numanumaye22 je napisao/la: ↑12 jan 2023, 18:03
bombaysaphire je napisao/la: ↑12 jan 2023, 17:56
numanumaye22 je napisao/la: ↑12 jan 2023, 15:26
Pa dvije su prednosti. Prvo, za starije ljude je ekstra, da ne moraju izlaziti, tipa naruce hrane za macke od 20 kg, ko ce to ponijet realno?
Druga stvar, mnogo veci izbor i veca snizenja nadjes. Odes tipa u H&M i 90 % stvari u filijalama za zene, slabo sta za muske, ali zato online sve zivo. I to ne samo jedna filijala.
Jesi li ti u Njemačkoj ?
Aha.
Uzmi primjer aerodroma u Berlinu , inače glavni grad tvoje države .
30 godina je prošlo od ideje za izgradnju velike zračne luke u Berlinu i njezinog puštanja u promet. Projekt se smatra jednim od najvećih skandala njemačkoga građevinarstva. No nitko nikada nije odgovarao.
Što je bilo najveći problem? Kod izgradnje Zračne luke Berlin-Brandenburg je tako puno stvari bilo krivo da se teško odlučiti. Kad su nakon otkazanog otvaranja u lipnju 2012. stručnjaci analizirali stanje utvrdili su oko 120.000 pogrešaka. Među njima su bili nefunkcioniranje sustava za zaštitu od požara, tisuće automatskih vrata bez priključka na struju, garaže s premalo željeza u armiranom betonu i predaleko postavljenim nosačima pa je prijetila opasnost propadanja. 170.000 kilometara kablova je očito proizvoljno postavljeno, u nedopuštenim kombinacijama i u preuskim šahtovima.
Osam godina su arhitekti, inženjeri, tehničari i građevinari trebali kako bi uklonili taj kaos. „Ako kod kopčanog džempera krivo zakopčate prvo dugme i tako dođete do kraja, onda morate najprije svu dugmad otkopčati prije nego počnete ponovo zakopčavati“, objasnio je Hartmut Mehdorn 2014., tada za kratko vrijeme šef zračne luke. Ali, i on je brzo odustao.
Nevjerojatno skupa i već sad premalena
Šest puta su odgađani najavljeni termini otvaranja Zračne luke Berlin-Brandenburg. Troškovi izgradnje su rasli s prvotnih 2,5 milijardi na preko sedam milijardi eura. I to za zračnu luku koja neće biti preopterećena za vrijeme korona-pandemije, ali za koju se već sad vidi da će kad prođe pandemija biti premalena. Zato se već sad planira proširenje do 2030. godine vrijedno 2,3 milijarde eura.
Ovo je bilo 2020 godine , od tada su dobili "pomoć" još 1.9 milijardi . Tako da umjesto prvobitnih 2.3 milijarde eura , do sada je potrošeno 9 milijardi .
Pišem do sada , jer još traže pomoći
Je li iko odgovarao za sve ovo ? Šta misliš ? Naravno da nije niko .
Pa primjer željeznica
Raspliće se najveći slučaj korupcije u Njemačkoj, u pitanju su milijarde eura
Samo dan nakon vijesti da je konačno formirana nova njemačka vlada, The Financial Times iznova je pokrenuo priču o sumnji na najveći korupcijski skandal u Njemačkoj, pa i cijeloj EU. Radi se o staroj priči u kojoj su dvojica zaposlenika Deutsche Bahna prijavili drugu dvojcu visokopozicioniranih menadžera za nenamjensko korištenje korporativnih fondova odnosno za napuhivanje troškova i moguću korupciju. Nakon što su se obratili internoj službi za poštivanje pravila jedan od zviždača dobio je otkaz te je drugi prekinuo suradnju na istrazi.
U pozadini priče najveći je i najkontroverzniji infrastrukturni projekt u Njemačkoj. Gradnja nove podzemne željezničke stanice u Stuttgartu inicijalno je trebala koštati „samo“ 2,5 milijardi eura, ali su troškovi do sada narasli na 8,2 milijardi eura te se pretpostavlja da će i dalje rasti. Njemačka vladina institucija za nadzor i reviziju – Bundesrechnungshof – još su u 2016. godini upozorili kako bi ukupni troškovi mogli premašiti 10 milijardi eura. Bila je to opomena vladi Angele Merkel zbog „ozbiljnih propusta“ u nadgledanju projekta poznatog pod nazivom „Stuttgart 21“.
Radi se o projektu koji je zajednički financiran od strane njemačke vlade, Europske unije, države Baden-Wurtttemberg i grada Stuttgarta, a za nadzor je od 2017. zadužen bivši šef ureda Angele Merkel Ronald Pofalla, koji je u međuvremenu postao glavni direktor Deutsche Bahna. Kompleksni projekt treba biti dovršen 2025. godine, a predviđa 28 tunela i ukupno 117 kilometara brzih tračnica, što će omogućiti puno bolju vezu Stuttgarta i Ulma.
Jedan od zviždača tvrdi kako se u Deutsche Bahnu ne mogu opravdati troškovi u iznosu od 600 milijuna eura. Oba zviždača upozorili su kako sumnjaju da menadžeri s vrha kompanije loše vode poslove te vjerojatno primaju tzv. kicbackove, što bi mi u Hrvatskoj preveli kao rikverce. Radi se o praksi u kojoj menadžeri poslovnim partnerima omogućavaju nerealno visoke zarada, a za uzvrat dobivaju nagrade (mito)
Zviždači tvrde kako su se operativci morali opirati pritisku s vrha kompanije da potroše puno više iznose na pojedine radove nego što je potrebno. U jednom slučaju radilo se o poslu koji se mogao obaviti za 30.000 eura, a s vrha su željeli potrošiti 2,5 milijuna eura.
Treba li ti još primjera krađe na fin i kulturni njemački način ?
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!