
Poznato recemo da Passat bas iz Emdena seli u Slovacku (takodjer neko vrijeme je i Ceska/Kvasiny bila jedna od opcija), dok ce se u pomenutoj fabrici proizvoditi elektro vozila, prije svih ID.4.
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Najbolji izbor ti je Focus 1.8 tddi, otp 2002/03. godiste, za negdje 3k, mozda koja stoja gore. Tu odmah u startu mozes preventivno zamjeniti dva kineticka, uradis mali servis, majstor pregleda boschpumpu te opce stanje i tjt, max ulaganja ako sve stima sa rukama majstora (uz navedeni pregled) nekih 350 KM. Cak da imas manjih problema na limariji pa i da zelis farbanje kompletnog vozila, ne bi izbio preko 1200, sto ukupno dodje oko 5k. Za taj novac vec imas automobil koji ce te sluziti godinama.reds je napisao/la: ↑09 dec 2021, 01:37Zdravo svima. Drug me je zamolio da postavim ovdje pitanje, pa se nadamo da je neko voljan pomoći.![]()
Pregledali smo već sve što se je pisalo na ovoj temi (ima i uži spisak), ali zbog sljedećih stavki bi voljeli da čujemo još neki konkretan prijedlog.
- Auto bi se koristilo uglavnom gradsku vožnju i za relaciju Banja Luka - Sarajevo
- Udobnost je bitna karakteristika
- Benzinac prije dizela trenutno (ali nije isključivo)
- Budžet je oko 7.000 KM (ako ima nešto u ponudi za koju stoju viška, a da će napraviti značajnu razliku - može i to)
Pozdrav.![]()
Imao sam najskuplju cetvorku u slo..kostala me jedno 15 000Fantasista je napisao/la: ↑13 dec 2021, 17:39Al tebe ide sa golfovima![]()
Čini mi se da si muku mučio i sa četvorkom
Hvala ti živ bio. Car si.Asteriks je napisao/la: ↑10 dec 2021, 16:33Najbolji izbor ti je Focus 1.8 tddi, otp 2002/03. godiste, za negdje 3k, mozda koja stoja gore. Tu odmah u startu mozes preventivno zamjeniti dva kineticka, uradis mali servis, majstor pregleda boschpumpu te opce stanje i tjt, max ulaganja ako sve stima sa rukama majstora (uz navedeni pregled) nekih 350 KM. Cak da imas manjih problema na limariji pa i da zelis farbanje kompletnog vozila, ne bi izbio preko 1200, sto ukupno dodje oko 5k. Za taj novac vec imas automobil koji ce te sluziti godinama.
Mogu ti poslati popis ulozenog od cijene zadnjeg brisaca do disk plocice. Pojedinacno gledajuci sem gore pomenute boschpumpe (oko 450 reparacija) nemas neki skuplji a ucestaliji kvar.
U tvom budzetu znaci oko 7000, tesko ces naletiti na nesto novije, bolje, udobnije, pouzdanije te za nase staze robusnije. Downsizing benzinci, konstrukcijski gledano nisu za neke aman kilometraze prije generalke, jer izmedju ostalog na odredjenim obrtajima trpe vece opterecenje a npr. neka Astra 1.6 benzinac je pouzdana ali trosi barem 2l vise.
Msm da je bolje uzeti nesto tik starije a da je dokazano, pa uloziti odredjenu svotu vec probati vozilo oko 7k i moliti da ce registracija biti jedini veci izdatak za narednu godinu.
Eh vec za nekih 2000 KM jaci cjenovni rang mogli bi govoriti o novijim a priblizno pouzdanim rjesenjima. Ovako, Focus 1.8 tddi ostaje sigurno u samom vrhu.
Kada sam trazio za sebe nekog polovnjaka u tom momentu na raspolaganju sam imao oko 8k, a pricao sam sa ljudima ovog miljea od Mostara do Bugojna pa cak i Sarajeva. Obzirom da sam vec u familiji imao dva VW-a, probao sam od Fiata Stila do raznih Francuza. Nesto ekonomicnije od pomenutog Focusa a da bolje lezi u krivinama i ima prilicno solidno medjuubrzanje sigurno neces naci.
Nekad za godinu/dvije mozda budem gledao kakvu Toyotu, jer su Japanci nenadjebivi ali to su vec price preko 10k.
