Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
29
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 139

Avatar
marcelo12
Postovi: 446
Pridružen/a: 30 maj 2013, 14:13
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la marcelo12 » 25 sep 2014, 20:17

Bosniacum Lilium je napisao/la:Nissan je fakticki francuski tako da ne znas sta bih ti rekao. Jos Renaultov, radnicko auto kod Francuza.

Taj 307 fakat nije skup sto se tice odrzavanja, taj od 66 kw. Samo je dosta bucan i lijen.

Cuj kad je izasao taj Focus s tim motorom, on je po tehnologiji miljama ispred cetvorke :kafa:

Vozne karakteristike odlicne, siguran si na duza putovanja sto se tice preticanja, jer otresa sve ko slinu (provjereno) :mrgreen:

Zamajac ne kosta nista vise nego kod cetvorke ;) Turbina se dobro ponasa, egr se cesto zaprlja, meni je vakat cistit ga. Meni jedino smeta sto kvacilo hvata visoko, bas me to nervira :puke: Sto se tice drugog, ne sikiraj se. Otvoreno ne uzima puno, po gradu hoce i 7.5 l / 100 km
Hvala druze na informacijama,jbg u mene je dosta gradske voznje..al nema veze,ovaj sto sam gledao mi se nevjerovatno svidio.Doduse volio bi da je 74 kw al ok je i ovaj.pozz

Avatar
marcelo12
Postovi: 446
Pridružen/a: 30 maj 2013, 14:13
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la marcelo12 » 25 sep 2014, 20:20

Saurman je napisao/la:Šta ti se ima gaditi kad ljudi proizvode kvalitetna vozila dok Francuzi proizvode smeće.
Nisam rekao da ne proizvode kvalitetne automobile,vec eto sto cujem dosta osoba ili procitam negdje kao Golf je Golf,krenuvsi od serije dva pa nadalje.

Avatar
milanist
Postovi: 13575
Pridružen/a: 22 jul 2012, 23:46
Lokacija: 07.07.2009
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la milanist » 25 sep 2014, 20:23

ja sam imao veoma losa iskustva sa frnacuzima, i sa 206, 307 i sa 407 i dalje ih izbjegajem u sirem luku, ne samo peugeote, sve francuze jer su mi totalno ohladili, da se ne lazemo, na oko su fantasticni automobili ali problemi nastaju tek onda kada das lovu za njih, mozes veoma lako provjeriti, kupi jednoga :D

prvi put da se slozim sa Saurman-om, znas kako kod nas ide, Zena moze biti sa sela ali auto mora biti iz Njemacke i toga se bas treba i drzati, i dalje da se ne lazemo trenutno vozam jedno iz porodice Fiata i zadovoljan sam pravo ali sljedece koje je na listi je nesto iz ponude Audia i WV :D

bolje ti je uzeti tog Forda, po meni bar, ali svako ima stvar ukusa pa ti opet najvise poslusaj sebe.. LP
There is a good player, and a great star, and after a legend. But above all these comes Paolo Maldini.
POBJEDNIK SportSport.ba CALCIO LIGE SEZONA 2015/16

Avatar
marcelo12
Postovi: 446
Pridružen/a: 30 maj 2013, 14:13
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la marcelo12 » 25 sep 2014, 20:32

milanist je napisao/la:ja sam imao veoma losa iskustva sa frnacuzima, i sa 206, 307 i sa 407 i dalje ih izbjegajem u sirem luku, ne samo peugeote, sve francuze jer su mi totalno ohladili, da se ne lazemo, na oko su fantasticni automobili ali problemi nastaju tek onda kada das lovu za njih, mozes veoma lako provjeriti, kupi jednoga :D

prvi put da se slozim sa Saurman-om, znas kako kod nas ide, Zena moze biti sa sela ali auto mora biti iz Njemacke i toga se bas treba i drzati, i dalje da se ne lazemo trenutno vozam jedno iz porodice Fiata i zadovoljan sam pravo ali sljedece koje je na listi je nesto iz ponude Audia i WV :D

bolje ti je uzeti tog Forda, po meni bar, ali svako ima stvar ukusa pa ti opet najvise poslusaj sebe.. LP
I ja sam imao Punta 9 godina :D i eto ima mahalske price kako su Fiati losi,kako se kvare ovo ono,al u mene vala nista. Znaci sve zavisi na sta naletis,i kako je odrzavano. Ovaj Focus nije puno presao,uvoz iz Svicarske,servisna knjiga..pa eto,vjerovatno cu to uzet. Jer slabo da ima koji golf da je presao manje od 200 000 i gledajuci po slikama,slabo da ima koji da je dobro ocuvan,pogotovu unutrasnjost.

