Chat - bez politike i ratnih prica

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Avatar
alemsa
Postovi: 26322
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la alemsa » 27 dec 2022, 20:43

emir18 je napisao/la:
27 dec 2022, 20:37
alemsa je napisao/la:
27 dec 2022, 20:31
emir18 je napisao/la:
27 dec 2022, 18:48

Oni su nam uzeli pare za taj autoput izgrađen je od naših para i opet te po ušima udara, jer je skuplje nego u Hrv, a gdje njihov standard, a gdje je naš.
Nisu sposobni da od Zenice do granice sa Hrv izgrade autoput godinama.
U Sloveniji i Austriji platiš vinjetu 15 eura 7 dana, voziš koliko puta ti treba.
Godišnja Vinjeta 100€, a koliko ti treba, ako recimo svaki dan ideš Sarajevo-Zenica.
Pa sta? I ovdje jedan od autoputeva sto se placa su rekli da ce prekiniti naplatu kad se isplati sto je izgradjen. Isplacen prije 20 godina i dalje se placa, i to rampe svako 5-8 milja po $2, a imas opciju da uzmes EZ tag sticker (zaljepis ga na sajbu kao registraciju) i onda ti je $1.75 i ne moras stajsti na rampe imas odvojene trake. Naplacuje citav svijet, nije to nista mimo.
69 km autoputa 6 KM( skoro 3€), ne znam da li ima popust i da li se ima uzeti mjesečna ili godišnja, pa računaj ako neko hoće svaki dan autopuem tamo vamo koliko je to, za naš standard u BiH to je preskupo, nije problem platiti problem je što te deru

Platis 70-80 km kad registrujes za vožnju po putevima, pa vozis po rupama u centru grada.
Imas opciju da ides okolo, hoces luksuz platis ga (kad je tako), i ja ovdje kad radim na jednoj strani grada, imam opciju kad se vracam kuci da ne uzimam autoput koji se placa, ali onda cu zapast u guzvu u 90% slucajeva, i put do kuce ce mi trajati barem pola sata duze. Zelis da izbjegnes to, platis i cao.

Avatar
emir18
Postovi: 16793
Pridružen/a: 14 feb 2012, 10:39
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la emir18 » 27 dec 2022, 20:53

alemsa je napisao/la:
27 dec 2022, 20:43
emir18 je napisao/la:
27 dec 2022, 20:37
alemsa je napisao/la:
27 dec 2022, 20:31


Pa sta? I ovdje jedan od autoputeva sto se placa su rekli da ce prekiniti naplatu kad se isplati sto je izgradjen. Isplacen prije 20 godina i dalje se placa, i to rampe svako 5-8 milja po $2, a imas opciju da uzmes EZ tag sticker (zaljepis ga na sajbu kao registraciju) i onda ti je $1.75 i ne moras stajsti na rampe imas odvojene trake. Naplacuje citav svijet, nije to nista mimo.
69 km autoputa 6 KM( skoro 3€), ne znam da li ima popust i da li se ima uzeti mjesečna ili godišnja, pa računaj ako neko hoće svaki dan autopuem tamo vamo koliko je to, za naš standard u BiH to je preskupo, nije problem platiti problem je što te deru

Platis 70-80 km kad registrujes za vožnju po putevima, pa vozis po rupama u centru grada.
Imas opciju da ides okolo, hoces luksuz platis ga (kad je tako), i ja ovdje kad radim na jednoj strani grada, imam opciju kad se vracam kuci da ne uzimam autoput koji se placa, ali onda cu zapast u guzvu u 90% slucajeva, i put do kuce ce mi trajati barem pola sata vise. Zelis da izbjegnes to, platis i cao.
Poenta u tome me da je preskupo za nas standard, a ne znam zašto bi autoput bio luksuz, cijena bi trebala biti pristupačna a ne samo za buržuje, time bi se rasteretio saobraćaj, nije ovo USA brate da možeš normalno sporednim nego gledas gdje ćeš u rupu uskočiti.
1956., 1957., 1958., 1959., 1960., 1966., 1998., 2000., 2002., 2014.,2016.,2017.,2018.,2022.,2024
“In peace, may you leave this shore. In love, may you find the next. Safe passage on your travels, until our final journey to the ground. May we meet again.”

