Formula 1 - ARHIVA POSTOVA

Moderator/ica: rio_Ferdy88

Pobjednik Bahrain Grand Prix 2021 je:

Anketa je završila: 01 apr 2021, 15:13.

Alfa Romeo
0
Nema glasova.
AlphaTauri
1
3%
Alpine
0
Nema glasova.
Aston Martin
1
3%
Ferrari
5
13%
Haas
1
3%
McLaren
1
3%
Mercedes
16
41%
Red Bull
14
36%
Williams
0
Nema glasova.
 
Ukupno glasova: 39

Avatar
tillman
Postovi: 782
Pridružen/a: 19 nov 2012, 18:44
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la tillman » 11 maj 2015, 11:00

Duke i Manuel su to dobro objasnili, Ferarri se prevario u odnosu na stvarno stanje stvari u utrci i zato du izgubili borbu za drugo, odnosno četvrto mjesto...

Vettel je imao na bolidu neke nove komponente, ali ako on sa tim komponentama ostane 30 sec za Rosbergom, to je veliki upitnik
Kimi je bio sa starim "bolidom"
Očito je da je Mercedes i dalje toliko ispred da oni imaju neka rješenja ako im se netko približi po brzini, da ta rješenja implementiraju i opet naprave razliku...
Williams se približio Ferarriju (Bottas jel)
Force india i Sauber polako gube korak za sredinom poretka, McLaren da nema problema sa izdržljivošću, možda je mogao do boda...

Avatar
schweinsteiger
Postovi: 2994
Pridružen/a: 07 okt 2010, 21:25
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la schweinsteiger » 11 maj 2015, 11:32

Kao sto su neki vec napisali,Vettel je drugo mjesto izgubio zbog katastrofalne procjene tima u boksu.
Ja ne razumijem,kad ga nisu vec odmah poslije Hamiltona pozvali u boks,ali zasto nisu u sledecem krugu?Nego su cekali 2-3 kruga.
Bolje je Kimi izgledao na medium komponenti kasnije,nego Vettel na soft.

Da je odmah za Hamiltonom isao u boks,mozda bismo gledali neku borbu izmedju njih dvojice,ali od prednosti od gotovo 2 sekunde,do prednosti Hamiltona za nekih 7-8 samo zato sto nije odmah isao u boks je haos.

Postano kroz Forum SportSport.ba app.
#miasanmia

Avatar
Lampard8
Postovi: 1517
Pridružen/a: 25 nov 2013, 10:51
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Lampard8 » 11 maj 2015, 13:35

Ferarri je precjenio svoje mogućnosti zato su i ostali kratkih rukava.
Mogu da pariraju koliko toliko Mercedesu u trci, al moraju da budu pametniji u boksovima, istina, mjenjaju gume najbrže na gridu, još da uvježbaju tajming kad povući vozača u box i bit će parekselans.


Kako Alonso pokupi svog mehaničara s dizalicom, strašno :wtf:
Za Čelik i Zenicu,
za crno i crveno,
za naše voljeno,
mi pjevamo...

Avatar
SaltCityAttack
Postovi: 22548
Pridružen/a: 24 jan 2010, 20:49
Lokacija: Tuzla-Chicago
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la SaltCityAttack » 11 maj 2015, 20:02

Hamilton ce potpisati za Mercedes 3 godine 130m vrijednost je ugovora...ok samo neka ne ide u pogani Ferrari to je vazno :)
SA VJEROM BOGA, FUKARE SLOBODA DO GROBA!
I opet Tušanj, tribina i sindrom ludila
jedan klub, jedan grad i navijačka skupina
OD PROŠLE, NE MOŽE BITI NAM TEŽA GODINA
I DALJE OSTAJEMO SLOŽNI KO' BRAĆA I RODBINA !
FKR TZ 87'

East Family FFC1987

Italia
Postovi: 5902
Pridružen/a: 21 jun 2010, 22:36
Lokacija: David Trezeguet
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Italia » 11 maj 2015, 21:51

Manuel je napisao/la:
Glupost zato sto su drzali Kimija sa istrosenim gumama jos par krugova poslije Botasa a onaj vec bio u boksu pa mu je zbog toga pobjegao 10 sekundi.Da su krug poslije Botasa zovnuli Kimija u boks mozda bi se i mogao cemu nadati.Ako imas taktiku da ides dva puta u boks ne mozes cekati 5 krugova vise da bi isao na zamjenu guma jer uvijek si u nedostatku jer konkurent koji je otisao prije tebe ima svjezije gume.

