Nije sve ni u parama, taj zivot je go ku.rac da se ne lazemo.
Chat - bez politike i ratnih prica
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
" moj Isak i bla bla pitanje kako može bit njegovo dijete ona crnoj gori on engleskoj dva mijeseca nije bila snjim da rodi 2 mijeseca ranije možda grešim reko sam mu de ti proveri DNK "
- ASD
- Postovi: 24317
- Pridružen/a: 20 okt 2012, 12:26
- Lokacija: Ciudad de carbón (Kohlenstadt)
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
https://pressmediabih.com/vijesti/2023/ ... zsfzGOWcAA

Čestitam!
Zar nije tamo bio moratorij ili je zafalilo radnika?
Zadnja izmjena: ASD, dana/u 17 jun 2023, 12:52, ukupno mijenjano 1 put.
- Chapman1886
- Postovi: 4737
- Pridružen/a: 21 maj 2018, 21:20
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Vecina fakulteta danas su beskorisni osim onih zanimanja gdje moras imati bas tu strucnu spremu poput medicinskog i pravnog dok za ostale poslove ti skola ne treba nego je dovoljno da znas to raditi. Tu svakako imamo fakultete koji svojim studentima nece donijeti neku finansijsku stabilnost poput fakulteta za bosanski jezik gdje najvise mozes biti ucitelj ili profesor. S druge strane npr u IT ne treba nikakva skola nego samo poznavanje trazenih programskih jezika....Privatniku treba vrijedan radnik. Diploma, može i kupljena, treba lijenom tatinim sinu, kako bi ga tatica ubacio u kakvu državnu agenciju, upravu i sl. U budžetske ustanove, zadnjih desetak godina, samo super teške štele se zapošljavaju. Uglavnom djeca iz dobro situiranih porodica, koje imaju privatne biznise i koji su bliski stranačkim liderima.numanumaye22 je napisao/la: ↑17 jun 2023, 12:49A ne, ne. U BejHa su svi zavrsili fakultete i strucnjaci su u svom polju, niko ne konobarise, ne radi po kladionicama, po Bingu, ne pere guzove i slicno. Molit cu lijepo, ili ne radis nista, spavas do 12 i kafenises po citav dan, ili si inzinjer. Trece nema.Chapman1886 je napisao/la: ↑17 jun 2023, 12:36citam komentare i ko vama kaze da ista osoba radi danas ko sto je juce radila i ko sto ce sutra radit ? kafici imaju po 6 konobara svaki radi 4-5 dana sedmicno ukupno u cemu je problem ?![]()
Svima prvi posao bio projektovati izgradnju neke zgrade. Eventualno rad u ofisu.![]()
Samo Sloboda | COYG
- Marsal
- Postovi: 17264
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
ŽFBH preveze između 9-10 miliona tona robe godišnje što je iznad EU prosjeka za nekih 10% no zato nemaju niti će ikad imati dobar putnički saobraćaj jer je nerentabilan i jer ne dobivaju subvencije od Vlade izuzev u Kantonu Sarajevo.Chapman1886 je napisao/la: ↑17 jun 2023, 12:46Prioritet treba biti jaka unutardrzavna mreza i da voz zamjeni autobuse kada je rijec o prigradskim linijama te rastereti gradske ulice od automobila kako bi pjesaci povratili primat u gradovima te skloni kamione sa magistrala, pogotovo one koji prevoze opasne materije. Medjunarodne linije su samo šlag na tortu. Koči lobi drumskih prevoznika. Samo kad bi teretni transport stavili u postojeće šine na relacijama gdje već postoje, sve ostale ceste bi rasteretili od sporog saobračaja i uništavanja. Elektrifikacijom i remontom dijela pruga ta bi se mreža i računica proširila. To bi stvorilo bolje uslove da i prevoz putnika bude redovniji i jeftiniji, produktivnost željeznice veći kao i ulaganja u iste.
Prema procjenama kamioni prevezu oko 4-5 miliona tone robe.
Prijevoz tereta i robe nam je prejak...putnički je nula.
Firma koja plate i sve ostalo isplaćuje od svoje zarade, a ne sa budžeta i firma koja je broj radnika sa početka 2010-ih do danas smanjila za 1500.
Ima i nekih loših investicija kad je Branković vedrio i oblačio tako da nije sve savršeno.
Plate su relativno male. Nekad su bile dobre ali 15 godina nije bilo povećanja. Radnik u Bingu danas ima kao prosječan željezničar.
Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Evo ja sam cetvrta godina na pravu pa nisam siguran da li bi smio napustiti postu da idem raditi u struciChapman1886 je napisao/la: ↑17 jun 2023, 12:52Vecina fakulteta danas su beskorisni osim onih zanimanja gdje moras imati bas tu strucnu spremu poput medicinskog i pravnog dok za ostale poslove ti skola ne treba nego je dovoljno da znas to raditi. Tu svakako imamo fakultete koji svojim studentima nece donijeti neku finansijsku stabilnost poput fakulteta za bosanski jezik gdje najvise mozes biti ucitelj ili profesor. S druge strane npr u IT ne treba nikakva skola nego samo poznavanje trazenih programskih jezika....Privatniku treba vrijedan radnik. Diploma, može i kupljena, treba lijenom tatinim sinu, kako bi ga tatica ubacio u kakvu državnu agenciju, upravu i sl. U budžetske ustanove, zadnjih desetak godina, samo super teške štele se zapošljavaju. Uglavnom djeca iz dobro situiranih porodica, koje imaju privatne biznise i koji su bliski stranačkim liderima.numanumaye22 je napisao/la: ↑17 jun 2023, 12:49A ne, ne. U BejHa su svi zavrsili fakultete i strucnjaci su u svom polju, niko ne konobarise, ne radi po kladionicama, po Bingu, ne pere guzove i slicno. Molit cu lijepo, ili ne radis nista, spavas do 12 i kafenises po citav dan, ili si inzinjer. Trece nema.Chapman1886 je napisao/la: ↑17 jun 2023, 12:36citam komentare i ko vama kaze da ista osoba radi danas ko sto je juce radila i ko sto ce sutra radit ? kafici imaju po 6 konobara svaki radi 4-5 dana sedmicno ukupno u cemu je problem ?![]()
Svima prvi posao bio projektovati izgradnju neke zgrade. Eventualno rad u ofisu.![]()
- Chapman1886
- Postovi: 4737
- Pridružen/a: 21 maj 2018, 21:20
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
na nasem trzistu prevoz tereta zeljeznicom je skuplji u odnosu na kamionski prevoz iako su troskovi po prevezenoj toni za zeljeznive duplo manji u odnosu na troskove kamiondzija. trebalo bi ispitati kome je u interesu da drzi tako visoke cijene pa kamioni podrobise puteve.Marsal je napisao/la: ↑17 jun 2023, 12:53
ŽFBH preveze između 9-10 miliona tona robe godišnje što je iznad EU prosjeka za nekih 10% no zato nemaju niti će ikad imati dobar putnički saobraćaj jer je nerentabilan i jer ne dobivaju subvencije od Vlade izuzev u Kantonu Sarajevo.
Prema procjenama kamioni prevezu oko 4-5 miliona tone robe.
Prijevoz tereta i robe nam je prejak...putnički je nula.
Firma koja plate i sve ostalo isplaćuje od svoje zarade, a ne sa budžeta i firma koja je broj radnika sa početka 2010-ih do danas smanjila za 1500.
Ima i nekih loših investicija kad je Branković vedrio i oblačio tako da nije sve savršeno.
Plate su relativno male. Nekad su bile dobre ali 15 godina nije bilo povećanja. Radnik u Bingu danas ima kao prosječan željezničar.
Samo Sloboda | COYG
- ASD
- Postovi: 24317
- Pridružen/a: 20 okt 2012, 12:26
- Lokacija: Ciudad de carbón (Kohlenstadt)
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
U Sloveniji su karte za voz jeftinije nego za autobus.
Na relativno kraćoj udaljenosti između Ljubljane i Kranja bilo je 1 euro u jednom pravcu.
U Francuskoj je obrnuto. Daleko skuplje je vozom. Iako to varira od vrste voza. Imaju mislim najbrži voz u Evropi, i on je otprilike i najskuplji. Ali razliak na 100 kilometara u 1 pravcu zna biti i do 15 eura između voza i busa.
Na relativno kraćoj udaljenosti između Ljubljane i Kranja bilo je 1 euro u jednom pravcu.
U Francuskoj je obrnuto. Daleko skuplje je vozom. Iako to varira od vrste voza. Imaju mislim najbrži voz u Evropi, i on je otprilike i najskuplji. Ali razliak na 100 kilometara u 1 pravcu zna biti i do 15 eura između voza i busa.
