Chat - bez politike i ratnih prica
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Trojka ni u ovom ni u bilo kojem slučaju ne može ništa jer su to uglavnom nesposobni difovci ili svršenici više škole sa Sokoca. Šta god se desi od kako su došli na vlast, oni tvrde da ne mogu ništa. Pa šta ti je onda bio cilj dolaska na vlast sem da zajašeš EP i BH Telekom?
41:34
- ASD
- Postovi: 24513
- Pridružen/a: 20 okt 2012, 12:26
- Lokacija: Ciudad de carbón (Kohlenstadt)
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Nemoj skretati na temu EP i BH Telekoma.BenWhite je napisao/la: ↑08 avg 2023, 11:26Trojka ni u ovom ni u bilo kojem slučaju ne može ništa jer su to uglavnom nesposobni difovci ili svršenici više škole sa Sokoca. Šta god se desi od kako su došli na vlast, oni tvrde da ne mogu ništa. Pa šta ti je onda bio cilj dolaska na vlast sem da zajašeš EP i BH Telekom?
Ovdje isključivo pričamo kako je obrazovni sistem republike srpske (vlada TK) otjerala Wizz Air. Niko drugi nije nadležan.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Logično. Ko bi drugi bio kriv nego SDA? Neće valjda trojka biti kriva, pa oni su vlast samo na državnom i federalnom nivou, šta oni tu mogu? Koalicija okupljena oko HDZa zvana 'Šta mi tu možemo' 

41:34
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
The drug semaglutide, made by Denmark's Novo Nordisk, is found to cut risk of heart attacks and strokes by 20%, possibly making it one of first drugs to have effect of both reducing cardiovascular events and helping with weight loss.
I found freedom. Losing all hope was freedom.
- VensanKasel
- Postovi: 4093
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Teško buraz , veoma teško . Pegasus godinama pregovara , ali džaba kad se direktori smjenjuju malo malo . Pa fazon je što je sa WizzAir-om dijaspora navikla da leti baš jeftino , valja sad da se privikne na jače cijene . Sarajevo je imalo više potencijala sa WizzAir-om jer su i stranci dolazili mimo dijaspore . Također Tuzli ne odgovara nikako rast Banja Luke , trenutno im ništa ne ide u prilog .Madal je napisao/la: ↑08 avg 2023, 08:11Trebaju se fokusirati na niskobudzetne kompanije, mozda par letova da se uveze s Istanbulom npr ili nekim drugim cvoristem.
Iskreno ne znam kako se aviokompanije ne otimaju za BiH zbog trenutno nikakve ponude za letove po Europi i sa ogromnim potencijalom dijaspore koja voli doci u domovinu.
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- VensanKasel
- Postovi: 4093
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Otišao zato što je u zadnje dvije godine napravio ogroman minus na globalnom nivou . Otišao zato što pojačava Skopje ( vlada Makedonije im redovno namješta tendere ) i tamo imaju trenutno bazu sa pet aviona , uskoro dolazi i šesti avion . Nakon 10 godina i tri bazirana aviona , pojačavaju i Beograd sa četvrtim .
Pojačavaju i Tiranu pogotovo , tamo ide žestoka borba sa Ryanairom . Iz Tirane možeš tokom cijele godine letjeti WizzAir-om za Beč , Brisel , Lion , Bazel , Nicu , Pariz , Berlin , Keln , Dortmund , Frankfurt , Hamburg , Atinu , Barcelonu ... Sve ti je jasno

I Podgoricu su dobro zeznuli , ukinuli Beč i Rim . Obje linije su letjeli prošle zime .
Naravno da je najveći razlog uprava aerodroma , tu nema dileme .
Veliki Ryanair im dva puta dolazi , oni ga ne znaju zadržati

Dolazi teška zima za Tuzlu , i ove 4 linije što je WizzAir ostavio pitanje je dana kada će i njih ukinuti .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- numanumaye22
- Postovi: 3201
- Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
- Lokacija: Deutschland
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Cuj misteriozna kompanija
Za 2 godine se iz Bosne i Hercegovine nece moci direktno letiti u zemlje zapadne Europe, ako ne izvalis 500 km iz npr Frankfurta do Sarajeva Lufthansom, sa layoverom u Istanbulu od po 4-5 sati.
To je fkt zalosno, kad uzmes u obzir da nam je vecina Europe na sat i po- dva leta. Ali cemo zato imat za Oman i Jalalabad redovno.
Jutros jaran pokuso otvorit Etsy shop, kad ono iznenadjenja li ne moze sa nasom karticom, najblize sto moze je Srbija i Hrvatska.
Rupa smo bez dna.