Kako god Mercedes je daleko ispred svih a Meklaren Honda na ovu sezonu moze zaboraviti.Kontao sam da ce do ove utrke spremiti bolid da se bore barem za jedan bod a oni ne mogu zavrsiti utrku.
Malo dublje udji u tematiku i shvatit ces. I laik je svjestan cinjenica da onaj ko prvi ode u box ima ogromnu prednost u odnosu na ostale i vec nakon 1 kruga nadoknadi 1-2 sekunde, nakon 2 kruga to izadje i na 5 sekundi. To svi znaju. Ali problem je kada uvesti vozaca u box tj. da se napravi fina distanca i da vozac izadje na relativno cistu stazu, kao i cinjenica dal ce moci odvesti dovoljno krugova na ostalim gumama bez ikakvih posljedica pred kraj utrke. To je jasno i nama na forumu.

Kimi nije imao istu taktiku kao ostali, vec je isao kao i Alonso, da proba odvesti sa 2 stajanja (jer je pretpostavka bila da ce svi ici kao i Hamilton na 3 stajanja). I zbog toga je odvezao vise krugova od Bottasa i izgubio tih dodatnih 10 sekundi u tom dijelu utrke. Naravno, glavni razlog je razlika u komponenti gume. Zbog istog razloga je kasnije Kimi za 7 kruga skinuo Botasu isto tako 10 sekundi.

Ferrari konacno radi pravu stvar i dobre poteze prave u boxu. Sta je Kimiju znacila ta 4. pozicija ? 2 boda gore dole, to ekipi nista ne znaci. Odluka da Kimija posalju na drugu taktiku znaci da zele ici do samog vrha, kao sto su isli u prosloj utrci sa istom taktikom. . I u toj utrci je Kimi bio 4. (ispred Bottasa) i odlucili su uradit drugaciju taktiku, koja ga je na kraju dovela do 2. pozicije. Oni ako budu povlacili iste poteze kao i Mercedes, nikada nece biti ispred njih, jer svi znamo kakva je razlika u pitanjuNekad uspije, nekad ne, al realnost je da u Katalunji ne mozes prestici nekoga ko ima slicne gume i slicnu brzinu kao i ti. Dokaz toga su Vettel-Hamilton, Bottas-Kimi, Kimi-Massa (prvi dio utrke kada je Massa imao medium gume i konstantno bio 1,5-2 sec iza Kimija) i slicno.
„Morata, najkompletniji napadac danasnjice“ -> Italia

Avatar
DukeOfWellington
Postovi: 8561
Pridružen/a: 01 mar 2013, 21:27
Lokacija: South Sandwich Islands
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la DukeOfWellington » 11 maj 2015, 22:03

Italia je napisao/la: Malo dublje udji u tematiku i shvatit ces. I laik je svjestan cinjenica da onaj ko prvi ode u box ima ogromnu prednost u odnosu na ostale i vec nakon 1 kruga nadoknadi 1-2 sekunde, nakon 2 kruga to izadje i na 5 sekundi. To svi znaju. Ali problem je kada uvesti vozaca u box tj. da se napravi fina distanca i da vozac izadje na relativno cistu stazu, kao i cinjenica dal ce moci odvesti dovoljno krugova na ostalim gumama bez ikakvih posljedica pred kraj utrke. To je jasno i nama na forumu.

Kimi nije imao istu taktiku kao ostali, vec je isao kao i Alonso, da proba odvesti sa 2 stajanja (jer je pretpostavka bila da ce svi ici kao i Hamilton na 3 stajanja). I zbog toga je odvezao vise krugova od Bottasa i izgubio tih dodatnih 10 sekundi u tom dijelu utrke. Naravno, glavni razlog je razlika u komponenti gume. Zbog istog razloga je kasnije Kimi za 7 kruga skinuo Botasu isto tako 10 sekundi.

