I meni dali, jbt biću klempav ko Božo Ljubić do kraja pandemije.
Chat - ARHIVA POSTOVA
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Chat
Nullius in verba
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
- legenda reala
- Postovi: 32250
- Pridružen/a: 30 jun 2010, 00:53
- Lokacija: Gorazde
- Kontakt:
Re: Chat
svi cemo
ovom jednom dali crnu masku isti Zoro

ovom jednom dali crnu masku isti Zoro

Španski bijeli vuk, neprevaziđeni El Matador. Anđeo Madrida. Šef lob udaraca. Njegovo istinsko kraljevsko visočanstvo. Raul Gonzalez Blanco.
Re: Chat
Ja s bijelom, i uzo šljem zajebavam se izgledam ko Sjekač.
Nullius in verba
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Re: Chat
Pa zar nemate neke mehanizacije kurca. Mogu mislit produktivnosti između 2.2 i 2.4%
Nullius in verba
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
- legenda reala
- Postovi: 32250
- Pridružen/a: 30 jun 2010, 00:53
- Lokacija: Gorazde
- Kontakt:
Re: Chat
Marsal pomocnik bageriste
Španski bijeli vuk, neprevaziđeni El Matador. Anđeo Madrida. Šef lob udaraca. Njegovo istinsko kraljevsko visočanstvo. Raul Gonzalez Blanco.
- Marsal
- Postovi: 17291
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Chat
Norma je da dva obična praga (2.6m u dužini) zamijeni jedan čovjek za 8 sati, radi se u paru. 2 čovjeka, 4 praga. Iskopaš ih, odvrneš šarafe, zamijeniš pragove (nekad najgori dio posla jer teško izlaze), zatrpaš ih, izbušiš rupe, zašarafaš. To se može uradit za 3 ili 4 sata efektivnog rada. Zavisi od terena na kojem kopaš.
Eh sad, kad imaš mehanizaciju (onaj najmanji bager igračka) sve ovo možeš uradit dvaput, pa i triput više ako imaš spretnog bageristu. Dakle 2 čovjeka bi mogla 10-ak komada bez da se umore.
Dosad za ovih 11 mjeseci bager smo dobili jednom

Ovi obični pragovi i nisu problem, idu ko halva. Ako je fin teren mijenjamo ih do doručka.
Problem su skretnički i ruski

Skretnički su dugi od 2.8 do 5.0 metara. Nikad ga iskopat kamoli kad se moraš **** između milion šina.
Ruski pragovi se koriste na kolosijeku na kojem idu kazani. Sam kazan je težak 100 tona i u njemu bude još 100 tona ljevane troske ili slično. Obično se voze 2 kazana, dakle 400 tona. Pošto je golemo osovinsko opterećene pragovi moraju bit veoma debeli i teški da izdrže teret. Dakle ruski i obični prag iste dužine imaju razliku makar 100 kila u težini i moraš da dublje kopat 5-10 cm jer je i viši. Mrzim Ruse u pm

Eto. Najbolji posao je mijenjanje šine. To je ljepota kad nas zapadne, dan stajanja

Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
Re: Chat
Big oof. Pa koliko to imate kolosijeka, u km? Pa šta još ti radiš osim što mijenjaš pragove?Marsal je napisao/la: ↑31 mar 2020, 11:34Norma je da dva obična praga (2.6m u dužini) zamijeni jedan čovjek za 8 sati, radi se u paru. 2 čovjeka, 4 praga. Iskopaš ih, odvrneš šarafe, zamijeniš pragove (nekad najgori dio posla jer teško izlaze), zatrpaš ih, izbušiš rupe, zašarafaš. To se može uradit za 3 ili 4 sata efektivnog rada. Zavisi od terena na kojem kopaš.
Eh sad, kad imaš mehanizaciju (onaj najmanji bager igračka) sve ovo možeš uradit dvaput, pa i triput više ako imaš spretnog bageristu. Dakle 2 čovjeka bi mogla 10-ak komada bez da se umore.
Dosad za ovih 11 mjeseci bager smo dobili jednom![]()
Ovi obični pragovi i nisu problem, idu ko halva. Ako je fin teren mijenjamo ih do doručka.
Problem su skretnički i ruski![]()
Skretnički su dugi od 2.8 do 5.0 metara. Nikad ga iskopat kamoli kad se moraš **** između milion šina.
Ruski pragovi se koriste na kolosijeku na kojem idu kazani. Sam kazan je težak 100 tona i u njemu bude još 100 tona ljevane troske ili slično. Obično se voze 2 kazana, dakle 400 tona. Pošto je golemo osovinsko opterećene pragovi moraju bit veoma debeli i teški da izdrže teret. Dakle ruski i obični prag iste dužine imaju razliku makar 100 kila u težini i moraš da dublje kopat 5-10 cm jer je i viši. Mrzim Ruse u pm![]()
Eto. Najbolji posao je mijenjanje šine. To je ljepota kad nas zapadne, dan stajanja![]()
Nullius in verba
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
- Marsal
- Postovi: 17291
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Chat
Kolosijeka ima milijarda, samo u stanici ima 17 komada sve jedan do drugog. 10 od ŽFBH, 7 naših. Otprilike imamo pruge 60 do 70 kilometara. To održava nas 6. Uzmi da imamo prosjek od 2 praga po metru (negdje i gušće) to znači da na 60 kilometara pruge imaš 120.000 pragova.

Osim mijenjanja pragova najbitniji posao je podbijanje. Tu bukvalno podižeš prugu na isti nivo, takoreći podižeš je jer vremenom zbog tereta padne. Isto ručno sve, ima i tu kopanja hejbet ali je lakše nego mijenjat pragove.
Pa imaš tu još poslova tipa mijenjanje šine, mijenjanje skretnica, popravljanje širine kolosjeka, zimi snjegoborba i čišćenje pružnih prelaza, demontaža i montaža čitavih kolosijeka, ma sve što možeš zamislit

Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
Re: Chat
Hljeb te ****. Pa tu treba ekipa 50 ljudi. Odo ja pit pivu i kontat koliko mi je dobro. Ne ko Leroyu, al opet dobro.
Nullius in verba
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
Volim kad su sise vel'ke. A i kad nisu.
- Marsal
- Postovi: 17291
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Chat
Na željeznici (od Maglaja do Kaknja) prugu održava 11 ljudi.
Nas 6 nekih 70-ak kilometara. Unajme preko sezone (topli mjeseci) eksternu firmu da rade sa nama. Njih bude 7-8.
Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
- Marsal
- Postovi: 17291
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Chat
Zato ću sad u septembru upisat za mašinovođu.
oni su gospoda, njih niko ne smije dirat. Rade ali opet su nekako iznad svih ostalih.
Vidjeću šta će bit, možda osim za mašinovođu upišem čak i privatni fakultet u Travniku, da završim za inžinjera želj. saobraćaja
Za mašinovođu ću sigurno ako ostanem u Mittalu, a ovo ovisi od više faktora.


Vidjeću šta će bit, možda osim za mašinovođu upišem čak i privatni fakultet u Travniku, da završim za inžinjera želj. saobraćaja

Za mašinovođu ću sigurno ako ostanem u Mittalu, a ovo ovisi od više faktora.
Nisam, ArcelorMittal. Privatnik sa dna kace

Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
- ASD
- Postovi: 24482
- Pridružen/a: 20 okt 2012, 12:26
- Lokacija: Ciudad de carbón (Kohlenstadt)
- Kontakt:
Re: Chat
Mogao bi čak i ministar saobraćaja da postneš s tim faksom.Marsal je napisao/la: ↑31 mar 2020, 12:16Zato ću sad u septembru upisat za mašinovođu.oni su gospoda, njih niko ne smije dirat. Rade ali opet su nekako iznad svih ostalih.
Vidjeću šta će bit, možda osim za mašinovođu upišem čak i privatni fakultet u Travniku, da završim za inžinjera želj. saobraćaja![]()
Za mašinovođu ću sigurno ako ostanem u Mittalu, a ovo ovisi od više faktora.
Nisam, ArcelorMittal. Privatnik sa dna kace![]()
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.