, sve mi se ovaj meme čini tačnijim
slika
Vidim i za aerodrom isto
Nabije te prosječan tuzlak , SA se uvijek gradilo i razvijalo na račun radničkih gradova tako je i sad preko 20K budžetskih parazita parazitira u SA. TK najviše para uplaćuje u budžet a sve se u SA gradi i dole po praznoj Hercegovini.
Ovako nastaju mitovi ali ovo je svakako zlonamjeran post. Ovo još su samo još djeca pričala prije 20 godina.
Kanton Sarajevo uplaćuje skoro 2,8 milijardi dok Tuzlanski kanton uplati oko 1,1 milijardi što je skoro 3 puta više.
Više uplaćujemo poreza nego komplet entitet RS.
Znači ne da si slagao iz zavisti već nije ni blizu, sve si fulio.
Kanton Sarajevo ima učešće od oko 37% dok Tuzlanski kanton ima 17%.
Sarajevo uplaćuje daleko najviše a dobije nazad daleko najmanje procentualno.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3974
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 26 jan 2024, 12:34

Bosna i Hercegovina će 2024 godine imati smanjen broj ponuđenih sjedala što se tiče prvog kvartala u odnosu na 2023 godinu . Smanjenje kapaciteta rezultat je zatvaranja baze Wizz Aira u Tuzli u septembru prošle godine. Uprkos tome što je Lumiwings pokrenuo brojne rute iz grada umjesto niskotarifnog prijevoznika, to nije ni blizu dovoljno da pokrije prazninu koju je ostavio WizzAir .

Sveukupno, Bosna i Hercegovina ima 514.147 mjesta na tržištu u prvom kvartalu 2024. godine, što je 17,3% manje u odnosu na isti period prošle godine , 107.356 mjesta manje.


Čekamo zadnji tender i rezultate za Sarajevo , čekamo da WizzAir objavi gdje će letjeti ( 99% Rim ) , također čekamo da WizzAir objavi ljetni red letenja što je puno važnije za Tuzlu jer se priča da će povećati broj linija , Lumiwings za sada nema u sistemu karte za ljeto iz Tuzle , ni SkyAlps nije pustio karte za prodaju iz Mostara kao ni AirSerbia , Banja Luka osim čartera nema nekih novijih najava .

Prije objave za čartere javljeno je da Ryanair pokreće liniju Banja Luka - Karlsrhue / Baden Baden od 1 aprila :)
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
DamirT
Postovi: 23718
Pridružen/a: 15 maj 2018, 19:20
Lokacija: Tuzla
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la DamirT » 26 jan 2024, 18:28

Grčka aviokompanija Lumiwings dobila je odobrenje turske državne direkcije za letove na relaciji Tuzla – Istanbul. Riječ je o liniji za koju je odobrenje ranije dobila crnogorska državna aviokompanija Air Montenegro, ali je ono sada promijenjeno i glasi na Lumiwings.
Puno love sam potrošio na piće, žene i auta. Ostatak sam spiskao.
G.B.

"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic

Rona i Leao - Mjauuu 🐈

Devedesetka - 👏👏

Velid Spaho - Dobro je

Avatar
samocelik
Postovi: 4868
Pridružen/a: 27 nov 2011, 20:00
Lokacija: Uzavreli Grad
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la samocelik » 26 jan 2024, 21:49

DamirT je napisao/la:
26 jan 2024, 18:28
Grčka aviokompanija Lumiwings dobila je odobrenje turske državne direkcije za letove na relaciji Tuzla – Istanbul. Riječ je o liniji za koju je odobrenje ranije dobila crnogorska državna aviokompanija Air Montenegro, ali je ono sada promijenjeno i glasi na Lumiwings.
Predpostavljam da će letiti na Sabihu? (Aerodrom na azijskoj strani) Ima li taj info?
Godinama su te topili, ali ostao si jak kao Čelik!

