Formula 1 - ARHIVA POSTOVA

Moderator/ica: rio_Ferdy88

Pobjednik Bahrain Grand Prix 2021 je:

Anketa je završila: 01 apr 2021, 15:13.

Alfa Romeo
0
Nema glasova.
AlphaTauri
1
3%
Alpine
0
Nema glasova.
Aston Martin
1
3%
Ferrari
5
13%
Haas
1
3%
McLaren
1
3%
Mercedes
16
41%
Red Bull
14
36%
Williams
0
Nema glasova.
 
Ukupno glasova: 39

Avatar
tuzlak1987
Postovi: 35769
Pridružen/a: 26 maj 2013, 12:11
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la tuzlak1987 » 13 maj 2014, 17:20

DukeOfWellington je napisao/la:Uz to Mercedes potpuno upravlja utrkom, vozači su svedeni na nivo dijela bolida.

FIA :tokralju:
Tako je bilo i 2 sezone prije nego sto je poginuo AS. Covjek bio najbolji vozac kao sto je i Alonso danas ali nije mogao osvojiti jer je Williams cini mi se ubacio neku elektroniku koja je odradjivala sve..

Avatar
Manuel
Postovi: 9224
Pridružen/a: 20 okt 2011, 01:17
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Manuel » 14 maj 2014, 03:38

samo_lijevo je napisao/la:Nego sta je reci za giganta Maldonada. :mrgreen:
Kako je krenuo brzo ce skupiti 13 kaznenih bodova.
Odavno nisam vidio onakvu budalu.Bio je i Montoya lud kao i Takuma Sato ali niko kao ovaj :cool:

Montoya i Sato sad voze Indy car koji je po meni daleko zanimljiviji od Formule 1 :D
Horde Zla ; Curva Sud Roma ; Los Borrachos Del Tablon

Este sentimiento nadie lo comprende

Avatar
Tona
Postovi: 110
Pridružen/a: 18 feb 2014, 19:17
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Tona » 14 maj 2014, 19:22

Čekajte sad dok dođe Monako pa će tek tad postat dosadno :D
YNWA!
76ERS!

Avatar
majestic24
Postovi: 11840
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la majestic24 » 17 maj 2014, 20:39

[youtube][/youtube]
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
MaGiCa
Postovi: 11228
Pridružen/a: 04 dec 2010, 20:27
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la MaGiCa » 19 maj 2014, 11:14

slika

Sir Jack Brabham


2.IV 1926. – 19.V 2014.




RIP

Avatar
rio_Ferdy88
Moderator
Postovi: 29497
Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
Lokacija: Tamni Vilajet
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la rio_Ferdy88 » 22 maj 2014, 13:55

slika

Čarobna staza koja je zauvijek obilježila Formulu 1 kakvu danas poznajemo. Kneževina 71. put organizuje utrku koja, da nije već postojeća, ne bi mogla ući u kalendar F1, a sama F1 tamo odlazi po jubilarni, šezdeseti put. Staza koja se nije prekomjerno mijenjala kroz godine, uvijek među najkraćima, najsporijima i najgušćima u sezoni smatra se jednom od posebnih utrka svake godine. Svi vozači sanjaju o pobjedi u Monaku, tehnički najzahtjevnijoj stazi u kalendaru, na kojoj se svaka greška skupo plaća. Staza na kojoj su kvalifikacije presudne, jer je tako uska da je pretjecanje gotovo nemoguće. No, ako utrku odvozite bez grešaka, naći ćete se u bodovima, zbog broja odustajanja koji je često prilično velik. Jedna od posljednjih „vozačkih staza“ jer je potreban izniman vozački talent da bi se slavilo u Monaku. Na ovoj stazi se prva utrka održala 14. travnja 1929. pod nadzorom princa Louisa II., a prvu službenu utrku Formule 1 ugostila je 1950. , nakon utrke u Silverstoneu iste godine.

