E to i mene najviše interesuje , kakav je ugovor napravljen . Najbolje bi bilo letjeti ove linije , a usput završiti sve obećanja u vezi samog aerodroma . Onda će biti puno lakše pregovarati sa ostalim kompanijama . Banja Luka je bila opasan protivnik , ali im je Dodik prepolovio subvencije , hoće li biti koncesija ili ne ...AshburtonG je napisao/la: ↑01 dec 2023, 14:36Pa pazi, ima on pravo donekle, ali malo i pretjeruje. Maastrich nije toliko los, ja sam mislio da je znatno dalji od tog metropolisa (Leverkusen, Bonn, Köln, Düsseldorf). Otprilike su svi oko 100km udaljeni sto je prihvatljivo.
Srednja Njemacka definitivno fali, Bec i Memmingen. Mada to pricam pod uslovom da kompanija fakat zeli ozbiljno radit, a ne pokupit pare i otici kroz 6 mjeseci.![]()
Nadam se da su se ovi iz Tuzle barem ogradili ugovorom u tom smislu, a poznavajuci nesposobnost tuzlanskih vladajucih struktura, ne bi me cudilo da nisu, osim ako ne peru pare preko ove kompanije.
U međuvremenu još jedan tender za nove linije Sarajeva .
Turistička zajednica Kantona Sarajevo je objavila još jedan natječaj za nove linije iz Aerodroma Sarajevo. Natječaj je identičan onom prošlom, osim što je sada previđen i avion od 50 mjesta, dok je na prošlom bilo minimalno 100 mjesta. Nije tajna da se ovaj natječaj ponavlja kako bi se na isti javio Norwegian koji je zakasnio na prošli natječaj te se istim nije mogao kvalificirati, a što je i više nego bitno za Sarajevo. Sarajevu ozbiljno nedostaju linije za Copenhagen, te cjelogodišnja linija za Stockholm sa najmanje dva leta tjedno, koja se sada operira tek jedan let tjedno u sezoni, a dobro bi mu došli i letovi za Helsinki, te cjelogodišnja linija za Oslo (sada ju Norwegian operira kao sezonsku). Sve ovo može dobiti sa Norwegianom. Kako Norwegian ima baze još i u Bergenu, Stavangeru, Trondheimu, Rigi, Malagi, Alicanteu i Barceloni nije nemoguće da otvori još neku liniju iz Sarajeva uz Oslo, Stockholm, Copenhagen i Helsinki.
Prema izjavi Turističke zajednice Kantona Sarajevo interes za letove prema Skandinaviji ima i SAS. Stoga je jasno da se natječaj u prvom redu ponovio radi Norwegiana i SAS-a što je u konačnici i dobro, te sve pohvale Kantonu i Aerodromu Sarajevo. Na prošlom natječaju LOT i TUI nisu dostavili sve potrebne dokumente, što bi ovaj puta mogli učiniti, a smanjenje aviona na do 50 mjesta bi i te kako odgovaralo LOT-u koji u načelu leti u regiju sa E170 i E175. Natječaj je otvoren do 28.12.2023.
Mogao bi Ryanair fin posao napraviti u Sarajevu .