Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
29
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 139

Avatar
Centre forward
Postovi: 6389
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 18 nov 2023, 14:37

TAM je mislim radjen, bar na početku, po Magirus licenci, kao neka ratna ošteta. Nešto je na taj fazon.

A ova 80 što je asterix postavio je neuništiva. UZ IMT 39 prvih serija vjerovatno najdugotrajnije mašine skrojene na ovim prostorima.

Kasnije su se pojavili oni ZASTAVA kamioni, krajem osamdesetih, asterix, možda znaš o čemu govorim. On je bio malo veći od Tamića, al' baš se loše pokazala. limarije posebno. Od starog rodjak, koji je kupio novu, 90-e godine, je davno rashodov'o. Raspala se bukvalno. Mislim da se zvala ZETA il tako nesto, bukvlana kopija Iveca te tonaže.

Svašta se pravilo. Yuga je bila treći najveći proizvodjač autobusa u Evropi, poslije Zapadne Njemačke i Švedske.

Medjutim, ono na šta posebno možemo bit ponosni, u jednu, a bijesni u drugu ruku je njegovo visočanstvo Golf. Prvi Golf van Njemačke napravljen je u Sarajevu.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
alemsa
Postovi: 26283
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la alemsa » 18 nov 2023, 14:38

Centre forward je napisao/la:
18 nov 2023, 14:37
TAM je mislim radjen, bar na početku, po Magirus licenci, kao neka ratna ošteta. Nešto je na taj fazon.

A ova 80 što je asterix postavio je neuništiva. UZ IMT 39 prvih serija vjerovatno najdugotrajnije mašine skrojene na ovim prostorima.

Kasnije su se pojavili oni ZASTAVA kamioni, krajem osamdesetih, asterix, možda znaš o čemu govorim. On je bio malo veći od Tamića, al' baš se loše pokazala. limarije posebno. Od starog rodjak, koji je kupio novu, 90-e godine, je davno rashodov'o. Raspala se bukvalno. Mislim da se zvala ZETA il tako nesto, bukvlana kopija Iveca te tonaže.

Svašta se pravilo. Yuga je bila treći najveći proizvodjač autobusa u Evropi, poslije Zapadne Njemačke i Švedske.

Medjutim, ono na šta posebno možemo bit ponosni, u jednu, a bijesni u drugu ruku je njegovo visočanstvo Golf. Prvi Golf van Njemačke napravljen je u Sarajevu.
TAS Vogosca

Avatar
Centre forward
Postovi: 6389
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 18 nov 2023, 14:38

Da, da u TAS-u.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
alemsa
Postovi: 26283
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la alemsa » 18 nov 2023, 14:41

Centre forward je napisao/la:
18 nov 2023, 14:38
Da, da u TAS-u.
Nije samo to, mislim cak i adidas da se proizvodio negdje u Yugi. Bilo je to nekad sposobno podrucje. Sad je tamni vijalet, ni kredu ne prave.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11447
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 18 nov 2023, 14:47

Centre forward je napisao/la:
18 nov 2023, 14:37

Kasnije su se pojavili oni ZASTAVA kamioni, krajem osamdesetih, asterix, možda znaš o čemu govorim. On je bio malo veći od Tamića, al' baš se loše pokazala. limarije posebno. Od starog rodjak, koji je kupio novu, 90-e godine, je davno rashodov'o. Raspala se bukvalno. Mislim da se zvala ZETA il tako nesto, bukvlana kopija Iveca te tonaže.
Zastava 8010, eno je u jednom selu, na jednom "gumnu", ono nazalost istruhla, ali u punom sjaju bila ovakva.
slika
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Centre forward
Postovi: 6389
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 18 nov 2023, 14:56

alemsa je napisao/la:
18 nov 2023, 14:41
Centre forward je napisao/la:
18 nov 2023, 14:38
Da, da u TAS-u.
Nije samo to, mislim cak i adidas da se proizvodio negdje u Yugi. Bilo je to nekad sposobno podrucje. Sad je tamni vijalet, ni kredu ne prave.
Adidas u Sloveniji i Hrvatskoj. Mislim Split i Maribor. Puma u Borovu. Converse isto negdje u Hrvatskoj (Astra Zagreb msm). Levis u Varaždinu itd.

