Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
29
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 139

Avatar
Sage
Postovi: 3907
Pridružen/a: 08 jan 2013, 11:07
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Sage » 21 mar 2021, 22:23

MisterGuardiola je napisao/la:
21 mar 2021, 11:58
Golf 5 2004. 1.9 tdi
Zadnja desna vrata nece da se zakljucaju.
U cemu moze biti problem,ako neko otprilike zna sta moze biti?
Hvala.
U vratima

:P
Emancipate yourselves from mental slavery...

Memento Mori...

bombaysaphire
Postovi: 8135
Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la bombaysaphire » 21 mar 2021, 22:30

MisterGuardiola je napisao/la:
21 mar 2021, 11:58
Golf 5 2004. 1.9 tdi
Zadnja desna vrata nece da se zakljucaju.
U cemu moze biti problem,ako neko otprilike zna sta moze biti?
Hvala.
Gdje živiš ?
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!

Avatar
SlevinKelevra
Postovi: 10409
Pridružen/a: 30 okt 2012, 23:40
Lokacija: NYC, USA
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la SlevinKelevra » 22 mar 2021, 00:24

Za otprilike 8 hiljada KM trebam gradski automobil, sa solidnom reputacijom sto se kvarova tice i, naravno, da je malo potrosac.
Ima li boljeg izbora od Fieste stare desetak godina?

Avatar
feniksptica
Postovi: 17903
Pridružen/a: 14 nov 2019, 19:12
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la feniksptica » 22 mar 2021, 00:39

Clio
Plavo oko plakalo je.

BOT (ponude u inbox)

Avatar
Fantasista
Postovi: 3369
Pridružen/a: 26 avg 2013, 23:01
Lokacija: Tuzla
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Fantasista » 22 mar 2021, 08:21

Šta god da uzmeš za te pare nećeš se usrećit.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11432
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 22 mar 2021, 09:29

SlevinKelevra je napisao/la:
22 mar 2021, 00:24
Za otprilike 8 hiljada KM trebam gradski automobil, sa solidnom reputacijom sto se kvarova tice i, naravno, da je malo potrosac.
Ima li boljeg izbora od Fieste stare desetak godina?
Toyota Yaris je polovnjak vrhunske reputacije. Znaci motor 1.3/1.33 (drugi je noviji i jaci).

Gledajuci izvjestaje servisa po kvarovima na veci uzorak, pomenuta je sami vrh, cak i kada je rijec o vozilima od 10 + godina starosti. Naravno Njemacka kao najvece EU trziste je odlican poligon za takve analize. Tu je lanac umjesto zupcastog, atmosferac, normalna potrosnja itd.

Sad, problem sto ces na nasem trzistu tesko naci ovu Toyotu za 8K (i to je ovaj stariji 1.3) plus tu je ona zabarna oko uvoza Euro 4 tako da trebas dobar racun ako zelis posegnuti za vozilom preko grane, a da ne preskocis zacrtani cjenovni rang.

Od ostalih tu su naravno Fiesta, Clio... Glede Clia, kljucne boljke rijesene su od 2007. Od navedene godine, mozemo komotno reci da je Clio polako ali sigurno konstantno napredovao u svim segmentima. Oba vozila su medju prodavanijim u EU zadnjih 15 godina, iz sezone u sezonu. To je dokaz kvalitete koju kupci prepoznaju u masi konkurencije. Clio je prvi u svojoj klasi osvojio 5 zvjedica na kres testu vec sada davne 2005.

Dizelasi 3. generacije, kubikaze 1.5 pocev od 2006. imaju interval velikog servisa svako 160k.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Baader
Postovi: 2755
Pridružen/a: 28 dec 2014, 19:08
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Baader » 22 mar 2021, 10:19

Asteriks je napisao/la:
22 mar 2021, 09:29
SlevinKelevra je napisao/la:
22 mar 2021, 00:24
Za otprilike 8 hiljada KM trebam gradski automobil, sa solidnom reputacijom sto se kvarova tice i, naravno, da je malo potrosac.
Ima li boljeg izbora od Fieste stare desetak godina?
Toyota Yaris je polovnjak vrhunske reputacije. Znaci motor 1.3/1.33 (drugi je noviji i jaci).