Avatar
DamirT
Postovi: 23718
Pridružen/a: 15 maj 2018, 19:20
Lokacija: Tuzla
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la DamirT » 26 jan 2024, 23:24

samocelik je napisao/la:
26 jan 2024, 21:49
DamirT je napisao/la:
26 jan 2024, 18:28
Grčka aviokompanija Lumiwings dobila je odobrenje turske državne direkcije za letove na relaciji Tuzla – Istanbul. Riječ je o liniji za koju je odobrenje ranije dobila crnogorska državna aviokompanija Air Montenegro, ali je ono sada promijenjeno i glasi na Lumiwings.
Predpostavljam da će letiti na Sabihu? (Aerodrom na azijskoj strani) Ima li taj info?
Odobrenje da Lumiwings leti za Istanbul smo dobili i vrlo brzo očekujemo da budu objavljen red letova za zimski dio sezone, odnosno do 31. marta – kaže za Faktor Dževad Halilčević, direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT).

U toku su pregovori s Lumiwingsom u vezi ljetnog reda letenja koji počinje od 1. aprila. Oni traže garanciju u slučaju gubitaka na način kako su dobili i za zimski red letenja. Turistička zajednica TK će provesti javni poziv za iskazivanje interesa pod određenim uvjetima, koji će biti koncipiran tako da sve strane budu zadovoljne. Mislim da će u skladu s tim biti planirana sredstva u budžetu TK za 2024. godinu – kaže za Faktor Dževad Halilčević, direktor MAT-a.
Evo sta jos pise. Nisu tu info stavili :mrgreen:
Puno love sam potrošio na piće, žene i auta. Ostatak sam spiskao.
G.B.

"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic

Rona i Leao - Mjauuu 🐈

Devedesetka - 👏👏

Velid Spaho - Dobro je

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3974
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 27 jan 2024, 00:01

DamirT je napisao/la:
26 jan 2024, 23:24
samocelik je napisao/la:
26 jan 2024, 21:49
DamirT je napisao/la:
26 jan 2024, 18:28
Predpostavljam da će letiti na Sabihu? (Aerodrom na azijskoj strani) Ima li taj info?
Odobrenje da Lumiwings leti za Istanbul smo dobili i vrlo brzo očekujemo da budu objavljen red letova za zimski dio sezone, odnosno do 31. marta – kaže za Faktor Dževad Halilčević, direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT).

U toku su pregovori s Lumiwingsom u vezi ljetnog reda letenja koji počinje od 1. aprila. Oni traže garanciju u slučaju gubitaka na način kako su dobili i za zimski red letenja. Turistička zajednica TK će provesti javni poziv za iskazivanje interesa pod određenim uvjetima, koji će biti koncipiran tako da sve strane budu zadovoljne. Mislim da će u skladu s tim biti planirana sredstva u budžetu TK za 2024. godinu – kaže za Faktor Dževad Halilčević, direktor MAT-a.
Evo sta jos pise. Nisu tu info stavili :mrgreen:
Valjda ih neće ispaliti Lumiwings , ono letimo zimi i za to uzmemo pare , a ljeti možemo iznajmiti avione jer će ih svakako faliti ...

Moraju požuriti iz Tuzle , jer će putnici rezervisati za Sarajevo ili Banja Luku , Lumiwings je počeo letjeti u najgore vrijeme pustio karte u prodaju 3 sedmice prije Nove godine kada se većina putnika snašlo , a treba pregrmiti do ljeta ...
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
DamirT
Postovi: 23718
Pridružen/a: 15 maj 2018, 19:20
Lokacija: Tuzla
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la DamirT » 27 jan 2024, 10:05

VensanKasel je napisao/la:
27 jan 2024, 00:01
DamirT je napisao/la:
26 jan 2024, 23:24
samocelik je napisao/la:
26 jan 2024, 21:49


Predpostavljam da će letiti na Sabihu? (Aerodrom na azijskoj strani) Ima li taj info?
Odobrenje da Lumiwings leti za Istanbul smo dobili i vrlo brzo očekujemo da budu objavljen red letova za zimski dio sezone, odnosno do 31. marta – kaže za Faktor Dževad Halilčević, direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT).

