ŠIROKI BRIJEG - U ponedjeljak u podne Upravni odbor HKK Široki je imao izvanredni sastanak na kojem je glavna, vjerojatno i jedina, točka dnevnog reda bila odluka o tome hoće li viceprvak BiH igrati u ABA ligi ili ne.
Kamen spoticanja je cijena pozivnice od 150.000 eura koju Široki mora platiti da bi dobio mjesto u ligi, ali koju si ne može priuštiti.
Nakon sastanka čelnih ljudi viceprvaka BiH nije pala nikakva odluka. Klub je još pri tome da je opća želja da se liga igra, no sredstava jednostavno nema. Stoga je odlučeno da se pričeka do prvog srpnja s konačnom odlukom. Do tada će klub putem masovne akcije prikupljanja sredstava pokušati skupiti potreban novac.
Prema našim saznanjima atmosfera među navijačima i ljudima u klubu je takva da se u atraktivnoj regionalnoj ligi može igrati samo ako “potegnu” svi – od uprave, sponzora, prijatelja kluba i navijača.
Stoga će njihova akcija prikupljanja tih 150.00 eura ili 300.000 konvertibilnih maraka imati nekoliko segmenata:
1. Dostavljanje marketinške ponude svim pravnim subjektima u općini Široki Brijeg, Bosni i Hercegovini, i Širokobriježanima u dijaspori.
2. Pokretanje prodaje zlatnih godišnjih ulaznica po cijeni od 1.000 KM
Ova ulaznica je namijenjena za pojedince,restorane, kafiće,zanatske radnje i mnoge druge tvrtke koje ne mogu biti veći sponzori kluba. Kupnjom zlatne godišnje ulaznice klub potencijalnom kupcu osigurava mjesto u VIP loži i stolicu na kojoj će pisati ime i prezime tog kupca, te mnoge druge pogodnosti tijekom cijele sezone.
3. Pokretanje prodaje standardne godišnje ulaznice po cijeni od 100 KM za odrasle oosbe starije od 18 godina.
4. Pokretanje prodaje dječje godišnje ulaznice po cijeni od 30 KM za djecu i omladinu do 18 godina starosti.
5. ERONET telefonski broj - za sve one koji ne mogu kupiti navedene ulaznice, a žele pomoći klubu putem telefonskog poziva koji košta 2 KM.
( Broj na koji možete donirati 2 KM bit će poznat u četvrtak 20.06.2013.)
Sve aktivnosti , novosti i obavijesti oko ove akcije možete pratiti na službenoj klupskoj stranici, na službenom Facebook profilu ili na Facebook stranici akcije.
Akcija traje do 1. srpnja.
Ovih dana će zaposlenici i prijatelji kluba obići sve pravne subjekte s marketinškom ponudom te anketnim listićem koji će popuniti kako bi klub dobio povratnu informaciju o zainteresiranim kupcima za ovu akciju.
Upravni odbor HKK Široki se želi zahvaliti svim dosadašnjim i budućim sponzorima na čelu s generalnim sponzorom WWinom koji su izrazili svoju podršku u ovom projektu. Također posebna zahvala ide našim navijačima koji su sami tražili od nas da pokrenimo navedene aktivnosti jer su spremni pomoći voljenom klubu u okviru svojih mogućnosti.
Na jednoj strani smo svjesni teške ekonomske situacije u kojoj se skupa nalazimo, a na drugoj strani svjesni smo što bi značilo da naš klub u idućoj sezoni ne bude igrao regionalnu ligu što bi bilo stagniranje u razvoju naših mladih igrača, a svi ljubitelji iz regije bi bili zakinuti za ne gledanje vrhunskih košarkaških utakmica sa Cibonom, Cedevitom, Zadrom, Partizanom, Zvezdom, Budućnosti… Uvjereni smo da ćemo i ovog puta napraviti “nemoguće” kao što smo to puno puta činili na parketu pobijedivši velike sportske klubove čime smo i ostvarili ove nemoguće rezultate. Unaprijed se zahvaljujemo svima na dosadašnjoj i budućoj suradnji, stoji u priopćenju kluba.
Ask not what your club can do for you, ask what you can do for your club. 
...Život za Široki...