Ferrari konacno radi pravu stvar i dobre poteze prave u boxu. Sta je Kimiju znacila ta 4. pozicija ? 2 boda gore dole, to ekipi nista ne znaci. Odluka da Kimija posalju na drugu taktiku znaci da zele ici do samog vrha, kao sto su isli u prosloj utrci sa istom taktikom. . I u toj utrci je Kimi bio 4. (ispred Bottasa) i odlucili su uradit drugaciju taktiku, koja ga je na kraju dovela do 2. pozicije. Oni ako budu povlacili iste poteze kao i Mercedes, nikada nece biti ispred njih, jer svi znamo kakva je razlika u pitanjuNekad uspije, nekad ne, al realnost je da u Katalunji ne mozes prestici nekoga ko ima slicne gume i slicnu brzinu kao i ti. Dokaz toga su Vettel-Hamilton, Bottas-Kimi, Kimi-Massa (prvi dio utrke kada je Massa imao medium gume i konstantno bio 1,5-2 sec iza Kimija) i slicno.
Pa to je najbolji dokaz da od njihove sezone nema ništa. Ako oni uz istu taktiku ne mogu da pariraju onda nemaju šta da traže, pa ne rade u Mercedesu dileje koje bi dopustile da izgube prvenstvo na taktiku sa vidno jačim bolidom. Taktika dolazi do izražaja samo kad su auta ravnopravna, a očekivati da će Mercedes na taktiku izgubiti čistu prednost koju ima u bolidu je krajnje nerealno. Čuj na taktiku dobit nekog ko je konstantno brži preko sekundu po krugu, k'o da su u Mercedesu vesla sisali.

Kakva taktika i bakrači. Oni treba da rade prije svega na bolidu i pogotovo na agregatu inače im sve taktike svijeta neće pomoć. U nedjelju smo se uvjerili da nisu još uvijek ni blizu, a po njihovoj priči već su trebali da budu ispred Mercedesa.

I Ferrari i McLaren pričaju priče a meda ne mogu, a šta će biti u budućnosti to ćemo tek da vidimo. Kako sad stvari stoje obećanje ludom radovanje.

Italia
Postovi: 5902
Pridružen/a: 21 jun 2010, 22:36
Lokacija: David Trezeguet
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Italia » 11 maj 2015, 22:16

Pa prijatelju sta tebi nije tacno jasno, ne razumijem kako da ti objasnim.

Gdje sam to ja rekao da je Ferrari jaci od Mercedesa ?
Gdje je to neko iz Ferrarija rekao da je jaci od Mercedesa ?
Kada je neko rekao da ce Ferrari njih pobjediti ?

Sta ti nije jasno u cinjenici da je Mercedes 3 svijeta ispred svih ostalih, a Ferrari se laganim koracima vraca (narocito gledajuci prethodne 2 sezone kada su bili daleko i od 2. pozicije). Ferrari nije najjaci tacka

Normalno da rade i radit ce na bolidu, agregatu i svemu, nebil za sezonu dviju sustigli Mercedes, ali niko ne moze kroz par mjeseci napraviti takav iskorak. Nije ni RBB nije ni Mercedes. A to sto nisu trenutno 1. na gridu, ne znaci da trebaju stat trkati se, zar ne ? Normalno da ce se trkat, nadat, pokusavat, ali pogledaj kvalifikacije nekada i budi dovoljno pametan da sam shvatis neke stvari. Hamilton 1 sec ispred Ferrarija, cemu ikakva prica dalje ?
„Morata, najkompletniji napadac danasnjice“ -> Italia

Avatar
DukeOfWellington
Postovi: 8561
Pridružen/a: 01 mar 2013, 21:27
Lokacija: South Sandwich Islands
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la DukeOfWellington » 11 maj 2015, 22:30

Pa koje su to prave stvari koje rade? Da su radili prave stvari danas bi parirali Mercedesu. Čak su i taktički napravili lošu stvar, šansa da Vettel izađe ispred Hamiltona da je ušao krug kasnije u boks bila je barem 15%, s njihovom taktikom šansa je bila ravna nuli.

Ne rade prave stvari kako je Alonso i primijetio. Samo što bi on takođe trebao da primijeti da ni McLaren ne radi prave stvari. Džaba ti nama ovdje šminkaš priču o nekakvom Ferrariju koji je sve bolji, nije bolji i ne radi prave stvari.