Avatar
FKBilder
Postovi: 2528
Pridružen/a: 25 jun 2021, 14:17
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la FKBilder » 27 dec 2022, 20:56

alemsa je napisao/la:
27 dec 2022, 20:43
emir18 je napisao/la:
27 dec 2022, 20:37
alemsa je napisao/la:
27 dec 2022, 20:31


Pa sta? I ovdje jedan od autoputeva sto se placa su rekli da ce prekiniti naplatu kad se isplati sto je izgradjen. Isplacen prije 20 godina i dalje se placa, i to rampe svako 5-8 milja po $2, a imas opciju da uzmes EZ tag sticker (zaljepis ga na sajbu kao registraciju) i onda ti je $1.75 i ne moras stajsti na rampe imas odvojene trake. Naplacuje citav svijet, nije to nista mimo.
69 km autoputa 6 KM( skoro 3€), ne znam da li ima popust i da li se ima uzeti mjesečna ili godišnja, pa računaj ako neko hoće svaki dan autopuem tamo vamo koliko je to, za naš standard u BiH to je preskupo, nije problem platiti problem je što te deru

Platis 70-80 km kad registrujes za vožnju po putevima, pa vozis po rupama u centru grada.
Imas opciju da ides okolo, hoces luksuz platis ga (kad je tako), i ja ovdje kad radim na jednoj strani grada, imam opciju kad se vracam kuci da ne uzimam autoput koji se placa, ali onda cu zapast u guzvu u 90% slucajeva, i put do kuce ce mi trajati barem pola sata duze. Zelis da izbjegnes to, platis i cao.
Mislim da je 90 eura autoput tarifa u Austriji za godinu dana....cijelu godinu..
Kod nas je to preskupo brate pogotovo sto nemamo ni 50-tak km autoputa. A kroz registraciju, akcize, razne dadzbine uzmu milijarde za puteve...a putevi ko ku rac.

Avatar
numanumaye22
Postovi: 3201
Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
Lokacija: Deutschland
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la numanumaye22 » 27 dec 2022, 21:05

Uvijek me je interesovalo gdje idu pare od cestarine i registracija vozila kod nas koja je enormno skupa. Pa covjece po kuci dva auta, a gdje su kamioni i ostale zajebancije. A put rupa do rupe, rijec je o milijardama KM, dakle ne mozes me uvjerit da se od tih para ulaze sve u ceste. Tu je kradja i kriminal na kvadrat.

Avatar
harden
Postovi: 22483
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la harden » 27 dec 2022, 21:07

numanumaye22 je napisao/la:
27 dec 2022, 21:05
Uvijek me je interesovalo gdje idu pare od cestarine i registracija vozila kod nas koja je enormno skupa. Pa covjece po kuci dva auta, a gdje su kamioni i ostale zajebancije. A put rupa do rupe, rijec je o milijardama KM, dakle ne mozes me uvjerit da se od tih para ulaze sve u ceste. Tu je kradja i kriminal na kvadrat.
Od tih para ako se ulozi 5% u ceste evo glava
" moj Isak i bla bla pitanje kako može bit njegovo dijete ona crnoj gori on engleskoj dva mijeseca nije bila snjim da rodi 2 mijeseca ranije možda grešim reko sam mu de ti proveri DNK "

Avatar
numanumaye22
Postovi: 3201
Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
Lokacija: Deutschland
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la numanumaye22 » 27 dec 2022, 21:11

Primjera, Peugeot kanturina iz 2002, 2 milje ne kosta, na zapadu nadjes za 300 eura, prva registracija 750 KM, pa to nema nigdje na svijetu :urnebes:

Avatar
alemsa
Postovi: 26322
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la alemsa » 27 dec 2022, 21:28

