Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
29
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 139

Avatar
Asteriks
Postovi: 11444
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 29 nov 2016, 10:17

Aha znaci Aleksandar Todorovic nema pojma o autima, covjek koji se preko 12 godina bavi testiranjem svih mogucih modela, u kontaktu sa najboljim evropskim servisima itd. Ljudi placaju za savjete ovog novinara.

Najlakse se drzati predrasuda pa reci Alfa je smece. Svako polovno auto koje je preslo 150 000 + ima svojih mana pogotov ak je bilo u rukama vlasnika koji je na svoj nacin odradjivao oba servisa (veliki i mali). Naravno da je Merc masina, ljudi su npr. napravili brend gdje je jedna G klasa dzipa nepoderiva, apsolutno nesto najjace sto je vidilo sunce. Tu su ostali poznati modeli pocev od W114, pa W123 mozda i najjace auto u tom periodu, zatim kod nas poznata 190-ka (W201) itd.

Jednostavno auto (merc) koje je promjenilo istoriju i koje trenutno na evropskom tlu jedino moze parirati BMW-u i onom strasnom 340i te ostalim jakim modelima.

Alfa polovnjak auto za prosjecnog korisnika, imas losijih verzija ali ovaj motor 1.9 JTD je strasno pouzdan. Naravno prije kupovine se posjeti servis i generalno stanje motora, prati se limariju isl.

Meni su kudili benzinski 1.6 motor od 55 kw (Polo) na foru smece pa sam presao sa pomenutim sva brda i doline, przio ga gdje sam stigao i nista sem redovne kontrole i zamjene filtera, remenja i ulja.

Ko ne zna o ovim JTD motorima evo dobar clanak
Motor 1.9 JTD common-rail zacementirao je Fiat među vodećim proizvođačima savremenih turbo dizel motora. Ovaj uspešno dizajniran motor je prilično izdržljiv i jeftin za popravku.

Iz perspektive preko 20 godina, sa sigurnošću možemo reći da doprinos Fijata razvoju dizel motora bio ogroman. Italijanski proizvođač je 1986. lansirao prvi dizel motor sa direktnim ubrizgavanjem model Croma TDid. Nažalost karakterisao ga je glasan rad i jake vibracije.

UniJet Turbo Diesel Engines – JTD

1997. dok većina proizvođača, na čelu sa Vw usavršavaju ili razvijaju dizel motore sa direktnim ubrizgavanjem, inženjeri Fiata su napravili još jedan korak napred. Predstavio prvi automobil na svetu sa inovativnim turbo dizel common rail ubrizgavanjem. Alfa Romeo 156 1.9 JTD (uniJet Turbo Diesel), pokrenuo je revoluciju dizel motora.
Common rail tehnologija je bila prekretnica u istoriji Dizel motor. Ovde se elektronika udružila sa mehanikom. U konvencionalnim dizel motorima brizgaljke goriva su mehanički upravljane, ali u modernoj common rail tehnologiji koristi se Control Unit Motor (ECU) za elektronsko upravljanje radom brizgaljki goriva. U common rail tehnologiji zajednička magistrala snabdeva gorivom sve brizgaljke. U magistrali se gorivo skladišti na visokom pritisku. Rad svake dizne za gorivo se kontroliše elektronski. Ishod Common Rail tehnologije je bio izuzetan. Ova tehnologija je rezultirala tihim, bez dima , snažnim i efikasnim dizel motorima. Većina proizvođača automobila je adaptiralo ovu tehnologiju i evropski udeo dizel tržišta automobila povećana je sa 15% na 50%.



1.9 JTD motor prve generacije je saradnja Fijata, Magneti Marelli -ja i Bosch -a. JTD je zamenio dotrajao Fiatov motor 1.9 TD i pojavio se u rasponu snaga – 80, 85, 100, 105, 110 i 115 KS. Motori sa moćima 100, 110 i 115 ks su opremljene sa turbinom sa promenljivom geometrijom , ostali motori imaju turbinu fiksne geometrije.