Za 2 godine se iz Bosne i Hercegovine nece moci direktno letiti u zemlje zapadne Europe, ako ne izvalis 500 km iz npr Frankfurta do Sarajeva Lufthansom, sa layoverom u Istanbulu od po 4-5 sati.


To je fkt zalosno, kad uzmes u obzir da nam je vecina Europe na sat i po- dva leta. Ali cemo zato imat za Oman i Jalalabad redovno.
Jutros jaran pokuso otvorit Etsy shop, kad ono iznenadjenja li ne moze sa nasom karticom, najblize sto moze je Srbija i Hrvatska.

Rupa smo bez dna.
- VensanKasel
- Postovi: 4093
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Pa kad se predstavljamo kao lopovska destinacija gdje turiste ceka dranje od divljih taksista lopova na aerodromu, preko konobara lopova po Budvi i primorju, lopova koji iznaljmuju lezaljke i suncobrane za vise nego na Azurnoj obali, po prodavnicama gdje su lopovske cijene itd. Na svakom koraku lopovluk i dranje, a za to dobijete saobracajne kolapse, smrad kanalizacije i smeca, opasan nivo zagadjenja od obliznjih pozara, smjestaj u nekom cardaku kojem mozete prici samo sa planinarskom opremom, nestasice vode, buku iz kafana od koje ne mozete da spavate, rizik od politicke nestabilnosti... Danas se Budvaninu mnogo vise finansijski isplati i moze mnogo bolje i kvalitetnije da odmori ako ode 7 dana u vrhunski resort u Albaniji na pjeni od mora, nego da tih 7 dana provede u svom gradu u svojoj kuci ili stanu u Budvi. Ovo zvuci kao komedija apsurda, a na zalost je ziva surova istina. E zato se ovo desava sa avio prevoznicima.
Evo jedan zanimljiv komentar na ukidanje linija iz Podgorice .
Evo jedan zanimljiv komentar na ukidanje linija iz Podgorice .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- VensanKasel
- Postovi: 4093
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
numanumaye22 je napisao/la: ↑08 avg 2023, 14:00Cuj misteriozna kompanija![]()
![]()
Za 2 godine se iz Bosne i Hercegovine nece moci direktno letiti u zemlje zapadne Europe, ako ne izvalis 500 km iz npr Frankfurta do Sarajeva Lufthansom, sa layoverom u Istanbulu od po 4-5 sati.![]()
![]()
To je fkt zalosno, kad uzmes u obzir da nam je vecina Europe na sat i po- dva leta. Ali cemo zato imat za Oman i Jalalabad redovno.
Jutros jaran pokuso otvorit Etsy shop, kad ono iznenadjenja li ne moze sa nasom karticom, najblize sto moze je Srbija i Hrvatska.![]()
Rupa smo bez dna.
Iz Sarajeva možeš za Frankfurt , Beč , Cirih , Varšavu , Keln , Stuttgart , Oslo , Štokholm . Sljedeće godine biće za Minhen i Atinu .
Nije loše , ali naravno da može bolje .
Koji je to grad Jalalabad ?
Šta fali letovima za Oman ? Znaš li da je njihov rial treća najjača valuta na svijetu ? Turisti koji troše ogroman novac za naše ulsove .
Yebena Velika Britanija i kraljica pushe qurac arapima da dolaze , a ti bi ih tjerao iz Bosne i Hercegovine ?

Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Koje sranje napraviše nosioci evropskih vrijednosti u Grčkoj 