FKBilder je napisao/la:
27 dec 2022, 20:56
alemsa je napisao/la:
27 dec 2022, 20:43
emir18 je napisao/la:
27 dec 2022, 20:37


69 km autoputa 6 KM( skoro 3€), ne znam da li ima popust i da li se ima uzeti mjesečna ili godišnja, pa računaj ako neko hoće svaki dan autopuem tamo vamo koliko je to, za naš standard u BiH to je preskupo, nije problem platiti problem je što te deru

Platis 70-80 km kad registrujes za vožnju po putevima, pa vozis po rupama u centru grada.
Imas opciju da ides okolo, hoces luksuz platis ga (kad je tako), i ja ovdje kad radim na jednoj strani grada, imam opciju kad se vracam kuci da ne uzimam autoput koji se placa, ali onda cu zapast u guzvu u 90% slucajeva, i put do kuce ce mi trajati barem pola sata duze. Zelis da izbjegnes to, platis i cao.
Mislim da je 90 eura autoput tarifa u Austriji za godinu dana....cijelu godinu..
Kod nas je to preskupo brate pogotovo sto nemamo ni 50-tak km autoputa. A kroz registraciju, akcize, razne dadzbine uzmu milijarde za puteve...a putevi ko ku rac.
Autoput je dobar (onoliko koliko ga ima), onako je svugdje u Usa van gradova (dvije trake na jednoj strani, dvije na drugoj), po gradovima je po 5-6. Ne znam za Austriju, ovdje je k'o u Bosni, koliko puta prodjes toliko ces puta i platiti. Jedina razlika je sto imas alternative sto se tice autoputeva (koji se ne placaju).
numanumaye22 je napisao/la:
27 dec 2022, 21:11
Primjera, Peugeot kanturina iz 2002, 2 milje ne kosta, na zapadu nadjes za 300 eura, prva registracija 750 KM, pa to nema nigdje na svijetu :urnebes:
Ali ti je osiguranje uracunato u registraciju. Svugdje moras placati osiguranje je.bo ga ti.

bombaysaphire
Postovi: 8135
Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la bombaysaphire » 27 dec 2022, 21:36

Autoput koliko god da košta nije skupo , ljepota od putovanja , jedva čekam da se spoje Doboj i Zenica :opaopa: :opaopa: :opaopa:
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!

Avatar
kraljttbvb
Postovi: 7792
Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la kraljttbvb » 27 dec 2022, 22:01

emir18 je napisao/la:
27 dec 2022, 20:37
69 km autoputa 6 KM( skoro 3€), ne znam da li ima popust i da li se ima uzeti mjesečna ili godišnja, pa računaj ako neko hoće svaki dan autopuem tamo vamo koliko je to, za naš standard u BiH to je preskupo, nije problem platiti problem je što te deru

Platis 70-80 km kad registrujes za vožnju po putevima, pa vozis po rupama u centru grada.
Niko nikoga ne tjera da ide autoputem.

Ko ima para da kupi dobro auto, on ima para i da svaki dan dadne 6 KM. Ko nema, ima magistrala. A i magistrala nije losa (npr. dio od Konjica do Sarajeva).

Ja znam da 95% kamiona ide autoputem. Na magistrali ima policije, pa te svako zaustavljanje kosta bar 50 KM da dadnes policajcu da te ne davi. Na autoputu policije nema, znaci platis putarinu i rahat vozis.

Obilaznica oko Sarajeva je dzaba, ne znam kako je to regulisano i ko to placa, ali taj dio autoputa se ne placa.