Hvala i tebi puno. Prenosim sve informacija i preporuke.Centre forward je napisao/la: ↑13 dec 2021, 18:14Asteriks, za te novce koje je kolega naveo može se kupiti viče nego dobra druga generacija
Focus (MK2) je bolesno dobar u krivinama, možda zato što je od pola Volvo![]()
Nakon par mjeseci ekspolatacije kod mene ja sam zadovoljan. Istina, točim mu najkvalitetnije gorivo, fluide sa Ford specifikacijom, nabacio sam mu najskuplje gume (Continental TS870) itd.
Jedino sam im'o problem sa hidrauličnim nosačem motora (i to su izmislili). Zamijenim, nabacim neki Akron, čini mi se, kad ono još gore. Kasnije po forumima čitam da je to krš, ne dade mi se prije jbg. Mora se nabaviti originalni, iako ni ovaj Akronov nije bio jeftin.
Da sad kupujem Focusa, to bi deff bio benzinac. Zetec je neuništiv.
PS: Golf jeste kralj klase, ali je i kralj neudobnosti u odnosu na konkurenciju. Vozim često i Golfa (6) i razlika u odnosu na Focusa je nejvjerovatna, ili je to samo što je Focus sto procentno samo moj![]()
Boli te briga , na greškama se uči i ti si naučiomajestic24 je napisao/la: ↑13 dec 2021, 17:47Imao sam najskuplju cetvorku u slo..kostala me jedno 15 000Fantasista je napisao/la: ↑13 dec 2021, 17:39Al tebe ide sa golfovima![]()
Čini mi se da si muku mučio i sa četvorkom![]()
I tu je naučio , većina radi obrnuto jer noviji benzinci su loši , troše 10+ litara , kvare se , kratak vijek trajanja ...StrikeWarzone je napisao/la: ↑13 dec 2021, 21:30Čini se da mu je prošli bio 1.6 benzin ali je sad uzeo 1.6 diesela![]()
U vise modela Renault je ugradjivao pouzdane benzince date kubikaze.reds je napisao/la: ↑13 dec 2021, 19:32
Ima još jedno pitanje (obzirom da je specifičan problem), pa ako mogneš da čujem mišljenje i za ovo.
https://www.olx.ba/artikal/45517242/ren ... Y_JYKqkRqs
Imaš li predstavu šta bi mogla biti ova ABS greška?
Proslijedio sam sve odgovore. Hvala živ bio.Asteriks je napisao/la: ↑14 dec 2021, 10:58U vise modela Renault je ugradjivao pouzdane benzince date kubikaze.
Sto se ABS greske tice, moze biti nesto minorno od zaprljanja, pa potrebne zamjene senzora do nekih vecih izdataka poput ABS pumpe isl. Inace vlasnici rijese sve vidljive mane jos pogotov one na instrument tabli, pa moguce da je u pitanju veci zahvat.
Kombinovana potrosnja oko 7.5, a gradske zimi zna izbiti na 10.
Objavljen prvi tender za adaptivno upravljanje saobraćajem
Nakon što je na prijedlog ministra saobraćaja Adnana Štete, Vlada Kantona Sarajevo u aprilu ove godine usvojila Projekt adaptivnog upravljanja saobraćajem i opremanja Centra za upravljanje saobraćajem, jučer je Ministarstvo saobraćaja KS putem Portala za nabavke Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) objavilo tender za nabavke, usluge nadzora i implementaciju ovog značajnog projekta.
Pored ugradnje najsavremenije opreme na svim raskrsnicama, uspostavit će se i upravljački centar odakle će se moći vršiti nadzor nad saobraćajnicama.
“Iz upravljačkog centra će se na bazi potreba, stanja i gužvi mijenjati zeleni valovi i samim tim će se ubrzati saobraćaj. Prema našim procjenama, kada projekt bude adaptiran i implementiran, protočnost vozila na dionici od grada do Ilidže će se ubrzati za 30 posto”, dodao je ministar Šteta
Uspostavljanje ovog sistema pomoći će u rješavanju konfliktnih situacija, a video nadzor će omogućiti blagovremenu reakciju na prekršaje u saobraćaju
Da samo vidiš što nam se @delinjo ponovio
Opa, jel to slatka kod dele
Trenutno korisnika/ca: muhamedhulk, sarajevskiMarlboro i 5 gostiju.