Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Da li mogu ovu obicni zvucnici u auto? Npr da izvadim iz one kutije od zvucnika od linije mi?
Drugo, radio planiram uzimati. Tu trebam gledat da podrzava toliko i toliko w? Npr ako mi je zvucnik 50w da radio moze podrzat npr 4x50w? Il ako je 100w onda 4x100 Tj ako su 4 zvucnika ili samo pomijesao?
Drugo, radio planiram uzimati. Tu trebam gledat da podrzava toliko i toliko w? Npr ako mi je zvucnik 50w da radio moze podrzat npr 4x50w? Il ako je 100w onda 4x100 Tj ako su 4 zvucnika ili samo pomijesao?
Re: Automobili, motori...
Nisam znao gdje bih ovo postavio, a tiče se Sarajlija, Sarajeva i taksija u Sarajevu.
Živim u Mostaru i nismo Bog zna neki grad, podijeljeni politički, već nekoliko godina nemamo gradsku skupštinu ni gradsko vijeće. Manji smo od Sarajeva četverostruko. Ali ne mogu da shvatim da u jednom metropoli, što Sarajevo sigurno želi biti taksi firme posjeduju automobile stare 10 i više godina, doslovno sakarotine.

Kako je to moguće i kako nije stid tih taksi službi?
To mi nekako u vas sve izgleda divlje. Baš kao i naplata usluga. U nas se u Mostaru zna. Cijena je 1 KM za 1 pređeni kilometar uz start od 2 KM koji podrazumjeva prva dva pređena kilometra. I tu te nitko ne može zalampati, tako je i tako taksimetri rade.
Taksi je u Mostaru zaživio prije dvije godine kada je crnogorski biznismen iz Budve kupio veliki broj NOVIH Škoda Octavia, Superba, a domalo i veliki broj NOVIH Toyota Aurisa (slika 1 i 2). Nazvao ga je Moj Taxi i Gradski Taxi. Nakon toga mostarski biznismen Dinko Dika Slezak, kupuje veliki broj NOVIH Peugeota 301 i pokreće Halo Taxi (slika 3).



Uz udobnu vožnju u novim automobilima cijena je 1 KM po kilometru i danas se svi vozaju u taksiju u Mostaru, jer je bagatelan, a puno dostupniji od javnog prijevoza.
Onda dolaze vaši sarajevski smećari (molim vas da se ne uvrijedite drage Sarajlije) u Mostar s Arny Taxi-jem i dovode TOTALNE SAKAROTINE, nekakve karavane Ford Focus prve generacije stare 15 godina. A u poluispravnom stanju, em dimi iz njih ko da ćumur lože, a koče ručnom jer im kočnice ne valjaju.
Stvarno sarajevski taksiji su sramota za Europu, svakavih sakarotina ima i dosta je toga na divlje. Misle samo na auto bilo kakvo nakačiti znak taxi i eto ga to je to.
Ja mislim da bi država ili entitet trebali riješiti pitanje taxija, urediti tu oblast da se seljakluk i divljaština izbace. Pa zar su tako jaka mafija da im država ne može stati u kraj? I OBAVEZNO da se uvede zakonska odredba da automobili ne smiju biti stariji od pet godina. Pa bil vi sebe mogli zamisliti da u 2014-toj, na pragu 2015-te godine polažete vozački u nekoj auto-školi, a da vam je ta autoškola dala Golf 3 ili Golf 4? Auto-škole relativno brzo obnavljaju svoje garaže, svakih 5 godina. Što ne bi to mogle i taksi firme, ionako fine novce obrću. Da su fer prema mušterija. Uloži da se množi, a ne ovako ccc.
Ja se nikada ne bih vozio s Arny Taxijem u Mostaru kada za iste novce mogu da se vozim u ispravnim, čistim i novim automobilima. Ljudi su fer, ULOŽILI velike novce, kupili nova auta i sad im se vraća. A ne ovi tipa Arny koji žele uz što manje ulaganja zaraditi što više. Tipična bosanskohercegovačka priča i tipični BH mentalitet. Moram priznati da je Arny u početku u Mostaru bio šikaniran. Tek kad su počeli sa radom, zapaljena su im tri automobila. I to nije nimalo fina stvar, toga se stidim
Ali se također stidim njihovog rada i njihovih automobila. U Mostaru je nakon toga pokrenuta još jedna taxi firma koja se ugledala na Arny pa kupila polovna auta. Loše navike se brzo prenose 
Živim u Mostaru i nismo Bog zna neki grad, podijeljeni politički, već nekoliko godina nemamo gradsku skupštinu ni gradsko vijeće. Manji smo od Sarajeva četverostruko. Ali ne mogu da shvatim da u jednom metropoli, što Sarajevo sigurno želi biti taksi firme posjeduju automobile stare 10 i više godina, doslovno sakarotine.