numanumaye22 je napisao/la:
27 dec 2022, 21:05
Uvijek me je interesovalo gdje idu pare od cestarine i registracija vozila kod nas koja je enormno skupa. Pa covjece po kuci dva auta, a gdje su kamioni i ostale zajebancije. A put rupa do rupe, rijec je o milijardama KM, dakle ne mozes me uvjerit da se od tih para ulaze sve u ceste. Tu je kradja i kriminal na kvadrat.
Idu na plate uhljebima i drkadzijama. Kod nas u svakoj firmi imas 15 ljudi u kancelarijama, a njih 5 na odrzavanju puteva. I onda kad ovaj jedan od ovih 5 putara ode u penziju, oni umjesto njega zaposle jos jednog u kancelariju :mrgreen:

bombaysaphire je napisao/la:
27 dec 2022, 21:36
Autoput koliko god da košta nije skupo , ljepota od putovanja , jedva čekam da se spoje Doboj i Zenica :opaopa: :opaopa: :opaopa:
Ja sam ljetos mogao do Banja Luke blizim putem preko Jablanice - Prozora- Vakufa... Normalno ja i zena okrenuli na auto put. Ljepota od zivota :kafa:
Florian Wirtz tells Sports Illustrated: “I'm lucky to have so many excellent clubs right on my doorstep and to now be able to play for one of the best clubs in Germany and Europe”.

Avatar
emir18
Postovi: 16793
Pridružen/a: 14 feb 2012, 10:39
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la emir18 » 27 dec 2022, 22:30

kraljttbvb je napisao/la:
27 dec 2022, 22:01
emir18 je napisao/la:
27 dec 2022, 20:37
69 km autoputa 6 KM( skoro 3€), ne znam da li ima popust i da li se ima uzeti mjesečna ili godišnja, pa računaj ako neko hoće svaki dan autopuem tamo vamo koliko je to, za naš standard u BiH to je preskupo, nije problem platiti problem je što te deru

Platis 70-80 km kad registrujes za vožnju po putevima, pa vozis po rupama u centru grada.
Niko nikoga ne tjera da ide autoputem.

Ko ima para da kupi dobro auto, on ima para i da svaki dan dadne 6 KM. Ko nema, ima magistrala. A i magistrala nije losa (npr. dio od Konjica do Sarajeva).

Ja znam da 95% kamiona ide autoputem. Na magistrali ima policije, pa te svako zaustavljanje kosta bar 50 KM da dadnes policajcu da te ne davi. Na autoputu policije nema, znaci platis putarinu i rahat vozis.

Obilaznica oko Sarajeva je dzaba, ne znam kako je to regulisano i ko to placa, ali taj dio autoputa se ne placa.
ormalno ja i zena okrenuli na auto put. Ljepota od zivota :kafa:
Opet kažem godišnje vinjete po Evorpi su Max 100€ plus negdje se plaćaju mostovi a negdje tuneli.

Za nas standard je skupo, budimo realni, Zac mene koji idem tu 4-5 puta godišnje to je ok i ja ću uvijek ići autoputem, nikoe tjera naravno imam izbot, ali zašto su onda te stare magistarle zapuštene, kome dajemo novac kod registracije, kad plaćaš akcizu za gorivo itd.

Neka autoputeva da ih kojom srećom ima još nakon skoro 30 godina od rat.
Zadnja izmjena: emir18, dana/u 27 dec 2022, 22:31, ukupno mijenjano 1 put.
1956., 1957., 1958., 1959., 1960., 1966., 1998., 2000., 2002., 2014.,2016.,2017.,2018.,2022.,2024
“In peace, may you leave this shore. In love, may you find the next. Safe passage on your travels, until our final journey to the ground. May we meet again.”

Klare
Postovi: 3711
Pridružen/a: 24 jun 2010, 12:28

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la Klare » 27 dec 2022, 22:30

Tema o autoputu je zanimljiva, ja radim tu, pa ću reći stanje.

Dakle, autoput u Hercegovini se počeo graditi 2012 godine. U 10 godina je završeno 11km, i još dionica od 11km će se valjda u ovoj godini završiti, veliki upitnik da li će, a već je probijen rok za 15 mjeseci.

Dakle za 12 godina rada ćemo imati 22km, i to upitnik da li? Veliki aplauz!
Prva 4km su izgrađena i služe za duhove već 7 godina, drugih 7km su pusta već 2 godine, a koliko će još čekati ko zna?
A koliko je situacija krasna od tih 22km 8 će biti van funkcije, jer ostaje kao slijepa ulica, dakle ovih 14km je od Počitelja gdje će biti naplatne kuće pa do Biječe, to jest taj dio će biti povezan sa Hrvatskom.

