Post
Postao/la Pantelija » 17 mar 2019, 09:43
Ma viidi,neki misle da se preserava i da kao marketing ne moze uticati na posjetu, ciljani marketing itrkako moze uticati. Ljudi su marketingom ulazili u glave ljudi i uzimali milijarde. Nece marketing za 7 dana doveati 10 000 kako neki misle, nego ce za 3 mjeeca, godinu i dvije godine u etapama povecati bazu. U tome je stvar. Da pravis brend od kluba jer to ocito nismo, s prosjekom od 3000. Da pravis pricu jednu, jednu kulturu odlaska na htakmice, da "napadas " mladju raju u osnovnim skolama da steknu kulturu dolaska na utakmice kao dugorocan plan.
Mozes poslati njima sta hoces,prijedlog kakav hoces, nista od toga nema. Moze biti najbolji, najsavrseniji, moze ga raditi korporacija za marketing ali jok. Instagram, fb, tu zavrsava nas "markting".
Zivio sam zivot, Bog sto mi je dao
Mjesto talijane, engleze gledao
ako je to grijeh, sto dusa pozeli
onda se i meni dzehenem veseli