Honda pravi motor, a ne bolid. Ako vec diskutujemo na poluozbiljnom nivou, onda si ne dopustaj ovakve provale.Italia je napisao/la:Ti isti ljudi iz Honde su i prosle sezone bili ukljuceni u F1 i pravili motor za ovu sezonu. Sve sto su uspjeli napraviti jeste bolid koji jedva odveze jednu utrku i smanjili razliku za najslabijim timovima. I ta 11 pozicija je splet brojnih odustajanja i veceg broja odlazaka u boks. Ako se gledaju vremena (a to je jedino mjerilo Meklarena, ne nekakav rezultat), Meklaren je opet samo ispred Manora.
Sve sto ostaje su jako optimisticne izjave spanskog gubitnika kojem srce puca kada vi iz cega je dosao gdje.
Hondin motor u simulacijama u fabrici ima potencijal jednak Mercedesovom motoru, no na stazi i ispod sasije stvari izgledaju malo drugacije i treba vremena da se prije svega ERS i ECU dovedu u red. To iziskuje vrijeme na stazi, dakle testiranje. Lako je Mercedesu i Ferrariju razvijati bolide kada su ti motori ugradjenu 4-6 ili 8 bolida. Honda opskrbljuje samo McLaren, uoci dakle razliku.
Sve trazi svoje vrijeme, a Honda sistematski i postepeno rjesava probleme jer ne zeli da svaku utrku digne 2 motora u vazduh.
Hondin motor ce doci na svoje vec ove godine, vec u spaniji ili u monacu bi trebala da se predstavi nova specifikacija motora koja bi trebala da donese znacajan pomak.
Isto tako imaj u vidu da je McLaren stopirao aero razvoj donekle jer nema poente raditi na istom dok i motor ne bude optimiziran. Aero paket McLarena trenutni je jako "underdeveloped" i ima mnogo prostora i potencijala za razvoj, siguran sam mnogo vise nego kada je Ferrarijeva sasija u pitanju.
Kako sezona bude odmicala, siguran sam da ce McLaren smanjivati razliku