Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- AshburtonG
- Postovi: 6199
- Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Svabe rade sa svoje autoindustrije ekvivalent nama kad bi zabranili proizvodnju cevapa, te poceli prodavat mljevenike od klempe.
- VivaLaStella
- Postovi: 2022
- Pridružen/a: 29 jun 2023, 08:41
- Lokacija: Petoria
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Odabrao sam prvu koju mi je izbacilo i to sa 'carwow'. Ako ciljaš na to da sam neki 'hejter', čitav život vozim nešto iz VW grupacije.Huske je napisao/la: ↑17 dec 2025, 23:25odabrao si najgoru sliku, sad slučajno ili ne hmm?VivaLaStella je napisao/la: ↑17 dec 2025, 13:0925000€ za metalnu kutiju sa dva tableta i ambijentalnim ledom. Da, baš
Druže odvratan je interijer i definitivno ne predstavlja nikakvo vraćanje korijenima, klasično elektro smeće koje nabija cijenu sa dash tabletima, ledovima i ostali qrac-palac.
Jesu li bar unaprijedili baterije ili i dalje gubiš 40% dometa na temperaturama manjim od 0?
Nego doma sjednem, dignem regler, voterpajp i brning rege
L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17
L'art pour l'art.
SS.ba liga | ⚫🔴 Mislish United #17
Re: Automobili, motori...
Baterija od 32 kWh u realnim okolnostima ima domet možda ispod 200 km.Huske je napisao/la: ↑17 dec 2025, 23:25
Nakon T-roca gdje nema dizela u ponudi, sa već sljedećim modelima ovdje su još radikalniji ID.Polo i ID.Cross dolaze samo kao elektro, kao pretpostavka malih gradskih auta da su dovoljne baterije od 37kwh i 52kwh, kao malo gradsko auto prilično OK i logično rješenje.
Današnja elektro vozila na papiru grme, dok u stvarnosti navlakuša teška.
Gledaj ovog haosa, primjer VW ID.7. Na testu ADAC-a izbio na 436 km, od deklarisanih 700 km. Baterija 86 kWh.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 18 dec 2025, 15:08, ukupno mijenjano 1 put.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
nije vala ni ova tvoja slika VW-a nista bolja od njegove valaHuske je napisao/la: ↑17 dec 2025, 23:25odabrao si najgoru sliku, sad slučajno ili ne hmm?VivaLaStella je napisao/la: ↑17 dec 2025, 13:0925000€ za metalnu kutiju sa dva tableta i ambijentalnim ledom. Da, baš
u stvarno izgleda ovako
za B segment odlično i svakako napredak u odnosu na ovo prije.
kao manu bih naveo zarezivanje volana. najbolji i najpraktičniji volan je potpuno okruhgao, ali svi danas zbog što ekstavagantnijeg dizajna zanemaruju praktičnost, a u prvi plan guraju dizajn. Pogledajte šta je BMW uradio sa novim iX3. Nešto zarezan, i čak krakovi nisu spojeni, šupljine u volanu.
Mislim da se vw nakon kratkog silaska opet vraća na pravi put, poslušali su publiku i kritike. njihova ovogodišnja konferencija je prekretnica, a sad što su oni otišli na struju sve ili ništa, nekom paše nekom ne, budućnost je takva. a opet ponavljam pohvalno je i njima to ide u korist što ipak neće raditi sva auta kao ID futuristički i gle to je struja, ipak zadržavaju malo konzervativniji stav i vraćaju se tradicionalnom pristupu dizajna kako unutra tako i vani.
Nakon T-roca gdje nema dizela u ponudi, sa već sljedećim modelima ovdje su još radikalniji ID.Polo i ID.Cross dolaze samo kao elektro, kao pretpostavka malih gradskih auta da su dovoljne baterije od 37kwh i 52kwh, kao malo gradsko auto prilično OK i logično rješenje. cijena je diskutabilna za sve danas, pa tako i za ovo.
Za next Golfa već očekujem širu paletu motora, obavezan hybrid, plug in itd.
Re: Automobili, motori...
znaš da smo to već nedavno komentarisali, kako je nekakva komb.potrošnja 20kwh/100km, uz dosta autoputa itd ide to i na 25kwh, što se jako približno poklapa sa ovim dosegom ID.7 na realnom testu.Asteriks je napisao/la: ↑18 dec 2025, 15:02
Baterija od 32 kWh u realnim okolnostima ima domet možda ispod 200 km.