A da sitaucija bude krasnija sljedeća dionica do južnog Mostara nije još ni potpisana, a pitanje kad će, trebalo biti prošle godine pa nije, pa ove, pa nije, i sad su najavili polovinom ove sljedeće da kreću radovi?

Velika neodgovornost u sektoru gradnje, ništa nije ukomponovano kao ni u ostalim sektorima. Nikakvog plana, kontrole i cilja. Puno je faktora za krizu u ovom sektoru. Niko ne piše o tom, nikakvih vijesti, dešavanja, izvještaja, nikog ne interesuje, Ako mene pitate graditeljstvo u BiH je dotaklo dno, gore od ovog nema šanse da može, gore je jedino da se apsolutno ništa ne namjerava graditi.

Nisu problem samo autoputevi, problem je cijela infrastruktura, premalo se ulaže, i ovi investitori što ulažu su vrlo tanki, cijene su niske, natječaje dobivaju firme koje u svom vlasništvu nemaju potencijala da rade taj posao, onda se dešava probijanje rokova od par godina, i nikom ništa, penali su samo na papiru. A nemamo ni kvalitetnih izvođača, i ovi što se predstavljaju kao giganti, i velike firme ostaju samo veliki onima koji nisu bili u njima, sve je to tanko. Nemamo mi mehanizaciju, nemamo sa čim raditi, i to je problem. Dakle problemi i nedostaci na sve strane, onda sada vidite da nije ni čudo što ovako sporo gradimo.

U Hrvatsku kad uđeš, a ona je već sada 10x izgrađenija od BiH, i koja na Evropskoj mapi nije ničeg posebnog, imaju i oni problema, ali svakih par km je neko gradilište, neko dešavanje, strašno je to koliko je HR izgrađenija od BiH i koliko se tu i dalje puno više gradi.

Bio sam u HR dvije godine, za tih dvije godine je urađeno 30km vrlo zahtijevne brze ceste koja uključuje i Pelješki most i koja je puštena u promet. Hajde da budem precizan skroz nekih 22km je u funkciji a ovih 8km će biti početkom 2023.
I to je samo na ovoj dionici, a da ne tražimo šta su još sve radili.

Kod nas nema dešavanja, sve je uspavano, letargija, monotonija, čista dosada.

Avatar
numanumaye22
Postovi: 3201
Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
Lokacija: Deutschland
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la numanumaye22 » 27 dec 2022, 23:01

@alemsa, daj bolan Bosna i osiguranje, pa onda ganjas da ti lik da policu uz auto :urnebes: To u Njemackoj radi na potpuno drugom principu.

Avatar
alemsa
Postovi: 26322
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la alemsa » 27 dec 2022, 23:13

numanumaye22 je napisao/la:
27 dec 2022, 23:01
@alemsa, daj bolan Bosna i osiguranje, pa onda ganjas da ti lik da policu uz auto :urnebes: To u Njemackoj radi na potpuno drugom principu.
Pa moras imati osiguranje, ta registracija od 500-600KM (nebitno) nije skupa kad je osiguranje uracunato. Znaci sama registracija od tog ti je mozda 100km, ostalo ti je osiguranje, koje ti na to iznosi oko 40 km mjesecno. Da ti nije osiguranje uracunato moro bi ga traziti posebno, i neces naci jeftinije od tog nigdje.

admin
Site Admin
Postovi: 11707
Pridružen/a: 06 mar 2008, 10:30
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la admin » 28 dec 2022, 09:05

U njemackoj tu krntiju od 300 km ne mozes ni registrovati jer ne prolazi tehnicke uslove i to smece ne mozes ni voziti na cesti jer ugrozavas i sebe i druge, da ne govorimo o tome koliko zagadjujes.

Tako da poredjenje nije na mjestu. Daj boze da je za takve trulje jos tri puta skuplja registracija da ih vise ne gledamo na cesti.