Gledajuci izvjestaje servisa po kvarovima na veci uzorak, pomenuta je sami vrh, cak i kada je rijec o vozilima od 10 + godina starosti. Naravno Njemacka kao najvece EU trziste je odlican poligon za takve analize. Tu je lanac umjesto zupcastog, atmosferac, normalna potrosnja itd.

Sad, problem sto ces na nasem trzistu tesko naci ovu Toyotu za 8K (i to je ovaj stariji 1.3) plus tu je ona zabarna oko uvoza Euro 4 tako da trebas dobar racun ako zelis posegnuti za vozilom preko grane, a da ne preskocis zacrtani cjenovni rang.

Od ostalih tu su naravno Fiesta, Clio... Glede Clia, kljucne boljke rijesene su od 2007. Od navedene godine, mozemo komotno reci da je Clio polako ali sigurno konstantno napredovao u svim segmentima. Oba vozila su medju prodavanijim u EU zadnjih 15 godina, iz sezone u sezonu. To je dokaz kvalitete koju kupci prepoznaju u masi konkurencije. Clio je prvi u svojoj klasi osvojio 5 zvjedica na kres testu vec sada davne 2005.

Dizelasi 3. generacije, kubikaze 1.5 pocev od 2006. imaju interval velikog servisa svako 160k.
Čekaj jebote, otkud ti da je 1.33 Toyotin benzinac vrh i pouzdan. Pa taj motor je grozan, troši litar ulja po kilometru nakon 100k pređenih :mrgreen:

Avatar
Asteriks
Postovi: 11432
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 22 mar 2021, 11:19

Tako ozbiljan problem zahtijevao bi reakciju od strane Toyote, cak i za vozila nakon 100k. Danas vidis da je neki proizvodjac opozvao modele stare i preko 10 godina, proizvedene u odredjenom intervalu. Da trosi litar po srijedi bi bila hronicna greska.

Opozivi su se znali desiti nakon problema sa losim zaptivanjem bilo nekih crijeva ili slicnih caka. Primjer VW-ovog TSI motora, istina druge prirode - sa lancem, nakon kojeg su presli na zupcasti, pa kod nekih modela zbog pozara, jastuka itd. A bas je Toyota zadnje vrijeme imala ogromne opozive cak i za neke modele od 15 godina starosti. Pa evo striktno Mazda je opozvala, istina manji broj u jednom periodu u vezi problema sa brtvljenjem zbog kojih je moglo doci do povecanje potrosnje ulja.

Pricam o izvjestaju za polovna vozila baziranom na vecem uzorku, tj. broju intervencija nekog servisa i vrsti kvara. Ova Yaris je pouzdana po pitanju elektrike, generalno kvarova itd. Motor 1.33 je zazivio u Yarisu, Aurisu a kasnije pored navedenih, svoj vijek nastavio u Corolli itd.

Moguce da postoji validna info ali tu bi se trebalo raditi o vise od par vozila po odredjenom presjeku te jasno precizirati da li je rijec o poklopcu ventila, karteru, dihtungu glave, nekom semeringu itd. Imas i onih banalnih problema da pusta na poklopcu motora kod nekih polovnjaka a to lagano regulise jednostavnom diht masom.

Onda, pri kupovini polovnjaka osnovna stvar je provjera potrosnje ulja. Pokazatelji - plavi dim na auspuhu te mrlje ispod motora, a takva potrosnja ne moze proci nezapazeno i tesko da ces tek tako biti preveslan.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Baader
Postovi: 2755
Pridružen/a: 28 dec 2014, 19:08
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Baader » 22 mar 2021, 12:42

Ma sve pet, sve si (kao i obično) odlično objanio. Samo po meni nije preporuka 1.33i kod Toyote :)

Ako će benzinski neka lovi 1.6, a dizel 1.4 je onako baš pofin motor.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11432
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 22 mar 2021, 12:51

Vidi, bolje na ovoj temi objelodaniti mogucnost neke ozbiljne greske vec da covjek bezveze baca novac. Zbog toga je svako misljenje i svaka info dobrodosla. :salut:

Recemo hronicni problem kod Yarisa proizvedenog do 2007. bilo je kvacilo, ali Toyota je to vecim dijelom regulisala.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
SlevinKelevra
Postovi: 10409
Pridružen/a: 30 okt 2012, 23:40
Lokacija: NYC, USA
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la SlevinKelevra » 22 mar 2021, 13:12

