U vratimaMisterGuardiola je napisao/la: ↑21 mar 2021, 11:58Golf 5 2004. 1.9 tdi
Zadnja desna vrata nece da se zakljucaju.
U cemu moze biti problem,ako neko otprilike zna sta moze biti?
Hvala.

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
U vratimaMisterGuardiola je napisao/la: ↑21 mar 2021, 11:58Golf 5 2004. 1.9 tdi
Zadnja desna vrata nece da se zakljucaju.
U cemu moze biti problem,ako neko otprilike zna sta moze biti?
Hvala.
Gdje živiš ?MisterGuardiola je napisao/la: ↑21 mar 2021, 11:58Golf 5 2004. 1.9 tdi
Zadnja desna vrata nece da se zakljucaju.
U cemu moze biti problem,ako neko otprilike zna sta moze biti?
Hvala.
Toyota Yaris je polovnjak vrhunske reputacije. Znaci motor 1.3/1.33 (drugi je noviji i jaci).SlevinKelevra je napisao/la: ↑22 mar 2021, 00:24Za otprilike 8 hiljada KM trebam gradski automobil, sa solidnom reputacijom sto se kvarova tice i, naravno, da je malo potrosac.
Ima li boljeg izbora od Fieste stare desetak godina?
Čekaj jebote, otkud ti da je 1.33 Toyotin benzinac vrh i pouzdan. Pa taj motor je grozan, troši litar ulja po kilometru nakon 100k pređenihAsteriks je napisao/la: ↑22 mar 2021, 09:29Toyota Yaris je polovnjak vrhunske reputacije. Znaci motor 1.3/1.33 (drugi je noviji i jaci).SlevinKelevra je napisao/la: ↑22 mar 2021, 00:24Za otprilike 8 hiljada KM trebam gradski automobil, sa solidnom reputacijom sto se kvarova tice i, naravno, da je malo potrosac.
Ima li boljeg izbora od Fieste stare desetak godina?
Gledajuci izvjestaje servisa po kvarovima na veci uzorak, pomenuta je sami vrh, cak i kada je rijec o vozilima od 10 + godina starosti. Naravno Njemacka kao najvece EU trziste je odlican poligon za takve analize. Tu je lanac umjesto zupcastog, atmosferac, normalna potrosnja itd.
Sad, problem sto ces na nasem trzistu tesko naci ovu Toyotu za 8K (i to je ovaj stariji 1.3) plus tu je ona zabarna oko uvoza Euro 4 tako da trebas dobar racun ako zelis posegnuti za vozilom preko grane, a da ne preskocis zacrtani cjenovni rang.
Od ostalih tu su naravno Fiesta, Clio... Glede Clia, kljucne boljke rijesene su od 2007. Od navedene godine, mozemo komotno reci da je Clio polako ali sigurno konstantno napredovao u svim segmentima. Oba vozila su medju prodavanijim u EU zadnjih 15 godina, iz sezone u sezonu. To je dokaz kvalitete koju kupci prepoznaju u masi konkurencije. Clio je prvi u svojoj klasi osvojio 5 zvjedica na kres testu vec sada davne 2005.
Dizelasi 3. generacije, kubikaze 1.5 pocev od 2006. imaju interval velikog servisa svako 160k.
Ja ti savjetujem da kupiš auto sa dobrom umjesto solidno reputacijom , i da ti to bude važnije od potrošnje .SlevinKelevra je napisao/la: ↑22 mar 2021, 13:12Hvala na savjetu, al da te pitam malo direktnije....
Da si ti u mojoj situaciji, sta bi ti bio priotritet za potraziti? Razmisljam i o Polu...
Potrazi Clia ali 2007. i da nije kenja od 50 kw, vec onaj jaci. Sad pitanje kako ces to uklopiti u zeljeni cjenovni rang. Da ponovim, interval zamjene zupcastog 160k.SlevinKelevra je napisao/la: ↑22 mar 2021, 13:12Hvala na savjetu, al da te pitam malo direktnije....
Da si ti u mojoj situaciji, sta bi ti bio priotritet za potraziti? Razmisljam i o Polu...
Gledam baš suprugi za posla neki gradski autić, benzinac, 2015-2017. godište, i Clio IV TCe 90 nekako nudi najviše. Navigacija, udobna sjedišta, lijep izgled iznutra i izvana, ne znam samo koliko je taj motor pouzdan sa 898 cm³Asteriks je napisao/la: ↑22 mar 2021, 09:29.. Glede Clia, kljucne boljke rijesene su od 2007. Od navedene godine, mozemo komotno reci da je Clio polako ali sigurno konstantno napredovao u svim segmentima. Oba vozila su medju prodavanijim u EU zadnjih 15 godina, iz sezone u sezonu. To je dokaz kvalitete koju kupci prepoznaju u masi konkurencije. Clio je prvi u svojoj klasi osvojio 5 zvjedica na kres testu vec sada davne 2005.
Asteriks je napisao/la: ↑22 mar 2021, 16:51Godinama unazad Clio je odmah iza Golfa u EU.
Generalno downsizing benzinci su jedan od cescih izbora. A koliko je benzin popularan u zadnje vrijeme imas podatak da npr. na najvecem trzistu Evrope - Njemackoj, benzinci cine vecinski udio novih vozila.
Prema tamosnjem autoklubu, upravo su ta godista pocev od 2016. najbolja za kupovina Clia iako ni one ranije generacije nisu podlozne vecim kvarovima, ali ipak razlika je primjetna.
Taj motor TCe date oznake ugradjivao se u Nissan Micru, Renault Captur, Twingo III, Smart, Daciu Sandero itd. Gledajuci statistike pouzdanosti bas i pomenuti modeli prilicno dobro kotiraju, pa mozes paralelno pratiti iskustva i sa navedenim.
Sljedeci dokaz pouzdanosti - cinjenica da je izveden iz vec poznatog cetverocilindrasa. Unutrasnjost medju boljima u klasi kao i sigurnost.
Istina ovaj trocilindras nije elastican sa tek solidnim ubrzanjem (13 do 100). Onda ova generacija u odnosu na prethodnika nudi nesto manje prostora pozadi plus izolacija na vecim brzinama je neki prosjek.
Meni Polo tek od 2017. liči na nešto, a to godište sa dobrom opremom i navigacijom košta puno više od Clia... pratio sam oglase ako i izleti neka dobra ponuda za par sati već ode. Bit ce na kraju najvjerovatnije Clio ili Fabia
Bjezi od toga... baterija je tipa 10 ak godina trajanja ... a taman mu je vrijeme za mjenjanje iste ...a nije jeftina ni maloTritolone je napisao/la: ↑24 mar 2021, 12:07Ima netko iskustva sa hybridima? Upa mi je u oko Peugeot 508 hybrid, 2012 godiste, zapravo vec duze vrijeme mi se sviđa ta 508 ali sam sad naletio i na tu mogucnost hybrida. Koliko dugo traje garancija na bateriju, i jel automobil funkcionira i ako se danas sutra ista pokvari/isprazni, jel automobil normalno funkcionira bez nje?
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.