Mislim da je najveći sportski brend, al' baš domaći bio ELAN. Svojevremeno je pravio najbolje skije na svijetu, a na njima je skijao najveći od najvećih. Ingemar Stenmark.

Nije ni vilajet. U Vogošći, gdje su silazili Golf i Cady (koji se isključivo u Sarajevu radio za cijelo tržište Evrope!) danas sade gljive. Zadnja riječ tehnologije.

da @asterix, to je ta
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
Mokes
Postovi: 15495
Pridružen/a: 26 mar 2012, 15:09
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Mokes » 18 nov 2023, 20:43

Odjavljeno auto treba odvući na tehnički pregled, koja je procedura, je li se mogu izvaditi probne tablice ili se mora šlepati. Ili ima neka treća opcija.
League winners
Yugoslavia - ★★
Bosnia&Herzegovina - ★★★★★
Cup winners
Bosnia&Herzegovina - ★★★★★★★

London Paris Rome London Berlin
1992 2006 2009 2011 2015

Avatar
Azpi
Postovi: 3620
Pridružen/a: 17 maj 2018, 13:26
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Azpi » 18 nov 2023, 22:59

Mokes je napisao/la:
18 nov 2023, 20:43
Odjavljeno auto treba odvući na tehnički pregled, koja je procedura, je li se mogu izvaditi probne tablice ili se mora šlepati. Ili ima neka treća opcija.
Staviš tablice od nekog drugog auta :mrgreen:
Sajt od kojeg zivis, 2,5M pratioca, napisana knjiga i prodata u 1000 primjeraka.
!!!GOAT!!!
Jeste cap definisan al ako vlasnik hoce da baca pare onda cap ne vrijedi.Lal moze imat lebrona,klaya,davisa i irvinga u ekipi.

Avatar
Aerials
Interni moderator
Postovi: 9437
Pridružen/a: 17 jan 2016, 13:44
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Aerials » 18 nov 2023, 23:08

Mokes je napisao/la:
18 nov 2023, 20:43
Odjavljeno auto treba odvući na tehnički pregled, koja je procedura, je li se mogu izvaditi probne tablice ili se mora šlepati. Ili ima neka treća opcija.
Probne tablice. Najbolje da odeš u neko osiguranje da vidiš detalje. Dobije se osiguranje na broj dana koliko ti treba, i probne tablice.
The ones who love your dark are the only light you'll ever need.

Avatar
Mokes
Postovi: 15495
Pridružen/a: 26 mar 2012, 15:09
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Mokes » 19 nov 2023, 00:00

Azpi je napisao/la:
18 nov 2023, 22:59

Staviš tablice od nekog drugog auta :mrgreen:
To mi i jaran predlaže, ali mi je nekako rizično tako. :mrgreen:
Aerials je napisao/la:
18 nov 2023, 23:08

Probne tablice. Najbolje da odeš u neko osiguranje da vidiš detalje. Dobije se osiguranje na broj dana koliko ti treba, i probne tablice.
:salut:
League winners
Yugoslavia - ★★
Bosnia&Herzegovina - ★★★★★
Cup winners
Bosnia&Herzegovina - ★★★★★★★

London Paris Rome London Berlin
1992 2006 2009 2011 2015

Avatar
Robust
Postovi: 6757
Pridružen/a: 08 apr 2020, 12:07
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Robust » 19 nov 2023, 00:17

Centre forward je napisao/la:
18 nov 2023, 14:56
alemsa je napisao/la:
18 nov 2023, 14:41
Centre forward je napisao/la:
18 nov 2023, 14:38
Da, da u TAS-u.
Nije samo to, mislim cak i adidas da se proizvodio negdje u Yugi. Bilo je to nekad sposobno podrucje. Sad je tamni vijalet, ni kredu ne prave.
Adidas u Sloveniji i Hrvatskoj. Mislim Split i Maribor. Puma u Borovu. Converse isto negdje u Hrvatskoj (Astra Zagreb msm). Levis u Varaždinu itd.

