
Ovog vikenda na rasporedu je deseta utrka ovogodišnjeg prvenstva F1, VN Mađarske, koja će se održati na stazi Hungaroring u blizini Budimpešte. Hungaroring će po 28. put ugostiti vozače i momčadi F1. Mađarska je 1986. postala prva zemlja iza Željezne zavjese koja je ugostila F1 i od tada čvrsto drži mjesto u kalendaru F1.
Informacije o stazi i utrci:
Prva utrka – 1986.
Dužina kruga – 4.381 km
Broj zavoja – 14 (8 desnih i 6 lijevih)
Broj krugova – 70
Dužina utrke – 306.630 km
Rekord kruga – 1:19.071 (199.461 km/h), Michael Schumacher, Ferrari F2004 ('04.)
Najbrži krug – 1:18.436 (201.076 km/h), Rubens Barrichello, Ferrari F2004 ('04.)
Najviše pobjeda na ovoj stazi ima Schumi, i to 4, dok iza njega slijede Senna i Lewis sa po 3 pobjede, dok u konkurenciji konstruktora dominiraju Britanci, tako da McLaren ima ukupno 11 pobjeda, a Williams 7

Razina downforcea – vrlo visoka
Potrošnja guma - srednja
Opterećenje motora - nisko
Potrošnja kočnica - srednja
Puni gas – 56% kruga
Broj promjena brzina - 48
Maksimalna brzina – 305 km/h s otvorenim DRS-om
Gume – soft (žute) i medium (bijele)
DRS zone – dvije, startno-ciljni pravac i pravac od zavoja 1 do zavoja 2

O stazi:
"Hungaroring se često opisuje kao Monaco bez zidova. Taj je naziv zaslužio zbog neprekidnog niza sporih i srednje brzih zavoja. Na početku GP vikenda staza je iznimno prašnjava i pruža malo gripa. Ipak, kako vikend odmiče i kako se polaže više gume na stazu, ona postaje sve brža, premda je izvan idealne linije i dalje dosta prašnjava. Naizgled neprekidne serije zavoja i nedostatak dužih pravaca za odmor, u kombinaciji s velikim vrućinama, stavljaju pred vozače jedan od najvećih izazova u sezoni. Staza je poznata i po malom broju pretjecanja, stoga su kvalifikacije iznimno bitne za što bolji plasman u utrci.
Konfiguracija staze od bolida traži visoku razinu downforcea. Prelasci preko rubnika, neravna podloga staze i sporiji zavoji traže dobar mehanički grip i bolid s mekše postavljenim ovjesom, no česte promjene razine gripa otežavaju pronalazak optimalnog set-upa. Dobra trakcija bitna je za izlazak iz sporijih zavoja, kao i za što bolje očuvanje stražnjih guma. Premda ni kočnice ni motor nisu pod velikim stresom, velike vrućine zahtijevaju obraćanje pozornosti na njihovo pravilno hlađenje."
Raspored i satnica:
26. jula 2013.
FP1: 10:00 - 11:30
FP2: 14:00 - 15:30
27. jula 2013.
FP3: 11:00 - 12:00
Kvalifikacije: 14:00
28. jula 2013.
Utrka: 14:00
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]