U toku su pregovori s Lumiwingsom u vezi ljetnog reda letenja koji počinje od 1. aprila. Oni traže garanciju u slučaju gubitaka na način kako su dobili i za zimski red letenja. Turistička zajednica TK će provesti javni poziv za iskazivanje interesa pod određenim uvjetima, koji će biti koncipiran tako da sve strane budu zadovoljne. Mislim da će u skladu s tim biti planirana sredstva u budžetu TK za 2024. godinu – kaže za Faktor Dževad Halilčević, direktor MAT-a.
Evo sta jos pise. Nisu tu info stavili :mrgreen:
Valjda ih neće ispaliti Lumiwings , ono letimo zimi i za to uzmemo pare , a ljeti možemo iznajmiti avione jer će ih svakako faliti ...

Moraju požuriti iz Tuzle , jer će putnici rezervisati za Sarajevo ili Banja Luku , Lumiwings je počeo letjeti u najgore vrijeme pustio karte u prodaju 3 sedmice prije Nove godine kada se većina putnika snašlo , a treba pregrmiti do ljeta ...
Ko ce znati sta ce uraditi. Kod nas se sve radi u zadnji tren.
Puno love sam potrošio na piće, žene i auta. Ostatak sam spiskao.
G.B.

"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic

Rona i Leao - Mjauuu 🐈

Devedesetka - 👏👏

Velid Spaho - Dobro je

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3974
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 27 jan 2024, 10:24

DamirT je napisao/la:
27 jan 2024, 10:05
VensanKasel je napisao/la:
27 jan 2024, 00:01
DamirT je napisao/la:
26 jan 2024, 23:24



Evo sta jos pise. Nisu tu info stavili :mrgreen:
Valjda ih neće ispaliti Lumiwings , ono letimo zimi i za to uzmemo pare , a ljeti možemo iznajmiti avione jer će ih svakako faliti ...

Moraju požuriti iz Tuzle , jer će putnici rezervisati za Sarajevo ili Banja Luku , Lumiwings je počeo letjeti u najgore vrijeme pustio karte u prodaju 3 sedmice prije Nove godine kada se većina putnika snašlo , a treba pregrmiti do ljeta ...
Ko ce znati sta ce uraditi. Kod nas se sve radi u zadnji tren.
Pa nisu imali izbora velikog , pokušavali su sa Air Montenegro koji je savršen za Tuzlu zbog svojih aviona , ali Crna Gora nije u Evropskoj Uniji ...
Moraju se pohvaliti , brzo su reagovali i čak su karte odmah puštene u prodaju da ispoštuju dijasporu .
Malo mi čudno ovo da traže "garancije" , pored subvencija treba Tuzla još i da im putnike nalazi . Po meni njima je Lumiwings samo trenutno riješenje i da pokušavaju vratiti WizzAir ili barem povećati broj linija , ali to trenutno je veoma veoma teško .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
DamirT
Postovi: 23718
Pridružen/a: 15 maj 2018, 19:20
Lokacija: Tuzla
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la DamirT » 27 jan 2024, 10:45

VensanKasel je napisao/la:
27 jan 2024, 10:24
DamirT je napisao/la:
27 jan 2024, 10:05
VensanKasel je napisao/la:
27 jan 2024, 00:01


Valjda ih neće ispaliti Lumiwings , ono letimo zimi i za to uzmemo pare , a ljeti možemo iznajmiti avione jer će ih svakako faliti ...