Ponuda Fiatovog common rail 1.9 motor deli se u dve faze. Prvi je trajala od 1997. do 2002. sa 1.9 JTD motorom sa prvom generacijom common rail ubrizgavanja, a drugi od kraja 2002. Kada je uveden u ponudu modernizovana varijanta JTDM ( Multijet 1.generacije) sa drugom generacijom common rail ubrizgavanja.

2002. je modifikovan JTD motor – novi Multijet jedinica (JTDM) razlikovao se od svojih prethodnika, između ostalog, povećan pritisak ubrizgavanja goriva (kroz upotrebu Common Rail sistema druge generacije). Jači verzije (140, 150 i 170 KS) imaju četiri ventila i dve bregaste osovine i turbinu promenljive geometrije, slabijih (105, 120, 130) – „samo“ osam ventila. Tu je i verzija sa dvostrukim punjenjem Twin Turbo Multijet u dve varijante – 180 i 190 KS. Oba daju 400 Nm obrtnog momenta pri 2.000 obrtaja. Zahvaljujući saradnji sa General Motors Fiat Multijet motori su ugrađivani u Opel (Astra, Vectra, Vectra, Zafira kao CDTI), Saab (9-3, 9-5 TiD i TTiD) i Cadillac (BLS). Suzuki takođe pojavljuje na listi korisnika ovog motora, motor montiran u model zajednički razvijan sa Fiatom, na SX4.

jtd

Postoje dve glavne razlike MultiJet tehnologije u odnosu na prethodne JTD motore. Jedan je injektori, a drugi je Control Unit Electronics. Kod JTD motora naći ćete samo dva ubrizgavanja unutar jednog ciklusa sagorevanja. Pred ubrizgavanje (Pilot ubrizgavanja) koja podiže temperaturu i pritisak unutar cilindra u cilju poboljšanja glavnog sagorevanja. U Multijet motorima ubrizgavanje po ciklusu je podeljeno na više manjih ubrizgavanja (pet ubrizgavanja), koji osiguravaju potpuno efikasno i stabilno sagorevanje u okviru ciklusa. Ovde količine dizela sagorela u svakom ciklusu ostaju ista, više manjih ubrizgavanja u određenom intervalu u okviru ciklusa daju glatko, mirnije sagorevanje sa visokom efikasnošću i niskom emisijom izduvnih gasova. Sve ove injekcije su elektronski kontrolišu u odnosu na više faktora kao što su obrtaja motora, obrtni moment zahtevan na određeni vremenski period i temperature.



Kod MultiJet II dizne za gorivo Fiat Powertrain Technologies ( FPT) , zatvaranje dizni za gorivo je hidraulički izbalansirano kako bi se izbeglo smanjenje udaranja zatvarača. Novi servo ventil olakšavaju preciznu kontrolu ubrizgane količine goriva u komoru za sagorevanje, kroz osam uzastopnih ubrizgavanja. Injection Rate Shaping ( IRS ) režim ubrizgavanja rezultira boljom kontrolom sagorevanja, smanjuje buku, kontroliše emisiju izduvnih gasova i postiže efikasnije sagorevanje goriva. MultiJet II tehnologija je veliki korak ka ostvarenju standarda Euro 6.

Kako su se pokazali JTD i JTDM motori

Obe verzije JTD i JTDM imaju svoje prednosti i mane . Motori JTD (snage: 80, 85, 100, 105, 110 i 115 KS) prvih nekoliko godina proizvodnje koji mogu zadovoljiti samo automobile Fiat, velike vibracije prenete na enterijeru, kao i velika turbo rupa.

Pohvale za relativno nisko sagorevanje, dobru dinamiku i , što je najvažnije, mali broj većih kvarova. Problemi sa regulatorom pritiska goriva, protokomerom i EGR ventilom.