Jedino Mercedes radi prave stvari.

Italia
Postovi: 5902
Pridružen/a: 21 jun 2010, 22:36
Lokacija: David Trezeguet
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Italia » 11 maj 2015, 22:40

Nije Alonso nista primjetio. Alonso nije dobio ugovor i tu prica staje.

Prica oko napredovanja je besmislena. 5 utrka na podijumu, koliko je bilo prosle sezone ? Danas su 2. ekipa na gridu, koja su bili prosle godine ? 4-5-6 zajedno sa Mclarenom i Force Indijom. Al haj'.
„Morata, najkompletniji napadac danasnjice“ -> Italia

Avatar
DukeOfWellington
Postovi: 8561
Pridružen/a: 01 mar 2013, 21:27
Lokacija: South Sandwich Islands
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la DukeOfWellington » 11 maj 2015, 22:41

Napredak od početka sezone, nemoj da spinuješ :nene:

aqarius
Postovi: 3558
Pridružen/a: 12 maj 2009, 16:54
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la aqarius » 11 maj 2015, 22:43

Ferari radi prave stvari,kao i Wiliams,samo što te stvari nisu još dovoljne za Mercedesa.To ti je kao kada npr.Swansea napravi dobru kupovinu i umjesto borbe za opstanak,bude stabilan premierligaš,bez straha od ispadanja ali nemogu prići Chelsea...rade li pravi stvar..rade naravno.Znači ,tek kada budu pretekli Mercedes ,onda bi trebali raditiu pravu stvar...ali onda Mercedes ne radi pravu stvar.Suštinski,nijedan sport ne možemo gledati crno-bijelo...Ferari je na dobrom putu,očito još nedovoljnom,da sa trona skinu Mercedes

Avatar
DukeOfWellington
Postovi: 8561
Pridružen/a: 01 mar 2013, 21:27
Lokacija: South Sandwich Islands
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la DukeOfWellington » 11 maj 2015, 22:46

Jest, Ferrari je Swansea za F1. Alibi poređenje koje treba da odvuče pažnju sa činjenice da su najavili borbu s Mercedesom za titulu od koje ove sezone neće biti ništa. Nisam ja postavio taj cilj. Jasno je da se od prve trke ove sezone tapka u mjestu, nije se napredovalo ni milimetar. I to nije dobar posao.

aqarius
Postovi: 3558
Pridružen/a: 12 maj 2009, 16:54
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la aqarius » 11 maj 2015, 23:10

Drug...pratio sam pažljivo izjave svih ekipa i čini mi se da ferari nigdje nije rekao da napadaju titulu .Svaka njihova izjava je bila odmjerena,tipa pokušati se što više približiti,uzeti što više bodova,kroz neki splet okolnost možda i koju pobjedu i to je to.Svjesni su i ferariju a i navijači koje prate F1 da je Mečka još predaleko za sve ekipe.Nekada ti nije bitan novac,vozač, nego često jedan čovjek(inženjer),ili dobar motor(čitaj Mečka) koji te mogu 5 godina držati u vrhu.Pa šta je radio Šumi 5 godina u svojoj eri.Ja i dalje smatram da nije bio toliko kvalitetniji od ostalih vozača da osvoji 5 titula za redom.Dobra stvar je svakako što već jedna ekipa počinje uopće i razmišljati o bilo kakvoj taktici kojom bi pokušali pobjediti Merc---prije i sama pomisao na to je bila ludost.

Avatar
DukeOfWellington
Postovi: 8561
Pridružen/a: 01 mar 2013, 21:27
Lokacija: South Sandwich Islands
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la DukeOfWellington » 11 maj 2015, 23:19

