Pogba je napisao/la: ↑28 jan 2022, 20:08
Ali ovi motori 1.0 TSI u golfovima, T-Crossu pa Skodama, pa moze li to meda s kašike?
Isti se prave zbog eko normi, smanjenih troskova materijala i kraceg vremena proizvodnje. Naravno i zbog smanjenje potrosnje goriva, mada u uslovima opterecenja ta potrosnja nekad i nije prednost.
Kod downsizing motora proizvodjaci smanjenjem radnog volumena povecavaju opterecenost motora. Vijek trajanja ovih motora je manji od onih provjerenih sa cetiri i vise cilindara.
Primjer Ameri, gdje prije svega treba pomenuti da imaju drugaciji mentalitet, znaci traze prostranu unutrasnjost, snazne motore etc, tacnije taj muscle cars stil. Ljudi koji cesto prevaljuju velike distance pa i do cca 1400 km (sto je npr. udaljenost New Yorka i Atlante) opravdano koriste V6 i V8 motore jer su isti dokazano izdrzljiviji i bolje podnose opterecenje. Msm SAD je ogroma drzava, a imam neke rodbine koji na posao i nazad putuju po tri - cetiri sata, pet dana sedmicno.
Najprodavaniji model SAD-a Ford F, u ponudi ima V8, te vecinom V6 (sest cilindara), sve automatici. U top 3 su RAM pickup te Chevrolet Silverado V6 (ovaj Silverado zadnje generacije u cijeloj paleti ima samo jedan V4 ali i on je 2.7 kubikaze).
Onda npr. top pouzdani BMW je sestak (V6) i jedini pravi zastitnik tog brenda, kubikaza u koju ovaj gigant ulaze najveci trud.
Koliko para toliko muzike. Evo ti primjer nove Skode Karoq, gdje 1.0 TSI (oprema starter) kosta cca 38400, dok je 1.5 TSI (ista oprema te 20-ak kw vise) skuplji oko 3800 KM.
Najjeftiniji novi modeli u bilo kojoj zemlji su modeli sa motorima kubikaze 1.0 do 1.2. Naravno i kao takvi imaju brojne kupce jer se za primamljive cijene nudi novo.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.