City radi i na marketingu, rade i na imenu kluba, rade i na jos mnogo stvari. Ne radi se samo o trofejima i ne dovode se poznati igraci samo zbog toga. Ciljali su na popularno i veliko ime a uz sve to i dobrog igraca. Naravno da nece dovesti neku krampu ali krampe pretezno nemaju veliko ime.
Moderni fudbal je puno vise od igre a City je to shvatio. U svakom slucaju, sve im ide od ruke, mozda ne tako brzo kao sto ulazu pare ali sve ide po planu. Ime kluba, broj navijaca, mjesto na tabeli, sponzori, TV prava.....
City je iz dana u dan sve veci i ima sve vise navijaca a i ozbiljnije se svhata u svijetu futbala!
Prosle godine sam ostavio komentar da se preko noci ne postaje najbolji klub u Engleskoj i da za tako nesto treba malo vise vremena. Mi smo inace poznati kao visikoletaci, kod nas sve mora odmah, bez cekanja. Vjerovatno zato tolike kritike na racun najbogatijeg kluba na svijetu.