slika

VN Monaka dio je jedne definicije "trostruke krune motorsporta", koju kompletira vozač koji pobijedi na VN Monaka, Indianapolisu 500 i 24 sata Le Mansa. Jedini vozač koji je kompletirao krunu je Graham Hill, također poznat kao i "Mister Monaco", što je nadimak koji je zaradio pobijedivši pet puta u Monaku. Ostali pobjednici Monaka koji su upotpunili dvije trećine krune su Tazio Nuvolari (pobjednik Monaka 1932., 24 h Le Mansa godinu poslije), Maurice Trintignant (pobjednik Monaka 1955. i 1958., 24 h Le Mansa 1954.), Bruce McLaren (pobjednik Monaka 1962., 24 h Le Mansa 1966.) i Juan Pablo Montoya (pobjednik Monaka 2003., Indyja 500 2000.)

Najuspješniji vozač u Monaku je Ayrton Senna, sa šest pobjeda (1987. i pet uzastopnih 1989.-1993.)
Ostali višestruki pobjednici su Graham Hill i Michael Schumacher sa po pet pobjeda, Alain Prost sa četiri, Stirling Moss i Jackie Stewart sa po tri te Juan Manuel Fangio, Maurice Trintignant, Niki Lauda, Jody Scheckter, Niki Lauda, David Coulthard, Mark Webber i Fernando Alonso sa po dvije pobjede.

Najuspješniji konstruktor je McLaren sa 15 pobjeda, slijede Ferrari sa devet, Lotus sa sedam i BRM sa pet. Od aktivnih konstruktora, još Mercedes, Williams i Red Bull imaju po tri pobjede.

Prošle godine gledali smo odličnu utrku, imali smo čak i prekid zbog kontakta Chiltona i Maldonatora, a Rosberg je od prvog do zadnjeg kruga vodio i završio je kao pobjednik, dok su mu se na podijumu pridružili Vettel i Webber, koji je kroz boksove pretekao Lewisa. Ovo je bila prva pobjeda za Merc od 2012 i prva pobjeda za porodicu Rosberg od 1963 kada je slavio Keke :kafa:

Izgled staze:

slika

Krug otvaramo na startno ciljnoj ravnini, prema uskom Ste Devote zavoju, zavoju broj 1. Zavoj pod gotovo pravim kutem, prolazi se u prvoj ili drugoj brzini. Nakon toga slijedi uzbrdica, bolid doseže brzinu od oko 250 km/h, prema jako blagom zavoju broj 2, zavoju Beau Rivage. Na izlasku iz zavoja, pri velikoj brzini, potrebno je pogoditi vrh zavoja Massenet, dugačkog lijevog zavoja koji se prolazi pri brzini od 160 km/h. Nema, kao ni na jednom mjestu na stazi, vremena za opuštanje: slijedi kočenje prema četvrtom zavoju na stazi, zavoju Casino. Uski desni zavoj, pod kutem od gotovo 90 stupnjeva. Nakon njega slijedi Avenue des Beaux Arts, kroz koju se bolidi „migolje“ i usput izbjegavaju ogromnu grbu na lijevoj strani staze, koja je samo još jedan u nizu indikatora posebnosti iste, te koja vodi prema zavoju Mirabeau, uskom desnom zavoju broj 5. Sve se ovo odvija nevjerojatno brzo. Nakon što se izađe iz Mirabeaua, nizbrdica nas vodi prema famoznom „hairpinu“. Zavoj koji je dosta puta dobivao nova imena, prvo Station Hairpin, onda Loews Hairpin, a danas se zove Fairmont Hairpin. Zavoj u kojem smo kroz prošlost vidjeli mnoga preticanja, ili barem pokušaje. Najsporiji zavoj u Formuli 1, ne prolazi ga se većom brzinom od 50 km/h. Vozači maksimalno okreću volan ulijevo kako bi prošli kroz hairpin. Nakon njega je nizbrdica koja vodi prema uskom, dvostrukom desnom zavoju Portier. Po izlasku iz Portiera idemo prema jednoj posebnosti u svijetu Formule 1, posebnosti ove, same po sebi posebne staze, zavoju broj 9, Tunnel zavoju, koji, kako ime kaže, prolazi kroz tunel (Osamdesetih je godina, uz Monaco, i staza u Detroitu prolazila kroz tunel, a od 2009. staza u Abu Dhabiju također ima tunel na izlasku iz pit lanea). Vozači sa svjetla dana ulaze u mračni tunel i opet na svjetlo u roku nekoliko sekundi. Kada se iz tunela, vrate na sunčevu svjetlost, naravno, ako je sunčano, vozači opet idu nizbrdo prema uskoj šikani (lijevo-desno). U teoriji, ta je šikana mjesto na kojem se pretiče. Svjedočili smo mnogim nesrećama upravo na tom mjestu, od kojih valja izdvojiti one Karla Wendlingera iu 1994., Jensona Buttona iz 2003., i Sergia Pereza iz 2011. Ako ste čitavi izašli iz šikane kratki vas pravac vodi do zavoja Tabac, dvanaestog zavoja na stazi, uskog lijevog zavoja koji se prolazi pri brzini većoj od 190 km/h. Bolidi ubrzavaju do 225 km/h i ulaze u kombinaciju Piscine, prvo brzi lijevi i desni zavoj, a zatim spori desni pa lijevi, koji bolide vodi oko bazena, koji mu je i dao ime. Nakon tog kompleksa i još jednog kraćeg pravca zahtjevno kočenje prema zavoju 18, La Rascasse, naime vozači skreću lijevo i koče u isto vrijeme, te tako prolaze zavoj 17, a zatim ide desni zavoj od 180 stupnjeva, već spomenuti La Rascasse. Nakon tog zavoja, slijedi još jedan sličan, ali nešto brži zavoj, Virage Anthony Noghes, ime koje je dobio po osnivaču prve utrke na monegaškom tlu. Taj nas zavoj vraća na ciljnu ravninu, i tako zatvara krug oko kneževine.

