Formula 1 - ARHIVA POSTOVA
Moderator/ica: rio_Ferdy88
Re: Formula 1
Lewis ima preveliku glavu, jedva sam ga ugurao na avatar... Ima li kakvih novosti pred nastavak sezone?
http://www.powerplaymanager.com/r219458
- majestic24
- Postovi: 15845
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Formula 1
Nista posebno. Svi na godisnjem odmoruLishche je napisao/la:Lewis ima preveliku glavu, jedva sam ga ugurao na avatar... Ima li kakvih novosti pred nastavak sezone?
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
-
- Postovi: 4601
- Pridružen/a: 24 sep 2009, 23:49
- Lokacija: Bosanska Krupa
- Kontakt:
Re: Formula 1
EVO MALO NOVOSTI
Ovogodišnju V.N. Bahreina na Bahrain International Circuitu smo gledali na nešto dužoj varijanti staze, koja je uvedena povodom 60. obljetnice Svjetskog prvenstva Formule 1. Organizatori utrke danas su potvrdili kako će se iduće godine utrka ponovno održati na izvornoj, kraćoj inačici staze.
Specialna konfiguracija staze produžila je stazu s 5.412 km na 6.233 km, a dodatna kombinacija zavoja krug je učinila još sporijim.
"Jedan od većih podhvata kojeg smo izvršili da bismo obilježili obljetnicu bilo je uvođenje promjena na našoj stazi odobrenoj od strane FIA-e, čime smo timovima na bahreinskom Grand Prixu dali posve novi izazov," izjavio je šeik Salman Bin Isa Al Khalifa.
"Bio je to ogroman zadatak s obzirom na vremenski period u kojemu smo ga trebali obaviti, no pokazali smo karakteristike Bahreina kao organizatora utrke koji je kontinuirano spreman činiti promjene osmišljene s ciljem povećanja svjesti i podizanja razina prezentacija povezanih sa sportom Formule 1."
Ovogodišnju V.N. Bahreina na Bahrain International Circuitu smo gledali na nešto dužoj varijanti staze, koja je uvedena povodom 60. obljetnice Svjetskog prvenstva Formule 1. Organizatori utrke danas su potvrdili kako će se iduće godine utrka ponovno održati na izvornoj, kraćoj inačici staze.
Specialna konfiguracija staze produžila je stazu s 5.412 km na 6.233 km, a dodatna kombinacija zavoja krug je učinila još sporijim.
"Jedan od većih podhvata kojeg smo izvršili da bismo obilježili obljetnicu bilo je uvođenje promjena na našoj stazi odobrenoj od strane FIA-e, čime smo timovima na bahreinskom Grand Prixu dali posve novi izazov," izjavio je šeik Salman Bin Isa Al Khalifa.
"Bio je to ogroman zadatak s obzirom na vremenski period u kojemu smo ga trebali obaviti, no pokazali smo karakteristike Bahreina kao organizatora utrke koji je kontinuirano spreman činiti promjene osmišljene s ciljem povećanja svjesti i podizanja razina prezentacija povezanih sa sportom Formule 1."
-
- Postovi: 4601
- Pridružen/a: 24 sep 2009, 23:49
- Lokacija: Bosanska Krupa
- Kontakt:
Re: Formula 1
Pirelli, novi ekskluzivni dobavljač guma Formule 1 od 2011. godine, jučer je iza zatvorenih vrata na Ferrarijevoj test stazi Mugello započeo dvodnevni program testiranja novih guma za iduću sezonu.
Gume su testirane na prošlogodišnjem Toyotinom bolidu, koji je odabran iz razloga što isti nije povezan s nijednim timom, stoga su priče o nepravedno stečenoj prednosti neke druge momčadi zaobiđene u širokom luku.
Vozač za upravljačem TF109 bolida je Nick Heidfeld, kojeg je Mercedes oslobodio dužnosti službenog test vozača momčadi.
Gume su testirane na prošlogodišnjem Toyotinom bolidu, koji je odabran iz razloga što isti nije povezan s nijednim timom, stoga su priče o nepravedno stečenoj prednosti neke druge momčadi zaobiđene u širokom luku.