aqarius je napisao/la:Drug...pratio sam pažljivo izjave svih ekipa i čini mi se da ferari nigdje nije rekao da napadaju titulu .Svaka njihova izjava je bila odmjerena,tipa pokušati se što više približiti,uzeti što više bodova,kroz neki splet okolnost možda i koju pobjedu i to je to.Svjesni su i ferariju a i navijači koje prate F1 da je Mečka još predaleko za sve ekipe.Nekada ti nije bitan novac,vozač nego često jedan čovjek(inženjer),ili dobar motor(čitaj Mečka) koji te mogu 5 godina držati u vrhu.Pa šta vje radio Šumi 5 godina u svojoj eri.Ja i dalje smatram da nije bio toliko kvalitetniji od ostalih vozača da osvoji 5 titula za redom.Dobra stvar je svakako što već jedna ekipa počinje uopće i razmišljati o bilo kakvoj taktici kojom bi pokušali pobjediti Merc---prije i sama pomisao na to je bila ludost.
To su sad malo olabavile izjave kad se vidjelo da ne ide dobro. Treba vidjeti šta se pričalo u februaru i martu, uglavnom Mercedes je po toj priči bio 'uhvatljiv'. E pa nije uhvatljiv i vrijeme je da se Ferrari pomiri sa činjenicom da ove sezone od titule nema ništa osim ako preko noći ne naprave konkurentan bolid i pogotovo agregat, a kakva je šansa da se to desi?

Mnogi zaboravljaju da je u tih pet sezona dominacije Schumachera bilo tri sezone čiste dominacije. 2000. je Hakkinen vodio tokom cijele sezone i u zadnjih par utrka ispustio vodstvo, a najviše ga je koštalo odustajanje u SAD-u, 10 bodova razlike u situaciji kad su njih dvojica imali 1 i 2 skoro svaku trku bio je udarac od kojeg se Finac nije mogao oporaviti. Dalje, sjetimo se sezone 2003. kada je Montoya u pretposljednjoj trci odustao iako je mogao ugroziti Schumachera dok se Raikkonen teoretski održao do zadnje utrke u borbi za titulu gdje je izgubio za tričava dva boda. Ostale tri sezone bile su apsolutno u znaku Schumachera.

Italia
Postovi: 5902
Pridružen/a: 21 jun 2010, 22:36
Lokacija: David Trezeguet
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Italia » 11 maj 2015, 23:42

Nisi dobro ispratio Duke. Ostali su najavljivali Ferrari, sve sto su oni govorili jeste da postoji pomak, narocito u organizaciji ekipe. Nigdje niko nije spominjao titule.
„Morata, najkompletniji napadac danasnjice“ -> Italia

Avatar
DukeOfWellington
Postovi: 8561
Pridružen/a: 01 mar 2013, 21:27
Lokacija: South Sandwich Islands
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la DukeOfWellington » 11 maj 2015, 23:49

Čitam taj tip vijesti svakodnevno tako da teško da nisam dobro ispratio. Meni to izgleda kao relativiziranje i ušminkavanje situacije ali eto, ako je njima dobro da i ove sezone ne budu konkurentni onda je i meni dobro. I onda se ispostavilo da Alonso nije pogriješio zbog toga što je napustio Ferrari i otišao u McLaren, ni jedni ni drugi ove sezone neće biti konkurentni a iduća je daleko za prognoze tog tipa pogotov ako se zna da promjena pravila uvijek visi u vazduhu.

Italia
Postovi: 5902
Pridružen/a: 21 jun 2010, 22:36
Lokacija: David Trezeguet
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Italia » 12 maj 2015, 00:06

Citam ih i ja i ne pricam ti napamet. Preko noci ne mozes doci do vrha, vec se postepeno moras dizati. Ni Mercedes (posle Brawn GP-a) nije bio najjaci, daleko od toga, ponekad bi dodji do podijuma i to je to. 4 godine dominacije RBR-a su prosle i onda je doslo njihovo vrijeme. Ali do tad nisu bili losi, vec su iz sezone u sezonu bili sve bolji i bolji.

Ako gledas sve kroz prizmu sampionske titule, naravno da Alonso nije nista izgubio, kao ni 20 ostalih vozaca. Ali to nije tacno razmisljanja, jer nije isto vozikati se oko 16. pozicije i boriti se za 2-3, a ponekad i za pobjedu. To nikada nece biti isto.
„Morata, najkompletniji napadac danasnjice“ -> Italia

Avatar
DukeOfWellington
Postovi: 8561
Pridružen/a: 01 mar 2013, 21:27
Lokacija: South Sandwich Islands
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la DukeOfWellington » 12 maj 2015, 00:18

Ferrari od 2004. nije bio dominantan, a jedinu titulu nakon toga su osvojili 2007. zbog toga što se u McLarenu nisu mogli dogovoriti ko je prvi vozač. Dakle teče jedanaesta godina otkako oni nisu dominantni i mi i dalje slušamo priču 'bit će'. Bit će sutra. Malo sutra.