[youtube][/youtube]

Kratka historija Formule 1 u Monaku:

Na prvoj je službenoj utrci održanoj u Monaku, 1950., pobijedio Argentinac za volanom Alfe Romeo, Juan Manuel Fangio.

Do 1955. se nisu vozile utrke koje su bile dio Svjetskog Prvenstva Formule 1, ali je 1952., u neslužbenoj utrci, slavio Ferrarijev Vittorio Marzotto.

1955. su utrkom dominirali Mercedesovi vozači, Fangio i Stirling Moss, a pratili su ih Ascari i Castellotti. Na polovici utrke Fangio je primoran odustati zbog tehničkog kvara, te Moss preuzima vodstvo. Moss je do 80. kruga (tada se vozilo 100 krugova)izgledao kao siguran pobjednik, sa gotovo krugom prednosti. No, u 80. krugu njegov je motor pretrpio kvar te je morao odustati, prepustivši vodstvo Ascariju. Ascari je, koji krug kasnije, pogriješio u šikani izvan tunela, te je njegova Lancia probila barijere u luci, a Ascari je morao otplivati na sigurno. Tako se, ni kriv ni dužan, Maurice Trintignant, vozač Ferrarija koji je tada smatran nekompetitivnim, našao u vodstvu, i kasnije pobijedio. Bila je to njegova prva pobjeda u karijeri, ali i prva pobjeda francuskog vozača u Formuli 1.

1959. Jack Brabham za volanom Coopera pobjeđuje i postaje prvi Australac kojemu je to pošlo za rukom.

1966. debitira momčad McLarena. Pobjedu odnosi vozač BRM-a, Jackie Stewart, ispred Ferrarijevog Lorenza Bandinija i momčadskog kolege Grahama Hilla.