Kako je to moguće i kako nije stid tih taksi službi?
To mi nekako u vas sve izgleda divlje. Baš kao i naplata usluga. U nas se u Mostaru zna. Cijena je 1 KM za 1 pređeni kilometar uz start od 2 KM koji podrazumjeva prva dva pređena kilometra. I tu te nitko ne može zalampati, tako je i tako taksimetri rade.
Taksi je u Mostaru zaživio prije dvije godine kada je crnogorski biznismen iz Budve kupio veliki broj NOVIH Škoda Octavia, Superba, a domalo i veliki broj NOVIH Toyota Aurisa (slika 1 i 2). Nazvao ga je Moj Taxi i Gradski Taxi. Nakon toga mostarski biznismen Dinko Dika Slezak, kupuje veliki broj NOVIH Peugeota 301 i pokreće Halo Taxi (slika 3).



Uz udobnu vožnju u novim automobilima cijena je 1 KM po kilometru i danas se svi vozaju u taksiju u Mostaru, jer je bagatelan, a puno dostupniji od javnog prijevoza.
Onda dolaze vaši sarajevski smećari (molim vas da se ne uvrijedite drage Sarajlije) u Mostar s Arny Taxi-jem i dovode TOTALNE SAKAROTINE, nekakve karavane Ford Focus prve generacije stare 15 godina. A u poluispravnom stanju, em dimi iz njih ko da ćumur lože, a koče ručnom jer im kočnice ne valjaju.
Stvarno sarajevski taksiji su sramota za Europu, svakavih sakarotina ima i dosta je toga na divlje. Misle samo na auto bilo kakvo nakačiti znak taxi i eto ga to je to.
Ja mislim da bi država ili entitet trebali riješiti pitanje taxija, urediti tu oblast da se seljakluk i divljaština izbace. Pa zar su tako jaka mafija da im država ne može stati u kraj? I OBAVEZNO da se uvede zakonska odredba da automobili ne smiju biti stariji od pet godina. Pa bil vi sebe mogli zamisliti da u 2014-toj, na pragu 2015-te godine polažete vozački u nekoj auto-školi, a da vam je ta autoškola dala Golf 3 ili Golf 4? Auto-škole relativno brzo obnavljaju svoje garaže, svakih 5 godina. Što ne bi to mogle i taksi firme, ionako fine novce obrću. Da su fer prema mušterija. Uloži da se množi, a ne ovako ccc.
Ja se nikada ne bih vozio s Arny Taxijem u Mostaru kada za iste novce mogu da se vozim u ispravnim, čistim i novim automobilima. Ljudi su fer, ULOŽILI velike novce, kupili nova auta i sad im se vraća. A ne ovi tipa Arny koji žele uz što manje ulaganja zaraditi što više. Tipična bosanskohercegovačka priča i tipični BH mentalitet. Moram priznati da je Arny u početku u Mostaru bio šikaniran. Tek kad su počeli sa radom, zapaljena su im tri automobila. I to nije nimalo fina stvar, toga se stidim


Re: Automobili, motori...
Kod mene bilo sve i svasta i u autu ii u kuci. Tako da mislim nema vezze da li je ista jacina. Hoce crknuti ssaamo ako je pojacalo ( linija, auto radio, auto pojacalo i sl. ) prejak u odnosu na zvucnik ali toliku razliku sigurno neces praviti.soxx je napisao/la:Da li mogu ovu obicni zvucnici u auto? Npr da izvadim iz one kutije od zvucnika od linije mi?
Drugo, radio planiram uzimati. Tu trebam gledat da podrzava toliko i toliko w? Npr ako mi je zvucnik 50w da radio moze podrzat npr 4x50w? Il ako je 100w onda 4x100 Tj ako su 4 zvucnika ili samo pomijesao?
Postano kroz Forum SportSport.ba app.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Jel "jak" radio 4x50w? Ili ti ga jesul jaki zvucnici od 50w ? 