Avatar
R32
Postovi: 2830
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la R32 » 25 sep 2014, 21:01

milanist je napisao/la:ja sam imao veoma losa iskustva sa frnacuzima, i sa 206, 307 i sa 407 i dalje ih izbjegajem u sirem luku, ne samo peugeote, sve francuze jer su mi totalno ohladili, da se ne lazemo, na oko su fantasticni automobili ali problemi nastaju tek onda kada das lovu za njih, mozes veoma lako provjeriti, kupi jednoga :D

prvi put da se slozim sa Saurman-om, znas kako kod nas ide, Zena moze biti sa sela ali auto mora biti iz Njemacke i toga se bas treba i drzati, i dalje da se ne lazemo trenutno vozam jedno iz porodice Fiata i zadovoljan sam pravo ali sljedece koje je na listi je nesto iz ponude Audia i WV :D

bolje ti je uzeti tog Forda, po meni bar, ali svako ima stvar ukusa pa ti opet najvise poslusaj sebe.. LP
Sve ima ono kako naletis, za Pezoe cujem vise puta tako, evo ima jedan Ford u rodbini 2004 godiste mislim, on je stvarno udoban ono full oprema navigacija, grijaci u sjedistima i sl. Skoro nov kupljen, vuce ide. Ali brate dragi ulaganja su velika. Stvarno je skupo odrzavanje. Ne da hvalim, imam 2. cetvorke, oba SDI. oprema stvarno slaba, ali sta god ode 20 KM, ja se ne mogu nacudit kako je jeftino odrzavanje. I to rijetko ode. Za godinu oba pređu oko 50 000 zajedno. Samo se servisi rade. I to ako znas mozes ubost stvarno jeftino. Price da ne ide pada u vodu. nije ti to velika razlika 10-20-30 kw pa ti bas osjetis kad povuce. I velika je razlika u kojoj brzini i na koliko obrtaja ce potegnuti sdi i turbo. Potrosnja stvarno minimalna. Znam da neke odbija kao slabo, ali sebi opet kad bi uzimao opet bi SDI-a ili benzinca, tdi bi zaobisao, puno se ulaze a malo daju, puno čade. Ako mi je vec stalo da auto bude jako onda ce benzinjara definitivno. Naravno dosta put se zna ubosti Francuz ocuvan, od gospodina cojka pa ti se nece kvarit i bit ce ti. I nije to sad auto od 30 000 pa dio kad ode i kosta, samo je u wv dosta povoljnije. Ja ako budem imao bolje uslove, definitivno cu uzeti Alfu 159. Mnogi govore kvari se i sl. skupo odrzavanje, ali kad vec dajem vece pare za auto onda moram imati i za odrzavanje. Ne mogu biti dijelovi od papira pa da svi odu, promijenit cu svaki dio ako treba :D
Mia San Mia

Avatar
Centre forward
Postovi: 6388
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 26 sep 2014, 07:57

Bosniacum Lilium je napisao/la:Nissan je fakticki francuski tako da ne znas sta bih ti rekao. Jos Renaultov, radnicko auto kod Francuza.

Taj 307 fakat nije skup sto se tice odrzavanja, taj od 66 kw. Samo je dosta bucan i lijen.

Cuj kad je izasao taj Focus s tim motorom, on je po tehnologiji miljama ispred cetvorke :kafa:

Vozne karakteristike odlicne, siguran si na duza putovanja sto se tice preticanja, jer otresa sve ko slinu (provjereno) :mrgreen:

Zamajac ne kosta nista vise nego kod cetvorke ;) Turbina se dobro ponasa, egr se cesto zaprlja, meni je vakat cistit ga. Meni jedino smeta sto kvacilo hvata visoko, bas me to nervira :puke: Sto se tice drugog, ne sikiraj se. Otvoreno ne uzima puno, po gradu hoce i 7.5 l / 100 km
Nissan nije francuski nego postoji Nissan-Renault group. U toj ekipi je još i ruski AVTOVAZ. Pa taj tvoj Focus i ta trIstasedmica dijele istu paletu agregata (ako je dizel u pitanju), odnosno HDI tehnologiju. Još je i Mazda u toj družini. Vozio sam i Focusa i Peugeota, iste su klase. Ako je u pitanju dizel uvijek bih se odlučio za Peugeota jer imaju iste motore a ljepši je za vozit' od Forda. Focus benzinac je milju ispred Peugeota benzinca. Al' Golf je babo obojici. Što se tiče tog preticanja i viših obrtaja, snaga auta je u rezervoaru a ne pod haubom. :D
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
marcelo12
Postovi: 446
Pridružen/a: 30 maj 2013, 14:13
Kontakt:

Re: Odg: Automobili, motori...

Post Postao/la marcelo12 » 26 sep 2014, 17:43

Bosniacum Lilium je napisao/la:Nissan je fakticki francuski tako da ne znas sta bih ti rekao. Jos Renaultov, radnicko auto kod Francuza.

Taj 307 fakat nije skup sto se tice odrzavanja, taj od 66 kw. Samo je dosta bucan i lijen.

Cuj kad je izasao taj Focus s tim motorom, on je po tehnologiji miljama ispred cetvorke :kafa:

Vozne karakteristike odlicne, siguran si na duza putovanja sto se tice preticanja, jer otresa sve ko slinu (provjereno) :mrgreen:

Zamajac ne kosta nista vise nego kod cetvorke ;) Turbina se dobro ponasa, egr se cesto zaprlja, meni je vakat cistit ga. Meni jedino smeta sto kvacilo hvata visoko, bas me to nervira :puke: Sto se tice drugog, ne sikiraj se. Otvoreno ne uzima puno, po gradu hoce i 7.5 l / 100 km
Eto odluka je pala na Focusa. Sutra idem da se dogovorim sa ljudima pa u ponedjeljak mehanicaru i elektricaru na dijagnostiku, pa ako bude ok sve, kupit cu. Nek mi je sa srećom :D

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 16982
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Bosniacum Lilium » 26 sep 2014, 20:57

samo ga dobro provjeri i uzivaj :cool:
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.

Avatar
marcelo12
Postovi: 446
Pridružen/a: 30 maj 2013, 14:13
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la marcelo12 » 28 sep 2014, 16:01

Je li preporucljivo u toku voznje palit i gasit automatsku klimu?

Avatar
QUARESMA 18<<<
Postovi: 7908
Pridružen/a: 22 feb 2009, 21:53
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la QUARESMA 18<<< » 28 sep 2014, 20:14

ja klimu uvjek gasim, ne volim ja to nikako, radije cu se skuhati u autu neko upaliti klimu

bavarian_bk
Postovi: 4600
Pridružen/a: 24 sep 2009, 23:49
Lokacija: Bosanska Krupa
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la bavarian_bk » 28 sep 2014, 20:32

QUARESMA 18<<< je napisao/la:ja klimu uvjek gasim, ne volim ja to nikako, radije cu se skuhati u autu neko upaliti klimu
Ako ideš negdje dalje brate , ne možeš bez nje ... Iako ja imam naviku da je upalim prvih 2-3 minute na najnižu temperaturu i da rashladi i onda je ugasiti , mislim da je tako najbolje :)

Avatar
R32
Postovi: 2830
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la R32 » 28 sep 2014, 21:57

bavarian_bk je napisao/la:
QUARESMA 18<<< je napisao/la:ja klimu uvjek gasim, ne volim ja to nikako, radije cu se skuhati u autu neko upaliti klimu
Ako ideš negdje dalje brate , ne možeš bez nje ... Iako ja imam naviku da je upalim prvih 2-3 minute na najnižu temperaturu i da rashladi i onda je ugasiti , mislim da je tako najbolje :)
Mozes ako moras :)
Mia San Mia

Avatar
Neutral
Postovi: 37846
Pridružen/a: 19 nov 2008, 14:27
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Neutral » 29 sep 2014, 00:35

QUARESMA 18<<< je napisao/la:ja klimu uvjek gasim, ne volim ja to nikako, radije cu se skuhati u autu neko upaliti klimu
:clap:

Valja upaliti pet minuta i to je to.