VN Monaka 1967. godine pokazala je mračnu stranu ovog sporta. Australski vozač Danny Hulme za volanom bolida momčadi Brabham-Repco pobijedio je ispred Grahama Hilla u Lotusu i Chrisa Amona u Ferrariju. Međutim, utrku nije obilježila Hulmeova prva pobjeda već stravična nesreća koju je doživio Lorenzo Bandini. Naime, Bandini je u šikani izgubio kontrolu nad bolidom, prevrnuo se, a bale sijena koje su korištene kao zaštita, su se u dodiru s gorivom i uz iskrenje zapalile, a zapalio se i prevrnuti bolid. Bandini je izvučen iz gorućeg Ferrarija, ali bez svijesti. Pretrpio je opekline trećeg stupnja na više od 70% tijela. Liječnici su pokušali sve kako bi spasili Talijana, ali je Lorenzo tri dana nakon nesreće podlegao ozljedama i preminuo. Bandini je u karijeri nastupio u 42 utrke, došao do jedne pobjede(VN Austrije 1964.) i osam postolja.

1975. je Niki Lauda Ferrariju donio prvo slavlje u Monaku nakon suše koja je trajala 20 godina.

1978. vozač Tyrell-Ford momčadi, Patrick Depailler dolazi do prve pobjede u karijeri, ispred Nikija Laude i Jodyja Schecktera.

Raspoloženje uoči VN Monaka 1982. bilo je tmurno. Dva tjedna prije, na VN Belgije, poginuo je Gilles Villeneuve. Ferrari je, njemu u počast, odlučio u utrku ući sa samo jednim bolidom. U 74. od 76 krugova Alain Prost je, nakon što je počela padati kiša, udario barijere u kompleksu Piscine. Patrese je poveo u utrci. Samo na jedan krug. U 75. krugu se izvrtio u Loews Hairpinu, i prepustio vodstvo Pironiju. Pironi je, ulazeći u zadnji krug utrke, slavio pobjedu i mahao publici. Ali, zašto je tako spor? Nestalo mu je goriva! De Cesaris je pojurio da uzme prvo mjesto, ali i on je ostao bez goriva! Vodstvo preuzima Irac Derek Daly, i izgledno je da će slaviti u Monaku. Ali, nekoliko zavoja prije kraja utrke ponestalo mu je ulja. Zbunjeni suci i komentatori nisu znači što se zbiva, sve dok se Riccardo Patrese, koji je na nizbrdici uspio ponovo pokrenuti bolid, ne pojavi na ciljnoj ravnini i uzme pobjedu.

[youtube][/youtube]

1984., na jakoj kiši, Alain Prost u McLarenu vodi utrku koju je startao s Pole Positiona. Međutim, u oči svih gledatelja bode vozač sa žutom kacigom u bijelom bolidu. Relativno nepoznati vozač u prilično „lošem“ bolidu. Bio je to čovjek koji je po mnogočemu utjecao na ovaj sport, ali jednako tako i na ljude koji ga prate. Taj je čovjek bio Ayrton Senna, a bio je za upravljačem Toleman-Harta. Brazilac nam je u toj utrci svima pokazao izniman talent za vožnju po kiši, koji je kasnije postao legendaran. Nije to bilo jedno ili dva preticanja, Senna se, u nekompetitivnom Tolemanu s trinaestog mjesta probio do drugog, i opasno počeo prijetiti prvoplasiranom Prostu (skidao je 4 sekunde po krugu). Prost je mahao sucima utrke, tražeći da zbog kiše istu prekinu. Prvo u 29., zatim i u 31. krugu. Kiša je u prijašnjim dijelovima utrke padala jače nego u tom trenutku, ali, čudno, Prostu tad nije smetalo. Na kraju 32. kruga Jacky Ickx odlučio je prekinuti utrku, a čudesni je Brazilac prošao Prosta prije crte cilja. No, prema pravilima, za završni se poredak uzima onaj iz prethodnog kruga, u kojem je Prost vodio. Cijela je ta odluka o prekidanju utrke kontroverzna, jer je McLaren tada koristio Porscheove motore, a stanoviti gospodin Ickx je radio u Porscheovom odjelu za utrke sportskih automobila. Jacky Ickx je riješen svih dužnosti kao sudac utrke, zbog toga jer o odluci nije konzultirao svoje kolege. Kao što je navedeno, prije prekida utrke padala je još jača kiša. I Senna je profitirao ovakvim prekidanjem utrke, jer je analizom nakon utrke potvrđeno da njegov bolid nebi izdržao dulje od jednog ili dva kruga nakon sporne crvene zastave, zbog oštećenja na ovjesu. Ovako je došao do prvog postolja, ali i prvog najbržeg kruga utrke u karijeri.