- Marsal
- Postovi: 17264
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Ukinut je prošle godine nakon skoro 10 godina. Na željeznici u FBiH je u idućih 5 godina potreban broj od 1000 radnika u izvršnoj službi.
Moratorij je bio dobar jer je spriječeno stranačko zapošljavanje. Za 9 godina apsolutno niko nije zaposlen u firmu a prirodnim odlivom je otišlo između 1500 do 2000 radnika.
Prošle godine bio konkurs za 150 radnih mjesta i ove godine isto za 150.
300 mjesta isključivo u izvršnoj službi, baš niko u administraciju.

@Chapman
Informacija nije tačna. Ako si mislio prevozit frižider i 3 tv-a jeste skuplji, ako ćeš prevozit rudu, ugalj, koks, kamen željeznica daleko povoljnija.
Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Klinac bi da mu prsata profesorica vrišti u krevetu:
"Ovaj dečko ima mu*a, odmah je krenuo na mene"
🅵🅺 🆂🅻🅾🅱🅾🅳🅰 🆃🆄🆉🅻🅰 🔴⚫🔴⚫🔴⚫🔴
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Ja bi platio kartu 30km bez problema da mogu sjesti na vlak u posavini i doci do sarajeva.
Ovako kad bi isao negdje dalje odma me opere anksioznost od vožnje koja traje satima po najgorim putevima u europi i katastrofalnim ponašanjem drugih sudionika u saobraćaju.
Zastoji od po pola sata zbog kamenoloma ili miniranja koja vrše na brdima ili razminiravanja nekih područja..čobani koji preko takvih puteva prebacuju stoku itd itd.
Da ne pričam o neuređenosti gradova za ljude koji nisu lokalci.U vecini se ne znas snaći za parking ili ne možeš parking platiti smsom..
Ovako kad bi isao negdje dalje odma me opere anksioznost od vožnje koja traje satima po najgorim putevima u europi i katastrofalnim ponašanjem drugih sudionika u saobraćaju.
Zastoji od po pola sata zbog kamenoloma ili miniranja koja vrše na brdima ili razminiravanja nekih područja..čobani koji preko takvih puteva prebacuju stoku itd itd.
Da ne pričam o neuređenosti gradova za ljude koji nisu lokalci.U vecini se ne znas snaći za parking ili ne možeš parking platiti smsom..
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
- ASD
- Postovi: 24317
- Pridružen/a: 20 okt 2012, 12:26
- Lokacija: Ciudad de carbón (Kohlenstadt)
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Kad će se stati u kraj onim divljacima po šumama.
Više ljudi sam čuo da su vidjeli medvjede po selima ovdje jer su im narušena staništa od raznih divljaka gore.
Više ljudi sam čuo da su vidjeli medvjede po selima ovdje jer su im narušena staništa od raznih divljaka gore.
- numanumaye22
- Postovi: 3201
- Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
- Lokacija: Deutschland
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
U Ceskoj isto. Mnogo jeftino, za razliku od Njemacke gdje nikako nisam zadovoljan omjerom sta platis i dobijes. Cisto jeste, imas utore za punjace mob, okej. Zvuci nevjerovanto ali u Regional Bahn od DB vozovima uopste nema WiFi, ako nije prva klasa. U drugoj zaboravi. Ako nije rijec o IC, ICE i EC brzim vozovima naravno. U Ceskoj to nije stvar, svaki skoro voz ima WiFi. Dosta nijemaca se i zali na Deutsche Bahn, mnogo su skupi vozovi.ASD je napisao/la: ↑17 jun 2023, 12:58U Sloveniji su karte za voz jeftinije nego za autobus.
Na relativno kraćoj udaljenosti između Ljubljane i Kranja bilo je 1 euro u jednom pravcu.
U Francuskoj je obrnuto. Daleko skuplje je vozom. Iako to varira od vrste voza. Imaju mislim najbrži voz u Evropi, i on je otprilike i najskuplji. Ali razliak na 100 kilometara u 1 pravcu zna biti i do 15 eura između voza i busa.
Okej, imas ti dnevne karte za BW, Bayern, pa dvoje ode za 34 eura, vozis se po citavoj BW recimo, ali za nekog ko ode pa noci se jednostavno slabo isplati jer onda opet moras kupit dnevnu i onda to za 2 osobe ide i na 70 eura. A vecinom ides samo od jednog do drugog grada, ne vozas se citav dan.