Moraju požuriti iz Tuzle , jer će putnici rezervisati za Sarajevo ili Banja Luku , Lumiwings je počeo letjeti u najgore vrijeme pustio karte u prodaju 3 sedmice prije Nove godine kada se većina putnika snašlo , a treba pregrmiti do ljeta ...
Ko ce znati sta ce uraditi. Kod nas se sve radi u zadnji tren.
Pa nisu imali izbora velikog , pokušavali su sa Air Montenegro koji je savršen za Tuzlu zbog svojih aviona , ali Crna Gora nije u Evropskoj Uniji ...
Moraju se pohvaliti , brzo su reagovali i čak su karte odmah puštene u prodaju da ispoštuju dijasporu .
Malo mi čudno ovo da traže "garancije" , pored subvencija treba Tuzla još i da im putnike nalazi . Po meni njima je Lumiwings samo trenutno riješenje i da pokušavaju vratiti WizzAir ili barem povećati broj linija , ali to trenutno je veoma veoma teško .
I ja mislim da su ovi samo trenutno rjesenje, ono da makar neko leti dok ne izleti bolja kompanija. Da dzaba aerodrom ne zjapi prazan. E sad je samo pitanje koga ce makar pokusati dovesti i hoce li uspjeti.
Puno love sam potrošio na piće, žene i auta. Ostatak sam spiskao.
G.B.

"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic

Rona i Leao - Mjauuu 🐈

Devedesetka - 👏👏

Velid Spaho - Dobro je

Avatar
VensanKasel
Postovi: 3974
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 30 jan 2024, 16:26

Ryanair povećava broj letova za Banja Luku u aprilu i maju .

Liniju za Memingen povećavaju za 4 sedmična leta , pa će tako imati čak 10 sedmičnih letova .
Za Beč se povećava sa 3 na 4 sedmična leta .
U junu se vraćaju na stari broje operacija .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
Slobodas
Postovi: 3516
Pridružen/a: 04 dec 2012, 19:57
Lokacija: Tuzla
Kontakt:

Re: Aerodromi u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la Slobodas » 31 jan 2024, 11:50

MortemHz je napisao/la:
25 jan 2024, 15:14
Slobodas je napisao/la:
14 jan 2024, 15:00
Jabroni je napisao/la:
13 jan 2024, 23:34

Uđi na edit svog prvog posta na temi i možeš tu izmijeniti naslov teme.

Nego, što sam duže na ovom forumu, sve mi se ovaj meme čini tačnijim
slika
Vidim i za aerodrom isto
Nabije te prosječan tuzlak , SA se uvijek gradilo i razvijalo na račun radničkih gradova tako je i sad preko 20K budžetskih parazita parazitira u SA. TK najviše para uplaćuje u budžet a sve se u SA gradi i dole po praznoj Hercegovini.
Ovako nastaju mitovi ali ovo je svakako zlonamjeran post. Ovo još su samo još djeca pričala prije 20 godina.
Kanton Sarajevo uplaćuje skoro 2,8 milijardi dok Tuzlanski kanton uplati oko 1,1 milijardi što je skoro 3 puta više.
Više uplaćujemo poreza nego komplet entitet RS.
Znači ne da si slagao iz zavisti već nije ni blizu, sve si fulio.
Kanton Sarajevo ima učešće od oko 37% dok Tuzlanski kanton ima 17%.
Sarajevo uplaćuje daleko najviše a dobije nazad daleko najmanje procentualno.
Uplacuje najvise jer su sve javne firme registrovane u Sarajevu. I eto i da Sarajevo i uplacuje vise jel TK ne treba da ima metar autoputa (kao najmnogoljudni kanton i kao kanton koji je najveci izvoznik i u kojem se realna privreda i industraija) ? Sve se gradi po SA i Hercegovini mi i sa ovih 17 % po tvojim racunicama dobijemo **** od ovce, znaci sve ceste brze ceste sve sto je na nivou federacije se dijeli na fazon da pola ode u SA a pola dole hercegovcima
Jedan grad jedna ljubav -- Sloboda Tuzla 1919
Azmir Husic i Jasmin Imamovic nisu jedni od nas !!!
ǝpnsɐɹpǝɹd ısnɹ ǝظuɐuz
NSBIH skupina lopova , SAVEZ NAPOLJE !!!