Red Bull, uz dužno poštovanje ovom timu, ne može u rečenicu sa Ferrarijem. Mi ovdje pričamo o kroz historiju najuspješnijem timu koji već deceniju najavljuje nešto, a ne nudi ništa.

Alonso se nagledao drugih i trećih mjesta kroz karijeru, ne vjerujem da mu fali ovo što Vettel trenutno ima. On je želio da pokuša nešto drugo po cijenu da više nikad ne vidi drugo ili treće mjesto.

Avatar
jose
Postovi: 6700
Pridružen/a: 20 okt 2009, 17:19
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la jose » 12 maj 2015, 07:20

DukeOfWellington je napisao/la:Ferrari od 2004. nije bio dominantan, a jedinu titulu nakon toga su osvojili 2007. zbog toga što se u McLarenu nisu mogli dogovoriti ko je prvi vozač. Dakle teče jedanaesta godina otkako oni nisu dominantni i mi i dalje slušamo priču 'bit će'. Bit će sutra. Malo sutra.

Red Bull, uz dužno poštovanje ovom timu, ne može u rečenicu sa Ferrarijem. Mi ovdje pričamo o kroz historiju najuspješnijem timu koji već deceniju najavljuje nešto, a ne nudi ništa.

Alonso se nagledao drugih i trećih mjesta kroz karijeru, ne vjerujem da mu fali ovo što Vettel trenutno ima. On je želio da pokuša nešto drugo po cijenu da više nikad ne vidi drugo ili treće mjesto.
Sve se slažem, Ferrari fakat godinama najavljuje uspješan bolid, ali svake godine bude razočarenje. I za Kimijevu titulu se slažem (mada se može diskuovati o raznim titulama odlučenim u zadnjoj trci).
Takođe se nadam da će ovaj Arrivabene donijeti taj dugo očekivani iskorak. Za sada će svaki navijač Ferrarija biti zadovoljan ostvarenim u ovih 5 trka, a dalje ćemo vidjeti.
Ono što se ne slažem je da je Alonsova odluka ispravna. Alonso je shvatio da stari i da od titule u Ferrariju teško da će biti nešto dok je on još u godinama kad može osvojiti. I htio je instant uspjeh. Nadao se da će Hamilton prošle godine popušiti titulu od Rosberga, pa da će to (uz Hamiltonovo nezadovoljstvo što ekipa protežira "svog zemljaka") dovesti do toga da Hamilton napusti Mercedes, a onda on uleti u dominantan bolid.
To se nije ostvarilo, pa mu je ostala jedina alternativa: McLaren Honda i nada da će se ponoviti sezona 2009. da nova ekipa opet nekim mutljavinama (čitaj F-duct) može odmah sve izdominirati. Na njegovu žalost, sad se nalazi tu gdje nikako nije htio: da učestvuje u razvoju jedne ekipe i da dočeka starost dok oni ne postanu kompetitivni (nešto što je radio Schumacher prvo u Ferrariju, pa potom u Mercedesu - s velikom razlikom što su obje ekipe nakon nekoliko godina profitirale uz rad sa Michaelom, a za rad sa nestrpljivim Alonsom nisam baš siguran).
Velež, Chelsea FC, LA Lakers, Scuderia Ferrari

Avatar
akisarajevo92
Postovi: 19060
Pridružen/a: 16 mar 2014, 11:24
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la akisarajevo92 » 15 maj 2015, 05:13

"Staza" u Monte Carlu tokom svakodnevnog saobracaja. :kafa:

[youtube][/youtube]
Audi closes in on f1 entry
Audi's long awaited arrival in the Formula One World Championship got one step closer recently with Ferdinand Piech's forced decision to resign from the Board of Directors of the Volkswagen Group. The 78-years old Austrian, the grandson of Ferdinand Porsche, had always vetoed the company's entry into Formula One, as he has had a long standing feud with Bernie Ecclestone, but his failed attempt to topple the company's CEO, Martin Winterkom, resulted in his resignation from the board, potentially opening the door for Audi to get into Grand Prix racing.