Prilično dug život sistema za ubrizgavanje goriva, nije osetljiv na loš kvalitet goriva, kao sistemi koriste u konkurentnim strukturama perioda. Takođe predstavljaju pristojnu trajnost turbo punjača ( posebno sa fiksnom geometrijom – varijante: 80 , 85 i 105 ks).
Generalno, najveći problem su starije verzije JTD, većina automobila već ima veoma veliku kilometražu.

1.9 JTD motor je jedan od uspešnije napravljenih motora. Kvarovi sa kojima se suočavaju korisnici su: regulator pritiska goriva, otkazom termostata, oštećenje protokomera, kvar EGR ventila i senzora položaja radilice, cepanje gumenog creva interkulera.

Trajnost turbine je procenjena prilično dobro, kvarovi su najčešće povezani sa kontrolom ili ometanjem promene geometrije turbine. Overboost ventil (u Stilu je postavljen nisko i osetljiva na spoljne faktore). JTDM jedinica imaju problema sa elektronikom i otkazivanjem plivajućeg zamajca, takođe povećana potrošnja motornog ulja. Takođe treba napomenuti da su cene pojedinih delova JTD motora mnogo niže nego za JTDM.

ZAKLJUČAK

1.9 JTD su prilično izdržljivi motor, a drugo, čak i ako nešto krene naopako, popravka neće biti previše skupo, a treće, možete računati na dobar pristup rezervnim delovima, zbog visoke popularnosti motora. Posebno dobar izbor je motor 1.9 u verziji sa 120 KS i 8 ventila – dobre trajnosti, vrlo jeftinih popravke, niska potrošnja goriva i dobra dinamike. Motor 1.9 JTD, obratite pažnju na –

Danas , sa sigurnošću možemo reći da 1.9 JTD motor i njegova modifikovana verzija JTDM , uspešan dizel – efikasan , dinamičan i održiv.

Proizvodnja 1.9 JTD motora uglavnom je završena 2012., ali i dalje u ponudi bio Twin Turbo.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Neutral
Postovi: 37805
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 29 nov 2016, 12:44

Nisam rekao da nema pojma, ja nemam pojma naspram njemu. Motor je pouzdan, nove Škode su bolji od svakog Passata što se motora tiče, to mi reče kolega što radi u auto salonu, nisam ni ja mogao vjerovati.

Ali nije poenta u motoru kod njih, ja kako znam puni su elektronike zbog koje nadrljaš kada nešto ode, a gledajući naše puteve, skakutanja koja su normalna stvar djelovi odlaze prije u tri lijepe.

Ja neću da vozam c klasu ovu što imam, jednostavno mi žao auta. Ono kontam, pa kako ljudi vozaju auta od 30-50k po ovim putevima kada je meni žaood 15k auto vozati. Lijepa moja 190-ka, umalo je ne prodah, što bi se prevario.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11444
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 29 nov 2016, 12:57

Neke verzije imaju mana elekro prirode (ev striktno kod Alfe) ali su iste svedene na minimum u modelima od 2002. godine.

Mjenjaci precizni, pouzdani i na vecoj kilometrazi. Ovjes takodjer dobar za razliku od npr. nekog polovnog Fiata jedino mozda zupcasti koji se prije mijenja neg kod vw-a (svakih 70 - 800000 km) do ovdje bi trebalo 20 000 km ranije.

Veliki servis uopce nije skup pogtov ne u zadnje vrijeme a i djelovi prilicno dostupni.

Znaci svaki model bilo kojeg auta ima osnove karakteristike a to motor, elektronika, limarija te ovjes. Otp je poznato kakvi su uobicanji kvarovi, koliko kostaju isti te naravno generalno stanje motora a uz danasnje servisere, info isl mozes ubosti dobru kupovinu.