1987. Senna dolazi do prve od šest pobjeda u kneževini. Sa polea je startao Williamsov Nigel Mansell, i vodio je utrku do 30. kruga, kada odustaje zbog kvara. Vodstvo preuzima vozač Lotusa, Ayrton Senna, koji je do kraja utrke dominirao i postavio najbrži krug.

Nova utrka u Monaku i opet je Senna svima“očitao lekciju“. U kvalifikacijama uzima pole position , što i nije toliko posebno, ali to je bio tako dobar krug da je njegov momčadski kolega, Alain Prost, koji je inače ostvarivao dobre rezultate u Monaku i koji ima manje-više isti bolid, zaostao 1.4 sekundu za Sennom. Senna je „šamarao“ konkurenciju nizajući nevjerojatne krugove, jedan za drugim. Do 54. kruga, kad se Prost probija na drugo mjesto, Senna je stvorio enormnu prednost od 50 sekundi. Prost je odustao od potjere. Senna je u 67. krugu napravio pogrešku i završio u barijerama zavoja Portier. Prost je preuzeo vodstvo, i pobijedio četvrti put u pet godina.
slika
Senna u sljedećih 5 godina ništa nije prepustio slučaju, pobijedio je svaki put te tako, sa 6 pobjeda, postao apsolutni vladar Monaka.

1994. Monako je na rasporedu bio iza VN San Marina, na kojoj su živote izgubili Ayrton Senna i Roland Ratzenberger. Kako bi ib odala počast, FIA je ostavila prva dva mjesta na gridu prazna, i na njima naslikala brazilsku, odnosno austrijsku zastavu. To je bilo prvi put, od VN SAD-a 1959. da u utrci nije bilo niti jednog svjetskog prvaka. Također, nastupila su samo četiri vozača koja su ranije upisala GP pobjede, Schumacher, Hill, Berger i Alboreto. Michael Schumacher Benettonu je donio pobjedu u utrci, a Martin Brundle u McLarenu bio je drugi. Ferrarijev Gerhard Berger je kompletirao postolje.

1996. za utrku su se kvalificirala 22 bolida. Neposredno prije utrke počela je padati jaka kiša. Vozači su dobili još 15 minuta „zagrijavanja“ kako bi se navikli na kišu, jer je ranije tog vikenda nije bilo. 6 je vozača izletilo u tom zagrijavanju, od kojih samo Hakkinen i Montermini sa štetom. Monterminijeva momčad nije imala rezervni bolid, pa ovaj nije mogao startati. Sada je na gridu 21 bolid. Momčad Footworka nije htjela sudjelovati u zagrijavanju, jer nisu imali rezervne dijelove, pa bi eventualno izlijetanje značilo kraj vikenda za njih. U prvom zavoju utrke Jos Verstappen, koji je odlučio startati na slick gumama, proklizao je ravno i udario u zid. Također su dva Minardija došla u kontakt i morala odustati. Iz prvog zavoja izlazi 18 bolida. Hill se počeo odvajati od kolone dok se Schumacher, koji je startao sa polea, izvrtio, sudario i ostavio 17 bolida u utrci. Nešto kasnije griješi, a zatim i odustaje Rubens Barrichello. Do 5. kruga samo je trinaest bolida ostalo u utrci (odustali su još Katayama, Rosset i Diniz). Između vodeće trojke i četvrtoplasiranog Eddieja Irvinea stvarao se velik razmak, a iza Irvinea kolona od 8 bolida. Gerber u 10. krugu odustaje zbog kvara na mjenjaču, još jedan manje. Sljedećih se 20 krugova, izgleda, stanje smirilo. Tako je bilo sve dok se u 31. krugu Martin Brundle nije izvrtio, i odustao. Ostalo je još 11 bolida. U 40. krugu odustaje i vodeći Hill, zbog kvara na motoru. Alesi preuzima vodstvo koje traje do 60. kruga u kojem, zbog kvara na ovjesu, odustaje, i predaje vodstvo Olivieru Panisu. Luca Badoer, koji je u svom Fortiju kasnio 6 krugova za vodećima, udario je Villeneuvea te tako i sebe i njega ostavio bez plasmana. Utrka je dosegla krajnju granicu duljine od 2 sata prije no što su se odvozili svi krugovi. Panis je vodio ispred Coultharda. Irvine je bio šlag na torti te utrke, jer se izvrtio na istom mjestu gdje je Schumacher odustao. Nebi to bilo ništa tako spektakularno, da ga, kad se pokušavao vratiti na stazu, nije udario Mika Salo, kojeg je zatim udario Mika Hakkinen, te su sva tri vozača morala odustati. Frentzen koji je bio daleko na začelju (četvrto mjesto) otišao u garažu u pretposljednjem krugu. Tako su samo Panis, Coulthard i Herbert završili utrku, a Panis je došao do prve ( i jedine) pobjede u karijeri.