Re: Automobili, motori...
Pa to ti je standardna jacina, 4x45/50/55 i sl, za jace uzmes pojacalo i to je tosoxx je napisao/la:Jel "jak" radio 4x50w? Ili ti ga jesul jaki zvucnici od 50w ?

Kod mene je trenutno u autu takva jacina, i fabricki zvucnici, a drma stakla u retrovizorima.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
soxx je napisao/la:Da li mogu ovu obicni zvucnici u auto? Npr da izvadim iz one kutije od zvucnika od linije mi?

zasto se zadrzati na zvucnicima od linije (

recimo, ako imas kedija, namontiraj klupe i unajmi neki bend.
a ako imas kamion, predlazem da ubacis orkestar sarajevske filharmonije.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Može li preporuka za zimske gume(R15 195 / 60 ili 65)? Koju marku da uzmem onako srednje vrijednosti, i gdje u TK je najpovoljnije?? Pozdrav
Re: Automobili, motori...
Kakva je procedura sa uvozom automobila u BiH iz zapadne evrope? Šta se plaća, šta se ne plaća, koliko izađe i tako te cake?
Fidelis javi se 


DRUG NEBI TI PUNCA
- BurningLegion
- Postovi: 1047
- Pridružen/a: 29 maj 2014, 16:54
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Placas samo PDV ako je auto europskog porijekla, a za potvrdu europskog porijekla vozila pravis EUR1 certifikat koji to dokazuje.
Daljna procedura je dosta jednostavna, pravis eksportne papire (za to ti je potreban racun i kopija papira vozila, ili original), vec spomenuti EUR1, placas drzavi PDV, obavljas i placas homologaciju te obradu papira na carini i auto je spremno za registraciju.
Daljna procedura je dosta jednostavna, pravis eksportne papire (za to ti je potreban racun i kopija papira vozila, ili original), vec spomenuti EUR1, placas drzavi PDV, obavljas i placas homologaciju te obradu papira na carini i auto je spremno za registraciju.
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 16982
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
i ne isplati se ako osim ako ne uvozis auto od 7-8 k €
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Re: Automobili, motori...
Recimo da uvozim auto od 15 do 17 tisuća evropskih novčanica koliko bi me izašle te dodatne zajjebancije?BurningLegion je napisao/la:Placas samo PDV ako je auto europskog porijekla, a za potvrdu europskog porijekla vozila pravis EUR1 certifikat koji to dokazuje.
Daljna procedura je dosta jednostavna, pravis eksportne papire (za to ti je potreban racun i kopija papira vozila, ili original), vec spomenuti EUR1, placas drzavi PDV, obavljas i placas homologaciju te obradu papira na carini i auto je spremno za registraciju.
DRUG NEBI TI PUNCA
- BurningLegion
- Postovi: 1047
- Pridružen/a: 29 maj 2014, 16:54
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
PDV se obracunava na cijenu vozila (sa fakture), tako da ako mozes i skinuti malo cijenu na fakturi, a dati gore razliku u kesu, to bolje po tebe. EUR1, ha ne znam, ovisi o spediciji, nek bude 25-30 EUR, eksportni papiri isto tako, homologacija recimo 300ak KM, obrada papira jedno 150ak KM i tako.
Ako ces uvoziti EURO3 vozilo uvozi sad, jer poslije 01.01.2015. se ukida mislim.
Ako ces uvoziti EURO3 vozilo uvozi sad, jer poslije 01.01.2015. se ukida mislim.
Re: Automobili, motori...
Isplati jasta, sve zavisi gdje i kako uzimas. Jos u Bosni rijetko koji Bosnjo ima da je pravi domacin sto se tice odrzavanja auta. Evo Pasat B5.5 ili ti ga kod nas 5+ 2004 god. I da je sve ok kod nas neces naci ispod 11k rijetko. Dok tamo kosta par hiljada eura. Za pdv ti nece uzeti 5k. A svako od nas ima neke rodbine, komsija koji su tamo.Bosniacum Lilium je napisao/la:i ne isplati se ako osim ako ne uvozis auto od 7-8 k €
Ima i tamo skupo logicno, i skupo bi izaslo da ides maksuz uzimati naslijepo te da provedes par dana na ganjanje a nista ne znas.
Postano kroz Forum SportSport.ba app.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
http://img.wallpaperstock.net:81/speake ... 0x1600.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Bila djeca u gostima i naravno da moraju nesto syebat. Uglavnom probili su mi ovo u sredi, ovu plastiku sto bude na zvucniku il od kojeg je materijala vec nemam blage. Sad me inteiresuje jel se zvucnik sjebao il to stoji kao ukras/zastita od prasina il nesto tako.
Bila djeca u gostima i naravno da moraju nesto syebat. Uglavnom probili su mi ovo u sredi, ovu plastiku sto bude na zvucniku il od kojeg je materijala vec nemam blage. Sad me inteiresuje jel se zvucnik sjebao il to stoji kao ukras/zastita od prasina il nesto tako.

