Ne krivotvore se peceti i knjige...ljudi u ovlastenin servisima to rade...sve uvezano do najsitnijih detalja. Bukvalno,nemozes dokazati nista. Zamisli kupis audija sa 150k,orginalna knjiga,pecati,datumi...sve stima...a sa njega skinuto 200-300 kAsteriks je napisao/la: ↑26 dec 2020, 11:23Cak se u Njemackoj ozbiljno manipulise kilometrazom. Imas clanak ADAC-a, gdje njemacka policija pretpostavlja da je na svakom trecem polovnjaku odradjeno vracanje km.
U umrezene baze unose se podaci vozila tek od prvog opceg pregleda, sto se recimo praktikuje nakon trece godine. Do tada se vec dogode razne manipulacije.
Najveca akcija po pitanju ovog problema organizovana je 2012. Imas onda ono hapsenje vlasnika chip tuning firme u Ausburgu, koji je bio uvezan sa taksistima, autokucama itd. znaci cijeli jedan lanac profitera. I taj vlasnik dobio uslovno 20-ak mjeseci i neku sicu da plati u dobrotvorne svrhe.
Krivotvore se i pecati servisa pa je potrebno otici direktno u ovlasteni da se provjeri servisna.
Nekad imas vozilo sa originalnih 180k na satu koje je duplo losije od istog modela sa 250k. Znaci briga vlasnika, redovni servisi, preventini zahvati itd.
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- majestic24
- Postovi: 15839
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Automobili, motori...
Problem sto se manipulise prije posjete servisu i onda se tako izmjenjena unese u servisnu.
Ovlasteni servisi velikih proizvodjaca tesko ce se upustati u takve stvari jer bilo kakva mrlja baca nevjerovatnu stetu na njihov renome.
Ovdje se ne radi o dokazivanju manipulacije nekim metodama, sto je skoro nemoguce cak i kod BMW-a kod kojeg je km memorisana u nekoliko modula. Radi se o ljudima koji su dio tog lanca gdje postoji mogucnost da neko progovori ako nekad ispadne iz igre.
Imas neke primjere gdje su padale dobro organizovane grupe pocev od racija u Njemackoj, onda
Ovlasteni servisi velikih proizvodjaca tesko ce se upustati u takve stvari jer bilo kakva mrlja baca nevjerovatnu stetu na njihov renome.
Ovdje se ne radi o dokazivanju manipulacije nekim metodama, sto je skoro nemoguce cak i kod BMW-a kod kojeg je km memorisana u nekoliko modula. Radi se o ljudima koji su dio tog lanca gdje postoji mogucnost da neko progovori ako nekad ispadne iz igre.
Imas neke primjere gdje su padale dobro organizovane grupe pocev od racija u Njemackoj, onda
Nego, glede najvecih trzistaTako je ove godine u Španiji održano suđenje organizovanoj grupi koja je manipulisala kilometražom na 305 automobila kod više od 150 auto dilera u toj zemlji
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
-
- Postovi: 8135
- Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Pa zar nije američko tržište najvažnije ?Centre forward je napisao/la: ↑30 dec 2020, 18:33Sačekaćemo još koji dan dok izadju cifre za najvažnije automobilsko tržište na svijetu.![]()
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
- Centre forward
- Postovi: 6395
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Titulu su prije desetak godina izgubili od PRC-a. Kolega asteriks je to fino demonstrir'o.bombaysaphire je napisao/la: ↑31 dec 2020, 10:35Pa zar nije američko tržište najvažnije ?Centre forward je napisao/la: ↑30 dec 2020, 18:33Sačekaćemo još koji dan dok izadju cifre za najvažnije automobilsko tržište na svijetu.![]()

05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss
-
- Postovi: 8135
- Pridružen/a: 17 apr 2017, 00:36
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
JapanAsteriks je napisao/la: ↑31 dec 2020, 08:49Problem sto se manipulise prije posjete servisu i onda se tako izmjenjena unese u servisnu.
