Post
Postao/la Asteriks » 29 avg 2020, 10:22
Brojke govore jasnu sliku, broj poginulih BiH u saobracajnim nezgodama je iznad nekog prosjeka jedne ozbiljne zemlje.
Naravno da ta kultura nije idealna sirom EU, ali tamo gdje imas bolju infrastrukturu te ozbiljnije uredjene propise, imas i nesto bolju sliku u odnosu na nasu zemlju.
Sad, zamisli diljem Svabije u jednom trenutku cirkulise mozda preko 70 miliona vozila pa naravno da imas priliku dozivjeti svakakve ispade.
Kada sam polagao vozacki, prije 10-ak godina, ljekarski pregled sastojao se u ispijanju kafice sa instruktorom. Znaci bez vadjenja krvi, kontrole vida, procjene psiho stanja i cega vec. Samo dosao nakon sat vremena, potpisao na par mjesta, platio i gotovo.
Onda, tehnicki mozes proci sa poluispravnim kocionim sistemom, bilo da se radi o dotrajalim plocicama, cilindrima ili problemu glavnog kocionog cilindra (pricam za HNK), uz jos masu upitnih komponenti.
Sve navedeno + nas mentalitet i dobijes recept za ovakvo stanje.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.