Mislim da je najveći sportski brend, al' baš domaći bio ELAN. Svojevremeno je pravio najbolje skije na svijetu, a na njima je skijao najveći od najvećih. Ingemar Stenmark.

Nije ni vilajet. U Vogošći, gdje su silazili Golf i Cady (koji se isključivo u Sarajevu radio za cijelo tržište Evrope!) danas sade gljive. Zadnja riječ tehnologije.

da @asterix, to je ta

slika

slika

Zavrsili na palama kod SDSa :urnebes: :urnebes: :mrgreen: a posao tasa preuzela fabrika u slovačkoj, jbg kad im je nacionalizam i srpstvo bilo važnije od društvenog napretka pa su nas vratili sve osamdesetak godina unazad :zzz: :zzz:


Sad bi se morali istresti jedno milijardu eura da privucemo Volkswagen koncern da se tivra nazad, a to se nikako ne isplati vidimo na primjeru Fiata u Srbiji fabrika vise zatvorena nego što proizvodi vozila a drzava se ubi placajuci subvencije

Avatar
Asteriks
Postovi: 11447
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 19 nov 2023, 07:04

Kako bola ne isplati.

Prije svega, autoindustrija Srbije nije samo Fiat Kragujevac, a oni su u procesu elektrifikacije i trebali bi nastaviti od iduce godine.

Prosle godine medju 6. najvecih izvoznika Srbije bila su bas dva iz autoindustrije, preciznije proizvodjac guma Tigar Tyres iz Pirota (preko 3200 zaposlenih, u vlasnistvu Michelina) te jedan od najvecih dobavljaca autodijelova, njemacki ZF Pancevo.

Vidimo na primjeru jedne male zemlje poput Slovacke, gdje je autoindustrija glavna grana industrije i cini 1/4 od ukupnog izvoza te drzave. Istina tamo su pored VW-a i fabrika PSA grupacije te Kia.

BiH nema morske luke, pa da bi bili ozbiljnije ukljuceni u neke tokove razmjene. Jedina prilika jeste privuci velike igrace i to ne samo iz ove branse. Naravno sad, druga tema sto kaskamo na polju izgradnje autoputeva i sl.

Isplati se taman da drzava u startu ulozi milijardu.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Centre forward
Postovi: 6389
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 19 nov 2023, 10:41

Momci, mi kao država smo zakasnili za ulaganja u bilo kakvu ozbiljnu industriju, pa tako i u automobilsku. Nije to samo dovuci KUKA i ABB robote i da pravimo auta. Mi nemamo kadar, ni stručni ni bilo koji drugi.

@robust je to dobro objasnio, odnosno način na koji smo zijanili. Što kaže bivši roker Alija iz Bihaća, imali smo nismo znali.

Kada smo mi proizvodili automobile, kamione, autobuse, traktore, Slovačka nije imala nista od toga. Danas Slovačka u Evropi pravi najviše automobila po glavi stanovnika. Imaju i ozbiljnu proizvodnju bijele tehnike, televizora i co.

@asterix, industrija u Srbiji o kojoj govoriš ima i drugu stranu medaljem političku. Nijemci malo mažu oči Srbima povodom svega oko Kosova,plus subvencije po radnom mjestu koje negdje premašuju i 100.000 eura po JEDNOM radnom mjestu. Tamo nije proizvodnja, nego sklapanje i montaža, a to je velika razlika. Srbima ostaju te plate i porezi koji su realno niski.