Ovlasteni servisi velikih proizvodjaca tesko ce se upustati u takve stvari jer bilo kakva mrlja baca nevjerovatnu stetu na njihov renome.
Ovdje se ne radi o dokazivanju manipulacije nekim metodama, sto je skoro nemoguce cak i kod BMW-a kod kojeg je km memorisana u nekoliko modula. Radi se o ljudima koji su dio tog lanca gdje postoji mogucnost da neko progovori ako nekad ispadne iz igre.
Imas neke primjere gdje su padale dobro organizovane grupe pocev od racija u Njemackoj, onda
Nego, glede najvecih trzistaTako je ove godine u Španiji održano suđenje organizovanoj grupi koja je manipulisala kilometražom na 305 automobila kod više od 150 auto dilera u toj zemlji



Najjači ljudi na svijetu , ubjedljivo !
Naši navijači se sjajno zabavljaju. Maskoti EURO-a pjevaju "glupane, glupane, n****i se k****e", a on ne razumije pa pleše.
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Dame i gospodo , najčitaniji sportski portal u državi !!!
Re: Automobili, motori...
Rezultati prodaje koji obuhvataju 44 evropske zemlje pokazuju da Renault Clio trenutno vodi u trci ispred Volkswagenovog bestselera, golfa.
Prema podacima koje je objavio specijalizovani sajt focus2move.com, tokom 11 meseci 2020. na tržištima 44 zemlje Evrope, od Portugalije do Rusije, ukupno je prodato 314.357 primeraka modela Renault Clio, uz rast na godišnjem nivou od 2,9%.
Na drugom mjestu je VW Golf sa 283.614 isporučena primerka i pad prodaje od 34,4%.
Treću poziciju drži još jedan Volkswagen, model Polo. Tokom 11 meseci prodat je 225.941 automobil (-27,5%).
Zanimljivo je da je i na 4. poziciji model proizvođača iz Volfsburga - VW Tiguan. U Evropi je u razdoblju januar-novembar 2020. prodato 209.785 ovih vozila (-25,6%).
Peti je Ford Focus (182.492; -19,2%), a šesti Peugeot 208 (178.970; -14,9%)
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Stradalo mi kratko i dugo svjetlo na audiju. Bila je neka pukotina preko plastike od fara koja je prije lijepljena, a jucer auto bilo na servisu i vjerovatno se neko naslonio na to i puklo je po istom savu. Kad sam dosao kuci izbaci mi na bordu da je crkao right headlight beam. Izadjem da pogledam kad ono far porosio citav s unutrasnje strane. Vjerovatno je negdje nastao spoj i ne znam sta je stradalo, elektronika ili sijalica. Uglavnom jel moram sada citav far promijenit ili je moguce to isusiti, zakrpiti pukotinu, pa napraviti? Jer kako vidim samo far je na otpadu oko 500KM a sijalice su od 60-200.
U pitanju je xenon verzija
Zmigavac, pozicija i DRL rade najnormalnije, ali kratko i dugo ne. Je li moguce da je iskocio neki osigurac, i da ipak nisu crkle sijalice?
U pitanju je xenon verzija
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
Re: Automobili, motori...
https://www.instagram.com/piknalog/?hl=enSMR187 je napisao/la: ↑06 jan 2021, 15:19Stradalo mi kratko i dugo svjetlo na audiju. Bila je neka pukotina preko plastike od fara koja je prije lijepljena, a jucer auto bilo na servisu i vjerovatno se neko naslonio na to i puklo je po istom savu. Kad sam dosao kuci izbaci mi na bordu da je crkao right headlight beam. Izadjem da pogledam kad ono far porosio citav s unutrasnje strane. Vjerovatno je negdje nastao spoj i ne znam sta je stradalo, elektronika ili sijalica. Uglavnom jel moram sada citav far promijenit ili je moguce to isusiti, zakrpiti pukotinu, pa napraviti? Jer kako vidim samo far je na otpadu oko 500KM a sijalice su od 60-200.