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 53136
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Aerodromi u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 31 jan 2024, 12:30

Slobodas je napisao/la:
31 jan 2024, 11:50
MortemHz je napisao/la:
25 jan 2024, 15:14
Slobodas je napisao/la:
14 jan 2024, 15:00

Nabije te prosječan tuzlak , SA se uvijek gradilo i razvijalo na račun radničkih gradova tako je i sad preko 20K budžetskih parazita parazitira u SA. TK najviše para uplaćuje u budžet a sve se u SA gradi i dole po praznoj Hercegovini.
Ovako nastaju mitovi ali ovo je svakako zlonamjeran post. Ovo još su samo još djeca pričala prije 20 godina.
Kanton Sarajevo uplaćuje skoro 2,8 milijardi dok Tuzlanski kanton uplati oko 1,1 milijardi što je skoro 3 puta više.
Više uplaćujemo poreza nego komplet entitet RS.
Znači ne da si slagao iz zavisti već nije ni blizu, sve si fulio.
Kanton Sarajevo ima učešće od oko 37% dok Tuzlanski kanton ima 17%.
Sarajevo uplaćuje daleko najviše a dobije nazad daleko najmanje procentualno.
Uplacuje najvise jer su sve javne firme registrovane u Sarajevu. I eto i da Sarajevo i uplacuje vise jel TK ne treba da ima metar autoputa (kao najmnogoljudni kanton i kao kanton koji je najveci izvoznik i u kojem se realna privreda i industraija) ? Sve se gradi po SA i Hercegovini mi i sa ovih 17 % po tvojim racunicama dobijemo **** od ovce, znaci sve ceste brze ceste sve sto je na nivou federacije se dijeli na fazon da pola ode u SA a pola dole hercegovcima
Hajmo reći da nisi zlonamjeran i da je to iznad samo neznanje pa da ti pokušam objasniti normalno.
To nije jednostrano, ako kupiš proizvod u Sarajevu onda je normalno da se plati pdv ovdje. Gdje naprimjer Bingo plaća porez i ko daleko, daleko najviše troši tamo? Primjera je milion a sasvim je normalno da institucije i ostalo budu u glavnom gradu/kantonu ali to ne ide kako ti smatraš jer smo mi jako decentralizovani kao država. Mogu ti detaljnije objasniti oko ovoga ako te bude zanimalo.

Ne znam otkud to za autoput, nismo o tome diskutovali. Naravno da treba, po meni Tuzlanski kanton MORA biti povezan sa Sarajevom pa čak i sa ostalim dijelovima države u nekom fer vremenskom periodu, mislim da je to izvodivo. Potrošit će se mnogo novca ali će vrijediti svake marke i to mislim da mora ići sa budžeta entiteta kao jedna vrsta zajedničkog projekta. Kao što znaš, naš entitet je podijeljen na kantone koji imaju dosta jaku autonomiju i svi imaju svoje predstavnike koji mogu zahtjevati određene stvari ali to jednostavno ne rade ili se prodaju novac, neki lični interes, da ne smeta stranci i slično. Tuzlaci to sami biraju.
Po meni su tu najaktivniji u pregovorima Hercegovci (HDZ da budem precizan) jer neće da popuste u dosta stvari i na račun drugih će uzimati a nemaju ni ljudstvo niti uplaćuju u budžet toliko.

Samo jedna ispravka, Tuzlanski kanton nije najmnogoljudniji već par godina, sada je to Kanton Sarajevo. U prvom živi otprilike 380-385K stanovnika dok u drugom oko 425K. Broj stanovnika u Tuzlanskom kantonu rapidno opada dok u Kantonu Sarajevo blago raste. U TK je natalitet u minusu dok je u KS u blagom porastu + novi stanovnici širom države koji u 85% slučajeva dolaze u Sarajevo.