Ma 190-ka je nekoliko god ispred svog vremena. Najbolji motori za ovaj merc su 2.5 u obe verzije i atmosferac i turbo. Ova auta mogu preci milion km.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Neutral
Postovi: 37805
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 29 nov 2016, 13:43

U mene je 2.5, auto prešao 180k, nije voženo nikako jer su imali par auta kod sebe. Inače je prethodni vlasnik sestra od Besima Spahića, muž joj general bio 4 korpusa Armije BiH. Da vidiš kako je to auto očuvano.

Obojio ga cijelog na novo, kao da je iz fabrike izašao.

Milion sigurno može, imao drugu 190-ku, kupljena 90-tim, tada prešla 97k, garažirana, prodao na 300+k pređenih.

madridist
Postovi: 9318
Pridružen/a: 13 jul 2011, 13:58
Lokacija: terra
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la madridist » 29 nov 2016, 15:00

Neutral je napisao/la:Nisam rekao da nema pojma, ja nemam pojma naspram njemu. Motor je pouzdan, nove Škode su bolji od svakog Passata što se motora tiče, to mi reče kolega što radi u auto salonu, nisam ni ja mogao vjerovati.

Ali nije poenta u motoru kod njih, ja kako znam puni su elektronike zbog koje nadrljaš kada nešto ode, a gledajući naše puteve, skakutanja koja su normalna stvar djelovi odlaze prije u tri lijepe.

Ja neću da vozam c klasu ovu što imam, jednostavno mi žao auta. Ono kontam, pa kako ljudi vozaju auta od 30-50k po ovim putevima kada je meni žaood 15k auto vozati. Lijepa moja 190-ka, umalo je ne prodah, što bi se prevario.
Taj kolega koji to tvrdi se bavi pogresnim poslom.
Nikad i ni u kome univerzumu passat i skoda istog godista ne mogu u istu recenicu,cak i skoda mladja 2 godine ne moze sa passatom.
Imao ,vozio imam i danas vozim.
A za benz se slazem 100 posto,proslu godinu sam cijelu tamo do novembra vozio c klasu 2004 godiste sa 2,2 motorom karavan,auto staro 11 godina a nema mahane,nazalost moradoh ga prodat bas zbog passata ,ukazala mi se prilika za b6 2010 i eto.
“We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.”
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano

Avatar
Asteriks
Postovi: 11444
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 29 nov 2016, 15:30

Skoda Superb i Passat B6 dijele istu plaformu tak da su otp isti motori sa razlicitostima zbog kojih je opremljen Passat i naravno stabilniji u nekim stvarima.

Znaci osim platforme djele i iste motore benzince 2.0 (115 KS), 1.8 Turbo (150 KS) i 2.8 V6 (193 KS) te dizelaše 1.9 TDI (100, 105 i 130 KS), 2.0 TDI (140 KS) i 2.5 TDI V6 (155 i 163 KS).
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 29 nov 2016, 15:34, ukupno mijenjano 2 puta.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Neutral
Postovi: 37805
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 29 nov 2016, 15:31

Okej, reći ću mu da loše radi posao :)

Avatar
Neutral
Postovi: 37805
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 05 dec 2016, 10:13

Kolega uzeo Audi a3, 2005, cijena 9700KM :?

Još samo ja i jedan drugi moramo promijeniti naša auta da se možemo "nositi" :mrgreen:

slika

Avatar
rasavoje
Postovi: 4796
Pridružen/a: 18 dec 2015, 23:23
Lokacija: made in PRC
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la rasavoje » 08 dec 2016, 19:53

Neko nekog da prodaje ford ka u dobrom stanju? :think:
♥ ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje!

Avatar
sekerbay
Postovi: 4151
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 08 dec 2016, 21:21

rasavoje je napisao/la:Neko nekog da prodaje ford ka u dobrom stanju? :think:
znam ja. kome treba?
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
rasavoje
Postovi: 4796
Pridružen/a: 18 dec 2015, 23:23
Lokacija: made in PRC
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la rasavoje » 08 dec 2016, 21:34

Pa meni. :think:
♥ ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje!