Vozač za upravljačem TF109 bolida je Nick Heidfeld, kojeg je Mercedes oslobodio dužnosti službenog test vozača momčadi.
Re: Formula 1
Momčadske suradnje
Red Bull
Mark Webber (161 bod) i Sebastian Vettel (151 bod) svrstavani su uoči novog prvenstva među favorite za naslov svjetskog prvaka - čak se češće u tom kontekstu spominjao Vettel - i zasad voze u skladu sa svojim ambicijama, premda mogu žaliti i za nekim propuštenim bodovima. Znatno teže moglo se predvidjeti da će upravo Red Bull ponuditi toliko internih turbulencija. Obojica će uvijek "imati Tursku", odnosno sudar nakon kojeg je Christian Horner morao gasiti vatru, a potom je uslijedila i epizoda zvana "Webberovo prednje krilo na Vettelovom bolidu". Tada je pod znak upitnika došao ravnopravan status Red Bullovih vozača. Međutim, Red Bull je u svemu tome izborio jednu vrijednu pobjedu: čini se da u završnicu sezone kreće s dovoljno primirenom atmosferom. Na riječima je sve izglađeno, koliko je toga samo privremeno pometeno pod tepih pokazat će vrijeme, a mogući trofeji u vitrinama, ili izostanak istih, dat će konačni predznak ovim događajima.
McLaren
Svebritanska sreća u McLarenu trenutačno je začinjena Lewisom Hamiltonom (157 bodova) na drugom mjestu ukupnog poretka, a svog se naslova još nije odrekao Jenson Button (147 bodova). Iako je došao u McLaren kao svjetski prvak te upisao dvije pobjede u prve četiri utrke, Button je barem u maloj sjeni nešto eksponiranijeg Hamiltona, no ako ga to i smeta, šutke se nosi s time. Britanska momčad našla se zbog problema u Red Bullu i Ferrariju u poziciji da sebe postavi za primjer idealne momčadske suradnje. No, ima onih koji sumnjaju. "Sve je to McLarenova dimna zavjesa, nemoguće je izbjeći sukob dvojice vozača koji su cijelo vrijeme pri vrhu", tvrdi Mark Webber. Još je sedam utrka da se vidi tko je u pravu.
Ferrari
Felipe Massa (97 bodova) 2010. godinu sigurno neće okarakterizirati kao svoju. Osim što se ne uspijeva iskazati na stazi na način na koji bi to želio - što znači lov na prvo mjesto - opjevana situacija u Njemačkoj bez ikakve je sumnje pogurnula Fernanda Alonsa (141 bod) u ulogu bespogovornog prvog vozača momčadi. Poslije je postalo jasno koliko Massi to teško pada, no ovome mu trenutku malo toga ide u prilog. Za Ferrari je naposljetku možda i bolje što se to dogodilo usred sezone i - prošlo, te se mogu koncentrirati na preostale utrke. No, ne treba zaboraviti da ih zbog momčadskih odredbi čeka još dodatno saslušanje, koje bi moglo rezultirati novim sankcijama.
Mercedes
Protivno mnogim predviđanjima, prvo ime ovogodišnjih Mercedesovih izdanja postao je Nico Rosberg (94 boda), koji ne samo da je uspostavio ravnotežu u svenjemačkoj ekipi u kojoj mu se prognoziralo igranje vodonoše, već "mirne duše" ostavlja povratnika Michaela Schumachera (38 bodova) iza sebe. Štoviše, sudeći prema rezultatima, Schumacher Rosbergu kao da nije ni prava konkurencija. Pritom treba istaknuti da odnosi u Mercedesu, unatoč iznenađenju, djeluju vrlo profesionalno i čini se da su si Rosberg i Schumacher uistinu prava međusobna potpora. Rosberg ističe Schumacherovo pozitivno, ugodno i poučno društvo, a Schumacher se ne libi pohvaliti Rosbergova dobra ostvarenja.
