Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- Centre forward
- Postovi: 6389
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
TAM je mislim radjen, bar na početku, po Magirus licenci, kao neka ratna ošteta. Nešto je na taj fazon.
A ova 80 što je asterix postavio je neuništiva. UZ IMT 39 prvih serija vjerovatno najdugotrajnije mašine skrojene na ovim prostorima.
Kasnije su se pojavili oni ZASTAVA kamioni, krajem osamdesetih, asterix, možda znaš o čemu govorim. On je bio malo veći od Tamića, al' baš se loše pokazala. limarije posebno. Od starog rodjak, koji je kupio novu, 90-e godine, je davno rashodov'o. Raspala se bukvalno. Mislim da se zvala ZETA il tako nesto, bukvlana kopija Iveca te tonaže.
Svašta se pravilo. Yuga je bila treći najveći proizvodjač autobusa u Evropi, poslije Zapadne Njemačke i Švedske.
Medjutim, ono na šta posebno možemo bit ponosni, u jednu, a bijesni u drugu ruku je njegovo visočanstvo Golf. Prvi Golf van Njemačke napravljen je u Sarajevu.
A ova 80 što je asterix postavio je neuništiva. UZ IMT 39 prvih serija vjerovatno najdugotrajnije mašine skrojene na ovim prostorima.
Kasnije su se pojavili oni ZASTAVA kamioni, krajem osamdesetih, asterix, možda znaš o čemu govorim. On je bio malo veći od Tamića, al' baš se loše pokazala. limarije posebno. Od starog rodjak, koji je kupio novu, 90-e godine, je davno rashodov'o. Raspala se bukvalno. Mislim da se zvala ZETA il tako nesto, bukvlana kopija Iveca te tonaže.
Svašta se pravilo. Yuga je bila treći najveći proizvodjač autobusa u Evropi, poslije Zapadne Njemačke i Švedske.
Medjutim, ono na šta posebno možemo bit ponosni, u jednu, a bijesni u drugu ruku je njegovo visočanstvo Golf. Prvi Golf van Njemačke napravljen je u Sarajevu.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
TAS VogoscaCentre forward je napisao/la: ↑18 nov 2023, 14:37TAM je mislim radjen, bar na početku, po Magirus licenci, kao neka ratna ošteta. Nešto je na taj fazon.
A ova 80 što je asterix postavio je neuništiva. UZ IMT 39 prvih serija vjerovatno najdugotrajnije mašine skrojene na ovim prostorima.
Kasnije su se pojavili oni ZASTAVA kamioni, krajem osamdesetih, asterix, možda znaš o čemu govorim. On je bio malo veći od Tamića, al' baš se loše pokazala. limarije posebno. Od starog rodjak, koji je kupio novu, 90-e godine, je davno rashodov'o. Raspala se bukvalno. Mislim da se zvala ZETA il tako nesto, bukvlana kopija Iveca te tonaže.
Svašta se pravilo. Yuga je bila treći najveći proizvodjač autobusa u Evropi, poslije Zapadne Njemačke i Švedske.
Medjutim, ono na šta posebno možemo bit ponosni, u jednu, a bijesni u drugu ruku je njegovo visočanstvo Golf. Prvi Golf van Njemačke napravljen je u Sarajevu.
- Centre forward
- Postovi: 6389
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Da, da u TAS-u.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Nije samo to, mislim cak i adidas da se proizvodio negdje u Yugi. Bilo je to nekad sposobno podrucje. Sad je tamni vijalet, ni kredu ne prave.
Re: Automobili, motori...
Zastava 8010, eno je u jednom selu, na jednom "gumnu", ono nazalost istruhla, ali u punom sjaju bila ovakva.Centre forward je napisao/la: ↑18 nov 2023, 14:37
Kasnije su se pojavili oni ZASTAVA kamioni, krajem osamdesetih, asterix, možda znaš o čemu govorim. On je bio malo veći od Tamića, al' baš se loše pokazala. limarije posebno. Od starog rodjak, koji je kupio novu, 90-e godine, je davno rashodov'o. Raspala se bukvalno. Mislim da se zvala ZETA il tako nesto, bukvlana kopija Iveca te tonaže.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Centre forward
- Postovi: 6389
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Adidas u Sloveniji i Hrvatskoj. Mislim Split i Maribor. Puma u Borovu. Converse isto negdje u Hrvatskoj (Astra Zagreb msm). Levis u Varaždinu itd.