Avatar
QUARESMA 18<<<
Postovi: 7908
Pridružen/a: 22 feb 2009, 21:53
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la QUARESMA 18<<< » 29 sep 2014, 00:56

upalim samo da ugrije ovako kad malo zahladi napolju posto stakla unutra zamagle

Sent from my Nokia Lumia 909

Avatar
bagrcavi
Postovi: 13036
Pridružen/a: 26 avg 2011, 16:43
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la bagrcavi » 29 sep 2014, 22:44

Koliko košta zamjena zadnjeg blatobrana za Golfa?
DRUG NEBI TI PUNCA

Avatar
Centre forward
Postovi: 6388
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 08 okt 2014, 15:25

Naletih na nekoliko zanimljivih činjenica za YUGOslovenskog Fiat Una :thumbup:
1. YUGO JE DIZAJNIRAN U ITALIJI
Zastava je osnovana daleke 1853. godine kao proizvođač oružja, a do kasnih 1930-tih proširili su se i na autoindustriju sklapanjem Chevroletovih kamiona. Proizvodnja je trajala sve do početka rata, a po završetku Zastava je 1953. sklopila 162 primjerka Jeepa. Već sljedeće godine je počela proizvodnja prvih vojnih i civilnih automobila po licenci Fiata. Počelo je s Campagnolom i 1400, nastavilo se 'Fićom' i 'Tristaćem', a Zastava je najuspješnije dane imala s proizvodnjom Fiata 128, odnosno lokalnom verzijom s petim vratima Zastava 101.
Dizjan za automobil koji će kasnije biti poznat kao Yugo 45, napravljen je u Italiji, a prvi primjerak modificiranog Fiata 127, odnosno Juga 45 (u početku pisanog sa slovom 'J'), napravljen je 2. listopada 1978. godine. Do 11. studenog 2008. godine, kada je proizvodnja konačno završena, proizvedeno je čak 794.428 primjeraka!

2. KRAJ 80-TIH JE BILO ZLATNO RAZDOBLJE YUGA
Yugo 45 se tada prodavao za 350.000 dinara, što je danas preračunato oko 3.500 eura, te je u Jugoslaviji postao instant hit. „Svi trebaju Yuga“, bila je marketinška akcija kojom se ovo vozilo nudilo kupcima, koji bi inače za iste novce kupovali polovni automobil zapadne proizvodnje. Onim bogatijim, Yugo se nudio kao drugi automobil za obitelj. Akcija se pokazala uspješnom, Yugo se prodavao odlično, a kvaliteta proizvodnje je tijekom godina napredovala, pa se zlatno razdoblje smatra ono između 1988. i 1991. godine kada su standardi u tvornici bili na najvećem nivou. Kvaliteta plastike iz tog razdoblja, kao i kvaliteta materijala rabljenih u proizvodnji, je tada dosegla vrhunac (za standarde Yuga), pa čak i danas, više od 20 godina kasnije, rijetki su veći problemi s motorima, a originalna boja još ne pokazuje znakove hrđe na većini primjeraka izgrađenih u ovom razdoblju. Samo 1989. godine proizvedeno je čak 200.000 primjeraka Yuga.
Sasvim očekivano, po početku Domovinskog rata, kvaliteta proizvodnje, i pogotovo prodaja, je počela drastično padati, i nikada se više nije vratila na zlatna vremena.

3. AMERIČKA TRKAĆA VERZIJA JE DO 100 KM/H STIZALA ZA VIŠE OD 13 SEKUNDI
Američki biznismen Miro Kefurt je 1982. kontaktirao Zastavu s idejom da se Yugo 45 počne prodavati u SAD-u. Prva tri Yuga (plavi, bijeli i crveni) su predstavljeni u Los Angelesu 1984. godine o čemu su pisali čak i New York Times i Los Angeles Times. Međutim, problem se stvorio kada su rađeni prvi testovi kako bi Yugo dobio dozvolu što je dovelo do propasti Kefurtove tvrtke. Spas se javio u vidu biznismena Malcoma Bricklina koji se s Yugom prvi put susreo upravo na sajmu u Los Angelesu. Čak 500 promjena je napravljeno, kako bi se prilagodio američkim zakonima (uključujući i jači motor), i prodaja po cijeni od 3.990 dolara je mogla početi. Yugo je reklamiran kao malo, treće obiteljsko vozilo koje je idealno za vozače početnike! Osnovni model je bio GV (Great Value), a prodavali su se i GVC (s otvorom na krovu), GVL i GVX (verzije identične osnovnoj, ali s minornim izmjenama), te „trkaća verzija“ GVX koja je do 100 km/h stizala za više od 13 seknudi!?
Na reklamnu kampanju su mnogi „nasjeli“ pa je 1986. i 1987. godine prodano 35.000, odnosno čak 48.000 Yuga. Međutim, nedostaci malenog automobila su brzo počeli dolaziti do izražaja pa je prodaja počela drastično padati. Očajni vlasnici auto salona su Yuga čak nudili potpuno besplatno ukoliko se kupi novi Cadillac! Nakon sankcija Jugoslaviji, zbog rata, morali su se povući svi primjerci iz prodaje. Bricklin međutim nije imao namjeru odustati pa je 2002. godine potpisao novi ugovor kojim bi se Zastavini automobili ponovo počeli prodavati u SAD-u. Bricklin je namjeravao prodati oko 60.000 automobila, ali se predomislio i okrenuo kineskim proizvođačima.