Renault
Francuska momčad u svojim redovima ima jednog od ovosezonskih čudotvoraca, Roberta Kubicu (89 bodova), koji usprkos dva odustajanja u posljednje tri utrke bilježi velike uspjehe za Renault. Njegovo je mjesto nedodirljivo, dok ruski debitant Vitalij Petrov (17 bodova) često zaradi simpatije, ali teže mu ide skupljanje bodova. Iznadprosječni uspjesi sjajnog Poljaka možda mu i stvaraju dodatni pritisak, odnosno otežavaju borbu za očuvanje pozicije u momčadi za iduću godinu.
Force India
Adrian Sutil (35 bodova) opravdava ulogu prvog vozača u garaži Vijaya Mallyje. Gotovo redoviti plasman među osvajače bodova upravo je ono što se od njega i tražilo, dok Vitantonio Liuzzi (12 bodova) pomalo zaostaje i time otkriva kvalitativnu razliku u Force Indiji. Ipak, mali pad forme u zadnje dvije utrke teško će uzdrmati Indijce pa obojica još imaju određenu šansu posvetiti se ostvarivanju zacrtanih ciljeva.
Williams
Iskustvo 38-godišnjeg Rubensa Barrichella (30 bodova) jači je Williamsov adut od talenta 15 godina mlađeg Nice Hülkenberga (10 bodova). Brazilac se vrlo dobro snašao, pogotovo na Silverstoneu i u Valenciji, dok se Nijemac još malo muči - ali napreduje, što može biti pokazatelj dobrih Barrichellovih učiteljskih kvaliteta. Vožnja rame uz rame s tako prekaljenim vozačem mogla bi mu biti od velike koristi, kako u bližoj, tako i u daljoj budućnosti.
BMW Sauber
Pedro de la Rosa (6 bodova) sjeo je u vozilo Petera Saubera s prednošću daleko iskusnijeg natjecatelja, no Kamui Kobayashi (17 bodova) jasno se ističe kao prva zvijezda momčadi. Dapače, mladi Japanac djeluje vrlo perspektivno i čini se da je pred njim obećavajuća karijer, a uspijeva nadmašiti i nekadašnju atraktivnost svog španjolskog momčadskog kolege. "Pomoći ću mu jer je brz, mlad i neiskusan", izjavio je početkom godine De la Rosa, koji se očigledno uspješno pomirio s ulogom - podrške.
Toro Rosso
Toro Rosso vjerojatno ima najmirniju vozačku postavu u cijelom prvenstvu. Sebastian Buemi (7 bodova) i Jaime Alguersuari (3 boda) zbog svoje mladosti i vrlo realnih momčadskih ambicija nisu pod gotovo nikakvim pritiskom, iako se od Buemija, zahvaljujući nešto većem broju utrka "u nogama", možda očekuje nijansa više. No, pogled na bodovni saldo sugerira da je Švicarac to za tu nijansu i opravdao. U Toro Rossu nema ni naznaka bilo kakvih sukoba i problema, a za punu idilu zapravo nedostaje samo poneki rezultat - iznad očekivanja.
Lotus
Lotus Heikkija Kovalainena (bez bodova) i Jarna Trullija (bez bodova) ipak najviše obećava među debitantima, ali Finčevo je 13. mjesto iz Australije njihov najbolji dosadašnji učinak. Kovalainen ostvaruje nešto bolje rezultate, no i jedan i drugi - bilo zajedničkim snagama, bilo svaki za sebe - s pravom već gledaju korak naprijed, prema idućoj godini.
HRT
Suradnja Karuna Chandhoka (bez bodova) i Bruna Senne (bez bodova) došla je pod znak pitanja tek kada je španjolska momčad - povjerenje ukazala Japancu Sakonu Yamamotu (bez bodova), i to bez puno objašnjenja (što vjerojatno znači novac). Na površinu izlazi malo toga, iako je izgledno da ni Indijac ni Brazilac nisu posebno sretni takvim raspletom. No, HRT ionako ima veće brige od toga tko točno sjedi za upravljačem, upravo one financijske, pa njihovi vozači svaku odvoženu ili nadolazeću utrku već sada mogu smatrati nagradom.