Čuo si za nove tramvaje od Stadlera, rekonstrukciju/obnavljanje tramvajske pruge, pravljenje dodatne pruge u bližoj budućnosti do Hrasnice, Dobrinje i Šipa? To ti sve plaća izričito Kanton Sarajevo jer smo dio uložili mi a dio smo se zadužili koji ćemo samo mi vraćati. Imam osjećaj da dosta ljudi misli da ovo finansira entitet međutim to nije tako. Ovo što se gradi u Sarajevu je opet većinski preko općina u gradu i samog kantona.
Ne znam koliko te interesuje ali pitaj konkrektan primjer pa ću ti dati odgovor.

Za ceste se svakako slažemo ali predstavnici koje ti biraš neće da reaguju povodom toga, nažalost. Da sam ja neko i nešto ja bi se prvi zalagao za to što ti govoriš da svi to finansiramo jer je od ključne važnosti, svima će biti bolje - ne samo Tuzlacima i toj regiji.
Ako se ne varam, bila je stavka u planiranom budžetu za ovu godinu da se krene sa tim ali se brzo odustalo, ponajviše u korist Mostara i jer HDZ nije htio toliko novca da se tu utroši, ostali beskičmenjaci su to naravno prihvatili.

Pisao sam prije, ne ide baš da se Sarajevo krivi za sve, to je najlakše. Hajmo realno sagledati stvari. Kanton Sarajevo uplati više poreza od kompletne RS. Neko će reći pa eto kompanije ovo ono pa ok kompletna RS ima 2.5 puta više stanovnika sa 4 puta većim budžetom sa ogromnom autonomijom koji ne uplaćuju ništa ovdje. Jedna Ilidža koja je na papiru prigradska općina uplati više od kompletne Banja Luke sa 3 puta više stanovnika sa svim selima okolo. Nije valjda da jedna prigradska općina u Sarajevu ima milion javnih kompanija?
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Avatar
Slatinash_7
Postovi: 3173
Pridružen/a: 20 jun 2009, 17:56
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la Slatinash_7 » 31 jan 2024, 14:18

Jest to sve tako kad porediš samo Bingo i Elektroprivredu, a malo sa strane zaboraviš i BHTelecom i BHGas i željeznice, autoputevi, dva naftna giganta HOLDINA i G-PETROL sa sjedištima u Sarajevu, svaka u Boga državna/federalna firma i većina privatnih sa morem poslovnica je kod Vas..Druga stvar, od Elektroprivrede u Sarajevu se ne proizvede ni kilovat struje, dok Bingo ima i Pivaru u Tuzli, Ingram u Srebreniku, pilićaru, pakeraj, sve mu u Tuzli..nek je 20% prihoda napravljeno u TK to je više nego 0% od Elektroprivrede u Sarajevu..Mislim druže moraš razumjeti da smo mi ovdje "ogorčeni" jer nam rak pluća hoda po cesti dok se za Sarajevo prijavljuje i dobit i Bog otac..i još puta nemamo nikakvog, klinički centar rasut nauštrb Sarajeva..Nemamo mi tu moć kao HDZ da mi nešto zahtjevamo jer nemamo polugu moći i konstituvnost kao oni..bez njihovg potpisa nema Vlade a potpisom par zastupnika iz TK možemo samo guzicu obrisati, ili ti misliš da oni samo tako prodaju sebe i svoj glas, ne prodaju, nego se njihovo ne pika pa onda rade u "interesu" stranke..

