Joj i ti volis nalupat statistike, a nikakvu korelaciju ne uzimas u obzir, pored cinjenice da elektrifikacija ne obuhvata samo automobilsku industriju. Kako nije elektrifikacija u punom jeku, ako je zabiljezen skoro 100% porast broja el. automobila u odnosu na 2022. godinu?Asteriks je napisao/la: ↑20 jul 2023, 13:07Ljudi misle elektrifikacija u punom jeku, kao sto ovaj rece skoro sve eko green.
A Svabija recemo ima oko 87 000 punionica za elektricna vozila i debelo kaska po pitanju infrastrukture na tih nesto jace od 1,1 milion cisto elektricnih osobnih vozila.
I sto se EU tice nije puno bolje, preko 40 % od svih punionica je smjesteno samo u dvije drzave (izvor ACEA). Samo je u cijeloj EU ukupno oko 57k punionica za brze punjenje.
Dalje vecina tih punionica su one obicne snage cirka 22 kW i mozda malo jace. Punionice od 150 kW (koje su rijetke) elektricno vozilo do 80 % mogu napuniti za nekih 15 minuta. Ove obicne to rade za sat i jace.
E pa zamislite da Svabo primjer ima svaki drugi elektricni bus, koji koristi baterije veceg kapaciteta i snage. Prvo, ti e-busevi sa jednim punjenjem kada su puni putnika (uz ukljucne potrosace npr. klimu) ne mogu prevaliti bogzna kakvu kilometrazu.
Onda, ugalj je i dalje jedan od kljucnih energenata u proizvodnji struje u Njemackoj. Znaci ta elektro vozila se dobrim dijelom pune na "prljavu" struju.
Da ne pominjem ogromno opterecenje na elektro mrezu i sa ovim brojem elektro auta.
Manite se suplje i nekakvih mitova.
[u