4. VOŽNJA YUGA JE BILA OPASNA PO ŽIVOT
Vozeći se preko Mackinac mosta u Michiganu, 31-godišnja Leslie Ann Pluhar nije ni slutila da će joj mladi život uskoro završiti. Nedugo nakon što je počela vožnju mostom, pri brzini vjetra od 80-tak km/h, Pluharin Yugo je 'odletio' preko ograde, a nesretna djevojka je poginula na licu mjesta. Ovaj incident je medijski u cijelom SAD-u bio prilično popraćen, a svi su prsti upirali u Yuga. Obitelj je tužila jugoslavenskog proizvođača, ali je sud ustvrdio da je krivac bio vjetar. Međutim, stručnjaci i vještaci nisu bili sigurni, a neki su tvrdili da je automobil odjednom izgubio kontrolu, te da je nakon udarca u nogostup doslovno lansiran preko metar visoke ograde.
Koji god stvarni razlog bio, bio je to samo još jedan čavao u Yugov ljes. Problemi s automobilom su bili prečesti pa su se kupci često bunili. Međutim, uvoznik i proizvođač su tvrdili da su kvarovi jednaki kvarovima koje su imali vlasnici npr. Chevroleta. Problem je, kako su tvrdili u Zastavi, bilo to što su novi vlasnici Yuga shvaćali kao automobil za jednokratnu upotrebu, pa mu nisu mjenjali, niti provjeravali, čak niti ulje!

5. YUGO JE PO MNOGIMA NAJGORI AUTOMOBIL SVIH VREMENA
Kako se zove Yugo s tenis lopticom? Yugo Sport. Kako udvostručiti vrijednost Yuga? Tako da napunite spremnik goriva do vrha... Samo su neki od bezbrojnih viceva na račun Yuga. Je li Yugo stvarno bio najgori automobil u povijesti je nešto o čemu se da raspravljati, ali mnogi su mališana iz Kragujevca počastili upravo tim neslavnim epitetom. Time, Car Talk, Complex, AskMen... samo su neki u nizu medija koji su ga stavili na vrh, ili u sam vrh, svojih lista najgorih automobila svih vremena. Na njegov račun šalilo se i u mnogim filmovima i serijama, poput Umri muški 3, Tko je utopio Monu? (u kojem se žrtva utopi u rijeci upravo u Yugu), Inspektoru Gadget, Vrani, Simpsonima, Saturday Night Live, Slučajnim partnerima, Top Gearu...
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller CF Gauss

Avatar
cala
Postovi: 2453
Pridružen/a: 15 maj 2010, 20:01
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la cala » 08 okt 2014, 18:54

Puhne jaci vjetar, ode Yugo :urnebes:

Avatar
AlfredBorden
Postovi: 1104
Pridružen/a: 08 avg 2014, 10:41
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la AlfredBorden » 10 okt 2014, 08:53

kakav je ovaj volvo s40 sto se tice odrzavanja? :think:
Editovao, razlog je nebitan.

UMRI SAFETE SUSICU!


Avatar
Head
Postovi: 11815
Pridružen/a: 26 nov 2012, 11:14
Lokacija: London
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Head » 16 okt 2014, 19:53

Veceras se vozio u BMW M6 2014 godiste, sta je ono sunce ti poljubim, kako auto ide **** umrlo u meni. :lol:
1946

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.