U pitanju je xenon verzijaZmigavac, pozicija i DRL rade najnormalnije, ali kratko i dugo ne. Je li moguce da je iskocio neki osigurac, i da ipak nisu crkle sijalice?
Moze popravit ...vidi eto koliko ce te izaci
Re: Automobili, motori...
Asteriks ako može odgovor ili neko drugi takođe.
Prvo pitanje. Ako vozam automobil u ovim zimskim uslovima nekih 20-25 kilometara autoput vožnja normalni obrtaji, a on ne dostigne radnu temperaturu od 90 stepeni nego je do 70tak otprilike, da li je to problem sa termostatom? .
Drugo. Koliko je pametno uzeti nove ljetne gume koje su DOT18 ali su bile u skladištu nisu nikad prodate i cijena takve i nove sad je negdje 35% jeftinija?
Prvo pitanje. Ako vozam automobil u ovim zimskim uslovima nekih 20-25 kilometara autoput vožnja normalni obrtaji, a on ne dostigne radnu temperaturu od 90 stepeni nego je do 70tak otprilike, da li je to problem sa termostatom? .
Drugo. Koliko je pametno uzeti nove ljetne gume koje su DOT18 ali su bile u skladištu nisu nikad prodate i cijena takve i nove sad je negdje 35% jeftinija?
Tako blizu, a tako daleko.
Re: Automobili, motori...
Moguce da je termostat zaglavio u otvorenom polozaju.Civa je napisao/la: ↑07 jan 2021, 15:43Asteriks ako može odgovor ili neko drugi takođe.
Prvo pitanje. Ako vozam automobil u ovim zimskim uslovima nekih 20-25 kilometara autoput vožnja normalni obrtaji, a on ne dostigne radnu temperaturu od 90 stepeni nego je do 70tak otprilike, da li je to problem sa termostatom? .
Drugo. Koliko je pametno uzeti nove ljetne gume koje su DOT18 ali su bile u skladištu nisu nikad prodate i cijena takve i nove sad je negdje 35% jeftinija?
Gume mijenjaju svoje karakteristike nakon par godina, cak i ako su prefektno skladistene. Prva dva broja oznacavaju sedmicu a druga godinu proizvodnje primjer DOT 1418.
Ove proizvedene 2018. vec su stare tri godine sto znaci da su izgubile cca 1.5 u odnosu na pocetnu ocjenu testiranja bilo da je rijec o zaustavnom putu (kocenje na mokrom/suhom), upravljivosti itd. Primjer - kocenje na morkom pocetna ocjena 3.7, a nakon tri godine skladistenja je oko 2.2.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Danas bio kod elektricara. 140KM sijalica i 270KM elektronika farajelle je napisao/la: ↑07 jan 2021, 11:22https://www.instagram.com/piknalog/?hl=enSMR187 je napisao/la: ↑06 jan 2021, 15:19Stradalo mi kratko i dugo svjetlo na audiju. Bila je neka pukotina preko plastike od fara koja je prije lijepljena, a jucer auto bilo na servisu i vjerovatno se neko naslonio na to i puklo je po istom savu. Kad sam dosao kuci izbaci mi na bordu da je crkao right headlight beam. Izadjem da pogledam kad ono far porosio citav s unutrasnje strane. Vjerovatno je negdje nastao spoj i ne znam sta je stradalo, elektronika ili sijalica. Uglavnom jel moram sada citav far promijenit ili je moguce to isusiti, zakrpiti pukotinu, pa napraviti? Jer kako vidim samo far je na otpadu oko 500KM a sijalice su od 60-200.