Re: Automobili, motori...
Kolika je rezerva goriva u automobilu, ima li neka deklarisana rezerva, koliko kilometara se moze proci kad se upali lampica?
Kod mene je Renault Megane cabrio, 2007. godiste, i na displeju se upali rezerva na nekih 65 kilometara, a cim se upali lampica na displeju vise ne prikazuje jos koliko kilometara mi je ostalo pa ne znam da li je nesto pokvareno pa ne prikazuje do samog kraja nestanka goriva ili tako treba, i ne znam da li fakat cca jos 60-ak kilometara samo mogu proci?
Kod mene je Renault Megane cabrio, 2007. godiste, i na displeju se upali rezerva na nekih 65 kilometara, a cim se upali lampica na displeju vise ne prikazuje jos koliko kilometara mi je ostalo pa ne znam da li je nesto pokvareno pa ne prikazuje do samog kraja nestanka goriva ili tako treba, i ne znam da li fakat cca jos 60-ak kilometara samo mogu proci?
Ko od harama zivi, godisnje dva puta ne podrigne.
Re: Automobili, motori...
Jbg zavisi kako voziš. Ja predjem i do 100 km sa rezervom nekad pa onda naspem..al sad vecinom sipam prije, ne cekam da se pali rezerva..nikad ne znas sta se moze desiti u putu, neki zastoj ili nešto tako, pogotovu zimi.
Re: Automobili, motori...
Po pravilu bi trebalo na 100 km da se upali. Ali mislim, nisam siguran, da se to moze i preko kompjutera podesiti na koliko da ti se pali.Batva je napisao/la:Kolika je rezerva goriva u automobilu, ima li neka deklarisana rezerva, koliko kilometara se moze proci kad se upali lampica?
Kod mene je Renault Megane cabrio, 2007. godiste, i na displeju se upali rezerva na nekih 65 kilometara, a cim se upali lampica na displeju vise ne prikazuje jos koliko kilometara mi je ostalo pa ne znam da li je nesto pokvareno pa ne prikazuje do samog kraja nestanka goriva ili tako treba, i ne znam da li fakat cca jos 60-ak kilometara samo mogu proci?
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
A ima ovog sto rece Marcelo. A kako nam je gorivo kvalitetno bolje je da je makar oko sredine. Jer ono na kraju zna svasta biti pa povuci i mulja i sl. Jos pogotovu sad zima ide.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Znam da je obicno bilo na 100KM, ali nisam bio siguran jer mi na kompjuteru lampica se upali na nekih 60-65 kilometara. Hajde budi siguran sad. 

Ko od harama zivi, godisnje dva puta ne podrigne.
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 10 gostiju.