Današnja elektro vozila na papiru grme, dok u stvarnosti navlakuša teška.
Gledaj ovog haosa, primjer VW ID.7. Na testu ADAC-a izbio na 436 km, od deklarisanih 700 km. Baterija 86 kWh.
Kreneš iz Mostara u Jablanicu, na displeju stoji još 250 km, a kod Mosta Begića i Begovića kontaš kako nazad.
moja opservacija se odnosila na Polo kao gradski auto, gdje bi u takvim okolnostima baterija od 37kwh bila skroz dovoljna. kome je to jedino auto možda se i uputi na dalje putovanje, ali smisao tog auta je svakako da se dnevno vozi na male relacije, pa evo i 200km dnevno, nije namjena tog auta za nešto više. a s obzirom da je i planiran za dosta gradske vožnje, onda on može možda i prebaciti 200km.
znam dosta ljudi, pretežito žena sa autima B segmenta, one se u 10-15 godina nisu dnevno nikad vozile u tom autu više od 150km, pretežno je njihov dnevni doseg 40km, a dosta često još i duplo manje. tako da smisao te baterije i tog auta itekako ima smisla.
bar je svijetlija
svakako je napredak u odnosu na novog T-Roca npr., posebno naglašavam jer je B segment, možda ljepše od novog Clia koji je i najveća konkurencija. zato vam stalno napominjuem da je ovo segment B, ne očekuju se tu svakako senzacionalne stvari, ovo je više od očekivanja.
Re: Automobili, motori...
Cijena ovog Pola kretati će se oko 25000 eura, za osnovni paket opreme.
Pomenuti domet bit će još manji u ljetim vrućinama i zimskim minusima. Pa svako malo punjenje u kućnoj varijanti po cijelu noć.
Onda, jedna Švabija nema dovoljno brzih punionica, a možemo tek zamisliti stanje infrastrukture u manjim zemljama.
Zatim, kapacitet baterije opada nakon cca 150k km. To vozilo će tada prelaziti dodatnih 20ak km manje. Znači imaš auto koje je haman pa reda mijenjat nakon 230k.
Bolje se malo protegnuti i uzeti nekog benzinca il hibrid. Jer benzinac kapaciteta rezervoara od 40 litara, čak uz potrošnju 8 l/ 100 km, moze preći max recimo 500 km. A novo punjenje će trajati par minuta.
Ipak svakom svačije, čisto moje neko viđenje onog šta msm da je definicija osobnog vozila, čak i gradskog segmenta.
Pomenuti domet bit će još manji u ljetim vrućinama i zimskim minusima. Pa svako malo punjenje u kućnoj varijanti po cijelu noć.
Onda, jedna Švabija nema dovoljno brzih punionica, a možemo tek zamisliti stanje infrastrukture u manjim zemljama.
Zatim, kapacitet baterije opada nakon cca 150k km. To vozilo će tada prelaziti dodatnih 20ak km manje. Znači imaš auto koje je haman pa reda mijenjat nakon 230k.
Bolje se malo protegnuti i uzeti nekog benzinca il hibrid. Jer benzinac kapaciteta rezervoara od 40 litara, čak uz potrošnju 8 l/ 100 km, moze preći max recimo 500 km. A novo punjenje će trajati par minuta.
Ipak svakom svačije, čisto moje neko viđenje onog šta msm da je definicija osobnog vozila, čak i gradskog segmenta.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- kraljttbvb
- Postovi: 8076
- Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ne znam kakvi su im motori i kakvi su sto se tice odrzavanja, ali mi ima pravo finih ovih Seata 
Florian Wirtz tells Sports Illustrated: “I'm lucky to have so many excellent clubs right on my doorstep and to now be able to play for one of the best clubs in Germany and Europe”.
Re: Automobili, motori...
bar je svijetlija
svakako je napredak u odnosu na novog T-Roca npr., posebno naglašavam jer je B segment, možda ljepše od novog Clia koji je i najveća konkurencija. zato vam stalno napominjuem da je ovo segment B, ne očekuju se tu svakako senzacionalne stvari, ovo je više od očekivanja.
[/quote]
sto manje senzacionalizma to bolje, bolje izgledaju auta 20g stara od vecine ovih novih pogotovo elektricnih...ne znam, meni su ova elektricna previse dosadna unutra, ako mi se igra na tablet to mogu i kuci
Online
Trenutno korisnika/ca: kraljttbvb i 13 gostiju.