Asteriks je napisao/la:
22 mar 2021, 12:51
Hvala na savjetu, al da te pitam malo direktnije....
Da si ti u mojoj situaciji, sta bi ti bio priotritet za potraziti? Razmisljam i o Polu...

bombaysaphire
Postovi: 8135
Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la bombaysaphire » 22 mar 2021, 13:27

SlevinKelevra je napisao/la:
22 mar 2021, 13:12
Asteriks je napisao/la:
22 mar 2021, 12:51
Hvala na savjetu, al da te pitam malo direktnije....
Da si ti u mojoj situaciji, sta bi ti bio priotritet za potraziti? Razmisljam i o Polu...
Ja ti savjetujem da kupiš auto sa dobrom umjesto solidno reputacijom , i da ti to bude važnije od potrošnje .
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!

Avatar
Asteriks
Postovi: 11432
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 22 mar 2021, 14:06

SlevinKelevra je napisao/la:
22 mar 2021, 13:12
Asteriks je napisao/la:
22 mar 2021, 12:51
Hvala na savjetu, al da te pitam malo direktnije....
Da si ti u mojoj situaciji, sta bi ti bio priotritet za potraziti? Razmisljam i o Polu...
Potrazi Clia ali 2007. i da nije kenja od 50 kw, vec onaj jaci. Sad pitanje kako ces to uklopiti u zeljeni cjenovni rang. Da ponovim, interval zamjene zupcastog 160k.

Naravno i Polo 9N 74 kw odlican. Od facelifta 2005. (9N3) imas onaj oznake AXR i BMT, a ovaj prvi nema DPF. Interval velikog servisa za pomenuti motor ti je 120k.

Valja pomenuti da ovi interavli vaze kada se od provjerenog dobavljaca nabavlja provjerena marka. U Njemackoj, imas tzv. inspekciju remena kojem je vijek 120k na nekih 100k.

Kod nas to cesto zna biti kad prokelepce pa brze bolje mijenjaj.

I jos ovo, danas skoro pa ne mozes vjerovati nekoj servisnoj papirologiji. Najbolje sto mozes jeste da odradis par preventivnih zahvata, cak po mogucnosti i veliki servis da bi imao orijentir za kvalitetno odrzavanje. :salut:
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
RiNo
Postovi: 5117
Pridružen/a: 09 jan 2009, 21:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la RiNo » 22 mar 2021, 15:01

Asteriks je napisao/la:
22 mar 2021, 09:29
.. Glede Clia, kljucne boljke rijesene su od 2007. Od navedene godine, mozemo komotno reci da je Clio polako ali sigurno konstantno napredovao u svim segmentima. Oba vozila su medju prodavanijim u EU zadnjih 15 godina, iz sezone u sezonu. To je dokaz kvalitete koju kupci prepoznaju u masi konkurencije. Clio je prvi u svojoj klasi osvojio 5 zvjedica na kres testu vec sada davne 2005.

Gledam baš suprugi za posla neki gradski autić, benzinac, 2015-2017. godište, i Clio IV TCe 90 nekako nudi najviše. Navigacija, udobna sjedišta, lijep izgled iznutra i izvana, ne znam samo koliko je taj motor pouzdan sa 898 cm³
100% sportski i krajnje opušten potpis

Avatar
Asteriks
Postovi: 11432
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 22 mar 2021, 16:51

Godinama unazad Clio je odmah iza Golfa u EU.

Generalno downsizing benzinci su jedan od cescih izbora. A koliko je benzin popularan u zadnje vrijeme imas podatak da npr. na najvecem trzistu Evrope - Njemackoj, benzinci cine vecinski udio novih vozila.

Prema tamosnjem autoklubu, upravo su ta godista pocev od 2016. najbolja za kupovina Clia iako ni one ranije generacije nisu podlozne vecim kvarovima, ali ipak razlika je primjetna.

Taj motor TCe date oznake ugradjivao se u Nissan Micru, Renault Captur, Twingo III, Smart, Daciu Sandero itd. Gledajuci statistike pouzdanosti bas i pomenuti modeli prilicno dobro kotiraju, pa mozes paralelno pratiti iskustva i sa navedenim.

Sljedeci dokaz pouzdanosti - cinjenica da je izveden iz vec poznatog cetverocilindrasa. Unutrasnjost medju boljima u klasi kao i sigurnost.