41:34
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
BiH je osjetila velike pogodnosti sredstava Europske unije, a dokaz je činjenica da je podrška kroz IPA II za BiH do sada alocirana u iznosu od 552,1 milijun eura za nekoliko prioritetnih sektora. Među njima su demokracija i upravljanje, vladavina prava i osnovna prava, kompetitivnost i inovacije, obrazovanje, zapošljavanje i socijalne politike, promet, energetika, okoliš i klimatske akcije.
Uz te fondove, BiH također ima koristi i od regionalnih IPA II (2014. – 2020.) fondova. Ovi projekti podržavaju financijski zahtjevne infrastrukturne projekte u sektorima prometa, energetike i okoliša, što se većinom realizira kroz Investicijski fond za zapadni Balkan (Western Balkans Investment Framework – WBIF) u suradnji s Europskom investicijskom bankom (EIB) i Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD). Samo je za izgradnju koridora Vc BiH dobila 542 milijuna eura bespovratnih sredstava.
Finansiranje BiH iz IPA fondova moglo bi biti ugrozeno jer nismo imenovali nacionalnog koordinatora za ove fondove (ciklus 2021. do 2027.). Tacnije nije ga imenovalo Vijece ministara BiH, kojem fol nije dostavljen novi korigovani tekst za imenovanje.Prošle godine, Bosna i Hercegovina je propustila iskoristiti oko 25 miliona bespovratnih eura iz pretpristupnih fondova Evropske unije. Novac ostaje neiskorišten, jer zemlja ne ispunjava obaveze, nije usvojila potrebne strategije, a čeka se i na imenovanje nacionalnog koordinatora.
Nevjerovatno koliko poguranaca od EU, a koliko nemara, bezobrazluka i propustenih prilika sa nase strane.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
taj minus na globalnom nivou nesto mi smrdi,koliko znam buknuli su letovi poslije korone drama,a kao kriza a pojacavaju beograd,skopje albaniju itdVensanKasel je napisao/la: ↑08 avg 2023, 13:59Otišao zato što je u zadnje dvije godine napravio ogroman minus na globalnom nivou . Otišao zato što pojačava Skopje ( vlada Makedonije im redovno namješta tendere ) i tamo imaju trenutno bazu sa pet aviona , uskoro dolazi i šesti avion . Nakon 10 godina i tri bazirana aviona , pojačavaju i Beograd sa četvrtim .
Pojačavaju i Tiranu pogotovo , tamo ide žestoka borba sa Ryanairom . Iz Tirane možeš tokom cijele godine letjeti WizzAir-om za Beč , Brisel , Lion , Bazel , Nicu , Pariz , Berlin , Keln , Dortmund , Frankfurt , Hamburg , Atinu , Barcelonu ... Sve ti je jasno![]()
I Podgoricu su dobro zeznuli , ukinuli Beč i Rim . Obje linije su letjeli prošle zime .
Naravno da je najveći razlog uprava aerodroma , tu nema dileme .
Veliki Ryanair im dva puta dolazi , oni ga ne znaju zadržati![]()
Dolazi teška zima za Tuzlu , i ove 4 linije što je WizzAir ostavio pitanje je dana kada će i njih ukinuti .
Premier League of Bosnia and Herzegovina:
Winners (5): 1998–99, 2006–07, 2014–15, 2018–19, 2019–20
Yugoslav First League:
Winners (2): 1966–67, 1984–85
Bosnia and Herzegovina Cup:
Winners (7): 1996–97, 1997–98, 2001–02, 2004–05, 2013–14, 2018–19, 2020–21
Winners (5): 1998–99, 2006–07, 2014–15, 2018–19, 2019–20
Yugoslav First League:
Winners (2): 1966–67, 1984–85
Bosnia and Herzegovina Cup:
Winners (7): 1996–97, 1997–98, 2001–02, 2004–05, 2013–14, 2018–19, 2020–21
- VensanKasel
- Postovi: 4093
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Wizz Air je zabilježio ogroman gubitak za financijsku godinu koja završava 31.3. Gubitak je čak 564,6 milijuna EUR, tek nešto manji nego 2021. kada je bio 642,5 milijuna. Wizz Air je imao 3,9 milijardi EUR prometa. Wizz Air je zadnji profit imao 2019. od 338,3 milijuna EUR. No od 2020. do 2022. je akumulirao čak 1,8 milijardi EUR gubitka. Ogromna brojka. Kompanija ove veličine (Kingfisher, Air Berlin, Jet…) su bankrotirale sa milijardom EUR gubitka.donDondon je napisao/la: ↑08 avg 2023, 16:19taj minus na globalnom nivou nesto mi smrdi,koliko znam buknuli su letovi poslije korone drama,a kao kriza a pojacavaju beograd,skopje albaniju itdVensanKasel je napisao/la: ↑08 avg 2023, 13:59Otišao zato što je u zadnje dvije godine napravio ogroman minus na globalnom nivou . Otišao zato što pojačava Skopje ( vlada Makedonije im redovno namješta tendere ) i tamo imaju trenutno bazu sa pet aviona , uskoro dolazi i šesti avion . Nakon 10 godina i tri bazirana aviona , pojačavaju i Beograd sa četvrtim .
Pojačavaju i Tiranu pogotovo , tamo ide žestoka borba sa Ryanairom . Iz Tirane možeš tokom cijele godine letjeti WizzAir-om za Beč , Brisel , Lion , Bazel , Nicu , Pariz , Berlin , Keln , Dortmund , Frankfurt , Hamburg , Atinu , Barcelonu ... Sve ti je jasno![]()
I Podgoricu su dobro zeznuli , ukinuli Beč i Rim . Obje linije su letjeli prošle zime .
Naravno da je najveći razlog uprava aerodroma , tu nema dileme .
Veliki Ryanair im dva puta dolazi , oni ga ne znaju zadržati![]()
Dolazi teška zima za Tuzlu , i ove 4 linije što je WizzAir ostavio pitanje je dana kada će i njih ukinuti .
Fazon je što su oni 2021 godine krenuli sa ekspanzijom i bazama , a tada su bili još valovi korone i ograničenja . Tu su se zeznuli .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Ma bolest. Ovi BBBovci su maksuz otišli da se mlate tamo samo što nisam baš očekivao da će ubiti nekoga