2003. Juan Pablo Montoya donosi Williamsu prvu pobjedu u Monako još od Kekea Rosberga i 1983.

2004. Renaultov Jarno Trulli uzima prvi Pole Position u karijeri, a dan kasnije i prvu pobjedu. Utrku obilježio sudar Alonsa i Ralfa Schumachera u tunelu, nakon kojeg je Španjolac optužio Schumachera za opasnu vožnju. Još je jedan neobičan incident izbio: Iza Safety Cara se vozio Schumacher (Michael), a iza njega Montoya (obojica su profitirali jer su u box išli prije izlaska Safery Cara). Montoya nije pazio što radi Schumacher (koji također nije previše pazio). Schumacher je naglo zakočio, a Montoya ga nije uspio izbjeći, došlo je do kontakta, a deblji je kraj izvukao vozač Ferrarija, koji je ostao bez plasmana.

GP vikend:

Danas su na rasporedu prva dva slobodna treninga:
FP1: 10:00-11:30

Hamilton i Rosberg su bili najbrži, iza njih je završio Danny i Alonso, Vettel na 5 mjestu, Kimi na 6, a KMag na 9.

FP2: 14:00-15:30

Subota, 25.5.2013.:
FP3: 11:00-12:00
Kvalifikacije: 14:00-15:00

Nedjelja, 26.5.2013.:
Utrka: start u 14:00
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..

Avatar
jestamaji
Postovi: 17239
Pridružen/a: 04 apr 2013, 09:46
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la jestamaji » 23 maj 2014, 22:38

rio_Ferdy88 je napisao/la: ............blablabla............
prva klasa , maestralno! :mrgreen: :clap: :thumbup:

Avatar
rio_Ferdy88
Moderator
Postovi: 29497
Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
Lokacija: Tamni Vilajet
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la rio_Ferdy88 » 24 maj 2014, 16:56

Rosberg do PP-a iako bi trebao biti kažnjen za ono što je uradio na kraju, očito nije imao drugi način da zaustavi Lewisa, pa se odlučio igrati prljavo :oops:

Tenzije u Mercedesu, vidjet ćemo sutra kako će reagovati na stazi :)

slika

Iza Merca, RB i Ferrari, Danny opet ispred Vettela, Alonso ispred Kimia, i TR dobar danas također, a KMag se ugurao u top 10 :kafa:
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..

Avatar
jestamaji
Postovi: 17239
Pridružen/a: 04 apr 2013, 09:46
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la jestamaji » 24 maj 2014, 17:34

šta je tačno uradio rosberg? ja ne mogu da skontam iz ovoga gif-a šta se desilo?

