Formula 1 - ARHIVA POSTOVA
Moderator/ica: rio_Ferdy88
Re: Formula 1
Ako neko zna, nek mi napiše molio bih, koje su promjene ove sezone u F1 ?!
a b c č ć d dž đ e f g h i j k l lj m n nj o p r s š t u v z ž
Re: Formula 1
Editovao, razlog je nebitan.
Zadnja izmjena: Neutral, dana/u 23 avg 2013, 18:37, ukupno mijenjano 1 put.
Re: Formula 1
ferari je mclarenova nocna mora
Re: Formula 1
Editovao, razlog je nebitan.
Zadnja izmjena: Neutral, dana/u 23 avg 2013, 18:37, ukupno mijenjano 1 put.
Re: Formula 1
navijacima mclarena je ferari nocna mora i kad mclaren osvoji titulu ferari se spominje vako nako. a to za namjestanje ne znam to su sve glasine kako i nece biti kad je ferari neprikosnoven. ne mogu takve glasine biti o red bulu npr.ferari je f1 f1 je ferari.
Re: Formula 1
Editovao, razlog je nebitan.
Zadnja izmjena: Neutral, dana/u 23 avg 2013, 18:37, ukupno mijenjano 1 put.
Re: Formula 1
nemoj covjeku umanjivati uspjeh, zasluzio je da ga citav svijet postuje.ne znam da li je najtalentovaniji vozac koji je vozio u f1 ali je najbolji i sad zasad nema tog vozaca koji bi mogao biti bolji od sumahera cak mislim da sad nema vozaca koji ima predispozicije da bude bolji od njega. vettel najvise podsjeca na sampiona trenutno.
Re: Formula 1
Editovao, razlog je nebitan.
Zadnja izmjena: Neutral, dana/u 23 avg 2013, 18:37, ukupno mijenjano 1 put.
Re: Formula 1
umanjujes opet. spominjes bolid, on je samo jednu sezonu imao uvjerljivo najjaci bolid kad je ja mislim imao 13 14 pobjeda a i barikelo je tad pobijedio 2 3 utrke ostale titule je on svojim umijecem uzeo kao i one u benetonu. a sto se tice hamiltona nema taj sampionski mentalitet, laudi seni sumaheru drugo mjesto nije dovoljno i kada znaju da je titula njihova shvatas za njih samo pobjeda igrala nema taktike desavalo se da hamilton jednostavno nece da napadne ispred sebe vozaca ne smije taktizira. zato kazem od vettela ocekujem da vlada f1 svijetom narednih godina.
Re: Formula 1
Nemojte zaboraviti Massu. Ja se nesjecam da je neki vozac imao vise pehova u sezoni kao sto je on imao,ali na kraju je gotovo osvojio titulu,iako je cijeli tim bio naklonjeni drugom vozacu,Raikonenu.
Re: Formula 1
Editovao, razlog je nebitan.
Zadnja izmjena: Neutral, dana/u 23 avg 2013, 18:37, ukupno mijenjano 1 put.
Re: Formula 1
Evo jedan stari članak o novim pravilima u F1!
POTVRĐ�E MJERE REZANJA TROŠK�A
FIA-ino Svjetsko Motor Sport Vijeće �nas je donijelo brojne odluke s ciljem smanjenja troškov�sudjelovanja u Svjetskom prvenstvu Formule 1.
Što s�tiče mot�a, od iduće godi� njihov će vijek�rajanja biti udvostručen. Svak�vozač će tijek� �zone moći iskoristi� najviše 8 motora, �us 4 na testiranjima. Maksimalan broj okretaja u minuti spušten je s 19.0� na 18.000, a interna podešavanja su zabr�jena. Pravilo od tri utrke izglasano 5. studenog ostaje na snazi.
Prema procjenama, očekuje se kako ć�se novim pravi�ma troškovi nabave motor�za nezavisne momčadi prepoloviti.
� današnjem zasjedanju je,�emeljem jednoglasnog dogovora momčadi, odlučeno kako ć�Renault F�timu biti�opušteno unaprjeđenje motor�za predstojeću sezonu, dok će ostali m�ori ostati nep�mijenjeni. Naime, francuska momčad se ranije požalila kako � uvođenjem prav�a o zamrzavanju r�voja motora ove godine znatno izgubila na performansama u odnosu na ostale konkurente.