41:34
- kraljttbvb
- Postovi: 7993
- Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Sa jedne strane je i dobro sto ce ukinuti ove jeftine letove.numanumaye22 je napisao/la: ↑08 avg 2023, 14:00Za 2 godine se iz Bosne i Hercegovine nece moci direktno letiti u zemlje zapadne Europe, ako ne izvalis 500 km iz npr Frankfurta do Sarajeva Lufthansom
Npr. Sto ces nam ti ovdje u BiH? Raj na zemlji je Njemacka i neka te tamo.
Posalji roditeljima mjesecno 500 eura, a tebe neka u Mc Donaldsu i radi, ovdje nam ne trebas, treba nam samo tvoja lova

Florian Wirtz tells Sports Illustrated: “I'm lucky to have so many excellent clubs right on my doorstep and to now be able to play for one of the best clubs in Germany and Europe”.
- RacioEmocionalan
- Postovi: 1191
- Pridružen/a: 10 feb 2020, 10:06
- Lokacija: Rheinland-Pfalz
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
100%. Sad ozbiljno, letio sam par puta preko Tuzle i cisto iz praktickih razloga sam se prebacio na Sarajevo jer je uzasno voziti se do Mostara skoro 4 sata u jednom pravcu nakon leta. Bolje i malo vise platiti pa se k'o covjek za sat i pol spustiti lagano u Mostar nego po onim gudurama i uzasnim cestama sebe iscrpljivati.kraljttbvb je napisao/la: ↑08 avg 2023, 20:06Sa jedne strane je i dobro sto ce ukinuti ove jeftine letove.
Npr. Sto ces nam ti ovdje u BiH? Raj na zemlji je Njemacka i neka te tamo.
Posalji roditeljima mjesecno 500 eura, a tebe neka u Mc Donaldsu i radi, ovdje nam ne trebas, treba nam samo tvoja lova![]()
The willingness to be a fool is a precursor to a transformation.
- VensanKasel
- Postovi: 4093
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
I meni naši klijenti to masovno govore , pogotovo ako moraju iz Tuzle voziti po noći .RacioEmocionalan je napisao/la: ↑08 avg 2023, 20:55100%. Sad ozbiljno, letio sam par puta preko Tuzle i cisto iz praktickih razloga sam se prebacio na Sarajevo jer je uzasno voziti se do Mostara skoro 4 sata u jednom pravcu nakon leta. Bolje i malo vise platiti pa se k'o covjek za sat i pol spustiti lagano u Mostar nego po onim gudurama i uzasnim cestama sebe iscrpljivati.kraljttbvb je napisao/la: ↑08 avg 2023, 20:06Sa jedne strane je i dobro sto ce ukinuti ove jeftine letove.
Npr. Sto ces nam ti ovdje u BiH? Raj na zemlji je Njemacka i neka te tamo.
Posalji roditeljima mjesecno 500 eura, a tebe neka u Mc Donaldsu i radi, ovdje nam ne trebas, treba nam samo tvoja lova![]()
Ovo je šansa da Ryanair pojača Banja Luku , a Eurowings i Lufthansa Sarajevo . Čudi me ogromna pasivnost Norwegiana , mogli bi bez problema pojačati Geteborg i Oslo , te uvesti Kopenhagen i Malmo .
Sljedeće godine Fly Emirates dobija Airbus A350 i šuška se da će početi letjeti za Sarajevo i Beograd .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Vidi se da si slabo obilazio BiH i da ti najmanja prepreka predstavlja problem. Putevi su takvi kakvi jesu, ali čovjek kada često putuje lakše se i navikne. Meni su najveća nevolja "naseljena mjesta" gdje jedni izlaze na magistralu i još na kratko sa još nevidljivijim žmigavcima ako ga uopšte koriste, dok drugi isto tako skreću.RacioEmocionalan je napisao/la: ↑08 avg 2023, 20:55Sad ozbiljno, letio sam par puta preko Tuzle i cisto iz praktickih razloga sam se prebacio na Sarajevo jer je uzasno voziti se do Mostara skoro 4 sata u jednom pravcu nakon leta. Bolje i malo vise platiti pa se k'o covjek za sat i pol spustiti lagano u Mostar nego po onim gudurama i uzasnim cestama sebe iscrpljivati.
Same krivine i pustolovina su izazov samo da je manje teretnjaka.
Ubi Concordia, Ibi Vicktoria
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 44 gosta.