Virgin
Od Time Glocka (bez bodova) potajno se prije sezone očekivalo da iz Virgina izvuče maksimum te upiše poneki dobar rezultat te je solidni Nijemac, usprkos svim objektivnim preprekama koje mu nudi nastup za osjetno slabiju momčad vjerojatno razočaran ovim raspletom zbivanja. Lucas di Grassi (bez bodova) zasad se može držati računice "manja očekivanja, manje razočaranje", ali pritom barem ima dobar uzor pored sebe.
Red Bull
Mark Webber (161 bod) i Sebastian Vettel (151 bod) svrstavani su uoči novog prvenstva među favorite za naslov svjetskog prvaka - čak se češće u tom kontekstu spominjao Vettel - i zasad voze u skladu sa svojim ambicijama, premda mogu žaliti i za nekim propuštenim bodovima. Znatno teže moglo se predvidjeti da će upravo Red Bull ponuditi toliko internih turbulencija. Obojica će uvijek "imati Tursku", odnosno sudar nakon kojeg je Christian Horner morao gasiti vatru, a potom je uslijedila i epizoda zvana "Webberovo prednje krilo na Vettelovom bolidu". Tada je pod znak upitnika došao ravnopravan status Red Bullovih vozača. Međutim, Red Bull je u svemu tome izborio jednu vrijednu pobjedu: čini se da u završnicu sezone kreće s dovoljno primirenom atmosferom. Na riječima je sve izglađeno, koliko je toga samo privremeno pometeno pod tepih pokazat će vrijeme, a mogući trofeji u vitrinama, ili izostanak istih, dat će konačni predznak ovim događajima.
McLaren
Svebritanska sreća u McLarenu trenutačno je začinjena Lewisom Hamiltonom (157 bodova) na drugom mjestu ukupnog poretka, a svog se naslova još nije odrekao Jenson Button (147 bodova). Iako je došao u McLaren kao svjetski prvak te upisao dvije pobjede u prve četiri utrke, Button je barem u maloj sjeni nešto eksponiranijeg Hamiltona, no ako ga to i smeta, šutke se nosi s time. Britanska momčad našla se zbog problema u Red Bullu i Ferrariju u poziciji da sebe postavi za primjer idealne momčadske suradnje. No, ima onih koji sumnjaju. "Sve je to McLarenova dimna zavjesa, nemoguće je izbjeći sukob dvojice vozača koji su cijelo vrijeme pri vrhu", tvrdi Mark Webber. Još je sedam utrka da se vidi tko je u pravu.
Ferrari
Felipe Massa (97 bodova) 2010. godinu sigurno neće okarakterizirati kao svoju. Osim što se ne uspijeva iskazati na stazi na način na koji bi to želio - što znači lov na prvo mjesto - opjevana situacija u Njemačkoj bez ikakve je sumnje pogurnula Fernanda Alonsa (141 bod) u ulogu bespogovornog prvog vozača momčadi. Poslije je postalo jasno koliko Massi to teško pada, no ovome mu trenutku malo toga ide u prilog. Za Ferrari je naposljetku možda i bolje što se to dogodilo usred sezone i - prošlo, te se mogu koncentrirati na preostale utrke. No, ne treba zaboraviti da ih zbog momčadskih odredbi čeka još dodatno saslušanje, koje bi moglo rezultirati novim sankcijama.
Mercedes
Protivno mnogim predviđanjima, prvo ime ovogodišnjih Mercedesovih izdanja postao je Nico Rosberg (94 boda), koji ne samo da je uspostavio ravnotežu u svenjemačkoj ekipi u kojoj mu se prognoziralo igranje vodonoše, već "mirne duše" ostavlja povratnika Michaela Schumachera (38 bodova) iza sebe. Štoviše, sudeći prema rezultatima, Schumacher Rosbergu kao da nije ni prava konkurencija. Pritom treba istaknuti da odnosi u Mercedesu, unatoč iznenađenju, djeluju vrlo profesionalno i čini se da su si Rosberg i Schumacher uistinu prava međusobna potpora. Rosberg ističe Schumacherovo pozitivno, ugodno i poučno društvo, a Schumacher se ne libi pohvaliti Rosbergova dobra ostvarenja.