Neki ekonomista srpski, Nikezić čini mi se, je izračun'o da uz ogromne subvencije, gratis zemljište, jeftinija struja i komunalne usluge bi bilo "isplatnije" da se tim ljudima daje novac u visini plate a da oni sjede kod kuće. Jeftinije za državu ako me razumiješ.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
Asteriks
Postovi: 11447
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 19 nov 2023, 11:15

Prvo da razjasnimo opstu sliku u ovom segmentu.

Autoindustrija je trenutno u procesu reorganizacije pa cak i divovi u odredjenim razdobljima trpe. Kljucni trend je elektrifikacija, a onda u pitanju su brojni faktori poput poremecaja lanca opskrbe glede sirovina, cipova, pa troskova energenata u proizvodnji itd.

Najsvjeziji primjer, VW obustavio proizvodnju elektro modela, a na to se nadovezuju i otezavajuce situacije poput navale kineskih jeftinijih modela.

Dalje, primjer u EU po pitanju istrazivanja i razvoja, najvise se ulaze bas u ovu granu industrije, to prati nove tehnologije, a sta moze biti bolje vec da si dio te price.

Onda, gledajuci uopste nasu industriju, vec smo u nekoj "prisnoj" saradnji sa inostranstvom i to je neminovan proces. Recemo u BiH trenutno posluje skoro 900 stranih produznica. Evo podatak iz 2019.
Najveće učešće stranih podružnica je u područjima Prerađivačka industrija (30,8 posto)
Kod nas je primjer div namjenske industrije Igman Konjic sa nekih 1300 zaposlenih, sto pokazuje kako smo jos u "pelenama".

Dolazak stranih kompanija ce poboljsati uvjete. To znam jer radim za stranu firmu. Nije to sad da aman nesto odskace od standarda, ali je orijentir i poslodavcima i radnicima za ubuduce.

Investicija u autoindustriju je jedan dugorocan proces. Recemo ZF u Pancevu je otvoren tek prije par godina i logicno da ce trebati vremena da se posloze stvari. Ako su Tigar i pomenuti ZF u Srbiji medju najvecim izvoznicima te neki od njih u vrhu gledajuci npr. prihode, onda je to jasan putokaz da se ispravno radi, cak i da drzava malo vise na pocetku podmazuje kola.

Mi da smo na vrijeme razgranali mrezu autoputeva, da imamo jaci lobi i da je politicka situacija stabilnija, vjv bi imali nekog veceg igraca. Ovako mozemo se nadati. Ali, to ne iskljucuje poentu i svu srz ovih upisa, a ona glasi - da se itekako isplati imati neke od najvecih proizvodjaca vozila na svom terenu, cak i da ulozimo dvije milijarde. To bi se na kraju uvezalo u lanac srodnih djelatnosti pa bi imao direktno i indirektno zaposlene. Makar to bilo da u potpunosti kopirali poteze Srbije.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Robust
Postovi: 6757
Pridružen/a: 08 apr 2020, 12:07
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Robust » 19 nov 2023, 12:28

Asteriks je napisao/la:
19 nov 2023, 11:15
Prvo da razjasnimo opstu sliku u ovom segmentu.

Autoindustrija je trenutno u procesu reorganizacije pa cak i divovi u odredjenim razdobljima trpe. Kljucni trend je elektrifikacija, a onda u pitanju su brojni faktori poput poremecaja lanca opskrbe glede sirovina, cipova, pa troskova energenata u proizvodnji itd.

Najsvjeziji primjer, VW obustavio proizvodnju elektro modela, a na to se nadovezuju i otezavajuce situacije poput navale kineskih jeftinijih modela.

Dalje, primjer u EU po pitanju istrazivanja i razvoja, najvise se ulaze bas u ovu granu industrije, to prati nove tehnologije, a sta moze biti bolje vec da si dio te price.