Mislim da je najveći sportski brend, al' baš domaći bio ELAN. Svojevremeno je pravio najbolje skije na svijetu, a na njima je skijao najveći od najvećih. Ingemar Stenmark.
Nije ni vilajet. U Vogošći, gdje su silazili Golf i Cady (koji se isključivo u Sarajevu radio za cijelo tržište Evrope!) danas sade gljive. Zadnja riječ tehnologije.
da @asterix, to je ta
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Odjavljeno auto treba odvući na tehnički pregled, koja je procedura, je li se mogu izvaditi probne tablice ili se mora šlepati. Ili ima neka treća opcija.
League winners
Yugoslavia - ★★
Bosnia&Herzegovina - ★★★★★
Cup winners
Bosnia&Herzegovina - ★★★★★★★
London Paris Rome London Berlin
1992 2006 2009 2011 2015
Yugoslavia - ★★
Bosnia&Herzegovina - ★★★★★
Cup winners
Bosnia&Herzegovina - ★★★★★★★
London Paris Rome London Berlin
1992 2006 2009 2011 2015
Re: Automobili, motori...
Staviš tablice od nekog drugog auta

Sajt od kojeg zivis, 2,5M pratioca, napisana knjiga i prodata u 1000 primjeraka.
!!!GOAT!!!
Jeste cap definisan al ako vlasnik hoce da baca pare onda cap ne vrijedi.Lal moze imat lebrona,klaya,davisa i irvinga u ekipi.
!!!GOAT!!!
Jeste cap definisan al ako vlasnik hoce da baca pare onda cap ne vrijedi.Lal moze imat lebrona,klaya,davisa i irvinga u ekipi.
Re: Automobili, motori...
Probne tablice. Najbolje da odeš u neko osiguranje da vidiš detalje. Dobije se osiguranje na broj dana koliko ti treba, i probne tablice.
The ones who love your dark are the only light you'll ever need.
Re: Automobili, motori...
To mi i jaran predlaže, ali mi je nekako rizično tako.


League winners
Yugoslavia - ★★
Bosnia&Herzegovina - ★★★★★
Cup winners
Bosnia&Herzegovina - ★★★★★★★
London Paris Rome London Berlin
1992 2006 2009 2011 2015
Yugoslavia - ★★
Bosnia&Herzegovina - ★★★★★
Cup winners
Bosnia&Herzegovina - ★★★★★★★
London Paris Rome London Berlin
1992 2006 2009 2011 2015
Re: Automobili, motori...
Centre forward je napisao/la: ↑18 nov 2023, 14:56Adidas u Sloveniji i Hrvatskoj. Mislim Split i Maribor. Puma u Borovu. Converse isto negdje u Hrvatskoj (Astra Zagreb msm). Levis u Varaždinu itd.
Mislim da je najveći sportski brend, al' baš domaći bio ELAN. Svojevremeno je pravio najbolje skije na svijetu, a na njima je skijao najveći od najvećih. Ingemar Stenmark.
Nije ni vilajet. U Vogošći, gdje su silazili Golf i Cady (koji se isključivo u Sarajevu radio za cijelo tržište Evrope!) danas sade gljive. Zadnja riječ tehnologije.
da @asterix, to je ta


Zavrsili na palama kod SDSa





Sad bi se morali istresti jedno milijardu eura da privucemo Volkswagen koncern da se tivra nazad, a to se nikako ne isplati vidimo na primjeru Fiata u Srbiji fabrika vise zatvorena nego što proizvodi vozila a drzava se ubi placajuci subvencije
Re: Automobili, motori...
Kako bola ne isplati.
Prije svega, autoindustrija Srbije nije samo Fiat Kragujevac, a oni su u procesu elektrifikacije i trebali bi nastaviti od iduce godine.
Prosle godine medju 6. najvecih izvoznika Srbije bila su bas dva iz autoindustrije, preciznije proizvodjac guma Tigar Tyres iz Pirota (preko 3200 zaposlenih, u vlasnistvu Michelina) te jedan od najvecih dobavljaca autodijelova, njemacki ZF Pancevo.
Vidimo na primjeru jedne male zemlje poput Slovacke, gdje je autoindustrija glavna grana industrije i cini 1/4 od ukupnog izvoza te drzave. Istina tamo su pored VW-a i fabrika PSA grupacije te Kia.
