Nije baš tako, trenutno ima i više nego dovoljno vozača kamiona u odnosu na realne potrebe
Ko vozač bez svog kamiona ne možeš ne blizu stići 100k ni u snovima, ako je tvoj kamion opet ove godine nećeš toliko zaraditi
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Nije baš tako, trenutno ima i više nego dovoljno vozača kamiona u odnosu na realne potrebe
Prelistaj neke statistike za period s pocetka 2022. gdje je trebalo ovih 80 000, problem koji nisu regulisali niti je bilo moguce regulisat u ovako kratkom periodu.
Zamisli da ti fali 1,2 miliona vozača, to ti je k'o pola Bosne otprilikeAsteriks je napisao/la: ↑15 jun 2023, 12:33Prelistaj neke statistike za period s pocetka 2022. gdje je trebalo ovih 80 000, problem koji nisu regulisali niti je bilo moguce regulisat u ovako kratkom periodu.
Dalje, The American Trucking Associations estimates that the shortage of drivers, which was around 78,000 in 2022, will likely double by 2031. It also says that the industry will need to recruit around 1.2 million drivers to replace retirees, but one of the barriers to hiring new drivers is the cost of training, which can be up to $7,000.
Logično. I oni imaju alternativu, a to je skladištenje i više proizvodnih kapaciteta.
Nema godine unazad 7-8 da nije bio iznad 100. Jest samo jednu završio sa 92 jer je imao neki ludi kvar od 20K na kamionu.
Ja sam 3 godine radio to, samo na pruzi. Ugrije se tucanik, ugrije se šina, ugrije se impregnacija sa pragova. Fuj. Ovi na cestama za nas bili gospoda. Ne ponovilo se.
Pa normalno, ali manjak je vozaca na trzistu a ne radnika u proizvodnji cipela, sira, mesa. Ovdje u Njemackoj, svaka druga ulica neki radovi, ne mozes nigdje proci, svako malo. Pa u centru Minhena je normalna stvar da ne mozes proci od radova na zgradama, ulicama, sve zagradjeno. I onda je jasno da kad toliko gradis, trebas i ljude.
To zadnje ni meni nije jasno, pola Balkana je na Zapadu, naravno nije samo Balkan, Turci, Indijci itd a na zapadu uvijek fali radnikanumanumaye22 je napisao/la: ↑15 jun 2023, 13:00Pa normalno, ali manjak je vozaca na trzistu a ne radnika u proizvodnji cipela, sira, mesa. Ovdje u Njemackoj, svaka druga ulica neki radovi, ne mozes nigdje proci, svako malo. Pa u centru Minhena je normalna stvar da ne mozes proci od radova na zgradama, ulicama, sve zagradjeno. I onda je jasno da kad toliko gradis, trebas i ljude.
Ali opet, u zemlji od preko 80M stanovnika, nije mi jasno da je tolika ipak potreba za radnicima u svemu. Imao si i prije puno stanovnika, gradilo se ovdje i prije pa nije bila ovakva situacija. Jucer sjedim u random restoranu, odem u WC i sa unutrasnje strane WC oglas za posao. Bukvalno pisas i gledas u oglas. I to traze, pazi sad, kuhara, konobara, sankera i pomocnika u kuhinji i to na puno radno vrijeme/ pola radnog vremena i kao Minijob.![]()
Onda se vratim, sjednem, razgledam okolo i vidim brat bratu 10 konobara kako usluzuju. Hrana uredno brzo stize, kao i pice![]()
Da se covjek zapita. Jel moze neko objasnit to?
![]()
Recemo Svabiji i Britaniji nedostaju slicne brojke (ne msm milion jer to je na duze staze vec 70 do 80k) jer vozaci iz ovih zemalja idu u Ameriku il Kanadu, dok tamo dolaze ovi sa Istoka.
Ako vozi za drugog nema tu nekih para, to je na satnicu (za firmu), izadje oko $5000 mjesecno, zavisno od overtime. Ako vozi za sebe onda u vecini slucajeva mora teglit, biti na putu po mjesec i po-2. Sad im je sporo a gorivo skupo. Tek kad odplati kamion moze laganini.Asteriks je napisao/la: ↑15 jun 2023, 13:12Recemo Svabiji i Britaniji nedostaju slicne brojke jer vozaci iz ovih zemalja idu u Ameriku il Kanadu, dok tamo dolaze ovi sa Istoka.
Dalje, da ne bude da samo pricam o vozacima kamiona imas nedostatak generalno profesionalnih vozaca kao npr i onih buseva.
Onda, sto se kamiondzija tice imas vozace kipera, cisterni, kamiona s kranom, tegljaca (dvije i tri osovine sa poluprikolicom), itd. I tu se razlikuje visina plate te naravno tezina posla.
Mozda si gledao Outback Truckers onu emisiju u Australiji, eh na tu foru imas onih koji po par mjeseci nisu kuci, do onih koji idu sedmicno nakon jedne/dvije duge ture.
Neki na platu dobiju i bonus zavisno o brzini isporuke ili ako neko vrijeme rade bez kikseva. Tu se mogu izbiti nama haman nezamislive cifre.
Ne samo Indijci, nego i Gruzijci i vecina ostalih zemalja mogu samo kroz Ausbildung ili fakultet. I to kad upisuju Ausbildung, ne mogu bilo koji kao mi, vec samo one koja su najvise trazena.
Ima, rade ove ''bolje'' poslove
Nedavno sam naletio na neki tekst iz 2021. gpb news, gdje se izmedju ostalog kaze da najproduktivniji vozaci u SAD-u mogu zaraditi i 14 000 dolara sedmino. Ali s tim novcem moraju pokriti troskove svog kamiona, goriva, osiguranja, opreme, popravke i odrzavanja. Cak i ako su u stanju da prevezu dovoljno tereta na naftnim poljima, donijet ce kuci manju cifru i mjesecno mogu izbiti negdje oko 12k kada se dobro protegnu.alemsa je napisao/la: ↑15 jun 2023, 13:23
Ako vozi za drugog nema tu nekih para, to je na satnicu (za firmu), izadje oko $5000 mjesecno, zavisno od overtime. Ako vozi za sebe onda u vecini slucajeva mora teglit, biti na putu po mjesec i po-2. Sad im je sporo a gorivo skupo. Tek kad odplati kamion moze laganini.