MaGiCa je napisao/la:Claus je napisao/la:I RB je bio daleko ispred ostalih, pa im je Alonso u 2010. u drugom, a 2012. u čak trećem bolidu na gridu, mogao vrlo lako oteti 2/4 titule. To što nije treba zahvaliti spletovima okolnosti u zadnjim utrkama i sreći, koja ga nikad u karijeri nije pratila. Da jeste i da se okitio trima titulama koje su mu bile nadomak ruku, ne bi se pričalo o Senni i Schumacheru kao najboljim vozačima svih vremena.
Op, op, op, Clause. U redu je sve to shto cijenish Alonsa, ali nemoj pretjerivati.
Ni sa 5 titula Alonso ne bi bio veci od Ayrtona. Nije to nikakva diskvalifikacija, samo u dosadashnjoj istoriji F1 niko nije dostigao taj nivo koji je postavio Senna.

Zašto je moja teza pretjerivanje

Od Senne se previše pravi mitska ličnost i legenda koja nikad nije u potpunosti zaživjela (dobro, s drugim se i mogu složiti), ali nema potrebe preuveličavati njegova dostignuća zbog prerane tragične smrti, a pritom nečija ostavljati po strani. Znaš, malo je teško pričati o ovakvim stvarima jer Ayrtona nikako ne želim omalovažiti (čak mi je numero uno, zajedno sa Schumijem, bolji ili ne je stvar subjektivnog mišljenja pojedinca), ali i zbog činjenice što pričamo o ŠBB-KBB tematici.
No svejedno ću nastaviti, jer nije red da ne obrazložim svoj stav. Brazilac ima tri titule, mogao je imati i četiri, ali i dvije. Pritom je u većini slučajeva imao vodeći bolid, ali i konkurenciju u svom timu u vidu Prosta (preslikana situacija Alonso - Hamilton u McLarenu) i Williams, koji se u zadnjoj sezoni opasno približio. Kasnije nije mogao učiniti mnogo, jer nije imao dovoljno dobru mašinu da se takmiči s ostalima sve do pogibije u Imoli. Mislim, ne osporavam ja ni talent koji je posjedovao, nevjerovatnu brzinu, takmičarski duh i sve što je podario F1, ali činjenica je da ga je smrt spriječila da bude još bolji, nešto slično kao i Dražena Petrovića (nisam mogao naći neki bolji primjer).
S druge strane, Alonso je osvojio dvije titule u Renaultu, koji sigurno nije bio brži od konkurencije, ali jeste pouzdaniji i konstantniji. Recimo, prve godine se borio s McLarenom, kojeg Montoyja i Kimi nisu mogli najbolje kontrolisati i obuzdati, tj. ostvariti prednost u odnosu na ostale, a drugoj se Ferrari opasno približio i izdominirao drugi dio sezone. Nando čak nije mogao dominirati i biti brži od ostalih tokom cijele sezone, a Senna i te kako jeste. Bilo kako bilo, zasluženo je uzeo 2 titule i nema mu se šta prigovoriti. Onda slijedi avantura u McLarenu 2007., koju sam već gore uporedio sa Senninom i Prostovom u istom timu. Međutim, Alonso se uspješno borio s 2. i 3. bolidom na gridu s RB-om, koji je džinovskim stopama odmicao konkurenciji i izvlačio maksimum maksimuma iz bolida. Uz dužno poštovanje, Ayrton nije bio u toj prilici, ali ne svojom krivicom. Naravno da bi i on radio nešto slično, ali nije iz već poznatog razloga, i to je poenta cijele priče.
Što se tiče Schumachera, haj'mo odmah izjednačiti njegove titule s Benettonom s Alonsovima ostvarenim u Renaultu. Michaelu opet ostaje 5 uzastopnih s najdominantnijim bolidom koji se ikad pojavio, u kojem je bilo jedino pitanje da li će pustiti Barrichellu neku pobjedu na kraju sezone (iako je bilo kontroverzi oko puštanja, kada je Rubinho bio osjetno brži). Tada mu jednostavno niko nije mogao ništa, kao ni Vettelovom RB-u. Ipak, po mom mišljenju bi potencijalne Alonsove dvije uzete RB-u ispred nosa bile mnogo vrijednije od njegovih pet, jer su ostvarene u neuporedivo težim uslovima i jačoj konkurenciji.
Svašta sam nabacao, nadam se da ti neće biti mrsko čitati. Postoji mogućnsot da sam se negdje zeznuo u ciframa, ali oprostit ćeš mi na eventualnim lapsusima.