BiH nema morske luke, pa da bi bili ozbiljnije ukljuceni u neke tokove razmjene. Jedina prilika jeste privuci velike igrace i to ne samo iz ove branse. Naravno sad, druga tema sto kaskamo na polju izgradnje autoputeva i sl.
Isplati se taman da drzava u startu ulozi milijardu.
Prije svega, autoindustrija Srbije nije samo Fiat Kragujevac, a oni su u procesu elektrifikacije i trebali bi nastaviti od iduce godine.
Prosle godine medju 6. najvecih izvoznika Srbije bila su bas dva iz autoindustrije, preciznije proizvodjac guma Tigar Tyres iz Pirota (preko 3200 zaposlenih, u vlasnistvu Michelina) te jedan od najvecih dobavljaca autodijelova, njemacki ZF Pancevo.
Vidimo na primjeru jedne male zemlje poput Slovacke, gdje je autoindustrija glavna grana industrije i cini 1/4 od ukupnog izvoza te drzave. Istina tamo su pored VW-a i fabrika PSA grupacije te Kia.
BiH nema morske luke, pa da bi bili ozbiljnije ukljuceni u neke tokove razmjene. Jedina prilika jeste privuci velike igrace i to ne samo iz ove branse. Naravno sad, druga tema sto kaskamo na polju izgradnje autoputeva i sl.
Isplati se taman da drzava u startu ulozi milijardu.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Centre forward
- Postovi: 6389
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Momci, mi kao država smo zakasnili za ulaganja u bilo kakvu ozbiljnu industriju, pa tako i u automobilsku. Nije to samo dovuci KUKA i ABB robote i da pravimo auta. Mi nemamo kadar, ni stručni ni bilo koji drugi.
@robust je to dobro objasnio, odnosno način na koji smo zijanili. Što kaže bivši roker Alija iz Bihaća, imali smo nismo znali.
Kada smo mi proizvodili automobile, kamione, autobuse, traktore, Slovačka nije imala nista od toga. Danas Slovačka u Evropi pravi najviše automobila po glavi stanovnika. Imaju i ozbiljnu proizvodnju bijele tehnike, televizora i co.
@asterix, industrija u Srbiji o kojoj govoriš ima i drugu stranu medaljem političku. Nijemci malo mažu oči Srbima povodom svega oko Kosova,plus subvencije po radnom mjestu koje negdje premašuju i 100.000 eura po JEDNOM radnom mjestu. Tamo nije proizvodnja, nego sklapanje i montaža, a to je velika razlika. Srbima ostaju te plate i porezi koji su realno niski.
Neki ekonomista srpski, Nikezić čini mi se, je izračun'o da uz ogromne subvencije, gratis zemljište, jeftinija struja i komunalne usluge bi bilo "isplatnije" da se tim ljudima daje novac u visini plate a da oni sjede kod kuće. Jeftinije za državu ako me razumiješ.
@robust je to dobro objasnio, odnosno način na koji smo zijanili. Što kaže bivši roker Alija iz Bihaća, imali smo nismo znali.
Kada smo mi proizvodili automobile, kamione, autobuse, traktore, Slovačka nije imala nista od toga. Danas Slovačka u Evropi pravi najviše automobila po glavi stanovnika. Imaju i ozbiljnu proizvodnju bijele tehnike, televizora i co.
@asterix, industrija u Srbiji o kojoj govoriš ima i drugu stranu medaljem političku. Nijemci malo mažu oči Srbima povodom svega oko Kosova,plus subvencije po radnom mjestu koje negdje premašuju i 100.000 eura po JEDNOM radnom mjestu. Tamo nije proizvodnja, nego sklapanje i montaža, a to je velika razlika. Srbima ostaju te plate i porezi koji su realno niski.
Neki ekonomista srpski, Nikezić čini mi se, je izračun'o da uz ogromne subvencije, gratis zemljište, jeftinija struja i komunalne usluge bi bilo "isplatnije" da se tim ljudima daje novac u visini plate a da oni sjede kod kuće. Jeftinije za državu ako me razumiješ.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
Re: Automobili, motori...
Prvo da razjasnimo opstu sliku u ovom segmentu.
Autoindustrija je trenutno u procesu reorganizacije pa cak i divovi u odredjenim razdobljima trpe. Kljucni trend je elektrifikacija, a onda u pitanju su brojni faktori poput poremecaja lanca opskrbe glede sirovina, cipova, pa troskova energenata u proizvodnji itd.