U pitanju je xenon verzijaZmigavac, pozicija i DRL rade najnormalnije, ali kratko i dugo ne. Je li moguce da je iskocio neki osigurac, i da ipak nisu crkle sijalice?
Moze popravit ...vidi eto koliko ce te izaci

SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
Re: Automobili, motori...
Hvala na odgovoru drug.Asteriks je napisao/la: ↑07 jan 2021, 16:37Moguce da je termostat zaglavio u otvorenom polozaju.Civa je napisao/la: ↑07 jan 2021, 15:43Asteriks ako može odgovor ili neko drugi takođe.
Prvo pitanje. Ako vozam automobil u ovim zimskim uslovima nekih 20-25 kilometara autoput vožnja normalni obrtaji, a on ne dostigne radnu temperaturu od 90 stepeni nego je do 70tak otprilike, da li je to problem sa termostatom? .
Drugo. Koliko je pametno uzeti nove ljetne gume koje su DOT18 ali su bile u skladištu nisu nikad prodate i cijena takve i nove sad je negdje 35% jeftinija?
Gume mijenjaju svoje karakteristike nakon par godina, cak i ako su prefektno skladistene. Prva dva broja oznacavaju sedmicu a druga godinu proizvodnje primjer DOT 1418.
Ove proizvedene 2018. vec su stare tri godine sto znaci da su izgubile cca 1.5 u odnosu na pocetnu ocjenu testiranja bilo da je rijec o zaustavnom putu (kocenje na mokrom/suhom), upravljivosti itd. Primjer - kocenje na morkom pocetna ocjena 3.7, a nakon tri godine skladistenja je oko 2.2.

Ove su zadnja sedmica 18-te godine. Ali opet bolje protegnuti se 80-100KM za kako treba, nego takve onda ganjati.

Tako blizu, a tako daleko.
Re: Automobili, motori...
Za ljetne uslove to ne bi trebalo da predstavlja problem ...osim ako ne vozis Ferraria ... za normalno voznju slobodno uzmi te zadnju sedmicu 2018Civa je napisao/la: ↑07 jan 2021, 17:14Hvala na odgovoru drug.Asteriks je napisao/la: ↑07 jan 2021, 16:37Moguce da je termostat zaglavio u otvorenom polozaju.Civa je napisao/la: ↑07 jan 2021, 15:43Asteriks ako može odgovor ili neko drugi takođe.
Prvo pitanje. Ako vozam automobil u ovim zimskim uslovima nekih 20-25 kilometara autoput vožnja normalni obrtaji, a on ne dostigne radnu temperaturu od 90 stepeni nego je do 70tak otprilike, da li je to problem sa termostatom? .
Drugo. Koliko je pametno uzeti nove ljetne gume koje su DOT18 ali su bile u skladištu nisu nikad prodate i cijena takve i nove sad je negdje 35% jeftinija?
Gume mijenjaju svoje karakteristike nakon par godina, cak i ako su prefektno skladistene. Prva dva broja oznacavaju sedmicu a druga godinu proizvodnje primjer DOT 1418.
Ove proizvedene 2018. vec su stare tri godine sto znaci da su izgubile cca 1.5 u odnosu na pocetnu ocjenu testiranja bilo da je rijec o zaustavnom putu (kocenje na mokrom/suhom), upravljivosti itd. Primjer - kocenje na morkom pocetna ocjena 3.7, a nakon tri godine skladistenja je oko 2.2.![]()
Ove su zadnja sedmica 18-te godine. Ali opet bolje protegnuti se 80-100KM za kako treba, nego takve onda ganjati.![]()
Re: Automobili, motori...
Sto je guma starija to je veci sigurnosni nedostatak.
Dobro skladistena nakon tri godine dobit ce ocjenu preporucljiva sto je pad od pocetnih vrijednosti testa. U petoj godini imat ce uveliko gore osobine kada je u pitanju upravljivost, zasustavni put na mokroj cesti, a znamo da sezona ljetnih traje od aprila do novembra.