Što se tiče ostalih pravila čij�je cilj �anjenje troškova, � iduće godine više neće b�i dopušteno �stirati bol�e ti�kom trajanj�sezone, osim tijekom Grand Prix vikenda. Korištenje zračnih tunela koji podržavaju t�tiranje m�ela većih od 60% dim�zija pravog bolida i čiji �otok zraka prelazi brzinu od 50 meta� u sekundi, neće biti dopušteno.
Ukoliko se momčadi slože�FIA će pred�žiti formulu balansir�ja između istraž�anja kor�teći zračni tunel i istraživa�a koris�ći CFD (Comput�ional�luid Dynamics). �kođer, prema n�im pravilima, tvornice će biti zatvorene u�pno šest tjedana na godinu, a bit će�vedene razne mjere kako � se smanjio broj djelatnika m�čadi prisutnih na utrkama - na primjer, dijeljenjem informac�a o gumama i gorivu, nestat će potreba za tzv. "promatračima", odnosno djelatni�ma momčadi čiji je posao špijuni�nje aktivnosti ostalih timova.
Na �našn�m zasjedanju �nesene su brojne odluke i prijedlozi za dodatno�manjenje troškova i povećanje spektakla od 2010. godine nadalje. Neki od tih pr�edloga su u�đenje standardnog motora, prijedlog o uvođenju standardnog radijskog �telemetrijskog sustava, ukidanje grijača�uma, zabrana nadolijevanja goriva, moguće smanjenje broja krugova u�ka ili vremensko skraćenje utrke i slično.�POTVRĐENA NOVA PRAVILA SIGURNOSNOG AUTOMOBILA
Pr�ilo o zatvaranju�itlanea u �enutku izlaska sigurnosnog automobila na stazu, uvedeno 2007. godine, pokazalo se potpunim promašajem jer je nekoliko vozača, zbog premalo goriva u rezervoaru, bilo prisilj�o prekršiti pravilo i ući� pitlane dok je na semaforu bilo upaljeno crveno svijetlo.�pak, nakon mnog�testiranja tijekom prethodne sezone, FIA je najavila uvođenje novog pravila, kojim će se izbjeći potreba za zatvaranjem pitlanea.
"�ravilo koje je uvedeno 200� godine je�ilo loše, stoga smo se vratili na pravila iz 2006.," rekao je FIA-in direktor utrke,�harlie Whiting. "Jedina razlika je što namjeravamo uvesti minimalno vrijeme povratka u boks.
Kad pošaljemo sigurnosni �tomobil na stazu, poruka će biti odaslana svim bolidima, koji će�otom aktivirati mod "sigurnosnog automob�a" na svojim ECU-ima (standardn� elektronskim jedinicama). Čim poruka stigne do bolida, jedinica će znati gdje se nalazi na stazi, te će izračunati�inimalno vrijeme dolaska vozača do bo�a. Vozaču će informacija biti prikaz�a na z�lonu (na volanu) i to vrijeme će mor�i poštivati.
Ak�se�jećate, razlog zbog kojeg smo zatvarali pitlane je bila demotivac�a vozača da�e što prije vrati d�boksa. Toga više nema, jer više nećete moći stići do boksa prije no št�vam poru� na zaslonu dopusti."
POTVRĐ�E MJERE REZANJA TROŠK�A
FIA-ino Svjetsko Motor Sport Vijeće �nas je donijelo brojne odluke s ciljem smanjenja troškov�sudjelovanja u Svjetskom prvenstvu Formule 1.
Što s�tiče mot�a, od iduće godi� njihov će vijek�rajanja biti udvostručen. Svak�vozač će tijek� �zone moći iskoristi� najviše 8 motora, �us 4 na testiranjima. Maksimalan broj okretaja u minuti spušten je s 19.0� na 18.000, a interna podešavanja su zabr�jena. Pravilo od tri utrke izglasano 5. studenog ostaje na snazi.
Prema procjenama, očekuje se kako ć�se novim pravi�ma troškovi nabave motor�za nezavisne momčadi prepoloviti.