Onda, gledajuci uopste nasu industriju, vec smo u nekoj "prisnoj" saradnji sa inostranstvom i to je neminovan proces. Recemo u BiH trenutno posluje skoro 900 stranih produznica. Evo podatak iz 2019.
Najveće učešće stranih podružnica je u područjima Prerađivačka industrija (30,8 posto)
Kod nas je primjer div namjenske industrije Igman Konjic sa nekih 1300 zaposlenih, sto pokazuje kako smo jos u "pelenama".

Dolazak stranih kompanija ce poboljsati uvjete. To znam jer radim za stranu firmu. Nije to sad da aman nesto odskace od standarda, ali je orijentir i poslodavcima i radnicima za ubuduce.

Investicija u autoindustriju je jedan dugorocan proces. Recemo ZF u Pancevu je otvoren tek prije par godina i logicno da ce trebati vremena da se posloze stvari. Ako su Tigar i pomenuti ZF u Srbiji medju najvecim izvoznicima te neki od njih u vrhu gledajuci npr. prihode, onda je to jasan putokaz da se ispravno radi, cak i da drzava malo vise na pocetku podmazuje kola.

Mi da smo na vrijeme razgranali mrezu autoputeva, da imamo jaci lobi i da je politicka situacija stabilnija, vjv bi imali nekog veceg igraca. Ovako mozemo se nadati. Ali, to ne iskljucuje poentu i svu srz ovih upisa, a ona glasi - da se itekako isplati imati neke od najvecih proizvodjaca vozila na svom terenu, cak i da ulozimo dvije milijarde. To bi se na kraju uvezalo u lanac srodnih djelatnosti pa bi imao direktno i indirektno zaposlene. Makar to bilo da u potpunosti kopirali poteze Srbije.

slika

slika

Logicno Evropska auta su postala preskupa ovaj MG sa nasim subvencijama dodje jos desetak milja jeftiniji i auto je naspram ovog rumunskog sepeta, jednostavno u evropi ce ostati velika Njemačka trojka i tjt. Volkswagen je vec odlucio da gasi seat, stelantis ce laganini gasiti Citroen a kinezi sve vise i vise dolaze posebno cherry grupacija preko volva, link&co, zeekr, i polestara. Sama vijest da je RNA grupacija dala kinezima sav buduci razvoj sus motora govori dovoljno u kakvom se stadiju nalazi evropska industrija

Mi da hocemo napraviti pravi iskorak trebali bi ganjati nekog koneskog proizvodjaca da otvori fabriku sto je nedavno madjarska uradila

Avatar
Asteriks
Postovi: 11447
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 19 nov 2023, 14:23

Gledaj, vazno je kako se ko snalazi u novonastaloj situaciji. Najbolji pokazatelj za to su prodajni rezultati. A oni kazu (za EU trziste) da VW ima svoje adute u prodaji cistih elektricnih modela, tacnije ID.3 i ID.4 (segment pod BEV).
slika
Koliko god da su Kinezi navalili ka Europi, trebat ce tek da se dokazu na tom trzistu, jer segment sigurnosti te uopste kvaliteta konstrukcije je nesto sto ce i dalje privlaciti nove klijente i cuvati one stare.

Sto se americkog trzista tice, VW ce proizvoditi podbrend Scout, nova marka pod tradicionalnim imenom, a na toj platformi ce biti elektricni pickup i SUV.

Za nas je najvaznije da u buducnosti pokusamo privuci neki iole veci brend, a dolazak VW-a bio bi vrhunac.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
chelsea358
Postovi: 350
Pridružen/a: 22 feb 2012, 14:52
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la chelsea358 » 27 nov 2023, 20:18