Renault
Francuska momčad u svojim redovima ima jednog od ovosezonskih čudotvoraca, Roberta Kubicu (89 bodova), koji usprkos dva odustajanja u posljednje tri utrke bilježi velike uspjehe za Renault. Njegovo je mjesto nedodirljivo, dok ruski debitant Vitalij Petrov (17 bodova) često zaradi simpatije, ali teže mu ide skupljanje bodova. Iznadprosječni uspjesi sjajnog Poljaka možda mu i stvaraju dodatni pritisak, odnosno otežavaju borbu za očuvanje pozicije u momčadi za iduću godinu.
Force India
Adrian Sutil (35 bodova) opravdava ulogu prvog vozača u garaži Vijaya Mallyje. Gotovo redoviti plasman među osvajače bodova upravo je ono što se od njega i tražilo, dok Vitantonio Liuzzi (12 bodova) pomalo zaostaje i time otkriva kvalitativnu razliku u Force Indiji. Ipak, mali pad forme u zadnje dvije utrke teško će uzdrmati Indijce pa obojica još imaju određenu šansu posvetiti se ostvarivanju zacrtanih ciljeva.
Williams
Iskustvo 38-godišnjeg Rubensa Barrichella (30 bodova) jači je Williamsov adut od talenta 15 godina mlađeg Nice Hülkenberga (10 bodova). Brazilac se vrlo dobro snašao, pogotovo na Silverstoneu i u Valenciji, dok se Nijemac još malo muči - ali napreduje, što može biti pokazatelj dobrih Barrichellovih učiteljskih kvaliteta. Vožnja rame uz rame s tako prekaljenim vozačem mogla bi mu biti od velike koristi, kako u bližoj, tako i u daljoj budućnosti.
BMW Sauber
Pedro de la Rosa (6 bodova) sjeo je u vozilo Petera Saubera s prednošću daleko iskusnijeg natjecatelja, no Kamui Kobayashi (17 bodova) jasno se ističe kao prva zvijezda momčadi. Dapače, mladi Japanac djeluje vrlo perspektivno i čini se da je pred njim obećavajuća karijer, a uspijeva nadmašiti i nekadašnju atraktivnost svog španjolskog momčadskog kolege. "Pomoći ću mu jer je brz, mlad i neiskusan", izjavio je početkom godine De la Rosa, koji se očigledno uspješno pomirio s ulogom - podrške.
Toro Rosso
Toro Rosso vjerojatno ima najmirniju vozačku postavu u cijelom prvenstvu. Sebastian Buemi (7 bodova) i Jaime Alguersuari (3 boda) zbog svoje mladosti i vrlo realnih momčadskih ambicija nisu pod gotovo nikakvim pritiskom, iako se od Buemija, zahvaljujući nešto većem broju utrka "u nogama", možda očekuje nijansa više. No, pogled na bodovni saldo sugerira da je Švicarac to za tu nijansu i opravdao. U Toro Rossu nema ni naznaka bilo kakvih sukoba i problema, a za punu idilu zapravo nedostaje samo poneki rezultat - iznad očekivanja.
Lotus
Lotus Heikkija Kovalainena (bez bodova) i Jarna Trullija (bez bodova) ipak najviše obećava među debitantima, ali Finčevo je 13. mjesto iz Australije njihov najbolji dosadašnji učinak. Kovalainen ostvaruje nešto bolje rezultate, no i jedan i drugi - bilo zajedničkim snagama, bilo svaki za sebe - s pravom već gledaju korak naprijed, prema idućoj godini.
HRT
Suradnja Karuna Chandhoka (bez bodova) i Bruna Senne (bez bodova) došla je pod znak pitanja tek kada je španjolska momčad - povjerenje ukazala Japancu Sakonu Yamamotu (bez bodova), i to bez puno objašnjenja (što vjerojatno znači novac). Na površinu izlazi malo toga, iako je izgledno da ni Indijac ni Brazilac nisu posebno sretni takvim raspletom. No, HRT ionako ima veće brige od toga tko točno sjedi za upravljačem, upravo one financijske, pa njihovi vozači svaku odvoženu ili nadolazeću utrku već sada mogu smatrati nagradom.