Avatar
sekerbay
Postovi: 4151
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 09 dec 2016, 00:13

ima li mene gdje tu?
il mislis da se radi za dz?
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
rasavoje
Postovi: 4796
Pridružen/a: 18 dec 2015, 23:23
Lokacija: made in PRC
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la rasavoje » 09 dec 2016, 08:20

Pa ti se ugradjuj s prodavcem. :tralala:
♥ ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje!

Avatar
sekerbay
Postovi: 4151
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 09 dec 2016, 11:04

uvijek je bilo da proviziju placa kupac.
al nema veze, spreman sam pomoci i bez provizije.

https://www.autoscout24.de/ergebnisse?m ... ard&desc=0

:cool: :cool:
:mrgreen:
nema na cemu.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
BosnianKingdom
Postovi: 2789
Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la BosnianKingdom » 09 dec 2016, 14:03

Kakve su sada cijene za carinu i PDV prilikom uvoza vozila? Znam kako je prije bilo, čak sam i uvezao, ali kakva su pravila poslije euro4 zakona kad su uveli.
Sabrine mi moje!

Avatar
rasavoje
Postovi: 4796
Pridružen/a: 18 dec 2015, 23:23
Lokacija: made in PRC
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la rasavoje » 09 dec 2016, 18:25

Daj nesto iz BiH, kakva Njemacka ba. :lol:
♥ ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje!

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 16982
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Bosniacum Lilium » 09 dec 2016, 18:26

sta ce ti to smetlje
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.

Avatar
R32
Postovi: 2830
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

Re: RE: Re: Automobili, motori...

Post Postao/la R32 » 09 dec 2016, 18:51

BosnianKingdom je napisao/la:Kakve su sada cijene za carinu i PDV prilikom uvoza vozila? Znam kako je prije bilo, čak sam i uvezao, ali kakva su pravila poslije euro4 zakona kad su uveli.
Ma sve je to isto, de ti nama.ovdje detaljno napisi to za uvoz, sta kako,od pocetka do kraja i cijene :D

Sent from my E6533 using Tapatalk
Mia San Mia

Avatar
sekerbay
Postovi: 4151
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 09 dec 2016, 19:29

rasavoje je napisao/la:Daj nesto iz BiH, kakva Njemacka ba. :lol:
ja sam pomog´o koliko sam mog´o.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
BosnianKingdom
Postovi: 2789
Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
Kontakt:

Re: RE: Re: Automobili, motori...

Post Postao/la BosnianKingdom » 09 dec 2016, 21:59

R32 je napisao/la:
BosnianKingdom je napisao/la:Kakve su sada cijene za carinu i PDV prilikom uvoza vozila? Znam kako je prije bilo, čak sam i uvezao, ali kakva su pravila poslije euro4 zakona kad su uveli.
Ma sve je to isto, de ti nama.ovdje detaljno napisi to za uvoz, sta kako,od pocetka do kraja i cijene :D

Sent from my E6533 using Tapatalk
Ma kad se uvodio zakon čitao sam da više ne daju euro1 papir, sa kojim su bile velike privilegije. Ja sam npr uvezao Passata, tamo ga platio 2800€, dok sam izganjao papirologiju,gorivo,vinjete itd, to je izašlo 450€, carina me izašla 1400KM, hom 250 KM, špediter 150 KM. To ti je ukupno oko 8000 KM. I to mi se isplatilo jer je u tom trenutku taj isti Passat ovdje vrijedio oko 10 000 KM.

Ali ako nije dozvoljen euro1 obrazac onda ne znam ni koliko je pametno, osim ako nije neko posebno vozilo ili bas jeftino.. A gledam ima neke raje i sad uvozi automobile sa euro3 motorim, nije mi jasno kako to izvode,
Sabrine mi moje!

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: invincible1921, jasmin10 i 82 gosta.