Cuj on bi da kupi auto za 300 maraka i jos stoju godisnje za registraciju i da maltretira time svijet na cesti. Ima bicikl I autobus, taman ce te pokriti ta cijena. Kod nas svako dva auta u garazu i onda niz livadu pa od sela do sela… a kad ga slupa gurnuce ga u rijeku i nikom nista.

jedan takav konj me umalo nije ubio u golfu dvici prije desetak dana. Znaci lik hladno pretice kamion a golf mu ima dvije konjske snage, od toga jedna za volanom i izgura me na travu pored ceste, da je slucajno bio jarak ili stijena sa strane, trazili biste drugog admina za forum.

Avatar
Shategabri
Postovi: 17003
Pridružen/a: 05 nov 2020, 08:14
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la Shategabri » 28 dec 2022, 09:17

numanumaye22 je napisao/la:
27 dec 2022, 21:11
Primjera, Peugeot kanturina iz 2002, 2 milje ne kosta, na zapadu nadjes za 300 eura, prva registracija 750 KM, pa to nema nigdje na svijetu :urnebes:
Te kante treba registracija da košta bar 1000 KM.
I da bez potpune tehničke ispravnosti ne može tehnički proći.
Koševo Zapad

Avatar
Asteriks
Postovi: 11450
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la Asteriks » 28 dec 2022, 09:34

Prosjecna starost voznog parka Njemacke je oko 10 godina. 25 % vozila Svabije je starije od 15 godina. Istina, u mnogim gradovima ove zemlje imamo zabrane i za Euro 5 dizelase.

Za Pezo u BiH iz 2002. snage do 66 kw, prva registracija te u klasi do cca 80 kw dodje oko 610 KM. Putarina za vozila kubikaze preko 2000 cm3 je 140 KM, dok za ona 2.0 i ispod je 75 KM.

Dalje, vozilo staro 20 godina moze biti tehnicki ispravnije od onog iz 2010., ovisno o vlasniku i nacinu odrzavanja. Dijelovi su potrosna roba koja se mijenja.

Problem nase zemlje su šturi tehnicki pregledi i onda se svasta pusta u saobracaj. Recemo neispravan zmigavac je razlog da te vrate u teoriji dok u praksi negdje pustaju i bez fara. Da ne pricam kako i napukla manzetna na kinetickom mora biti razlog pada na tehnickom, iako je recemo sam kineticki trenutno ispravan itd.

Glede zagadjenja, pa to je opet mac sa dvije ostrice jer evo neke najrazvijenije zemlje EU poput pomenute Svabije kao glavni energent i izvor energije imaju ugalj, znaci termoelektrane koje su kljucni zagadjivaci, iz kojih se opet dobija prljava struja za eko elektricna vozila.

Dalje, Njemacka ce potpuno ukinuti subvecnija za plug-in hibride te smanjiti za cista elektro vozila.

Ni tamo nije sve med i mleeko.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

bombaysaphire
Postovi: 8135
Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la bombaysaphire » 28 dec 2022, 10:03

Asteriks je napisao/la:
28 dec 2022, 09:34
Prosjecna starost voznog parka Njemacke je oko 10 godina. 25 % vozila Svabije je starije od 15 godina. Istina, u mnogim gradovima ove zemlje imamo zabrane i za Euro 5 dizelase.

Za Pezo u BiH iz 2002. snage do 66 kw, prva registracija te u klasi do cca 80 kw dodje oko 610 KM. Putarina za vozila kubikaze preko 2000 cm3 je 140 KM, dok za ona 2.0 i ispod je 75 KM.

Dalje, vozilo staro 20 godina moze biti tehnicki ispravnije od onog iz 2010., ovisno o vlasniku i nacinu odrzavanja. Dijelovi su potrosna roba koja se mijenja.

Problem nase zemlje su šturi tehnicki pregledi i onda se svasta pusta u saobracaj. Recemo neispravan zmigavac je razlog da te vrate u teoriji dok u praksi negdje pustaju i bez fara. Da ne pricam kako i napukla manzetna na kinetickom mora biti razlog pada na tehnickom, iako je recemo sam kineticki trenutno ispravan itd.