Najsvjeziji primjer, VW obustavio proizvodnju elektro modela, a na to se nadovezuju i otezavajuce situacije poput navale kineskih jeftinijih modela.
Dalje, primjer u EU po pitanju istrazivanja i razvoja, najvise se ulaze bas u ovu granu industrije, to prati nove tehnologije, a sta moze biti bolje vec da si dio te price.
Onda, gledajuci uopste nasu industriju, vec smo u nekoj "prisnoj" saradnji sa inostranstvom i to je neminovan proces. Recemo u BiH trenutno posluje skoro 900 stranih produznica. Evo podatak iz 2019.
Dolazak stranih kompanija ce poboljsati uvjete. To znam jer radim za stranu firmu. Nije to sad da aman nesto odskace od standarda, ali je orijentir i poslodavcima i radnicima za ubuduce.
Investicija u autoindustriju je jedan dugorocan proces. Recemo ZF u Pancevu je otvoren tek prije par godina i logicno da ce trebati vremena da se posloze stvari. Ako su Tigar i pomenuti ZF u Srbiji medju najvecim izvoznicima te neki od njih u vrhu gledajuci npr. prihode, onda je to jasan putokaz da se ispravno radi, cak i da drzava malo vise na pocetku podmazuje kola.
Mi da smo na vrijeme razgranali mrezu autoputeva, da imamo jaci lobi i da je politicka situacija stabilnija, vjv bi imali nekog veceg igraca. Ovako mozemo se nadati. Ali, to ne iskljucuje poentu i svu srz ovih upisa, a ona glasi - da se itekako isplati imati neke od najvecih proizvodjaca vozila na svom terenu, cak i da ulozimo dvije milijarde. To bi se na kraju uvezalo u lanac srodnih djelatnosti pa bi imao direktno i indirektno zaposlene. Makar to bilo da u potpunosti kopirali poteze Srbije.
Autoindustrija je trenutno u procesu reorganizacije pa cak i divovi u odredjenim razdobljima trpe. Kljucni trend je elektrifikacija, a onda u pitanju su brojni faktori poput poremecaja lanca opskrbe glede sirovina, cipova, pa troskova energenata u proizvodnji itd.
Najsvjeziji primjer, VW obustavio proizvodnju elektro modela, a na to se nadovezuju i otezavajuce situacije poput navale kineskih jeftinijih modela.
Dalje, primjer u EU po pitanju istrazivanja i razvoja, najvise se ulaze bas u ovu granu industrije, to prati nove tehnologije, a sta moze biti bolje vec da si dio te price.
Onda, gledajuci uopste nasu industriju, vec smo u nekoj "prisnoj" saradnji sa inostranstvom i to je neminovan proces. Recemo u BiH trenutno posluje skoro 900 stranih produznica. Evo podatak iz 2019.
Kod nas je primjer div namjenske industrije Igman Konjic sa nekih 1300 zaposlenih, sto pokazuje kako smo jos u "pelenama".Najveće učešće stranih podružnica je u područjima Prerađivačka industrija (30,8 posto)
Dolazak stranih kompanija ce poboljsati uvjete. To znam jer radim za stranu firmu. Nije to sad da aman nesto odskace od standarda, ali je orijentir i poslodavcima i radnicima za ubuduce.
Investicija u autoindustriju je jedan dugorocan proces. Recemo ZF u Pancevu je otvoren tek prije par godina i logicno da ce trebati vremena da se posloze stvari. Ako su Tigar i pomenuti ZF u Srbiji medju najvecim izvoznicima te neki od njih u vrhu gledajuci npr. prihode, onda je to jasan putokaz da se ispravno radi, cak i da drzava malo vise na pocetku podmazuje kola.
Mi da smo na vrijeme razgranali mrezu autoputeva, da imamo jaci lobi i da je politicka situacija stabilnija, vjv bi imali nekog veceg igraca. Ovako mozemo se nadati. Ali, to ne iskljucuje poentu i svu srz ovih upisa, a ona glasi - da se itekako isplati imati neke od najvecih proizvodjaca vozila na svom terenu, cak i da ulozimo dvije milijarde. To bi se na kraju uvezalo u lanac srodnih djelatnosti pa bi imao direktno i indirektno zaposlene. Makar to bilo da u potpunosti kopirali poteze Srbije.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Asteriks je napisao/la: ↑19 nov 2023, 11:15Prvo da razjasnimo opstu sliku u ovom segmentu.