Audi has been designated as the group's brand for circuit racing but after winning Le Mans 13 times in the last 15 years, there's nothing left for the Germans to prove in Endurance racing, especially now that Porsche seems more than ready to pick up the mantle for the group.

It's not a secret that many people inside Audi have been eager to make the move to Formula One and have conducted many feasibility studies over the last decade, but their efforts were permanently frustrated by Piech's veto.

Now, without that stumbling block in the Board, Audi is seriously considering having a go at Formula One, even if the company's CEO, Rupert Stadler, has refused to set a calendar for that to happen: "we are evaluating a move to Formula One, but we've been doing that for quite a while and no decision has been made."

It's not a secret that Red Bull's Dietrich Mateschitz has been lobbying Audi for years to come to Formula One to be his main team's engine partner, as the Austrian is desperate to part ways with Renault - considering the French manufacturer as the main reason Red Bull is no longer a winning team.

When Stefano Domenicali was hired by the Audi late last year, it was clear the goal was to get the company into Formula One, as the Italian boasts more than 20 years experience working with Ferrari, and led the team to the World Championship back in 2007. With Piech out of the way, Domanicali is expected to have free hand to present a plan to the Board of Directors of the Volkswagen Group - so negotiations with Red Bull are likely to pick up pace in the coming weeks.

While Dietrich Mateschitz's plan is to find a new partner for his Formula One team, there's the strong possibility Audi will only be willing to get into Formula One with its own team. Should that be the case, the Austrian could well be willing to sell both Red Bull - to Audi - and Toro Rosso to Renault, leaving Formula One as a competitor after a very successful run that started back in 2004. But that wouldn't mean Mateschitz would leave Formula One altogether, for Bernie Ecclestone has been trying to convince the Australian billionaire to buy CVC Capital Partners' shares in Delta Topco, the company that owns the commercial rights of Formula One and that could be appealing for the man who revolutionised the world of energy drinks more than 25 years ago.

In any case, given there is no Formula One Power Unit designed and ready to be built in Audi's factory, the earliest the German manufacturer could make it into Formula One would be in 2017 but even that could be a bit of a stretch for Audi, given the complexity of the current Grand Prix engines. On top of that, there are serious discussions between the four manufacturers currently involved in Formula One that could result in a change of the technical regulations for the 2017 season, so Audi is likely to wait until there's a definition of the new rules before investing in the design and development of its first Formula One engine.

There is, nonetheless, another possibility. According to **** close to Red Bull, the new building that is currently under construction next to the Milton Keynes factory is destined to harbour an engine factory, including a good number of dynamometers for static testing, which would explain its deep foundations, making it look like it will be, mainly, and underground structure. With Mario Illien already working on developments for the Renault engine, but under contract with Red Bull, Audi could well take over the project from the Swiss or simply fund his efforts and give him technical assistance in the same way Mercedes works with the Brixworth structure that is led by Andy Cowell - a structure that was, ironically, built by Mario Illien when he was designing and building engines for Mercedes...

While Audi may take a while to make a decision about moving into Formula One and no news are expected until after this year's Le mans 24 Hours - where the German manufacturer is, again, the hot favourite. The smart money is more and more on Audi taking the plunge and challenging Mercedes in its own territory, a move that may force BMW to return to Formula One, to avoid being left behind its two historic rivals.
Audi taking the plunge and challenging Mercedes in its own territory, a move that may force BMW to return to Formula One

Honda motorsport chief Yasuhisa Arai:
"But maybe in Monaco or Canada we will have a much better chance of getting points, and then to achieve a podium in the middle of the season - we hope.

"It is a very important home race at Silverstone - high-speed corners, average speed is so high - so we want to achieve that target by the middle of the European season."

Asked of Arai whether he felt Ferrari and Williams could be caught in 2015, he replied: "Yeah, sure."

And Mercedes? "By the end of the season we should achieve that. That is our aim, the target," responded Arai.
:mrgreen:
Don't believe the hype.

Zaključano

Natrag na “Auto-moto”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.