Virgin
Od Time Glocka (bez bodova) potajno se prije sezone očekivalo da iz Virgina izvuče maksimum te upiše poneki dobar rezultat te je solidni Nijemac, usprkos svim objektivnim preprekama koje mu nudi nastup za osjetno slabiju momčad vjerojatno razočaran ovim raspletom zbivanja. Lucas di Grassi (bez bodova) zasad se može držati računice "manja očekivanja, manje razočaranje", ali pritom barem ima dobar uzor pored sebe.
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Re: Formula 1
Organizatori Velike nagrade Bahreina objavili su da se od iduće sezone staza vraća na originalni dizajn...
Prva utrka ovogodišnjeg prvenstva u Formuli 1 vozila se na stazi u Bahreinu, koja je tim povodom doživjela određene promjene.
Dodan je novi segment i s prvotnih 5412 metara staza je produžena na 6299 metara. "Time smo natjecateljima pokušali ponuditi potpuno novi izazov", rekao je šef staze, šeik Salman bin Isa al-Khalifa.
"Bili smo napravili veliki poduhvat i dokazali svoje mogućnosti", dodao je.
Velika nagrada Bahreina bila je dio obilježavanja 60. rođendana Formule 1, no sljedeće godine sve se vraća na staro. 2011. godine vozači će se utrkivati po istom dizajnu staze na kojem se vozi još od 2004. godine.
Prva utrka ovogodišnjeg prvenstva u Formuli 1 vozila se na stazi u Bahreinu, koja je tim povodom doživjela određene promjene.
Dodan je novi segment i s prvotnih 5412 metara staza je produžena na 6299 metara. "Time smo natjecateljima pokušali ponuditi potpuno novi izazov", rekao je šef staze, šeik Salman bin Isa al-Khalifa.
"Bili smo napravili veliki poduhvat i dokazali svoje mogućnosti", dodao je.
Velika nagrada Bahreina bila je dio obilježavanja 60. rođendana Formule 1, no sljedeće godine sve se vraća na staro. 2011. godine vozači će se utrkivati po istom dizajnu staze na kojem se vozi još od 2004. godine.
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Re: Formula 1
ja bi volio da se vrati nick da odveze sezonu dvije umjesto pedre i onako mu je 39 godTed Mosby je napisao/la:
Pedro de la Rosa (6 bodova) sjeo je u vozilo Petera Saubera s prednošću daleko iskusnijeg natjecatelja, no Kamui Kobayashi (17 bodova) jasno se ističe kao prva zvijezda momčadi. Dapače, mladi Japanac djeluje vrlo perspektivno i čini se da je pred njim obećavajuća karijer, a uspijeva nadmašiti i nekadašnju atraktivnost svog španjolskog momčadskog kolege. "Pomoći ću mu jer je brz, mlad i neiskusan", izjavio je početkom godine De la Rosa, koji se očigledno uspješno pomirio s ulogom - podrške.


Re: Formula 1
Kobayashi je najbolji vozac u F1 trenutno i jedino on i Kubica pokazuju kako se to vozilo nekad davno prije 2-3 godine..
„Morata, najkompletniji napadac danasnjice“ -> Italia
Re: Formula 1
Mosley: "Alonsu i Massi oduzeti bodove"
Bivši predsjednik FIA-e, Max Mosley, smatra da Ferrari na nadolazećem saslušanju mora biti i dodatno kažnjen...
Momčad Ferrarija u usponu je forme, no tmurni se oblak nad Maranello nadvija u obliku saslušanja koje je zakazano za početak idućeg mjeseca. Na njemu će Talijani morati objasniti zašto su uputili Felipea Massu da na Velikoj nagradi Njemačke propusti Fernanda Alonsa.
Momčadske su odredbe u Formuli 1 zabranjene, a Ferrari je odmah poslije utrke u Hockenheimu bio kažnjen iznosom od 100 tisuća dolara. No, mnogi zagovaraju i strože sankcije.