Ako kupi ove iz 2018., vec u drugoj sezoni guma ce uci u petu godinu.
Generalno vijek trajanja nove gume poput npr. Michelin (opet zavisno od stila voznje) je nekih 45k. Zamisli onda ove starije i sve probleme koje vuku, kada ulazis u cetvrtu godinu koristenja (ako recemo prelazis 10k) a tamo guma vec u svoju sedmu.
Ovo nije moj neki zakljucak na onu mahalsku reko/rekla vec rezultat detaljnih testova austrijskog auto-moto kluba.
Dobro skladistena nakon tri godine dobit ce ocjenu preporucljiva sto je pad od pocetnih vrijednosti testa. U petoj godini imat ce uveliko gore osobine kada je u pitanju upravljivost, zasustavni put na mokroj cesti, a znamo da sezona ljetnih traje od aprila do novembra.
Ako kupi ove iz 2018., vec u drugoj sezoni guma ce uci u petu godinu.
Generalno vijek trajanja nove gume poput npr. Michelin (opet zavisno od stila voznje) je nekih 45k. Zamisli onda ove starije i sve probleme koje vuku, kada ulazis u cetvrtu godinu koristenja (ako recemo prelazis 10k) a tamo guma vec u svoju sedmu.
Ovo nije moj neki zakljucak na onu mahalsku reko/rekla vec rezultat detaljnih testova austrijskog auto-moto kluba.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Sve to stoji ...al ako mu je 90 % voznje grada , kao sto je vecini problema nece imati , pogotovo na autu manje kubikaze bez naglih ubrzanja i zaustavljanja ...
Re: Automobili, motori...
Cak gradski rezim stani/kreni trazi kvalitetne gume. Onda, ljetna sezona - putovanja itd., msm gume kupujes za sve prilike, a ne samo za suhu podlogu.
U startu ce proci jeftinije, ali ce kasnije osjetiti zbog gore navedenih razloga.
Sa nekim stvarima mozemo kalkulisati ali kocioni sistem, ovjes i guma, to nikako. U slucaju da se ipak odluci za ove starije nece dobiti cijeli potencijal pocetnih testova.
Na kraju dobijemo da je nova Sava razumniji izbor vec tri godine skladisteni Bridgstone.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Sve to zavisi i od velicine felge i svega ostalog ... ako je do 15 inci onda nove i nisu neki problem ...ako je 18+ tad je vec problem uzeti s novim dotom i kvalitetne gume za neko vozilo srednje klase i finih godina ....ev ja sam uzeo sebi dot 8/19 po dobroj cijeni ..18 ke su upitanju ... kreni stani bas meni ne trazi kvalitet gume , pogotovo ako je suho ....jedino ako ce se ispucava il naglo koci ... u gradskim guzvama taj dot nista nece predstavljat za auto s normalnom kubikazom ...drugo je ako ima viska konja pa da proklizuje ...opet kazem sve zavisi i od auta koje vozi ... sta ce mu puni potencijal npr. za auto od 90 ks staro 10 god. npr i 90% gradske voznje ... ni ne moze izvuci puni potencijal iz njih ... drugo je imas auto od 50 k+ i ti se sugas s gumama ...i na kraju svak zna za sta mu treba i kako koristi auto svoje ... ja znam da s ovim dotom necu imat nikakvih problema ...Asteriks je napisao/la: ↑08 jan 2021, 11:20
Cak gradski rezim stani/kreni trazi kvalitetne gume. Onda, ljetna sezona - putovanja itd., msm gume kupujes za sve prilike, a ne samo za suhu podlogu.
U startu ce proci jeftinije, ali ce kasnije osjetiti zbog gore navedenih razloga.
Sa nekim stvarima mozemo kalkulisati ali kocioni sistem, ovjes i guma, to nikako. Moze on koristiti i ove starije, naravno, ali nece dobiti cijeli potencijal pocetnih testova.