Autoindustrija je trenutno u procesu reorganizacije pa cak i divovi u odredjenim razdobljima trpe. Kljucni trend je elektrifikacija, a onda u pitanju su brojni faktori poput poremecaja lanca opskrbe glede sirovina, cipova, pa troskova energenata u proizvodnji itd.
Najsvjeziji primjer, VW obustavio proizvodnju elektro modela, a na to se nadovezuju i otezavajuce situacije poput navale kineskih jeftinijih modela.
Dalje, primjer u EU po pitanju istrazivanja i razvoja, najvise se ulaze bas u ovu granu industrije, to prati nove tehnologije, a sta moze biti bolje vec da si dio te price.
Onda, gledajuci uopste nasu industriju, vec smo u nekoj "prisnoj" saradnji sa inostranstvom i to je neminovan proces. Recemo u BiH trenutno posluje skoro 900 stranih produznica. Evo podatak iz 2019.Kod nas je primjer div namjenske industrije Igman Konjic sa nekih 1300 zaposlenih, sto pokazuje kako smo jos u "pelenama".Najveće učešće stranih podružnica je u područjima Prerađivačka industrija (30,8 posto)
Dolazak stranih kompanija ce poboljsati uvjete. To znam jer radim za stranu firmu. Nije to sad da aman nesto odskace od standarda, ali je orijentir i poslodavcima i radnicima za ubuduce.
Investicija u autoindustriju je jedan dugorocan proces. Recemo ZF u Pancevu je otvoren tek prije par godina i logicno da ce trebati vremena da se posloze stvari. Ako su Tigar i pomenuti ZF u Srbiji medju najvecim izvoznicima te neki od njih u vrhu gledajuci npr. prihode, onda je to jasan putokaz da se ispravno radi, cak i da drzava malo vise na pocetku podmazuje kola.
Mi da smo na vrijeme razgranali mrezu autoputeva, da imamo jaci lobi i da je politicka situacija stabilnija, vjv bi imali nekog veceg igraca. Ovako mozemo se nadati. Ali, to ne iskljucuje poentu i svu srz ovih upisa, a ona glasi - da se itekako isplati imati neke od najvecih proizvodjaca vozila na svom terenu, cak i da ulozimo dvije milijarde. To bi se na kraju uvezalo u lanac srodnih djelatnosti pa bi imao direktno i indirektno zaposlene. Makar to bilo da u potpunosti kopirali poteze Srbije.


Logicno Evropska auta su postala preskupa ovaj MG sa nasim subvencijama dodje jos desetak milja jeftiniji i auto je naspram ovog rumunskog sepeta, jednostavno u evropi ce ostati velika Njemačka trojka i tjt. Volkswagen je vec odlucio da gasi seat, stelantis ce laganini gasiti Citroen a kinezi sve vise i vise dolaze posebno cherry grupacija preko volva, link&co, zeekr, i polestara. Sama vijest da je RNA grupacija dala kinezima sav buduci razvoj sus motora govori dovoljno u kakvom se stadiju nalazi evropska industrija
Mi da hocemo napraviti pravi iskorak trebali bi ganjati nekog koneskog proizvodjaca da otvori fabriku sto je nedavno madjarska uradila
Re: Automobili, motori...
Gledaj, vazno je kako se ko snalazi u novonastaloj situaciji. Najbolji pokazatelj za to su prodajni rezultati. A oni kazu (za EU trziste) da VW ima svoje adute u prodaji cistih elektricnih modela, tacnije ID.3 i ID.4 (segment pod BEV).
Koliko god da su Kinezi navalili ka Europi, trebat ce tek da se dokazu na tom trzistu, jer segment sigurnosti te uopste kvaliteta konstrukcije je nesto sto ce i dalje privlaciti nove klijente i cuvati one stare.
Sto se americkog trzista tice, VW ce proizvoditi podbrend Scout, nova marka pod tradicionalnim imenom, a na toj platformi ce biti elektricni pickup i SUV.
Za nas je najvaznije da u buducnosti pokusamo privuci neki iole veci brend, a dolazak VW-a bio bi vrhunac.
Sto se americkog trzista tice, VW ce proizvoditi podbrend Scout, nova marka pod tradicionalnim imenom, a na toj platformi ce biti elektricni pickup i SUV.