Među njima je i bivši prvi čovjek automobilističkog sporta, Max Mosley. "Alonsu i Massi moraju biti oduzeti bodovi koje su osvojili u Njemačkoj. Ja neću nadležnom vijeću preporučati kazne, ali treba izreći i sportske sankcije, a ne samo novčane", smatra Mosley.
"Većina momčadi, doduše, smatra da treba ukinuti zabranu momčadskih odredbi. S druge strane, želi li Formula 1 publiku, ta zabrana mora ostati na snazi, a kršenje zabrane mora biti strogo kažnjeno", dodao je.
LINK
Bivši predsjednik FIA-e, Max Mosley, smatra da Ferrari na nadolazećem saslušanju mora biti i dodatno kažnjen...
Momčad Ferrarija u usponu je forme, no tmurni se oblak nad Maranello nadvija u obliku saslušanja koje je zakazano za početak idućeg mjeseca. Na njemu će Talijani morati objasniti zašto su uputili Felipea Massu da na Velikoj nagradi Njemačke propusti Fernanda Alonsa.
Momčadske su odredbe u Formuli 1 zabranjene, a Ferrari je odmah poslije utrke u Hockenheimu bio kažnjen iznosom od 100 tisuća dolara. No, mnogi zagovaraju i strože sankcije.
Među njima je i bivši prvi čovjek automobilističkog sporta, Max Mosley. "Alonsu i Massi moraju biti oduzeti bodovi koje su osvojili u Njemačkoj. Ja neću nadležnom vijeću preporučati kazne, ali treba izreći i sportske sankcije, a ne samo novčane", smatra Mosley.
"Većina momčadi, doduše, smatra da treba ukinuti zabranu momčadskih odredbi. S druge strane, želi li Formula 1 publiku, ta zabrana mora ostati na snazi, a kršenje zabrane mora biti strogo kažnjeno", dodao je.
LINK
http://www.powerplaymanager.com/r219458
Re: Formula 1
Rezultati 1.treninga za VN Belgije
1 8 Fernando Alonso Ferrari 2:00.797 17
2 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 2:01.567 0.770 7
3 11 Robert Kubica Renault 2:02.081 1.284 14
4 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 2:02.450 1.653 11
5 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 2:02.646 1.849 14
6 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 2:02.913 2.116 6
7 6 Mark Webber RBR-Renault 2:02.926 2.129 11
8 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 2:03.401 2.604 17
9 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 2:03.424 2.627 7
10 3 Michael Schumacher Mercedes GP 2:03.489 2.692 9
11 7 Felipe Massa Ferrari 2:03.601 2.804 17
12 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 2:03.649 2.852 17
13 4 Nico Rosberg Mercedes GP 2:03.654 2.857 6
14 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 2:03.851 3.054 17
15 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 2:04.145 3.348 12
16 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 2:04.250 3.453 16
17 12 Vitaly Petrov Renault 2:04.690 3.893 15
18 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 2:05.680 4.883 6
19 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 2:05.697 4.900 18
20 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 2:06.695 5.898 14
21 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 2:07.189 6.392 15
22 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 2:07.737 6.940 13
23 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 2:07.955 7.158 15
24 20 Sakon Yamamoto HRT-Cosworth 2:10.507 9.710 18
1 8 Fernando Alonso Ferrari 2:00.797 17
2 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 2:01.567 0.770 7
3 11 Robert Kubica Renault 2:02.081 1.284 14
4 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 2:02.450 1.653 11
5 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 2:02.646 1.849 14
6 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 2:02.913 2.116 6
7 6 Mark Webber RBR-Renault 2:02.926 2.129 11
8 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 2:03.401 2.604 17
9 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 2:03.424 2.627 7
10 3 Michael Schumacher Mercedes GP 2:03.489 2.692 9
11 7 Felipe Massa Ferrari 2:03.601 2.804 17
12 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 2:03.649 2.852 17
13 4 Nico Rosberg Mercedes GP 2:03.654 2.857 6
14 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 2:03.851 3.054 17
15 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 2:04.145 3.348 12
16 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 2:04.250 3.453 16
17 12 Vitaly Petrov Renault 2:04.690 3.893 15
18 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 2:05.680 4.883 6
19 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 2:05.697 4.900 18
20 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 2:06.695 5.898 14
21 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 2:07.189 6.392 15
22 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 2:07.737 6.940 13
23 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 2:07.955 7.158 15
24 20 Sakon Yamamoto HRT-Cosworth 2:10.507 9.710 18
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
- majestic24
- Postovi: 15845
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Formula 1
Ovdje ce se pokazati ko je pravi vozac
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Formula 1
Alonso najbrzi i na drugom treningu... nema vise cile mile stig'o Mile, Kitic Mile...