� današnjem zasjedanju je,�emeljem jednoglasnog dogovora momčadi, odlučeno kako ć�Renault F�timu biti�opušteno unaprjeđenje motor�za predstojeću sezonu, dok će ostali m�ori ostati nep�mijenjeni. Naime, francuska momčad se ranije požalila kako � uvođenjem prav�a o zamrzavanju r�voja motora ove godine znatno izgubila na performansama u odnosu na ostale konkurente.
Što se tiče ostalih pravila čij�je cilj �anjenje troškova, � iduće godine više neće b�i dopušteno �stirati bol�e ti�kom trajanj�sezone, osim tijekom Grand Prix vikenda. Korištenje zračnih tunela koji podržavaju t�tiranje m�ela većih od 60% dim�zija pravog bolida i čiji �otok zraka prelazi brzinu od 50 meta� u sekundi, neće biti dopušteno.
Ukoliko se momčadi slože�FIA će pred�žiti formulu balansir�ja između istraž�anja kor�teći zračni tunel i istraživa�a koris�ći CFD (Comput�ional�luid Dynamics). �kođer, prema n�im pravilima, tvornice će biti zatvorene u�pno šest tjedana na godinu, a bit će�vedene razne mjere kako � se smanjio broj djelatnika m�čadi prisutnih na utrkama - na primjer, dijeljenjem informac�a o gumama i gorivu, nestat će potreba za tzv. "promatračima", odnosno djelatni�ma momčadi čiji je posao špijuni�nje aktivnosti ostalih timova.
Na �našn�m zasjedanju �nesene su brojne odluke i prijedlozi za dodatno�manjenje troškova i povećanje spektakla od 2010. godine nadalje. Neki od tih pr�edloga su u�đenje standardnog motora, prijedlog o uvođenju standardnog radijskog �telemetrijskog sustava, ukidanje grijača�uma, zabrana nadolijevanja goriva, moguće smanjenje broja krugova u�ka ili vremensko skraćenje utrke i slično.�POTVRĐENA NOVA PRAVILA SIGURNOSNOG AUTOMOBILA
Pr�ilo o zatvaranju�itlanea u �enutku izlaska sigurnosnog automobila na stazu, uvedeno 2007. godine, pokazalo se potpunim promašajem jer je nekoliko vozača, zbog premalo goriva u rezervoaru, bilo prisilj�o prekršiti pravilo i ući� pitlane dok je na semaforu bilo upaljeno crveno svijetlo.�pak, nakon mnog�testiranja tijekom prethodne sezone, FIA je najavila uvođenje novog pravila, kojim će se izbjeći potreba za zatvaranjem pitlanea.
"�ravilo koje je uvedeno 200� godine je�ilo loše, stoga smo se vratili na pravila iz 2006.," rekao je FIA-in direktor utrke,�harlie Whiting. "Jedina razlika je što namjeravamo uvesti minimalno vrijeme povratka u boks.
Kad pošaljemo sigurnosni �tomobil na stazu, poruka će biti odaslana svim bolidima, koji će�otom aktivirati mod "sigurnosnog automob�a" na svojim ECU-ima (standardn� elektronskim jedinicama). Čim poruka stigne do bolida, jedinica će znati gdje se nalazi na stazi, te će izračunati�inimalno vrijeme dolaska vozača do bo�a. Vozaču će informacija biti prikaz�a na z�lonu (na volanu) i to vrijeme će mor�i poštivati.
Ak�se�jećate, razlog zbog kojeg smo zatvarali pitlane je bila demotivac�a vozača da�e što prije vrati d�boksa. Toga više nema, jer više nećete moći stići do boksa prije no št�vam poru� na zaslonu dopusti."
Da mi je samo doživjeti ljeto u kojem će ljudi ostavljati televizor u dvorištu do dva ujutro i gledati utakmice naše reprezentacije!
Re: Formula 1
ocekujem da se ove sezone kimi vrati tamo gdje mu je mjesto.samo da bude motivisan .
Re: Formula 1
Editovao, razlog je nebitan.
Zadnja izmjena: Neutral, dana/u 23 avg 2013, 18:37, ukupno mijenjano 1 put.
Re: Formula 1
haha dobra dobra kimi cuger stari
Re: Formula 1
Editovao, razlog je nebitan.
