

Moderator/ica: rio_Ferdy88
ma nisam ni ja neki ljubitelj toga, ali kad moze u svakom sportu, sto ne moze i u F1amerosm je napisao/la:Koju je glupost FIA napravila kada je omogucila da vozaci mogu dobrovoljno birati brojeve koji ce biti na bolidu...
Kada vidis koji su brojevi odabrani za narednu sezonu, tacno covjeku bude muka.
Keenan.- je napisao/la:Ferrariev nos isto usisivac.
Adam Cooper @adamcooperf1 21m
This year when we see Vettel waving his finger it might refer to the number of laps his car has completed
Ted Kravitz @tedkravitz 1m
Lots of drilling in RB pit. Seems turbo and battery control unit packaging is too tight, not a Renault prob
tako im i treba kad puštaju čehe da im prave tako nešto bitnoamerosm je napisao/la:Jucer je u firmi u kojoj radim stigao inzenjer iz Brna koji je zaduzen za konstrukciju turbine u F1 bolidima...
Posto je nas sviju interesovalo ko za koga radi turbine ona je samo rekao da su ovi motori sr.anje i da imaju ogromnih problema pogotovo kada su turbine u pitanju.
On radi za Garrett koji prave turbine za Ferrari i cijena jedne turbine iznosi 79.000 €...
Ferrari Ben Hur Modelrio_Ferdy88 je napisao/la:......
......
RBR: "We came across a mechanical issue that we hadn’t encountered before & because of its nature it means we have to take the car apart"
As Ted Kravitz noted last night on Sky Sports News, "There's no question that Red Bull are in deep, deep trouble. We are looking at an uphill struggle for them to retain their World Championship this year. They are finding that the more laps they do, the more problems they have."
- Some rumours say that the Red Bull gearbox is not able to deal with the savage torque delivery of the unrefined Renault engine .
- Lotus ran "full power" in Bahrain, only Renault team not to use Red Bull gearbox + conservative cooling solutions
This week’s unofficial aggregate test times from Bahrain
1. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 33.283s, 174 laps
2. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 34.263s, 141 laps
3. Kevin Magnussen, McLaren, 1m 34.910s, 127 laps
4. Jenson Button, McLaren, 1m 34.957s, 169 laps
5. Nico Hulkenberg, Force India, 1m 36.445s, 137 laps
6. Fernando Alonso, Ferrari, 1m 36.516s, 161 laps
7. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 36.718s, 126 laps
8. Felipe Massa, Williams, 1m 37.066s, 65 laps
9. Esteban Gutierrez, Sauber, 1m 37.180s, 151 laps
10. Valtteri Bottas, Williams, 1m 37.328s, 171 laps
Q1 će sada trajati 18 minuta, dvije manje nego do sada, Q2 će ostati na 15 minuta, dok će finalna Q3 runda biti produžena za dvije minute te će sada trajati 12 minuta.
16 bolida koji prođu u Q2 će dobiti dodatni set opcijskih (mekših guma) koje se mogu koristiti jedino u Q3, a ukoliko se ne plasiraju u Q3, moći će ih sačuvati za utrku. Oni koji prođu u zadnju kvalifikacijsku rundu, morat će koristiti dodatne opcije za postizanje svog vremena u Q3, ali će ih kasnije vratiti Pirelliju.
Vozači iz Q3 će tako startati utrku na gumama iz Q2 na kojima su postigli svoj najbrži krug. Ovo osigurava da svi bolidi u Q3 voze na istim gumama, bez ostajanja u garaži, a strategija startanja na prime (tvrđoj) opciji ostaje mogućnost ako odluče koristiti tu gumu u Q2.
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.