Brat mi gleda sljedeće model traži novog automatika do nekih max 45k.
https://olx.ba/artikal/49558424
https://olx.ba/artikal/55051033
https://olx.ba/artikal/55355245
https://olx.ba/artikal/50984798
Prvenstveno ga zanima zna li ko šta više o pouzdanosti ovih automatskih mijenjača, a i samog motora.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11447
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 29 nov 2023, 11:54

chelsea358 je napisao/la:
27 nov 2023, 20:18
Brat mi gleda sljedeće model traži novog automatika do nekih max 45k.
https://olx.ba/artikal/49558424
https://olx.ba/artikal/55051033
https://olx.ba/artikal/55355245
https://olx.ba/artikal/50984798
Prvenstveno ga zanima zna li ko šta više o pouzdanosti ovih automatskih mijenjača, a i samog motora.
Benzinci Kia Stonic 1.4 MPi i Hyundai Bayon 1.4 su Kappa motori Hyundaija, tacnije Kappa II, poboljsani dodavanjem VVT, tj. tehnologije promjenjivog vremena ventila motora. Stonic dijeli platformu sa Hyundai i20, a Hyundai Bayon je razvijen na temeljima modela i20 s kojim dijeli vecinu mehanike.

Generalno Hyundaijeva serija Kappa motora se proizvodi od 2008. Benzinac 1.4 im je glavni adut sto se tice snage, elasticnosti itd. Ali, to su i dalje benzinci manje kubikaze pa ne mozes ocekivati cuda glede dugovjecnosti.

Kia Stonic je lose prosla na kres testu iz 2017. sa svega 3 osvojene zvjezdice. Ajmo rec da je na tom testu zastista vozaca (suvozaca) i djece bila na respektabilnih 85 % ali Safety Assist los, svega 25 %.

Hyundai Bayon je testiran 2021., imao 4 zvjezdice i bolji Safety Assist ali prilicno losiji glede zastiste vozaca sa ucinkom 76 %, a po mom nekom misljenju, granica bi trebala biti iznad, ako zelis iole neku stabilnost, pogotov kada kupujes ova novija vozila.

Naravno nisu ovo sada neki masovni segmenti, vec SUV B segment, pa ga konstrukcijski te u konacnici i glede sigurnosti ne mozemo porediti sa kompaktnim SUV-ovima.

Sto se tice posjete servisima na veci uzorak te analize rezultata najveceg autokluba Svabije, Kia Stonic glede pouzdanosti od 2018. do 2020. imala je odlican ucinak.

Ipak i pomenuta Kia i Bayon tek trebaju da se dokazu, za detaljniji uvid nakon pet a pogotov deset godina, pa ce trebati neko vrijeme (Bayon je i mladji) da se vidi stvarni ucinak.

Ako zelis pouzdano, solidno vozilo, kupuj jer neces pogrijesiti, a ako zelis sigurno, izdrzljivije na duze staze i robusnije, onda gledaj iz veceg segmenta te vise kubika.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

djonla
Postovi: 408
Pridružen/a: 26 maj 2009, 20:45
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la djonla » 29 nov 2023, 13:26

Asteriks druze sta mislis o ovom Chery Tiggo 8? 66.000KM cijena u Gradautomotive centru

Avatar
Asteriks
Postovi: 11447
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 29 nov 2023, 14:20

djonla je napisao/la:
29 nov 2023, 13:26
Asteriks druze sta mislis o ovom Chery Tiggo 8? 66.000KM cijena u Gradautomotive centru
Pored Kine, Brazila, Rusije te event par zemalja Afrike, taj Chery Tiggo nije poznat po EU i trzistu Sj. Amerike. Kad kazem poznat, mislim na ozbiljnije prodajne brojke, a to se opet naslanja na upitnu servisnu mrezu i dijelove itd.

Nisam naletio na zvanicne rezultate nekog renomiranog kres testa za taj model.

Onako na prvu djeluje zanimljivo, ali Chery iako nije proizvodjac koji spada u top 5 na kineskom trzistu, ipak ima solidan obim proizvodnje.

Nemam rezultate nekih analiza bilo kojeg veceg EU autokluba povodom ovog proizvodjaca ili modela, cak i na manji uzorak, tako da ne bih bacao kocku te nekakve proizvoljne tekstove. :mrgreen:
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 12 gostiju.