Karte pojedinacne od jednog do drugog grada, skuplje su puno nego kad uzimas te dnevne.
Druga, i vrlo bitna stvar, poprilicno im kasne vozovi, u poredjenju sa Svicarskom u tom smislu su smijesni, tesko da se mogu i poredit.
Rijesili su dosta stvari sa tom Deutschland Ticket od 49 eura, pa se vozis po citavoj Njemackoj, a mozes i u Austriji, u nekim slucajevima cak i do Luksemburga, Nizozemske. Ali to ne vazi za IC, EC i ICE brze vozove, pa onda putovanje dugo bas traje. A ti vozovi su mnogo skupi, iako se moze uhvatiti jeftino bas ako unaprijed bukiras dosta mjeseci, ili zavisi od vremena kad putujes.
Drago mi je da je sve povezano vozovima, sve to fino zvuci, sjednes u Munchenu, izadjes u Amsterdamu, nema frke. Ali mnogo skupo, bez interneta vecinom i dosta kasne. U svakom slucaju, opet mnogo bolje nego autobusom gdje se lomis par sati, ovdje i ne osjetis da putujes.
- Chapman1886
- Postovi: 4737
- Pridružen/a: 21 maj 2018, 21:20
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Osposobite prugu(elektrificirajte)i pokrenite liniju Banovici-Zivinice-Tuzla...brzi voz da ide 30 do 40 minuta vremenom usposravite nove stanice na putu..mal8ne husino kiseljak...koliko ovo bilo smijesno je nwmonovnost s obzirom na nivo zagusenje i zagadjenja prouzrokovano cestovnim saobracajem. Da je nama kao društvu stalo do napretka, ne samo da bi se na sve načine vratili vozovi na pruge, već bi se spojili zenički i tuzlanski privredni basen prugom od Vareša do Banovića. Ali jok - naftni lobi je prejak, ispade lakše šnjirati cisterne kamionima nego prugom. Zar je toliko teško nabaviti par dizel vozova pa uvesti linije od Doboja do Tuzle pa dalje do Zvornika. Isto tako Brčko-Tuzla-Zvornik. Putnika ima na pretek, pogotovo radi aerodroma u Dubravama koji svake godine obara rekorde. A idealno bi bilo napraviti prugu Vareš-Banovići i time bi se Sarajevo faktički spojilo sa Tuzlom.
kod nas je problem što se FBiH i KS bahato odnose prema TK. ŽFBiH bi u TK trebale da jedu malu djecu, najmnogoljudniji kanton sa najvećim bazenima rude. Al nije to bitno, bitno je da do Hadžića dođe tranvaj. Ebo nas.
kod nas je problem što se FBiH i KS bahato odnose prema TK. ŽFBiH bi u TK trebale da jedu malu djecu, najmnogoljudniji kanton sa najvećim bazenima rude. Al nije to bitno, bitno je da do Hadžića dođe tranvaj. Ebo nas.
Samo Sloboda | COYG
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Spanija ima najvise km pruga za brze vozove u EU. Msm druga je Francuska, treca Svabija.
That honor is held by Spain, where billions of euros have been invested into new railways radiating from Madrid over the last 30 years.
At 3,567 kilometers, it’s the second longest high speed rail network in the world
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- numanumaye22
- Postovi: 3201
- Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
- Lokacija: Deutschland
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Ali iskreno, veliki minus je sto nismo povezani prugom sa Europom, sve bi lakse islo. Valjalo bi kuci u Bosnu, sjednes u Minhenu i lagano izadjes u Sarajevu, nigdje ne izlazis. Fino odspavas ako zelis, rucas, prostran WC. Ljepota. Covjek iz Ljubljane, Zagreba to moze. Cesto karte budu i po 30 eura do kuce. Svaki glavni grad je povezan u Europi, samo Sarajevo nije. To je zalosno.
Mislim, kako neko moze da nema interes za to jbtt? Pa pomoglo bi citavoj zemlji, imao bi vise turista. Mene nijemac pita cim idem kuci, hocu li vozom. Kad sam rekao da to ne postoji kod nas, covjek se sjebo. Politicari nemaju nikakvog interesa za tu zemlju i to je to.
Mislim, kako neko moze da nema interes za to jbtt? Pa pomoglo bi citavoj zemlji, imao bi vise turista. Mene nijemac pita cim idem kuci, hocu li vozom. Kad sam rekao da to ne postoji kod nas, covjek se sjebo. Politicari nemaju nikakvog interesa za tu zemlju i to je to.