Saces ti vidit kad sampion napravi ekspresni comeback na celo poretka... 


FK Željezničar/Manchester United/KK Bosna/Boston Celtics/RK Bosna/VK Mladost/Pittsburgh Penguins/NY Jets/Fernando Alonso/Rafael Nadal/Hamza Alić/LoLo Jones/Jeremy Wariner/Kenenisa Bekele/Rebbeca Soni/Stephanie Rice/Michael Phelps/Eamon Sullivan/C. Stoner
Re: Formula 1
ako Bog da!
When I was a boy of 14, my father was so ignorant I could hardly stand to have the old man around. But when I got to be 21, I was astonished at how much the old man had learned in seven years. (Mark Twain)
Re: Formula 1
izgleda da Alonsa ne mogu zaustaviti.. Vamos Alonso..
„Morata, najkompletniji napadac danasnjice“ -> Italia
Re: Formula 1
Na upravo završenom trećem slobodnom treningu Weber najbrži!Alonso tek 6.
Re: Formula 1
To je malo relaksacije pred ono sto slijedi za sat vremena - demoliranje konkurencije...baggio je napisao/la:Na upravo završenom trećem slobodnom treningu Weber najbrži!Alonso tek 6.

FK Željezničar/Manchester United/KK Bosna/Boston Celtics/RK Bosna/VK Mladost/Pittsburgh Penguins/NY Jets/Fernando Alonso/Rafael Nadal/Hamza Alić/LoLo Jones/Jeremy Wariner/Kenenisa Bekele/Rebbeca Soni/Stephanie Rice/Michael Phelps/Eamon Sullivan/C. Stoner
Re: Formula 1
ma nista od alonsa webber dobija i ovu 

-
- Postovi: 4601
- Pridružen/a: 24 sep 2009, 23:49
- Lokacija: Bosanska Krupa
- Kontakt:
Re: Formula 1
Kisa pada , na pomolu je iznaneđenje , ko je odvozio krug na suhom , u prednosti je . Za sada prolaze i Yamamoto i Glock . To bi bio veliki uspjeh za njih 

Re: Formula 1
Ja ne znam sta je ovo, kakva je ovo da izvines taktika, u 10 minuta da odvezes 2 kruga i to u situaciji kad svi bruje da ce u zadnje 3 minute padati kisa, to su cak i komentatori znali... komentatori jesu, ali priglupi Domenicali nije, on nikad nista ne zna, koj top majko mila, on koda se drogira, koda razmucuje sa dizelom u Majkovom pabu... da sam di Montezemolo razapeo bih ga ne na krst nego na zvijezdu... stoka 

FK Željezničar/Manchester United/KK Bosna/Boston Celtics/RK Bosna/VK Mladost/Pittsburgh Penguins/NY Jets/Fernando Alonso/Rafael Nadal/Hamza Alić/LoLo Jones/Jeremy Wariner/Kenenisa Bekele/Rebbeca Soni/Stephanie Rice/Michael Phelps/Eamon Sullivan/C. Stoner
Re: Formula 1
Pa svi su u zadnjim kvalifikacijama odvezli po 2 kruga, stim da su ove druge krugove odvezli po laganoj kisi. Samo su Meklarenovi bolidi malo popravili rezultate u drugom odvezenom krugu.
Ko je kriv alonsu sto nije odvezo krug kad je trebalo
Ko je kriv alonsu sto nije odvezo krug kad je trebalo
Online
Trenutno korisnika/ca: Amazon [Bot] i 2 gosta.