Što se tiče teme, stvarno je lijepo vidjeti da je Sarajevo dobilo relativno veliki broj linija, da je Banja Luka stabilna, nekako mislim da su se tu neke stvari napokon posložile i da su ti direktori odlučili nešto uraditi za svoj aerodrom i za ljude koji tamo žive i rade
Slatina Bog i batina

Fukare Slatina i Modra blatina

Avatar
DamirT
Postovi: 23718
Pridružen/a: 15 maj 2018, 19:20
Lokacija: Tuzla
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la DamirT » 01 feb 2024, 13:58

Turistička zajednica Tuzlanskog kantona objavila je javni poziv za aviokompanije koje žele razvijati postojeće ili uvesti nove linije sa Međunarodnog aerodroma Tuzla. U javnom pozivu je aviokompanijama na raspolaganje stavljeno 19 linija, a njihov je zadatak da ponude jedinstvenu cijenu za rotaciju, odnosno let u oba smjera.

U javnom pozivu aviokompanijama je ponuđeno 19 destinacija, najviše je u Njemačkoj, njih osam, i to Frankfurt Hahn, Berlin, Saarbrücken, Hamburg, Baden-Baden, Nürnberg, Köln i Friedrichshafen, četiri destinacije u Švedskoj su Götheborg, Stockholm, Halmstad i Malmö, zatim Esbjerg i Billund u Danskoj, Beč i Salzburg u Austriji, Maastricht i Eindhoven u Nizozemskoj i Istanbul u Turskoj.
Puno love sam potrošio na piće, žene i auta. Ostatak sam spiskao.
G.B.

"Bruka i sramota. Dovidjenja" - Igor Kristic

Rona i Leao - Mjauuu 🐈

Devedesetka - 👏👏

Velid Spaho - Dobro je

Avatar
Sveti
Postovi: 9445
Pridružen/a: 01 sep 2012, 21:25
Lokacija: Silent Hill
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la Sveti » 01 feb 2024, 15:18

DamirT je napisao/la:
01 feb 2024, 13:58
Turistička zajednica Tuzlanskog kantona objavila je javni poziv za aviokompanije koje žele razvijati postojeće ili uvesti nove linije sa Međunarodnog aerodroma Tuzla. U javnom pozivu je aviokompanijama na raspolaganje stavljeno 19 linija, a njihov je zadatak da ponude jedinstvenu cijenu za rotaciju, odnosno let u oba smjera.

U javnom pozivu aviokompanijama je ponuđeno 19 destinacija, najviše je u Njemačkoj, njih osam, i to Frankfurt Hahn, Berlin, Saarbrücken, Hamburg, Baden-Baden, Nürnberg, Köln i Friedrichshafen, četiri destinacije u Švedskoj su Götheborg, Stockholm, Halmstad i Malmö, zatim Esbjerg i Billund u Danskoj, Beč i Salzburg u Austriji, Maastricht i Eindhoven u Nizozemskoj i Istanbul u Turskoj.
:pray:
naprijed rejal

Avatar
jasmin10
Postovi: 13423
Pridružen/a: 22 avg 2011, 01:29
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la jasmin10 » 01 feb 2024, 17:04

Sveti je napisao/la:
01 feb 2024, 15:18
DamirT je napisao/la:
01 feb 2024, 13:58
Turistička zajednica Tuzlanskog kantona objavila je javni poziv za aviokompanije koje žele razvijati postojeće ili uvesti nove linije sa Međunarodnog aerodroma Tuzla. U javnom pozivu je aviokompanijama na raspolaganje stavljeno 19 linija, a njihov je zadatak da ponude jedinstvenu cijenu za rotaciju, odnosno let u oba smjera.

U javnom pozivu aviokompanijama je ponuđeno 19 destinacija, najviše je u Njemačkoj, njih osam, i to Frankfurt Hahn, Berlin, Saarbrücken, Hamburg, Baden-Baden, Nürnberg, Köln i Friedrichshafen, četiri destinacije u Švedskoj su Götheborg, Stockholm, Halmstad i Malmö, zatim Esbjerg i Billund u Danskoj, Beč i Salzburg u Austriji, Maastricht i Eindhoven u Nizozemskoj i Istanbul u Turskoj.
:pray:
:pray:

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Amazon [Bot], L-Train i 41 gost.