Zadnja izmjena: Neutral, dana/u 23 avg 2013, 18:37, ukupno mijenjano 1 put.
Re: Formula 1
evo malko rezultata od testiranja za pripremu!
CATALUNYA: RAIKKONEN U VODSTVU
Kimi Raikkonen zauzeo je vodeću poziciju na drugom danu testiranja na š��skoj stazi Catalunya.
Svjetski prvak je postavio najbolje vrijeme od 1 minute i 20.314 sekundi, oko še� �s�nki brže � dr�op�iranog Kazukija Nakajime, nakon kojeg slijedi Rubens Barrichello za volanom Brawnovog bolida. Brazilcu je ovo bila prva vožnja�d zav�etk�ošle s�ne.
�rn�Trull�avršio je � četvrtom�j�tu isp� �rka Web�a i njemačkog dvoj� - Nicka Heidfe�a i Adri� Sutila.
Fernando Alonso postavio je osmo najbrže vrijeme� plasirao se izna�Heikkija �alainena, i Toro Rosso dvojca - Sebastiena Bourdaisa i njegovog imenjaka Buemija. Oba vozača su uspje� odvesti sveukupno � krugova z� mehaničkih problem�koji su pogodili juče�predstavl�n�R4 bolid.
1. K. Ra�konen - Ferr� - 1:20.314 - 55 krugova
2. K. Nakajima - Williams-Toyota - 1:20.907 - 66 krugova
3. R. Barrichello - Brawn-Mercedes - 1:20.966 - 111 krugova
4. J. Trulli - Toyota - 1:21.182 - 121 krug
5. M. Webber - Red Bull-Renault - 1:21.347 - 66 krugova
6. N. Heidfeld - BMW-Sauber - 1:21.615 - 127 krugova
7. A. Sutil - Force India-Mercedes - 1:21.834 - 82 kruga
8. F. Alonso - Renault - 1:21.937 - 111 krugova
9. H. Kovalainen - McLaren-Mercedes - 1:21.991 - 88 krugova
10. S. Bourdais - Toro Rosso-Ferrari - 1:23.039 - 14 krugova
11. S. Buemi - Toro Rosso-Ferrari - bez vremena - 6 krugova
CATALUNYA: BUTTON NAJBRŽI
Jenson But�n priredio je veliko izne�đenje na treć�anu testira�a u Barceloni -�ostavio je �jb� vrijeme i �ršio na vrhu poretk�
Britanac je�dvezao impresivn� 130 krugova, a s�eg je najbližeg konkurenta, dru�plasiranog Felipea Massu, ostavio�za sebe punu sekun�
Na treće mjesto plasirao s�Robert Kubica, kojeg prate Timo Glo� i Fernando Alonso.�a šestom mjestu slijedi�ebastian Vettel ispred sunarodnjaka N�e Rosberga, dok su p�jednje tri pozicije zauzeli Giancarlo Fisichella, Sebastien Buemi i Lewis Hamilton. Aktualni svjetski prvak je s ukupnim zaostatkom od dvije i pol sekunde za vodećim samo potvrdio nagađanja o mogućim problem�a s MP4-24 �lido�
1. J. Button - Braw�Mercedes - �19.127 - 1�kruga
2. F.�ssa - Ferrari - 1:20.168 - 109 krugova
3. R. Kubica - BMW Sauber - 1:20.217 - 109 krugova
4. T. Glock - Toyota - 1:20.410 - 99 krugova
5. F. Alonso - Renault - 1:20.863 - 107 krugova
6. S. Vettel - Red Bull-Renault - 1:21.165 - 102 kruga
7. N. Rosberg - Williams-Toyota - 1:21.324 - 89 krugova
8. F. Fisichella - Force India-Mercedes - 1:21.545 - 97 krugova
9. S. Buemi - STR-Ferrari - 1:21.569 - 140 krugova
10. L. Hamilton - McLaren-Mercedes - 1:21.657 - 82 kruga
CATALUNYA: BARRICHELLO NEUHVATLJIV
Na posljednjem danu testiranja u Barceloni, Rubens Barrichello postavio je impresivno najbrže vrijeme i završio goto� punu sekundu is�ed ostalih vozača.