Istina ovaj trocilindras nije elastican sa tek solidnim ubrzanjem (13 do 100). Onda ova generacija u odnosu na prethodnika nudi nesto manje prostora pozadi plus izolacija na vecim brzinama je neki prosjek.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
VelaHavle
Postovi: 5122
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la VelaHavle » 22 mar 2021, 18:55

Ugl. bolji i ljepsi od Pola.
Aljegri, out!

Avatar
RiNo
Postovi: 5117
Pridružen/a: 09 jan 2009, 21:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la RiNo » 24 mar 2021, 08:25

Asteriks je napisao/la:
22 mar 2021, 16:51
Godinama unazad Clio je odmah iza Golfa u EU.

Generalno downsizing benzinci su jedan od cescih izbora. A koliko je benzin popularan u zadnje vrijeme imas podatak da npr. na najvecem trzistu Evrope - Njemackoj, benzinci cine vecinski udio novih vozila.

Prema tamosnjem autoklubu, upravo su ta godista pocev od 2016. najbolja za kupovina Clia iako ni one ranije generacije nisu podlozne vecim kvarovima, ali ipak razlika je primjetna.

Taj motor TCe date oznake ugradjivao se u Nissan Micru, Renault Captur, Twingo III, Smart, Daciu Sandero itd. Gledajuci statistike pouzdanosti bas i pomenuti modeli prilicno dobro kotiraju, pa mozes paralelno pratiti iskustva i sa navedenim.

Sljedeci dokaz pouzdanosti - cinjenica da je izveden iz vec poznatog cetverocilindrasa. Unutrasnjost medju boljima u klasi kao i sigurnost.

Istina ovaj trocilindras nije elastican sa tek solidnim ubrzanjem (13 do 100). Onda ova generacija u odnosu na prethodnika nudi nesto manje prostora pozadi plus izolacija na vecim brzinama je neki prosjek.
:thumbup:
VelaHavle je napisao/la:
22 mar 2021, 18:55
Ugl. bolji i ljepsi od Pola.
Meni Polo tek od 2017. liči na nešto, a to godište sa dobrom opremom i navigacijom košta puno više od Clia... pratio sam oglase ako i izleti neka dobra ponuda za par sati već ode. Bit ce na kraju najvjerovatnije Clio ili Fabia
100% sportski i krajnje opušten potpis

Avatar
Asteriks
Postovi: 11432
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 24 mar 2021, 12:02

Prošle godine u saobraćajnim nezgodama u BiH život su izgubile 244 osobe, dok je 8.575 osoba zadobilo teže ili lakše tjelesne povrede.

slika
slika
slika
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Tritolone
Postovi: 12348
Pridružen/a: 12 apr 2011, 21:19
Lokacija: Croatia
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Tritolone » 24 mar 2021, 12:07

Ima netko iskustva sa hybridima? Upa mi je u oko Peugeot 508 hybrid, 2012 godiste, zapravo vec duze vrijeme mi se sviđa ta 508 ali sam sad naletio i na tu mogucnost hybrida. Koliko dugo traje garancija na bateriju, i jel automobil funkcionira i ako se danas sutra ista pokvari/isprazni, jel automobil normalno funkcionira bez nje?
Io non rubo il campionato ed in Serie B non sono mai stato!

Urlando contro il cielo

Tu regina di milano
Io son pazzo di te

Go into a room too fast kid, the room eats you.

Avatar
jelle
Postovi: 5694
Pridružen/a: 28 feb 2010, 23:25
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la jelle » 24 mar 2021, 12:26

Tritolone je napisao/la:
24 mar 2021, 12:07
Ima netko iskustva sa hybridima? Upa mi je u oko Peugeot 508 hybrid, 2012 godiste, zapravo vec duze vrijeme mi se sviđa ta 508 ali sam sad naletio i na tu mogucnost hybrida. Koliko dugo traje garancija na bateriju, i jel automobil funkcionira i ako se danas sutra ista pokvari/isprazni, jel automobil normalno funkcionira bez nje?
Bjezi od toga... baterija je tipa 10 ak godina trajanja ... a taman mu je vrijeme za mjenjanje iste ...a nije jeftina ni malo

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: alemsa, klasik i 9 gostiju.