Za nas je najvaznije da u buducnosti pokusamo privuci neki iole veci brend, a dolazak VW-a bio bi vrhunac.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- chelsea358
- Postovi: 350
- Pridružen/a: 22 feb 2012, 14:52
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Brat mi gleda sljedeće model traži novog automatika do nekih max 45k.
https://olx.ba/artikal/49558424
https://olx.ba/artikal/55051033
https://olx.ba/artikal/55355245
https://olx.ba/artikal/50984798
Prvenstveno ga zanima zna li ko šta više o pouzdanosti ovih automatskih mijenjača, a i samog motora.
https://olx.ba/artikal/49558424
https://olx.ba/artikal/55051033
https://olx.ba/artikal/55355245
https://olx.ba/artikal/50984798
Prvenstveno ga zanima zna li ko šta više o pouzdanosti ovih automatskih mijenjača, a i samog motora.
Re: Automobili, motori...
Benzinci Kia Stonic 1.4 MPi i Hyundai Bayon 1.4 su Kappa motori Hyundaija, tacnije Kappa II, poboljsani dodavanjem VVT, tj. tehnologije promjenjivog vremena ventila motora. Stonic dijeli platformu sa Hyundai i20, a Hyundai Bayon je razvijen na temeljima modela i20 s kojim dijeli vecinu mehanike.chelsea358 je napisao/la: ↑27 nov 2023, 20:18Brat mi gleda sljedeće model traži novog automatika do nekih max 45k.
https://olx.ba/artikal/49558424
https://olx.ba/artikal/55051033
https://olx.ba/artikal/55355245
https://olx.ba/artikal/50984798
Prvenstveno ga zanima zna li ko šta više o pouzdanosti ovih automatskih mijenjača, a i samog motora.
Generalno Hyundaijeva serija Kappa motora se proizvodi od 2008. Benzinac 1.4 im je glavni adut sto se tice snage, elasticnosti itd. Ali, to su i dalje benzinci manje kubikaze pa ne mozes ocekivati cuda glede dugovjecnosti.
Kia Stonic je lose prosla na kres testu iz 2017. sa svega 3 osvojene zvjezdice. Ajmo rec da je na tom testu zastista vozaca (suvozaca) i djece bila na respektabilnih 85 % ali Safety Assist los, svega 25 %.
Hyundai Bayon je testiran 2021., imao 4 zvjezdice i bolji Safety Assist ali prilicno losiji glede zastiste vozaca sa ucinkom 76 %, a po mom nekom misljenju, granica bi trebala biti iznad, ako zelis iole neku stabilnost, pogotov kada kupujes ova novija vozila.
Naravno nisu ovo sada neki masovni segmenti, vec SUV B segment, pa ga konstrukcijski te u konacnici i glede sigurnosti ne mozemo porediti sa kompaktnim SUV-ovima.
Sto se tice posjete servisima na veci uzorak te analize rezultata najveceg autokluba Svabije, Kia Stonic glede pouzdanosti od 2018. do 2020. imala je odlican ucinak.
Ipak i pomenuta Kia i Bayon tek trebaju da se dokazu, za detaljniji uvid nakon pet a pogotov deset godina, pa ce trebati neko vrijeme (Bayon je i mladji) da se vidi stvarni ucinak.
Ako zelis pouzdano, solidno vozilo, kupuj jer neces pogrijesiti, a ako zelis sigurno, izdrzljivije na duze staze i robusnije, onda gledaj iz veceg segmenta te vise kubika.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Asteriks druze sta mislis o ovom Chery Tiggo 8? 66.000KM cijena u Gradautomotive centru
Re: Automobili, motori...
Pored Kine, Brazila, Rusije te event par zemalja Afrike, taj Chery Tiggo nije poznat po EU i trzistu Sj. Amerike. Kad kazem poznat, mislim na ozbiljnije prodajne brojke, a to se opet naslanja na upitnu servisnu mrezu i dijelove itd.
Nisam naletio na zvanicne rezultate nekog renomiranog kres testa za taj model.
Onako na prvu djeluje zanimljivo, ali Chery iako nije proizvodjac koji spada u top 5 na kineskom trzistu, ipak ima solidan obim proizvodnje.
Nemam rezultate nekih analiza bilo kojeg veceg EU autokluba povodom ovog proizvodjaca ili modela, cak i na manji uzorak, tako da ne bih bacao kocku te nekakve proizvoljne tekstove.

Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Online
Trenutno korisnika/ca: Goalgetter i 20 gostiju.