Na kraju dobijemo da je nova Sava razumniji izbor vec tri godine skladisteni Bridgstone.
Re: Automobili, motori...
Polukruzno okretanje, voznja uzbrdo/nizbrdo na mokrom itd., sve to zahtijeva dobru trakciju.
Zaustavni put se ne gleda samo kada kocis sa 120 km/h, ima tu masa situacija.
Medjutim, strasno vazan je ovaj vijek trajanja uz taj potencijal sto guma nudi. Uzet cemo u obzir da nova guma renomiranog proizvodjaca pri normalnom stilu voznje traje 45 000 km, to je znaci 4 sezone po 11k.
U normalnim okolnostima, nakon 25 000 km u ovom primjeru, imat ces prilicno kvalitetne gume za bar jos sezonu ipo, cak i dvije. One skladistene tri godine starosti, vec ce na 30k izgubiti mnogo i prije su zrele za zamjenu. Tako da ces dugorocno gledano, na novim gumama dobiti mozda jace od sezone koristenja. Sigurnosni nedostatak je veci sto je pomenuta starija.
Onda, kako vrijeme odmice, nakon dvije sezone, ove iz 2018. su vec pet godina stare. A pazi ovo

Zaustavni put se ne gleda samo kada kocis sa 120 km/h, ima tu masa situacija.
Medjutim, strasno vazan je ovaj vijek trajanja uz taj potencijal sto guma nudi. Uzet cemo u obzir da nova guma renomiranog proizvodjaca pri normalnom stilu voznje traje 45 000 km, to je znaci 4 sezone po 11k.
U normalnim okolnostima, nakon 25 000 km u ovom primjeru, imat ces prilicno kvalitetne gume za bar jos sezonu ipo, cak i dvije. One skladistene tri godine starosti, vec ce na 30k izgubiti mnogo i prije su zrele za zamjenu. Tako da ces dugorocno gledano, na novim gumama dobiti mozda jace od sezone koristenja. Sigurnosni nedostatak je veci sto je pomenuta starija.
Onda, kako vrijeme odmice, nakon dvije sezone, ove iz 2018. su vec pet godina stare. A pazi ovo
Toliko od mene na ovu temu.Rezultati testa pokazuju da guma stara pet godina, uz optimalnu dubina gaznog sloja od 6 milimetara, ima znatno lošija svojstva na mokroj cesti od novih pneumatika.

Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Sve to fino stoji po deklaraciji nista ja ne sporim u... al opet kazem da prosjecan vozac s prosjecnim autom od 90-120 ks kojem auto sluzi za 90% gradske voznje nece te stvari toliko osjetiti ... al eto ako je neko voljan nek izvali 1000 za 4 continental nove gume na autu npr. od 5-6 hiljada ... ha ja
Re: Automobili, motori...
Guma je 195/65/15 koju sam ja spominjao i zaista je premium brand, ali ispod cijene i razmišljao sam zašto ne bi takva četiri komada kupio nek su u paru a ušparam jedno 140-150KM da ganjam takvu gumu po cijeni nove.
Što se tiče vožnje ljeti, znam i sam koliko bude opasna vožnja po našim cestama kada se zagriju, kada ih pokrije kiša i slične stvari. Zbog toga su me interesovale takvi komentari.
Ali našao sam Lassa gumu po 76KM DOT 20 i Sava 80KM isti DOT, pa ću jedne od ovih uzeti. Hvala momci.
Što se tiče vožnje ljeti, znam i sam koliko bude opasna vožnja po našim cestama kada se zagriju, kada ih pokrije kiša i slične stvari. Zbog toga su me interesovale takvi komentari.
Ali našao sam Lassa gumu po 76KM DOT 20 i Sava 80KM isti DOT, pa ću jedne od ovih uzeti. Hvala momci.
Tako blizu, a tako daleko.
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.