Nico R�berg plasirao � � drugo �sto ispred sunar�jaka Time Glock�i Sebastiana Vettela, dok �petoplasirani Fernando Alonso bio samo 13 tisućinki brži od Felipea Masse.�Robert �bica postavio je sedmo najbrže vrijeme i �vršio i�red Le�sa Hamiltona�s�tak p�tka predvodio je Sebastien B�mi ispred Gianca�a Fisichella�Sebastiena Bourd�a.
1. R. Barrichello - Brawn-Mercedes - 1:18.926 - 110 krugova
2. N. Rosberg - Williams-Toyota - 1:19.774 - 120 krugova
3. T. Glock - Toyota - 1:20.091 - 128 krugova
4. S. Vettel - Red Bull-Renault - 1:20.576 - 83 kruga
5. F. Alonso - Renault - 1:20.664 - 64 kruga
6. F. Massa - Ferrari - 1:20.677 - 92 kruga
7. R. Kubica - BMW Sauber - 1:20.740 - 134 kruga
8. L. Hamilton - McLaren-Mercedes - 1:20.869 - 70 krugova
9. S. Buemi - STR-Ferrari - 1:21.013 - 62 kruga
10. G. Fisichella - Force India-Mercedes - 1:21.045 - 141 krug
11. S. Bourdais - STR-Ferrari - 1:21.629 - 27 krugova
CATALUNYA: RAIKKONEN U VODSTVU
Kimi Raikkonen zauzeo je vodeću poziciju na drugom danu testiranja na š��skoj stazi Catalunya.
Svjetski prvak je postavio najbolje vrijeme od 1 minute i 20.314 sekundi, oko še� �s�nki brže � dr�op�iranog Kazukija Nakajime, nakon kojeg slijedi Rubens Barrichello za volanom Brawnovog bolida. Brazilcu je ovo bila prva vožnja�d zav�etk�ošle s�ne.
�rn�Trull�avršio je � četvrtom�j�tu isp� �rka Web�a i njemačkog dvoj� - Nicka Heidfe�a i Adri� Sutila.
Fernando Alonso postavio je osmo najbrže vrijeme� plasirao se izna�Heikkija �alainena, i Toro Rosso dvojca - Sebastiena Bourdaisa i njegovog imenjaka Buemija. Oba vozača su uspje� odvesti sveukupno � krugova z� mehaničkih problem�koji su pogodili juče�predstavl�n�R4 bolid.
1. K. Ra�konen - Ferr� - 1:20.314 - 55 krugova
2. K. Nakajima - Williams-Toyota - 1:20.907 - 66 krugova
3. R. Barrichello - Brawn-Mercedes - 1:20.966 - 111 krugova
4. J. Trulli - Toyota - 1:21.182 - 121 krug
5. M. Webber - Red Bull-Renault - 1:21.347 - 66 krugova
6. N. Heidfeld - BMW-Sauber - 1:21.615 - 127 krugova
7. A. Sutil - Force India-Mercedes - 1:21.834 - 82 kruga
8. F. Alonso - Renault - 1:21.937 - 111 krugova
9. H. Kovalainen - McLaren-Mercedes - 1:21.991 - 88 krugova
10. S. Bourdais - Toro Rosso-Ferrari - 1:23.039 - 14 krugova
11. S. Buemi - Toro Rosso-Ferrari - bez vremena - 6 krugova
CATALUNYA: BUTTON NAJBRŽI
Jenson But�n priredio je veliko izne�đenje na treć�anu testira�a u Barceloni -�ostavio je �jb� vrijeme i �ršio na vrhu poretk�
Britanac je�dvezao impresivn� 130 krugova, a s�eg je najbližeg konkurenta, dru�plasiranog Felipea Massu, ostavio�za sebe punu sekun�
Na treće mjesto plasirao s�Robert Kubica, kojeg prate Timo Glo� i Fernando Alonso.�a šestom mjestu slijedi�ebastian Vettel ispred sunarodnjaka N�e Rosberga, dok su p�jednje tri pozicije zauzeli Giancarlo Fisichella, Sebastien Buemi i Lewis Hamilton. Aktualni svjetski prvak je s ukupnim zaostatkom od dvije i pol sekunde za vodećim samo potvrdio nagađanja o mogućim problem�a s MP4-24 �lido�
1. J. Button - Braw�Mercedes - �19.127 - 1�kruga
2. F.�ssa - Ferrari - 1:20.168 - 109 krugova
3. R. Kubica - BMW Sauber - 1:20.217 - 109 krugova
4. T. Glock - Toyota - 1:20.410 - 99 krugova
5. F. Alonso - Renault - 1:20.863 - 107 krugova
6. S. Vettel - Red Bull-Renault - 1:21.165 - 102 kruga
7. N. Rosberg - Williams-Toyota - 1:21.324 - 89 krugova
8. F. Fisichella - Force India-Mercedes - 1:21.545 - 97 krugova
9. S. Buemi - STR-Ferrari - 1:21.569 - 140 krugova
10. L. Hamilton - McLaren-Mercedes - 1:21.657 - 82 kruga
CATALUNYA: BARRICHELLO NEUHVATLJIV
Na posljednjem danu testiranja u Barceloni, Rubens Barrichello postavio je impresivno najbrže vrijeme i završio goto� punu sekundu is�ed ostalih vozača.