Glede zagadjenja, pa to je opet mac sa dvije ostrice jer evo neke najrazvijenije zemlje EU poput pomenute Svabije kao glavni energent i izvor energije imaju ugalj, znaci termoelektrane koje su kljucni zagadjivaci, iz kojih se opet dobija prljava struja za eko elektricna vozila.

Dalje, Njemacka ce potpuno ukinuti subvecnija za plug-in hibride te smanjiti za cista elektro vozila.

Ni tamo nije sve med i mleeko.

Lufthansu treba izbjegavati

Što se dešava sa Njemačkom? Gdje je ona superiorna država koja je bila uzor svima, koja je bila oličenja radišnosti, profesionalizma, preciznosti, kvalitete, uspješnosti i vojničke stege? U avijaciji to već odavno nije.

Megafijasko sa Berlin Brandenburgom, kašnjenja i mijenjanja projekta širenje Frankfurta, enorman broj promjena strategija Eurowingsa, sada i Eurowings Discoveria, odustajanje od bmi, SunExpress Deutchland i Lufthansa Italia, otkazivanja hiljade letova i enormna smanjenja frekvencija ovog ljeta, zadržavanje prtljage i dostava prtljage tek nakon 20 i više dana ovog ljeta, ali i 10 dana oko ove Nove godine… Jednostavno, putnici odustaju od putovanja Lufthansom i preko Njemačke. To je nepouzdano, nekvalitetno i potencijalni putnik bira daleko pouzdaniju konkurenciju. Što se to dešava sa Njemačkom?
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!

Bundesliga
Postovi: 11816
Pridružen/a: 15 mar 2011, 23:06
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la Bundesliga » 28 dec 2022, 10:18

Fali im bruku radnika eto sta se desava.
I am not yet born; O hear me.
Let not the bloodsucking bat or the rat or the stoat or the
club-footed ghoul come near me.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11450
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la Asteriks » 28 dec 2022, 10:18

Tehnologija se konstantno mora unaprijedjivati. Masine iz bilo kojeg sektora stare a onda ili je potreban refresh ili nesto novo, jer se u danasnje vrijeme uvijek se tezi ka vecoj produktivnosti.

Neke zemlje poput Njemacke, ekonomiju su dovele do blagostanja tako sto su se, prije svega, oslonile na njima jeftine energente iz Rusije. Poremecaj u lancu opskrbe bilo goriva ili ostalih vrsta roba, dovodi do potresa trzista sto se odrazava na cijelu privredu. U takvoj novonastaloj situaciji zarad ustede, neke kompanije ce poceti ili vec fušere, pocev od novih upitnih dobavljaca dijelova te produzenja osnovnog servisa do crvene linije.

Inflaciju uvijek ne prate povecanja plata, pa si imao onaj strajk osoblja na aerodromu u Frankfurut gdje je bila otkazana masa letova. Onda, mnoge branse vape za radnom snagom itd. Evo jedan primjer, u prosloj godini im je trebalo preko 80k vozaca kamiona, a ove ta cifra ide na 100k.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
numanumaye22
Postovi: 3201
Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
Lokacija: Deutschland
Kontakt:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Post Postao/la numanumaye22 » 28 dec 2022, 10:29

Shategabri je napisao/la:
28 dec 2022, 09:17
numanumaye22 je napisao/la:
27 dec 2022, 21:11
Primjera, Peugeot kanturina iz 2002, 2 milje ne kosta, na zapadu nadjes za 300 eura, prva registracija 750 KM, pa to nema nigdje na svijetu :urnebes:
Te kante treba registracija da košta bar 1000 KM.
I da bez potpune tehničke ispravnosti ne može tehnički proći.
E tu se slazem, imam kolegicu na poslu ovdje, auto naslijedila i smije ga vozit samo do marta 2023, zatim vise ne prolazi TÜV i to je to.

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Amazon [Bot] i 9 gostiju.