Avatar
rio_Ferdy88
Moderator
Postovi: 29497
Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
Lokacija: Tamni Vilajet
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la rio_Ferdy88 » 24 maj 2014, 18:12

jestamaji je napisao/la:šta je tačno uradio rosberg? ja ne mogu da skontam iz ovoga gif-a šta se desilo?
Pa na kraju kvala "namjerno" izletio tj nakon što je izletio vratio se na stazu (čime su odmah te žute zastavice aktivirane) da ovi što su ostali na stazi među kojima je bio i Lewis ne bi mogli da ga prestignu :mrgreen:
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..

Avatar
chelsea358
Postovi: 350
Pridružen/a: 22 feb 2012, 14:52
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la chelsea358 » 24 maj 2014, 19:13

Ništa od kazne.
http://www.crash.net/f1/news/204828/1/r ... -pole.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
darker10
Postovi: 5318
Pridružen/a: 20 nov 2012, 15:01
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la darker10 » 24 maj 2014, 20:35

Bas fino sto Rosberg ovo uradi,neka se malo zaostri situacija.Ako smo vec osudjeni gledat dominaciju Mercedesa onda bar da vidimo neku borbu njihovih vozaca.

Avatar
schweinsteiger
Postovi: 2951
Pridružen/a: 07 okt 2010, 21:25
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la schweinsteiger » 25 maj 2014, 00:42

Nisam danas vidio,kakav je bio Hamilton s vremenom u sektorima prije ovog "izlijetanja" Rosberga?
#miasanmia

Avatar
samo_lijevo
Postovi: 10815
Pridružen/a: 24 nov 2010, 23:35
Lokacija: Garmisch-Partenkirchen
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la samo_lijevo » 25 maj 2014, 00:47

schweinsteiger je napisao/la:Nisam danas vidio,kakav je bio Hamilton s vremenom u sektorima prije ovog "izlijetanja" Rosberga?
brzi u prvom sektoru.
Jetzt lass mal die Kirche im Dorf

Nur gucken, nicht anfassen

Belo, oko mene sve je belo
sat na ruci, kosulja, cipele, odelo

Avatar
NYKnicks Fan
Postovi: 5616
Pridružen/a: 05 jan 2011, 12:17
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la NYKnicks Fan » 25 maj 2014, 12:26

Fernando Alonso odbio upoznati Justina Biebera :lol:

Avatar
miki_92
Postovi: 19114
Pridružen/a: 07 jun 2010, 19:41
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la miki_92 » 25 maj 2014, 12:46

NYKnicks Fan je napisao/la:Fernando Alonso odbio upoznati Justina Biebera :lol:
apostol :cool:
"This whole thing is pretty much done. We're more ghosts than people."

Avatar
NYKnicks Fan
Postovi: 5616
Pridružen/a: 05 jan 2011, 12:17
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la NYKnicks Fan » 25 maj 2014, 13:21

Kimi ima neke probleme sa stomakom, nije bio na paradi vozaca :|

Avatar
darker10
Postovi: 5318
Pridružen/a: 20 nov 2012, 15:01
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la darker10 » 25 maj 2014, 15:06

Hamiltonovo zaljenje ekipi :roll: Od tog momenta moje simpatije su na strani Nice,mada mislim da ce mu u Mercedesu isposlovat neki problem kako bi Lewis zavrsio na prvoj poziciji.

Avatar
Consigliere
Postovi: 7391
Pridružen/a: 06 mar 2012, 23:31
Lokacija: ★ Kingdom of Bosnia ★
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Consigliere » 25 maj 2014, 15:19

NYKnicks Fan je napisao/la:Fernando Alonso odbio upoznati Justina Biebera :lol:
Koji Bog :tokralju: :tokralju: :tokralju:
Fit Tony: I keep my friends close...
Homer: But your enemies closer?
Fit Tony: No! Why would I do that? If I kept my enemies close, they would kill me!

Connor
Postovi: 83
Pridružen/a: 15 maj 2014, 15:51
Kontakt:

Re: Formula 1

Post Postao/la Connor » 25 maj 2014, 16:02

E čuj, jel ovo Hamiltonu upalo nešto u oko ili ??? :o

Zaključano

Natrag na “Auto-moto”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.