Nico R�berg plasirao � � drugo �sto ispred sunar�jaka Time Glock�i Sebastiana Vettela, dok �petoplasirani Fernando Alonso bio samo 13 tisućinki brži od Felipea Masse.�Robert �bica postavio je sedmo najbrže vrijeme i �vršio i�red Le�sa Hamiltona�s�tak p�tka predvodio je Sebastien B�mi ispred Gianca�a Fisichella�Sebastiena Bourd�a.
1. R. Barrichello - Brawn-Mercedes - 1:18.926 - 110 krugova
2. N. Rosberg - Williams-Toyota - 1:19.774 - 120 krugova
3. T. Glock - Toyota - 1:20.091 - 128 krugova
4. S. Vettel - Red Bull-Renault - 1:20.576 - 83 kruga
5. F. Alonso - Renault - 1:20.664 - 64 kruga
6. F. Massa - Ferrari - 1:20.677 - 92 kruga
7. R. Kubica - BMW Sauber - 1:20.740 - 134 kruga
8. L. Hamilton - McLaren-Mercedes - 1:20.869 - 70 krugova
9. S. Buemi - STR-Ferrari - 1:21.013 - 62 kruga
10. G. Fisichella - Force India-Mercedes - 1:21.045 - 141 krug
11. S. Bourdais - STR-Ferrari - 1:21.629 - 27 krugova
Da mi je samo doživjeti ljeto u kojem će ljudi ostavljati televizor u dvorištu do dva ujutro i gledati utakmice naše reprezentacije!
Re: Formula 1
Evo momci ko bih mogao da vozi u novj ekipi USF1 2010 god.



Ime joj je Danica Patrick i ima 26god.
Vozeći bolid Andretti Green Racinga, Patrick je pobijedila na utrci Indy Japan 300 prošle godine, te tako postala prva žena kojoj je uspjelo slaviti u jednoj Indy Car utrci. Ukoliko nastupi u Formuli 1, postala bi treća žena u najprestižnijem automobilističkom natjecanju, nakon Lelle Lombardi i Giovanne Amati!
Curo dođeš li u F1 navijam za tebe!



Ime joj je Danica Patrick i ima 26god.
Vozeći bolid Andretti Green Racinga, Patrick je pobijedila na utrci Indy Japan 300 prošle godine, te tako postala prva žena kojoj je uspjelo slaviti u jednoj Indy Car utrci. Ukoliko nastupi u Formuli 1, postala bi treća žena u najprestižnijem automobilističkom natjecanju, nakon Lelle Lombardi i Giovanne Amati!
Curo dođeš li u F1 navijam za tebe!
Da mi je samo doživjeti ljeto u kojem će ljudi ostavljati televizor u dvorištu do dva ujutro i gledati utakmice naše reprezentacije!
Re: Formula 1
prema ovim testiranjim izgleda da ce ova sezona biti veoma zanimljiva
Re: Formula 1
http://www.--- SPAM ---/sport/clanak/formul ... 25818.aspx
Sta mislite o ovome?
Sta mislite o ovome?
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.