- Marsal
- Postovi: 17264
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Hadžići subvencijama plate taj tranvaj dok TK ne želi platiti. Koliko para toliko muzike nažalost.
Da bi kod nas putnički željeznički prijevoz zaživio potrebno je mijenjati svijest naroda, a svi znamo da od toga nema ništa nit će ikad bit. Dotad će domaća željeznica ubijat teretni prijevoz, a putnički će joj bit samo omča oko vrata.
Da bi kod nas putnički željeznički prijevoz zaživio potrebno je mijenjati svijest naroda, a svi znamo da od toga nema ništa nit će ikad bit. Dotad će domaća željeznica ubijat teretni prijevoz, a putnički će joj bit samo omča oko vrata.
Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
- MortemHz
- Interni moderator
- Postovi: 53136
- Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Nema sa KS šta bahato odnositi prema TK jer je to isti nivo vlasti. Proširenje do Hrasnice i generalnu rekonstrukciju pruge će na kraju platiti građani KS, nije ni nama FBiH tu pomogla npr. TK nije najmnogoljudniji kanton minimalno 5 godina.Chapman1886 je napisao/la: ↑17 jun 2023, 13:15Osposobite prugu(elektrificirajte)i pokrenite liniju Banovici-Zivinice-Tuzla...brzi voz da ide 30 do 40 minuta vremenom usposravite nove stanice na putu..mal8ne husino kiseljak...koliko ovo bilo smijesno je nwmonovnost s obzirom na nivo zagusenje i zagadjenja prouzrokovano cestovnim saobracajem. Da je nama kao društvu stalo do napretka, ne samo da bi se na sve načine vratili vozovi na pruge, već bi se spojili zenički i tuzlanski privredni basen prugom od Vareša do Banovića. Ali jok - naftni lobi je prejak, ispade lakše šnjirati cisterne kamionima nego prugom. Zar je toliko teško nabaviti par dizel vozova pa uvesti linije od Doboja do Tuzle pa dalje do Zvornika. Isto tako Brčko-Tuzla-Zvornik. Putnika ima na pretek, pogotovo radi aerodroma u Dubravama koji svake godine obara rekorde. A idealno bi bilo napraviti prugu Vareš-Banovići i time bi se Sarajevo faktički spojilo sa Tuzlom.
kod nas je problem što se FBiH i KS bahato odnose prema TK. ŽFBiH bi u TK trebale da jedu malu djecu, najmnogoljudniji kanton sa najvećim bazenima rude. Al nije to bitno, bitno je da do Hadžića dođe tranvaj. Ebo nas.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
- ASD
- Postovi: 24317
- Pridružen/a: 20 okt 2012, 12:26
- Lokacija: Ciudad de carbón (Kohlenstadt)
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Upravo.Marsal je napisao/la: ↑17 jun 2023, 13:19Hadžići subvencijama plate taj tranvaj dok TK ne želi platiti. Koliko para toliko muzike nažalost.
Da bi kod nas putnički željeznički prijevoz zaživio potrebno je mijenjati svijest naroda, a svi znamo da od toga nema ništa nit će ikad bit. Dotad će domaća željeznica ubijat teretni prijevoz, a putnički će joj bit samo omča oko vrata.
Previše se koriste auta da bi se nešto moglo postići.
U Sarajevu imaju tu kulturu koliko toliko pa zato i jesu to postigli u Hadžićima.
U TK je to nemoguće.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Zamolio bi te da me ne ubrajas na takav nacindonDondon je napisao/la: ↑17 jun 2023, 08:47de malo ljudi spustite lopticu,shvatam i ja da je forum ali treba imati neku granicu.
onaj pise da ce ove prostore preplavit Nepalci da ce nasa djeca zivjeti sa Nepalskim komsijama,drugi pise kako zna rutu kokaina,treci kako italijanska mafija pada
a do juce nismoznali ko je Ziko dok se u medijima nije pojavio,sad znamo i rute ,hašiša ,kokaina po svijetu![]()
The two primary foreign **** areas for marijuana distributed within the United States are Canada and Mexico
An increasing amount of cocaine is also shipped through the Caribbean, particularly Puerto Rico, the Dominican Republic, Jamaica and Haiti. Once it hits these shipment points, the drug is broken down into smaller amounts and brought by boat to places like South Florida.
Direktno od department of justice